|
|
||
|
Citaat:
he gelukkig! nog iemand die nederland had ik dacht al dat ik een heel erg raar antwoord had gegeven, maar als ik niet de enige ben valt t weer mee Ik had dus ook NL, omdat de rivieren hier bij elkaar komen en Nederland dus een soort van afvoerputje is voor verontreinigd water (ofzo.. iets in die richting had ik iig )maarja ik ben niet goed in aardrijkskunde
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
'Fuck them all
http://forum.eindexamen.nu/eindexame...454c0c5230b92b tig topics over AK, handig als hulp bij je klachten
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() stond je nog meer onvoldoendes dan? |
|
|
|
||
|
Citaat:
In de vraag staat "Welk van de vijftien oude EU-lidstaten het meest directe belang bij maatregelen betreffende de verontreiniging van zoet oppervlaktewater?" In het antwoordmodel staat Duitsland. In de vraag stond echter niet: "Welk van de vijftien oude EU-lidstaten het meest directe belang bij maatregelen VOOR NIEUWE EU-LIDSTATEN betreffende de verontreiniging van zoet oppervlaktewater?" Ik had Nederland geantwoord, en dat antwoord is zeker het goede antwoord op de gestelde vraag. -- En je redenering is goed, dus dient goedgekeurd te worden! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar 70L is wel goed.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() En 70L.. Yeah, iig 1 puntje
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Aantal klachten / aantal mensen dat examen doet in dat vak * 100 Aantal klachten staat hier: http://www.eindexamen.nu/eekl/stats/ Aantal mensen dat examen doet staat hier: http://www.minocw.nl/download/2004/p...idaten_vwo.pdf
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
toevallig
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 21:37 | |
| Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 15:32 | |
| Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 18:38 | |
| VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 14:00 | |
| Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 10:46 | |