![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verder snap ik nu ook waarom je reageert zoals je reageert door je stukjes in dit topic, misschien was het handiger geweest om meteen zo'n voorstel topic te doen oid, naja
||
Citaat:
![]() En je had natuurlijk ook zelf het initiatief kunnen nemen om wat vragen te stellen over mij als je dan toch zo benieuwd was naar het hoe wat en waarom. Maar ik ben blij dat voor ons beiden dingen opgehelderd zijn, wat ook mijn bedoeling was met dit topic. Ik hoop dat we vanaf nu beter met elkaar om kunnen gaan dan voorheen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als jij ergens een flamewar ziet die ik niet zie, geef een gil alsjeblieft, dan spring ik alsnog in. Dat gaat ook zeker niet ongestraft.
||
Citaat:
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik weet niet eens over wie het gaat, dus ik ga af op de informatie die ik hier lees..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt ik weet zeker dat NIEMAND zijn gedrag verandert na een ban. Simpelweg omdat je niet je gedrag van de een op de andere dag kunt veranderen. Dan maar niet forummen, wat een mierenneukers zeg. Neem jullie zelf en dit forum vooral zo serieus, dan kom je er wel! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Free Charismatic Bass! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij delen wij niet graag bans uit, niemand van ons, echt NIEMAND, maar sommigen roepen het nou eenmaal over zichzelf uit door constant te provoceren. Daar was CB 1 van. Hoop dat het niet weer hoeft te gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Erg creatief ben je niet he, Gadje? |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik neem het forum niet zo serieus hoor, dát lesje heb ik allang al geleerd ![]() Maar wat maakt jou die ban uit Noé? dit is geen vraag om te katten, ik wil het gewoon weten..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het gewoon een trieste manier om iets naar je hand te zetten. |
![]() |
||
Citaat:
"Ik zeg maar zo: ![]() te plaatsen. Als je dan zo nodig wil stangen, doe het dan op een leuke en originele manier, dan kan ik daar best de humor nog wel van inzien. Dit however is oud, voorspelbaar, zwaar irritant en topic verziekend. Gevolg: ga nog maar even 2 dagen nadenken over een nieuwe actie.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En was het erger dan Pan Am en Otis? Niet echt he, waarom kregen zij dan 2 dagen en ik 2 weken? En waarom krijg ik bijna even lang als iemand die om te provoceren geslachtsdelen met herpes post. Zoveel lastiger dan de rest ben ik nou ook weer niet, ik lik alleen geen hielen. Kortom: kutbeleid! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beter opletten AngelLena! En de situatie was niet heel anders, want we sprongen allemaal niet meer uit de band dan normaal. Nogmaals: kutbeleid! |
![]() |
||
Citaat:
En ach, het beleid mag je kut vinden. Ben je helemaal vrij in. Maar onder andere daarvoor is dit topic: wat mag hier wel, wat kan absoluut niet door de beugel? Bekijk beginpost nog maar even een keer en reageer daar eens op, misschien heb jij nog wel suggesties waar we iets mee opschieten. Een aantal hele goede zijn al gedaan.
||
Citaat:
PS: Ik ben niet altijd zo overactief, maar vooral als ik net nieuw op een forum aangesteld ben mag ik graag de tijd nemen om alles en iedereen een beetje te leren kennen.
Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 18:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou tevreden? Doe nie zo kinderachtig zeg. Alsjeblieft... Ik vind je een hele lieve jongen, maar zo af en toe doe je me denken aan zo'n over-actieve gelovige (zie Isa): geen andere waarheid willen overwegen dan zijn eigen. Als men trouwens nog verder over CB haar ban wil discussieren, prima, op BZ alsjeblieft, want daar is dit topic niet voor bedoeld. Eventjes is prima, maar gaat nu eigenlijk al te lang door.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is voor het eerst dat ik ddeze tijd t echt super druk heb. en toevallig ben ik nou ook hier neiuwe fb, mijn actieve periode komt nog wel niet zo moeilijk doen zeg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lieve schat, je hebt het altijd druk, of op vakantie, of bent er niet. Je moet nog beginnen imho |
![]() |
||
Citaat:
staat lifestyle gelijk aan zeiken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zucht... t wordt heus wel beter, en nee ik zou eigenlij kok wel zo actief willen fb'en als angellena maar daar heb ik nu ff de tijd niet voor |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|