Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 18:12
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-06-2004 @ 18:22 :
Nee, slechte kutgrap!
Haha, nou leer er maar mee leven Als ik iets beters tegenkom verander ik het wel weer
Oud 01-06-2004, 20:17
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 01:44 :
Veritas? Bedoel je niet Vindicat? Zit niet bij studentenvereniging, was van plan om dat zo te houden, heb nog genoeg zelfrespect om me niet te laten vernederen door iemand die denkt heel wat te zijn omdat ie ouder is, zit in eerste jaar (bijna klaar goddank, leuke opleiding, maar ben nu wel toe aan vakantie)
Ja hier moet ik toch echt even op reageren.. Als je er voor kiest bij het corps te gaan moet je gewoon zeker weten dat je daar volledig achter staat is mijn mening, blijkbaar doe jij dat niet en dat vind ik ook niet erg ofzo hoor, maar je hoeft het niet zo negatief af te doen, want ook best een aantal op dit forum vindt studentenverenigingen wel tof.. Maarre zit jij niet bij cleo[atra ofzo dan, daar vind ik je nog wel een typ voor eigenlijk

Verder snap ik nu ook waarom je reageert zoals je reageert door je stukjes in dit topic, misschien was het handiger geweest om meteen zo'n voorstel topic te doen oid, naja
Oud 01-06-2004, 20:28
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Susanne schreef op 01-06-2004 @ 21:17 :
Ja hier moet ik toch echt even op reageren.. Als je er voor kiest bij het corps te gaan moet je gewoon zeker weten dat je daar volledig achter staat is mijn mening, blijkbaar doe jij dat niet en dat vind ik ook niet erg ofzo hoor, maar je hoeft het niet zo negatief af te doen, want ook best een aantal op dit forum vindt studentenverenigingen wel tof.. Maarre zit jij niet bij cleo[atra ofzo dan, daar vind ik je nog wel een typ voor eigenlijk

Verder snap ik nu ook waarom je reageert zoals je reageert door je stukjes in dit topic, misschien was het handiger geweest om meteen zo'n voorstel topic te doen oid, naja
Och, ik heb niets tegen studentenverenigingen wat ik Noé ook al het uitgelegd, het is alleen niet mijn ding. Ik weet hoe het er bij een aantal aan toe gaat van klasgenoten en mijn broer die zelf bij Vindicat heeft gezeten, een huisgenoot bij Albertus etc etc, en dat is gewoon echt totaal niets voor mij. En vooral Vindicat, dat zijn echt beulen... Je wil niet weten wat je daar als eerste jaars allemaal moet doen om maar te mogen blijven terwijl je er eigenlijk 0,0 voor terug krijgt. Maar goed, sommigen denken daar anders over, ik hou me liever bezig met andere dingen die ik zelf nuttiger en leuker vind. Dus aan Cleopatra doe ik ook niet nee

En je had natuurlijk ook zelf het initiatief kunnen nemen om wat vragen te stellen over mij als je dan toch zo benieuwd was naar het hoe wat en waarom. Maar ik ben blij dat voor ons beiden dingen opgehelderd zijn, wat ook mijn bedoeling was met dit topic. Ik hoop dat we vanaf nu beter met elkaar om kunnen gaan dan voorheen.
Oud 01-06-2004, 23:37
cha0s
cha0s is offline
dat ze mensen niet bannen vanwege 'n roloog.
Oud 01-06-2004, 23:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 02-06-2004 @ 00:37 :
dat ze mensen niet bannen vanwege 'n roloog.
Haha, meerdere rol-ogen met totaal onzinnige opmerkingen erbij in te veel topics net nadat een ban verlopen was... Als je dan zo graag wil, dan kan je krijgen
Oud 01-06-2004, 23:47
cha0s
cha0s is offline
Sinds wanneer word je geband voor minder dan 10 offtopicposts in 10 onderwerpen? klein beetje overdreven imo. Er worden hier soms hele flamewars uitgevochten zonder dat 'r ook maar 'n waarschuwing wordt uitgedeeld. Dus die roloog moet ook gewoon kunnen dan. joah.
Oud 01-06-2004, 23:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 02-06-2004 @ 00:47 :
Sinds wanneer word je geband voor minder dan 10 offtopicposts in 10 onderwerpen? klein beetje overdreven imo. Er worden hier soms hele flamewars uitgevochten zonder dat 'r ook maar 'n waarschuwing wordt uitgedeeld. Dus die roloog moet ook gewoon kunnen dan. joah.
Als het er nou 1 of 2 waren die compleet zinloos waren, oke, prima, hoor je mij niet over... Maar het waren er iets meer dan dat (zacht gezegd) en dat een half uur nadat ze weer het forum op mocht... Dat toonde volgens ons van weinig motivatie tot aanpassing.

Als jij ergens een flamewar ziet die ik niet zie, geef een gil alsjeblieft, dan spring ik alsnog in. Dat gaat ook zeker niet ongestraft.
Oud 02-06-2004, 09:24
Verwijderd
Wat een bullshit.
Gaat dit over CB?
Moeten jullie even laten zien wie de baas is ofzo, wat een onzin.
Laat dat kind lekker rollogen zeg, ze heeft net een ban gehad.
In het dagelijks leven zijn er ook mensen waar je minder mee op kunt schieten of die je ronduit irritant vindt.
Die zet je toch ook niet met zijn allen in een time out hokje.
Oud 02-06-2004, 09:35
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 10:24 :
Wat een bullshit.
Gaat dit over CB?
Moeten jullie even laten zien wie de baas is ofzo, wat een onzin.
Laat dat kind lekker rollogen zeg, ze heeft net een ban gehad.
In het dagelijks leven zijn er ook mensen waar je minder mee op kunt schieten of die je ronduit irritant vindt.
Die zet je toch ook niet met zijn allen in een time out hokje.
Nou ze had blijkbaar al een ban gehad en als je terug komt en weer even hard doorgaat dan heb je er blijkbaar niet veel van geleerd. En blijkbaar waren 10 posts té veel voor iemand die zich gedeist behoort te houden.

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik weet niet eens over wie het gaat, dus ik ga af op de informatie die ik hier lees..
Oud 02-06-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 02-06-2004 @ 10:35 :
Nou ze had blijkbaar al een ban gehad en als je terug komt en weer even hard doorgaat dan heb je er blijkbaar niet veel van geleerd. En blijkbaar waren 10 posts té veel voor iemand die zich gedeist behoort te houden.

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik weet niet eens over wie het gaat, dus ik ga af op de informatie die ik hier lees..
Oh come on, van een ban geleerd.
Echt ik weet zeker dat NIEMAND zijn gedrag verandert na een ban.
Simpelweg omdat je niet je gedrag van de een op de andere dag kunt veranderen.
Dan maar niet forummen, wat een mierenneukers zeg.
Neem jullie zelf en dit forum vooral zo serieus, dan kom je er wel!
Oud 02-06-2004, 11:30
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 11:04 :
Oh come on, van een ban geleerd.
Simpelweg omdat je niet je gedrag van de een op de andere dag kunt veranderen.
Dan maar niet forummen, wat een mierenneukers zeg.
Neem jullie zelf en dit forum vooral zo serieus, dan kom je er wel!
Mwa, daar durf ik nog wel over te discussieren. Er zijn er genoeg die hun gedrag wel veranderen na een ban. Maar niet iedereen doet dat nee. Dat klopt. CB is daar dan waarschijnlijk 1 van. Prima, helemaal geen punt, ik verwacht ook geen complete omschakeling, vind ik ook niet nodig. Geintje zo af en toe moet kunnen, maar een half uur lang in veel verschillende topics alleen maar dom lopen ouwehoeren getuigt ook niet van motivatie om je iig een klein beetje aan te willen passen. En dus heeft Qamra volgens ons in dit geval gelijk, als je een ban krijgt omdat je niet normaal kan doen, je komt terug en je toont meteen binnen het eerste half uur dat je het nog steeds niet kan, dan blijf je maar wat langer weg.
Oud 02-06-2004, 11:31
Otis
Otis is offline
het lijkt wel bootcamp.
Oud 02-06-2004, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 02-06-2004 @ 12:31 :
het lijkt wel bootcamp.
En als je niet doet was ze zeggen ga je maar graven langs een spoor Oot!
Oud 02-06-2004, 11:47
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 12:44 :
En als je niet doet was ze zeggen ga je maar graven langs een spoor Oot!
Rustig aan luitenant, anders geen tulpenbollen voor jou vanavond
Oud 02-06-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 02-06-2004 @ 12:47 :
Rustig aan luitenant, anders geen tulpenbollen voor jou vanavond
Zal ik een tulpenbol in je hol douwen Oot, niet zo lollig doen, dit is een serieuze zaak.
Free Charismatic Bass!
Oud 02-06-2004, 11:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 12:51 :
Zal ik een tulpenbol in je hol douwen Oot, niet zo lollig doen, dit is een serieuze zaak.
Free Charismatic Bass!
Is over een dagje ook weer vrij. Dus tja, kan moeilijk doen, maar wordt em toch niet eerder. Al zou ik het willen, is niet zo makkelijk meer terug te draaien.
Oud 02-06-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 02-06-2004 @ 12:53 :
Is over een dagje ook weer vrij. Dus tja, kan moeilijk doen, maar wordt em toch niet eerder. Al zou ik het willen, is niet zo makkelijk meer terug te draaien.
Voortaan niet zo snel met bans smijten, daar krijg je alleen een kutsfeer van en je laat jezelf onwijs kennen.
Oud 02-06-2004, 11:54
Otis
Otis is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-06-2004 @ 12:53 :
Al zou ik het willen, is niet zo makkelijk meer terug te draaien.
dus je zou het wel willen , waarom is ze dan weer geband?
Oud 02-06-2004, 11:57
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Otis schreef op 02-06-2004 @ 12:54 :
dus je zou het wel willen , waarom is ze dan weer geband?
omdat dat niet volgens de regels is
Oud 02-06-2004, 12:05
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 12:54 :
Voortaan niet zo snel met bans smijten, daar krijg je alleen een kutsfeer van en je laat jezelf onwijs kennen.
Da's nou eenmaal een onderdeel van je taak als modder-eter. Hoort erbij.

Daarbij delen wij niet graag bans uit, niemand van ons, echt NIEMAND, maar sommigen roepen het nou eenmaal over zichzelf uit door constant te provoceren. Daar was CB 1 van. Hoop dat het niet weer hoeft te gebeuren.
Oud 02-06-2004, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 02-06-2004 @ 12:57 :
omdat dat niet volgens de regels is
Oh gooood, waar is de kotssmily als je hem nodig hebt!
Erg creatief ben je niet he, Gadje?
Oud 02-06-2004, 12:38
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 11:04 :
Dan worden de gevolgen alleen maar groter. Plus dat het een van de weinig manieren is om iemand zijn kop te laten houden en zo dus het forum leeg te houden van spam (nou ja...)

Maar ik neem het forum niet zo serieus hoor, dát lesje heb ik allang al geleerd

Maar wat maakt jou die ban uit Noé? dit is geen vraag om te katten, ik wil het gewoon weten..
Oud 02-06-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 02-06-2004 @ 13:38 :

Maar wat maakt jou die ban uit Noé? dit is geen vraag om te katten, ik wil het gewoon weten..
Die ban van CB maakt mij niet veel uit, het is niet mijn forumbuddie ofzo.
Ik vind het gewoon een trieste manier om iets naar je hand te zetten.
Oud 02-06-2004, 13:08
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 13:44 :
Die ban van CB maakt mij niet veel uit, het is niet mijn forumbuddie ofzo.
Ik vind het gewoon een trieste manier om iets naar je hand te zetten.
Ik vind het een zeer trieste manier om net na een ban terug te komen en als intrede in veel topics:
"Ik zeg maar zo:

"

te plaatsen. Als je dan zo nodig wil stangen, doe het dan op een leuke en originele manier, dan kan ik daar best de humor nog wel van inzien. Dit however is oud, voorspelbaar, zwaar irritant en topic verziekend. Gevolg: ga nog maar even 2 dagen nadenken over een nieuwe actie.
Oud 02-06-2004, 13:50
cha0s
cha0s is offline
Heel even hoor: 't is dat alle posts van CB gepruned zijn, maar ze heeft maar een aantal rolleyes geplaatst. Je kan het ook heel erg overdrijven. Plus dat zo'n reactie best logisch is van iemand die 'n ban van 2 dagen kreeg en 'n week gebanned is geweest.
Oud 02-06-2004, 13:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 02-06-2004 @ 14:50 :
Heel even hoor: 't is dat alle posts van CB gepruned zijn, maar ze heeft maar een aantal rolleyes geplaatst. Je kan het ook heel erg overdrijven. Plus dat zo'n reactie best logisch is van iemand die 'n ban van 2 dagen kreeg en 'n week gebanned is geweest.
Wat ik haar ook al uitgelegd had, het was weinig moeite geweest om net als iedereen die gebanned is op de dag dat je unbanned moet worden even een mailtje te sturen naar een +, de mailadressen zijn vanzelfsprekend, het mailadres van degene die je gebanned heeft, staat zelfs onderaan de banmail met het verzoek erbij te mailen als je niet unbanned bent op de dag dat je unbanned zou moeten zijn. Dat noemt met initiatief nemen en goede wil tonen. Dat zij het via jouw heeft gedaan en dus langer moest wachten, was haar eigen keuze. Dus dat vind ik geen excuus om zulk gedrag te gaan vertonen direct na terugkomst.
Oud 02-06-2004, 13:59
rodina
rodina is offline
God dit topic is echt lachwekkend gewoon
Oud 02-06-2004, 14:09
cha0s
cha0s is offline
'Zulk gedrag.' ? Ik heb maar 'n aantal rolleyes gezien van haar. Om dat nou meteen weer met 'n ban te bestraffen en dan ook nog eens al haar posts te prunen... beetje overdreven, imo.
Volgens mij waren 't ook maar 'n aantal posts met rologen en niet zo bijzonder veel. (+ dat dit lifestyle is, rologen vliegen je hier dagelijks om de oren.)
Oud 02-06-2004, 14:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 02-06-2004 @ 15:09 :
'Zulk gedrag.' ? Ik heb maar 'n aantal rolleyes gezien van haar. Om dat nou meteen weer met 'n ban te bestraffen en dan ook nog eens al haar posts te prunen... beetje overdreven, imo.
Volgens mij waren 't ook maar 'n aantal posts met rologen en niet zo bijzonder veel. (+ dat dit lifestyle is, rologen vliegen je hier dagelijks om de oren.)
Als het rol ogen zijn met een functie, oke, als het 2 rol ogen zijn zonder functie en daarna of daarvoor gewoon netjes posten, oke, maar zo veel rol ogen (jij hebt vast de helft nog niet eens gezien omdat Tampert redelijk snel de prune knop in had gedrukt, wat overigens echt niet mijn idee was) zonder enige functie, alleen om even te laten weten dat je er weer bent op een zwaar irri manier, een half uur nadat je unbanned bent, tja... nou sorry, maar dan hebben velen toch zoiets van: blijf dan nog even weg. Dat heb ik dus ook. Als je nou voornamelijk nuttig postte en je lijst aantekeningen niet zo dramatisch lang is, dan zeg ik oke, even een pmmetje, klaar, laat maar hangen. In dit geval lag het net even iets anders.
Oud 02-06-2004, 14:19
Verwijderd
Dan vind ik het nog dommer als ze al 5 dagen te lang geband was.
Ik kreeg ook ineens een nick en een ipban van 2 weken zonder dat ik wist waarvoor.
"flamen" stond er in de mail.
Nou ik weet niet hoor maar ik had niks anders gepost dan normaal dus waarom gelijk zo drastisch.
Oud 02-06-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 15:19 :

"flamen"
Nou ik weet niet hoor maar ik had niks anders gepost dan normaal dus waarom gelijk zo drastisch.
daarom, het was de druppel die de emmer liet overlopen
Oud 02-06-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-06-2004 @ 15:54 :
daarom, het was de druppel die de emmer liet overlopen
Pff tuurlijk.
En was het erger dan Pan Am en Otis?
Niet echt he, waarom kregen zij dan 2 dagen en ik 2 weken?
En waarom krijg ik bijna even lang als iemand die om te provoceren geslachtsdelen met herpes post.
Zoveel lastiger dan de rest ben ik nou ook weer niet, ik lik alleen geen hielen.

Kortom: kutbeleid!
Oud 02-06-2004, 15:34
cha0s
cha0s is offline
Oud 02-06-2004, 16:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 16:21 :
Pff tuurlijk.
En was het erger dan Pan Am en Otis?
Niet echt he, waarom kregen zij dan 2 dagen en ik 2 weken?
En waarom krijg ik bijna even lang als iemand die om te provoceren geslachtsdelen met herpes post.
Zoveel lastiger dan de rest ben ik nou ook weer niet, ik lik alleen geen hielen.

Kortom: kutbeleid!
Pan Am en Otis waren qua eerdere bans aardig schoon, jij wat minder. En elke ban die je krijgt word in principe steeds een stukje langer, tenzij de ovrtreding dermate minimaal is dat het ook wel hetzelfde kan blijven als vorige keer. Maar volgens mij waren Pan Am en Otis ook gebanned over een andere situatie dan die waarvoor jij gebanned was. Jouw ban heb ik niet meegemaakt, die van Otis en Pan Am wel, maar ik kan me vergissen natuurlijk...
Oud 02-06-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 02-06-2004 @ 17:34 :
Pan Am en Otis waren qua eerdere bans aardig schoon, jij wat minder. En elke ban die je krijgt word in principe steeds een stukje langer, tenzij de ovrtreding dermate minimaal is dat het ook wel hetzelfde kan blijven als vorige keer. Maar volgens mij waren Pan Am en Otis ook gebanned over een andere situatie dan die waarvoor jij gebanned was. Jouw ban heb ik niet meegemaakt, die van Otis en Pan Am wel, maar ik kan me vergissen natuurlijk...
Ik ben echt niet vaker geband dan Pan Am.
Beter opletten AngelLena!
En de situatie was niet heel anders, want we sprongen allemaal niet meer uit de band dan normaal.
Nogmaals: kutbeleid!
Oud 02-06-2004, 16:42
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 17:38 :
Ik ben echt niet vaker geband dan Pan Am.
Beter opletten AngelLena!
En de situatie was niet heel anders, want we sprongen allemaal niet meer uit de band dan normaal.
Nogmaals: kutbeleid!
Dat zeg ik: ik kan me vergissen want dat heb ik nog niet echt actief meegemaakt, alleen hier en daar wat over opgevangen. Maar volgens mij waren Otis en Pan Am om een andere reden in een andere situatie gebanned. Dat meende ik toch wel duidelijk opgevangen te hebben.

En ach, het beleid mag je kut vinden. Ben je helemaal vrij in. Maar onder andere daarvoor is dit topic: wat mag hier wel, wat kan absoluut niet door de beugel?
Bekijk beginpost nog maar even een keer en reageer daar eens op, misschien heb jij nog wel suggesties waar we iets mee opschieten. Een aantal hele goede zijn al gedaan.
Oud 02-06-2004, 17:11
Verwijderd
Okee ten eerste, doe Lais en Gadje weg.
2 forumbazen zijn genoeg en al helemaal als er 1 bijzit die zo actief is als AngelLena.
Later kom ik met meer spannende ideeën.
Oud 02-06-2004, 18:03
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 18:11 :
Okee ten eerste, doe Lais en Gadje weg.
2 forumbazen zijn genoeg en al helemaal als er 1 bijzit die zo actief is als AngelLena.
Later kom ik met meer spannende ideeën.
Dan wachten we je volgende spannende ideeen af.

PS: Ik ben niet altijd zo overactief, maar vooral als ik net nieuw op een forum aangesteld ben mag ik graag de tijd nemen om alles en iedereen een beetje te leren kennen.

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 18:10.
Oud 02-06-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 02-06-2004 @ 14:55 :
Wat ik haar ook al uitgelegd had, het was weinig moeite geweest om net als iedereen die gebanned is op de dag dat je unbanned moet worden even een mailtje te sturen naar een +, de mailadressen zijn vanzelfsprekend, het mailadres van degene die je gebanned heeft, staat zelfs onderaan de banmail met het verzoek erbij te mailen als je niet unbanned bent op de dag dat je unbanned zou moeten zijn. Dat noemt met initiatief nemen en goede wil tonen. Dat zij het via jouw heeft gedaan en dus langer moest wachten, was haar eigen keuze. Dus dat vind ik geen excuus om zulk gedrag te gaan vertonen direct na terugkomst.
pffffff... ik vind dat een beetje machtmisbruik van de fb-ers... forummertje pesten doe niet zo flauw... en laat CB gewoon unbannen
Oud 02-06-2004, 18:31
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-06-2004 @ 19:19 :
pffffff... ik vind dat een beetje machtmisbruik van de fb-ers... forummertje pesten doe niet zo flauw... en laat CB gewoon unbannen
ja, leuk, waarom niet, ja; morgen.

Nou tevreden? Doe nie zo kinderachtig zeg. Alsjeblieft... Ik vind je een hele lieve jongen, maar zo af en toe doe je me denken aan zo'n over-actieve gelovige (zie Isa): geen andere waarheid willen overwegen dan zijn eigen. Als men trouwens nog verder over CB haar ban wil discussieren, prima, op BZ alsjeblieft, want daar is dit topic niet voor bedoeld. Eventjes is prima, maar gaat nu eigenlijk al te lang door.
Oud 02-06-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 02-06-2004 @ 19:31 :
ja, leuk, waarom niet, ja; morgen.

Nou tevreden? Doe nie zo kinderachtig zeg. Alsjeblieft... Ik vind je een hele lieve jongen, maar zo af en toe doe je me denken aan zo'n over-actieve gelovige (zie Isa): geen andere waarheid willen overwegen dan zijn eigen. Als men trouwens nog verder over CB haar ban wil discussieren, prima, op BZ alsjeblieft, want daar is dit topic niet voor bedoeld. Eventjes is prima, maar gaat nu eigenlijk al te lang door.
sorry leen
Oud 03-06-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 02-06-2004 @ 19:03 :

PS: Ik ben niet altijd zo overactief, maar vooral als ik net nieuw op een forum aangesteld ben mag ik graag de tijd nemen om alles en iedereen een beetje te leren kennen.
Nu Gadje nog....
Oud 04-06-2004, 09:04
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 03-06-2004 @ 13:44 :
Nu Gadje nog....
ja mag ik?
het is voor het eerst dat ik ddeze tijd t echt super druk heb. en toevallig ben ik nou ook hier neiuwe fb, mijn actieve periode komt nog wel
niet zo moeilijk doen zeg!
Oud 04-06-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 04-06-2004 @ 10:04 :
ja mag ik?
het is voor het eerst dat ik ddeze tijd t echt super druk heb. en toevallig ben ik nou ook hier neiuwe fb, mijn actieve periode komt nog wel
niet zo moeilijk doen zeg!

lieve schat, je hebt het altijd druk, of op vakantie, of bent er niet. Je moet nog beginnen imho
Oud 04-06-2004, 13:39
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-06-2004 @ 13:16 :
lieve schat, je hebt het altijd druk, of op vakantie, of bent er niet. Je moet nog beginnen imho
was ook ff 1 weekje weg met school, ja en nu had ik toevallig een werkstuk.
staat lifestyle gelijk aan zeiken?
Oud 04-06-2004, 13:42
Verwijderd
nee gadje, dus ik vraag me af of jij je hier wel zo thuis voelt als FB. Je zeikt over alles en je neemt elke reactie veel te serieus. Beetje vermoeiend.
Oud 04-06-2004, 13:45
Otis
Otis is offline
Citaat:
Hermione schreef op 04-06-2004 @ 14:42 :
nee gadje, dus ik vraag me af of jij je hier wel zo thuis voelt als FB. Je zeikt over alles en je neemt elke reactie veel te serieus. Beetje vermoeiend.
jaa ik vind dr ook niet zo leuk eigenlijk, doe eens lekker vrolijk meid, lekker losjes , lekker relaxt , jeweettock.
Oud 04-06-2004, 13:52
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Hermione schreef op 04-06-2004 @ 14:42 :
ja tuurlijk wel, maar jullie zeiken nu alleen ff dat ik er eigenlijk niks aan doe, gelijk hebben jullie maar ik heb t al verklaard
zucht... t wordt heus wel beter, en nee ik zou eigenlij kok wel zo actief willen fb'en als angellena maar daar heb ik nu ff de tijd niet voor
Oud 04-06-2004, 16:10
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gadje schreef op 04-06-2004 @ 14:52 :
ja tuurlijk wel, maar jullie zeiken nu alleen ff dat ik er eigenlijk niks aan doe, gelijk hebben jullie maar ik heb t al verklaard
zucht... t wordt heus wel beter, en nee ik zou eigenlij kok wel zo actief willen fb'en als angellena maar daar heb ik nu ff de tijd niet voor
Haha, ik eigenlijk ook niet hihi Denk dat ik een paar verslagen wel over mag doen in de zomervakantie Maar ach, propedeuse red ik toch niet. Heb 1 tentamen niet gehaald.
Oud 05-06-2004, 14:30
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Ik ben niet te spreken over AngelLena. Eerst dacht ik dat ze wel een 'leuke' fb zou zijn (voor zover dat kan) maar ik heb mij lelijk vergist!

AngelLena zegt dat ze, omdat ze hier nieuw is, fanatiek aan het moderaten is. Ze bedoelt eigenlijk: fanatiek lifestylers bannen.

Mijn eerste ban, van '2' dagen was vond ik vrij onterecht en overbodig, maar oké, het was maar zo, en trouwens, wat zijn 2 dagen?

Goed, deze ban liep uit tot 6 dagen ofzo, nadat ik verscheidene FB's geemailed had. Bravo, jullie doen jullie werk dus maar half.

Na meer dan 2 dagen geband te zijn, kom ik terug op het forum en post enige 's bij posts die dat degelijk verdienden. Ook had ik, misschien heb je die over het hoofd gezien AngelLena, enkele NUTTIGE posts gepost. Voor zover iets nuttig kan zijn op een scholieren lifestyle forum, that is. Na 20 minuten ben ik alweer geband! Geweldig! En deze keer voor echt absoluut geen enkele verdedigbare reden. AngelLena, 3 rologen en 2 sarcastische opmerkingen is niet genoeg om iemand te bannen. Waar staat in de forumregels dat je perse altijd 100% ontopic moet posten? Waar staat dat je geen roloog mag posten? Waar staat dat je geen sarcastische posts mag posten? Waar staan al die regels?

Nadat Chaos, de goede jongen, hier over iets gezegd had in dit topic, verdwenen plots AL mijn posts die ik OOIT heb gepost. Dus ook 2 complete fototopics van de maand Mei. Hoezo werden al mijn posts gepruned? Omdat ze het bewijs waren dat deze FB's zonder enige serieuse motivatie mij geband hadden? Ik vrees dat dit zeker het geval is. En kom nu ook niet zwak met: "er zijn 2 FB's nodig om iemand te bannen" want volgens mij de geheime admin forum een grote roddel bende waar een heleboel wordt voorgetrokken.

Zeer minachtend, CB.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten