| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ben ik bij vraag 16 de enige die dacht dat bij 'persoon 1' variabele a gewoon 67.7 bleef en niet elke mogelijke waarde aan kon nemen? maar ik heb verder niks te klagen. tussen de 6.3 en de 7.8
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Volgens mij mag 't' helemaal geen waarde hebben met decimalen. T kan alleen maar een heel getal zijn. Want t staat voor het aantal jaar na 1970 en men werkt alleen maar met hele jaren (elk heel jaar komt er een gemiddelde). Dus hoe kan het dan toch dat zij met maanden (37,1) werken?
|
|
|
|
Ja, misschien halen ze er 1 puntje vanaf omdat je antwoord niet klopt maar als je beredenering+berekening gewoon goed is krijg je echt wel het gros van de punten voor die vraag.
Het aantal jaar kan gewoon een continue variabele zijn hoor, dus ook met decimalen. Dat het toevallig uit maanden bestaat neemt dat niet weg. Een meter bestaat ook uit centimeters maar is gewoon een continue variabele. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben het met je eens, een boxplot had ik ook niet verwacht, maar het hoort gewoon bij de stof. Blaim yourself
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar ik wilde even na gaan waar mijn denkfout dan zat. maar ik laat het dan maar zitten
|
|
|
Verwijderd
|
heey mensen, ik had die vraag 1 had ik bij de grafiek 80% afgelezen en verder wel 20% van 2255 gedaan. Maar dit wordt dus niet goed gerekend
![]() Bij die vraag over die wereldbevolking idem dito. Dit vind ik niet eerlijk om op afgerekend te worden, t was gewoon veel te klein en te irritant om af te lezen . Had iemand van jullie dit ook? En hoe denk je dat het beoordeeld wordt? Waarschijnlijk gewoon 0 punten he
|
|
|
|
|
Dit was echt zoveel makkelijker dan voorgaande jaren... had nooit gedacht dat ik een 4,8 kon halen, heb nou rond de 52 punten wat tussen de 5,9 en 7,4! Wat inhoudt dat ik een 6 sta op mijn eindlijst!! Ik was ook ruim op tijd klaar en ben super blij, alle moeilijke onderwerpen die ik niet snap of moeilijk vind kwamen er gewoon niet in voor! Wel vond ik opvallend dat de mensen die normaal goed waren in wiskunde, het nou moeilijker vonden en de mindere mensen het een stuk makkelijker vonden....
Mijn dag kan niet meer stuk...
|
|
|
Big smile hier!! Tijdens het examen ging het niet goed en ik dacht dat ik nooit aan mijn 4.4 zou komen.. Net heel streng nagekeken, tussen de 5.1 en 6.6 ... Economie voldoende, gs voldoende en wiskunde voldoende, conclusie = ikke is dit jaar (als ik zelf goed heb nagekeken) wel geslaagd!!
|
|
||
|
En kleine afwijking zal vast wel toegestaan worden.
Die wereldbevoling ik kwam op 6105 miljoen uit, het moest 6.1 miljard zijn, nou ik neem echt wel aan dat je daar volle bak voor krijgt. Enige waar je op af kon gaan is het niet meerekenen van antartica (ofzo) stuk of 20 a 25 miljoen mensen (wel veel trouwens, dacht dat er 100 woonden haha). Citaat:
Hehe, morgen nog ff AK en dan WHOP! Voor AK leren heeft trouwens weinig zin, kijk maar eens naar die examens, meer dan een paar termen valt er letterlijk niet aan te doen. Het is voor 95% gewoon logisch nadenken. En daar ben ik niet zo goed in,tenminste, bij AK Maarja, mag een 4 in profieldeel dus... moet lukken zo'n 1.6 halen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ik heb het wel redelijk gemaakt, tussen de 5,2 en 6,7. Ga iig niet zakken op wiskunde.
|
|
||
|
Citaat:
nee hoor, absoluut geen 0 punten. je krijgt dan het aantal punten - 1. Dus 1 puntje aftrek voor het verkeerd aflezen (als je ook niet meer binnen de toegestane marges zat) en voor de rest krijg je gewoon al je punten voor je berekening en dat je laat zien hoe het werkt.
|
|
||
|
Citaat:
(vwo 2002 en 2003, 1e en 2e tijdvak)
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Haha echt raar.....
Ik had mezelf al afgeschreven voordat ik aan dit examen begon.. Ik moest een 5,6 halen, en dat zou nooit lukken. Ik heb ook een boel niet afgekregen/niet ingevuld, maar uiteindelijk heb ik toch tussen de 42/49 punten.. Dus met een beetje gelukt zelfs nog een voldoende Mr nog maar 1 dagje
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
"voor de gevallen waarbij a,b of d het juiste antwoord is gelden soortgelijke formules. lijkt me dus logisch dat je de formule dan een beetje moet aanpassen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
??? Dat zou dus betekenen dat ik zeker weten voldoende kom te staan op wiskunde
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
eyey..........moet een 4.4 hebbe...durf niet te kijke...ik weet niet hoe t is gegaan...vond vraag 3 en 4 van opgaven 1 poepie moeilijk...en hmmm ik vond die ene vraag waar je alle mogelijkheden van a b en c moest opschrijve ..niet te doen.....wat wel weer leuk was was dat ik met die voorraadkostenvraag en die stormvraag gewoon had gekloot met mn rekenmachine en er achter kwam hoe ze aan dat antwoord kwamen!!!
![]() ![]() zijn weer 6 puntjes...volgens mij had ik ook 80% dacht daar tille ze niet zo zwaar aan.. en van die haakjes..sorry hoor...dat moet je toch wel begrijpe....was best logisch.. nou maar hope op de 4..of ik ben geslaagd of ik heb een her..als ik wis en ak niet haal! zakke kan niet meer denk ik ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar het is wel zonde als je niet goed leest. helaas is dat nou juist het hele punt bij wiskunde; goed lezen naar de gegevens die je krijgt. dus ik vrees dat die klachten weinig zin hebben.
|
|
||
|
Citaat:
Heb wel ff geklaagd bij het LAKS. Wie leest er nou 76% af? Het is echt wel eerder 80%!!
|
|
|
|
hmm okeej, schijnt dat ik maar 3 vragen fout heb gedaan...
73 punten 8.1 - 9.3 ... maar ik von m fet klote heb t echt ziek lekker gedaan.. hmm toch maar ff klagen.. het zal mij niet meer helpen maar een beetje mensenlievend mag wel..
|
|
|
|
AAAAAAH GODVERDOMME
heb ik 34 punten, redelijk streng nagekeken en heb ik vraag 13 niet gemaakt omdat ik dacht dat ik 'm niet snapte!! Dan had ik met 38 punten en 1.2 normering mijn benodigde 6je gehaald JEZUS!Verder had ik idd ook 80% (en erover geklaagd) Vraag 21 snap ik ook geen hout van hoor als a daar 0,74 is, heeft Tom toch hoger dan Tim met 1 min 0,74 = 0,26 ![]() daar hoef ik geen rekenmachine voor, maar het is fout !! Kutzooi |
|
|
|
||
|
Citaat:
onee fuck, je moest die Pc door 1-a veranderen, dus je krijgt (1-(1-a)) Slaat echt nergens op, die C stond er toch al, moet je m opeens wijzigen door 1-a, heb je 2x 1- |
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Wiskunde A12 in VWO 5/6 Riantje | 22 | 10-09-2004 16:59 | |
| Eindexamens 2004 |
Wiskunde A12 in Havo5 E&M in je profiel? Verwijderd | 5 | 21-05-2004 14:36 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde A12 [Kansberekenen] Bobby James | 4 | 12-12-2003 14:57 | |
| Eindexamens 2003 |
[havo]wiskunde-a12 agressie forum :d kandidaat '03 | 4 | 23-05-2003 10:32 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde A12 antwoord normale verdeling :S? koelkastje | 1 | 22-05-2002 22:49 | |