Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben er een keer een week geweest op een camping van Circel, een reisorganisatie. Het stadje is super touristisch, maar je kan er veel doen. In de buurt is ook een Aqualand (een park met allemaal waterglijbanen, je hebt er wel meer in Frankrijk) en dat vond ik erg leuk, alleen vraag ik me het af jij het ook leuk zou vinden ivm het feit dat je 22 bent.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is het dan meer voor jongeren daar? of bedoel je die waterglijbanen, want dat lijkt me dus echt heel gaaf !! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
DAT IS ECHT GEWELDIG!! Ik ben afgelopen zomer in Argeles geweest en ook op camping La Marende!! Ik was toen met Gogo Tours en was het allemaal goed geregeld. Het is niet zo'n hele grote camping met een apart jongerendeel. Op dat jongerendeel is ook een apart toiletgebouw maar dat is wel viezer dan het toiletgebouw op het 'gezinsdeel'. Daarom gingen wij altijd daar douchen, maar pas op: als de campingbaas je snapt....... wordt hij heel erg boos ![]() Wat ik wel een nadeel vond was dat de camping zo'n eind van het centrum lag, aan het begin van de avond kon je wel met een treintje er heen maar terug namen we een taxi of gingen we lopen..... en dat is nog best zwaar na een hele nacht stappen! Maar wel altijd heel gezellig want meestal leer je dan ook weer mensen kennen. Daarentegen ligt het strand wel heel dichtbij de camping en heb je een heeeeel mooi uitzicht op de Pyreneeen! Zo het is een heel verhaal geworden maar ik vond het echt SUPER!!!!! xx nog een tip, ga zeker naar de schuimparty in Indigo!!!!! |
![]() |
|
![]() |
heej! ik ben afgelopen zomer in argeles-sur-mer geweest
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mij lijkt het ook super!! vooral ook omdat het volgens mij best wel cultureel is (dus waar je lekker kan wandelen en fietsen) en dat je een eindje moest lopen naar het centrum had ik ook al gelezen ja, maar mijn vriend en ik houden wel van wandelen dus ![]() nogmaals dank jullie wel voor de leuke reacties |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet via welke reisorganisatie je reist, maar ik heb zowel het jongerengedeelte van GoGo tours, Beachmasters en Breakloose gezien en die waren best gezellig. Ik vond het sanitair van de camping wat minder netjes, op zich was het werd het wel goed schoongemaakt, maar er waren nogal veel jongeren die dachten dat ze het zo snel mogelijk vuil moesten maken. En zorg ervoor dat je op tijd bent bij de douches, anders zijn ze koud ![]() Het stadje op zich was ook heel gezellig!. Veel winkeltjes etc. Er reed een treintje naar het centrum dus dat was wel handig, het is ongeveer 20 tot 30 minuten lopen naar het centrum en nog geen vijf minuten naar het strand. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dank je wel voor je reply en ik denk dat de vakantie erg leuk gaat worden!! weet ik wel zeker eigenlijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Camping La Marende is super
![]() ![]() Argeles Sur Mer is superleuk! Je hebt er leuke barretjes en het strand in het centrum is gezellig (na het stappen de zonsopgang bekijken ![]() Ik weet niet met welke organisatie je gaat, maar wij gingen met GoGo tours. Wij hebben een aantal erg leuke excursies gedaan, zoals: duiken, raften, dagje Barcelona en we zijn een nacht wezen stappen in Lloret de mar (wat ik persoonlijk zelf minder vond maargoed). De passepartout is ook een aanrader, krijg je veel korting met het uitgaan. Oja trouwens: voor het vervoer moet je wel relaxt ingesteld zijn, want dat treintje wat er rijdt komt ZO vaak te laat (grrr). De taxi's zijn trouwens erg goedkoop!!!
|
![]() |
ik ga ook naar argeles sur mer, maar naar camping front du mer! zijn er mensjes die daar ook zijn geweest, en kan iemand me vertellen hoe die is? (k was zelf al een topic begonnen, ma heb tip gekregen om t hir ff te vragen, hoop nie dak de topic in de war gooi zo, maar als iemand kan/wil reageren? groetjes marloes
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wij gaan ook met GoGo tours! De passepartout hebben we ook gedaan ja, maar ik weet alleen niet of het geldig is voor 2 weken. Mijn vriend en ik gaan namelijk 17 dagen en in de brochure stond alleen voor een week (nou ja.. er stond iets bij dat de kortingen dan de week erna ook geldig zijn, maar of je dan nog gratis discotheken in mag weet ik dus niet)
Wij hebben een huurtent gedaan, dus ik heb geen idee hoe die daar zijn en of ze in de schaduw staan ![]() En de excursies gaan wij ook zeker weten doen! Raften lijkt mijn vriend erg gaaf, alleen mij lijkt het doodeng ![]() En ach, dat treintje, we hebben ook voeten en soms is lopen best lekker (niet te lang en te vaak natuurlijk) bedankt voor je reactie!! erg leuk om te horen dat mensen het er zo leuk hebben gehad. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic: De huurtenten bij GoGo zijn wel klein maar het is goed uit te houden hoor! En ik hoop voor je dat je een tent in de schaduw hebt! Wij stonden namelijk helemaal onder de bomen en dat was echt geweldig! Konden we lekker uitslapen, zorg ook al snel voor een dik luchtbed want die liggen lekkerder dan die kleine duntjes! ![]() xx Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 17:15. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Over de tenten kan ik niet oordelen, maar Danila en ik sliepen namelijk in een drie-persoonstent ![]() De Belgische villa van Tim ![]() Het strand Tim met op de achtergrond Bianca Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 17:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee idd in augustus stonden die er al niet meer en ik ook niet, wij waren 2 augustus weggegaan geloof ik! Leuk die foto's! Ik heb precies dezelfde strandfoto hahahaha! En spreek je Bianca nog wel eens? Want zij had een hele leuke tas en nou ben ik naar die tas al een hele tijd op zoek ![]() xx |
![]() |
|
Ik ben er een jaar of 10 geleden geweest, op La Sirène en toen was het nog geweldig zonder busladingen vol sekszoekende jongeren. Daarna ben ik er nog een keer of 5 geweest op le Soleil en elk jaar werd het toeristischer, tot op het moment dat we zelfs op de camping al in de file stonden om de camping te verlaten en ik bijna aangerand werd door een dronken (as always) Engelse fucker naast de discotheek. Toch hou ik nog steeds van de schone zee en stranden, duinen, vanaf het strand Collioure zien, de Pyreneeën, het prachtige weer enzovoorts. Ik ga deze zomer twee en een halve maand voor Eurocamp werken en ik heb als voorkeur de Languedoc opgegeven, dus ik hoop echt dat ik hier terecht kom, dan maar tussen de hossende jongeren, ik overleef het wel.
|
![]() |
|
Ik ga zo'n 20 Km van je vandaan op vakantie. ( cannet-plage)
![]() Maar 2 jaar geleden ben ik in argeles-sur-mer geweest. Het was leuk, heel veel restaurantjes, maar wel heeeel toeristisch (nogal anders dan Ierland, vorig jaar). Het was er zonnig en heet, maar het is wel winderig in dat gebied. Zo erg dat je soms dus maar nauwelijks het strand opkunt omdat je dan gescrubt wordt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
ervaring met simbo ?/ vakantie vrieden gezocht nigelgein | 15 | 08-05-2013 21:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maak een foto van je body, deel zwei!!!! Tha Wheeliemaster | 110 | 18-08-2002 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maak een foto van je body Field | 302 | 08-08-2002 15:56 | |
De Kantine |
ik ga woensdag op VAKANTIE! Pink panter | 5 | 01-07-2002 14:02 | |
De Kantine |
Waar gaan jullie heen op vakantie? Slaughterer | 110 | 21-06-2002 17:24 | |
De Kantine |
Zomervakantie? Naar waar? Gwenniej | 122 | 22-04-2002 07:13 |