Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 20:39
merels
merels is offline
haha ik dacht eerst echt dat harmsen dat express deed
Oud 01-06-2004, 22:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-05-2004 @ 21:51 :
Sjors , Milan maja die Julie is eigenlijk wel appetijtelijk maar niet zo leuk als Sjors. Beetje dom van Milan om in zo'n playergedoe te trappen...
Gatverdamme, wat een vuile BreeZaH-poederdoos, vuile slet, die Julie. En die komt que uiterlijk nog geen 100 keer in de buurt van Sjors.
Als je toch zo'n vriendin hebt, ga je toch niet met zo'n slet staan tongen? Zal wel weer aan mij liggen.
Dennis is het soort man waardoor mannen een slechte naam krijgen bij vrouwen: bot en lomp.
Oud 01-06-2004, 22:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-06-2004 @ 23:02 :
Gatverdamme, wat een vuile BreeZaH-poederdoos, vuile slet, die Julie. En die komt que uiterlijk nog geen 100 keer in de buurt van Sjors.
Als je toch zo'n vriendin hebt, ga je toch niet met zo'n slet staan tongen? Zal wel weer aan mij liggen.
Dennis is het soort man waardoor mannen een slechte naam krijgen bij vrouwen: bot en lomp.
Ja dat vond ik ook wel, ze speelde zo'n playerige Breezer en als ik het vriendje van Sjors was zou ik daar ook niet intrappen, maar toch zag ze er best goed uit
Oud 01-06-2004, 22:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-06-2004 @ 23:12 :
Ja dat vond ik ook wel, ze speelde zo'n playerige Breezer en als ik het vriendje van Sjors was zou ik daar ook niet intrappen, maar toch zag ze er best goed uit
Nou, dan hebben we toch niet altijd dezelfde smaak.
Oud 02-06-2004, 09:45
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
goh, wat een toeval: niet Nina maar Lucas eet de lollie op. Wie had dat gedacht!
Oud 02-06-2004, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-06-2004 @ 23:02 :
Gast, het is een soap!
Oud 02-06-2004, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 11:46 :
Gast, het is een soap!
En hey, dit is de bedoeling van een soap!

Dus ik zie je probleem niet.
Oud 02-06-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 02-06-2004 @ 11:48 :
En hey, dit is de bedoeling van een soap!

Dus ik zie je probleem niet.
De bedoeling van een soap is dat je ernaar kijkt.
Over een soap discussieren en je onbeperkt drukmaken lijkt me een beetje teveel van het goede, denk je niet Milk?
Oud 02-06-2004, 13:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 14:21 :
Over een soap discussieren en je onbeperkt drukmaken lijkt me een beetje teveel van het goede, denk je niet Milk?
Ik zou zeggen: waarom kom je hier nog?

*Je mag je blijkbaar over elke film of elk tv-programma druk maken, maar niet om een soap*
Oud 02-06-2004, 14:43
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-06-2004 @ 14:48 :
Ik zou zeggen: waarom kom je hier nog?

*Je mag je blijkbaar over elke film of elk tv-programma druk maken, maar niet om een soap*
ja beetje vreemd

ik kijk juist naar gtst om me druk te maken lekker zeiken op fictieve mensen zonder dat ze iets terugzeggen
Oud 02-06-2004, 14:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 02-06-2004 @ 15:43 :
ja beetje vreemd

ik kijk juist naar gtst om me druk te maken lekker zeiken op fictieve mensen zonder dat ze iets terugzeggen
Kijk, JÍJ snapt tenminste waar de soap voor dient.
Oud 02-06-2004, 16:14
Verwijderd
Gelukkig heb ik dat niet nodig.
Oud 02-06-2004, 16:58
Verwijderd
'k vroeg me af waarom ze nooit meer een gtst quiz doen op rtl 4. dat hebben ze eens een zomer gedaan...

slechte kijkcijfers?

ik vond 't altijd wel leuk
Oud 02-06-2004, 17:41
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 02-06-2004 @ 17:58 :
'k vroeg me af waarom ze nooit meer een gtst quiz doen op rtl 4. dat hebben ze eens een zomer gedaan...

slechte kijkcijfers?

ik vond 't altijd wel leuk
ja met carlo boszhard, dat was wel grappig
Oud 02-06-2004, 18:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-06-2004 @ 23:48 :
Nou, dan hebben we toch niet altijd dezelfde smaak.
Dat wist ik al, want jij vindt Isabella een lekker ding en ik niet.

Hehe gister:
Sjors heeft ruzie met Milan.
Isabella: Hey Sjors alles goed?
Sjors: Ja hoor.

Charlie had ook weer zo'n uitdagend minirokje aan hoor trek je toch niet aan als je in zo'n rolstoel zit?

Harmsen was wel geinig maar eigenlijk snap ik niet dat Yasmin, Stefano en Dennis er zo makkelijk over doen dat Benjamin al een paar dagen weg is. Dan geef je hem toch als vermist op, zelfs als Robin nix van hem gehoord heeft?

Ik d8 dat Nina in het ziekenhuis belandde deze week en niet Lucas? Hmz... of vergist of Lucas hoeft dadelijk de lolly niet meer en geeft hem aan Nina.
Oud 02-06-2004, 18:13
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 29-05-2004 @ 11:14 :

ik las ook nog op teletekst over volgende week:
Spoiler
Dus Lucas in ziekenhuis,
Spoiler
Oud 02-06-2004, 18:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-06-2004 @ 19:06 :
Charlie had ook weer zo'n uitdagend minirokje aan hoor trek je toch niet aan als je in zo'n rolstoel zit?
Hier volgt mijn logica het echt niet meer.
Sorry hoor, maar waarom zou je geen minirokje aan mogen doen als je in een rolstoel zit?
Oud 02-06-2004, 18:26
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-06-2004 @ 19:06 :

Ik d8 dat Nina in het ziekenhuis belandde deze week en niet Lucas? Hmz... of vergist of Lucas hoeft dadelijk de lolly niet meer en geeft hem aan Nina.
Laten we het hopen, word gestoord door dat kind.
Al de hele tijd in GTST moet dat kind koekjes bakken met Rosa, weg ermee .
Oud 02-06-2004, 19:14
Hyphen
Hyphen is offline
is Lucas het kind van Stefano??
met Janine?
heftig..
Oud 02-06-2004, 19:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 02-06-2004 @ 20:14 :
is Lucas het kind van Stefano??
met Janine?
heftig..
ja.
Oud 02-06-2004, 19:28
Balance
Balance is offline
wauw, die blik van Ludo bij Martine! GEWELDIG!!! Echt intens gemeen
Oud 02-06-2004, 19:35
Verwijderd
ja 't was heftig vandaag, gave aflevering
Oud 02-06-2004, 21:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ludo zou Sjors toch niet echt iets aandoen? Hij vond d'r toch zo leuk?

Hoezo, Morris is makkelijk te beïnvloeden? Die sukkel kiest ook elk uur voor een ander partij.
Oud 02-06-2004, 21:42
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
omg we lagen echt in een deuk thuis. barrrr was dus zo taart aan het bakken..

komt jef eraan. kijken ze allebei heel dramatisch, zegt mn pa zo, met een vrouwenstem: taart?!

en toen kwam morris. ze gingen knuffelen, keken elkaar daarna aan, mn pa weer: taart?! omg nouja op het moment zelf was het grappig.
Oud 02-06-2004, 21:48
zus en zo
zus en zo is offline
jef en laura toch nog samen?

stefano heeft alles aan janine vertelt...nu meot ze ray vast niet meer...

en waar was sjors? ze werd geroepen en kwam niet, stond dat irritante kind daar alleen

en misschien heeft sjors wel gewoon een ongeluk gehad zonder dat ludo er iets mee te maken heeft...
Oud 02-06-2004, 21:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 02-06-2004 @ 22:48 :
en misschien heeft sjors wel gewoon een ongeluk gehad zonder dat ludo er iets mee te maken heeft...
dat zat ik me ook al te bedenken.
dan is martine super kwaad op ludo, terwijl ludo niks gedaan heeft.
Oud 02-06-2004, 21:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 02-06-2004 @ 22:48 :
en waar was sjors? ze werd geroepen en kwam niet, stond dat irritante kind daar alleen
Mja das ook heel stom... ze is niet in het ziekenhuis ....en ze lieten ook nix van het ongeluk zien, maar ja dat houdt natuurlijk ook de spanning erin
Oud 02-06-2004, 22:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-06-2004 @ 19:20 :
Hier volgt mijn logica het echt niet meer.
Sorry hoor, maar waarom zou je geen minirokje aan mogen doen als je in een rolstoel zit?
Dat mag wel, dat schrijf ik ook niet. Tis alleen een beetje dom nagedacht om zoiets te doen vind ik...
Oud 02-06-2004, 22:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-06-2004 @ 23:01 :
Dat mag wel, dat schrijf ik ook niet. Tis alleen een beetje dom nagedacht om zoiets te doen vind ik...
daar ben ik het dan niet over eens. Ik zou niet eens weten waarom het dom is. Een minirokje doe je meestal aan omdat je hem mooi vindt of omdat je er uitdagend uit wil zien.
Ook in een rolstoel kun je er uitdagend uitzien of kun je een minirokje mooi vinden.
Dus waarom niet?
Oud 03-06-2004, 02:06
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
lekker fucking belangrijk of je nou wel een minirokje aan mag doen of niet in een rolstoel.... lekkere forumbaas ben je als je in topics offtopic gaat

Verderss, er kwam ineens veel tegelijkertijd vanavond

Lukas in ziekenhuis, ludo naar martine, stefano verteld janine, ludo bedreigd martine, martine bang, martine naar isa, martine wordt gebeld zjorz innut ziekenhuis en martine tript em weinig, ging helemaal trillen met der hoofd

Tgaat denk goed uit de hand lopen
Oud 03-06-2004, 09:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hardst33lo schreef op 03-06-2004 @ 03:06 :
lekker fucking belangrijk of je nou wel een minirokje aan mag doen of niet in een rolstoel.... lekkere forumbaas ben je als je in topics offtopic gaat
Als wij het er over hebben of Charlie wel of niet een minirokje mag dragen, dan gaat het nog altijd over gtst, dus zo offtopic is dat niet.
Oud 03-06-2004, 10:40
Verwijderd
Sjors ligt "per ongeluk" (letterlijk ook.. ) in het ziekenhuis. Volgens mij heeft Ludo er echt niks mee te maken...
Oud 03-06-2004, 10:43
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-06-2004 @ 22:59 :
Mja das ook heel stom... ze is niet in het ziekenhuis ....en ze lieten ook nix van het ongeluk zien, maar ja dat houdt natuurlijk ook de spanning erin
Heeft ze een ongeluk gehad? Want ik had namelijk gezien dat Isabella twee zakjes spekjes aan Sjors meegaf voor een kinderfeestje of zo. Misschien waren die ook wel vergiftigd en heeft Sjors ze opgegeten omdat ze zo depri was door dat gedoe met Milan.

Maar dan vraag ik me dus af of Isabella ook dat etterige broertje van die etterige Nina dood wil hebben. De zakjes met spek leken namelijk heel veel op elkaar. Oh, maar misschien hing er wel een naamkaartje aan of zo!

Dat gedoe met Jeff, Barbara, Charlie en consorten is ook een never ending story. Ik vind Ludo en Stefano nog steeds de blikvangers.

Ja ik heb deze week weer gekeken.
Oud 03-06-2004, 11:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 03-06-2004 @ 11:43 :
Dat gedoe met Jeff, Barbara, Charlie en consorten is ook een never ending story. Ik vind Ludo en Stefano nog steeds de blikvangers.
En Ray en Martine!

En Isabella en Sjors en Jeanine
Oud 03-06-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 14:21 :
Nee, geloof me, dat is de bedoeling, heb alleen geen zin om dat te gaan uitleggen hier.
Oud 03-06-2004, 12:51
Verwijderd
Bah, vorige week had Sjors hetzelfde vest aan (die ik dus ook heb) en gister weer hetzelfde shirtje.
Oud 03-06-2004, 21:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 03-06-2004 @ 11:43 :
Heeft ze een ongeluk gehad? Want ik had namelijk gezien dat Isabella twee zakjes spekjes aan Sjors meegaf voor een kinderfeestje of zo. Misschien waren die ook wel vergiftigd en heeft Sjors ze opgegeten omdat ze zo depri was door dat gedoe met Milan.
Zou best wel eens kunnen wat je daar zegt. Alleen heb ik de aflevering van vandaag nog niet gekeken maar dan zullen er bij haar ook in dat geval giftige stoffen in het bloed zitten en dan zou Janine er toch een beetje doorheen moeten prikken dat dit toeval is. Maar ik weet niet of het daarvan is of dat Ludo er iets mee te maken heeft.
Oud 04-06-2004, 00:39
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-06-2004 @ 10:35 :
Als wij het er over hebben of Charlie wel of niet een minirokje mag dragen, dan gaat het nog altijd over gtst, dus zo offtopic is dat niet.
Het ging niet meer specifiek over charlie, maar over mensen in een rolstoel in het algemeen. En nu doe je het weer door offtopic op mij te reageren en niets toe te voegen aan het topic zelf. Dat had je ook per PM kunnen doen... Great job

Anyway, ik ben benieuwd wat Martine nu weer van plan is met dat ene louche vrouwtje wat over de vloer kwam op het eind 'Toneelstukje opvoeren'.... mja

Ray en Janine ALWEER uit elkaar, of in ieder geval bijna... blijft ook maar herhaald worden

En ISABELLA... ooohohoho zij is nog erger als Martine, doordacht kutwijfje dat ze er is Ze had het toch over 'Plan B' eergister? Met betrekking tot Nina ofzo... wat zou ze daarmee bedoeld hebben
Oud 04-06-2004, 12:04
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik snap er even niets meer van

wie heeft Martine opgebeld over het nep-ongeluk van Sjors?
Oud 04-06-2004, 12:37
BCR
BCR is offline
Een mannetje van Ludo natuurlijk. Om haar te laten voelen hoe het is om te horen te krijgen dat je dochter in levensgevaar is.
Ludo zou Sjors nooit echt wat aan doen <3
Oud 04-06-2004, 13:15
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 04-06-2004 @ 13:37 :
Een mannetje van Ludo natuurlijk. Om haar te laten voelen hoe het is om te horen te krijgen dat je dochter in levensgevaar is.
Ludo zou Sjors nooit echt wat aan doen <3
dan had ik het toch goed begrepen

eigenlijk is Ludo dus ook nog best een beetje lief
Oud 04-06-2004, 13:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hardst33lo schreef op 04-06-2004 @ 01:39 :
Het ging niet meer specifiek over charlie, maar over mensen in een rolstoel in het algemeen. En nu doe je het weer door offtopic op mij te reageren en niets toe te voegen aan het topic zelf. Dat had je ook per PM kunnen doen... Great job
Jij bent echt de grootste zeikstraal die ik óóit heb meegemaakt. Wat boeit jou het nou of het hier on-topic is of niet? Anders lees je het toch niet? Wie ben jij trouwens om kritiek te geven op een forumbaas? Anders ga je toch gewoon effe lekker klagen op het NSB-forum!
Oud 04-06-2004, 19:33
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
wat zielig voor barbara enenen voor charlie
Oud 04-06-2004, 19:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 04-06-2004 @ 20:33 :
wat zielig voor barbara enenen voor charlie
Wedden dat ze nou meteen uit d'r rolstoel opstaat om Barrr aan te vliegen?
Oud 04-06-2004, 19:45
zus en zo
zus en zo is offline
ik lag echt dubbel bij die hypnose...
"ik loop door de vloedlijn, het voelt lekker" dat kwam er zo belachelijk uit lol

Nu wil Charlie vast niets meer met ze te maken hebben...
Oud 04-06-2004, 20:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 04-06-2004 @ 20:45 :
ik lag echt dubbel bij die hypnose...
"ik loop door de vloedlijn, het voelt lekker" dat kwam er zo belachelijk uit lol
Ik zei al meteen aan mijn ma: "Ik erger me nu al aan deze scène, ik hoop niet dat er meer van dit soort sessies komen!"

Gelukkig niet, want JAJAJAJAJAJA ze hebben het haar EINDELIJK verteld!

Toch jammer eigenlijk, want nu komt weer een geheim uit. En als zoiets uitkomt krijgen we weken van zeikscènes. En het was meer iets voor de zomerstop geweest over 3 weken...
Oud 04-06-2004, 21:46
BCR
BCR is offline
Nee, niet voor de zomerstop.. Dat was saai geweest. Dan wist je toch al wel dat Charlie boos zou worden, onbegrijpelijk om zoiets te verzwijgen, blabla..

Ik vond t wel een beetje zielig

En dat met Luis Duarte vind ik saai
Oud 05-06-2004, 00:57
Eurydice
Eurydice is offline
Wanneer begint die zomerstop eigk?

Oh, en wat was er nou precies gebeurd met Milan en dat meisje? Ik had het in zoverre meegekregen dat Milan en die doll op het punt stonden te gaan zoenen en dat Sjors er opeens stond.. en dat was het einde, en de volgende dag heb ik het dus niet gezien?..
Oud 05-06-2004, 01:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 05-06-2004 @ 01:57 :
Wanneer begint die zomerstop eigk?

Oh, en wat was er nou precies gebeurd met Milan en dat meisje? Ik had het in zoverre meegekregen dat Milan en die doll op het punt stonden te gaan zoenen en dat Sjors er opeens stond.. en dat was het einde, en de volgende dag heb ik het dus niet gezien?..
Een paar dagen later hebben die twee gezoend.
Oud 05-06-2004, 01:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 04-06-2004 @ 22:46 :
En dat met Luis Duarte vind ik saai
Het verhaal rond Il Figlio vind ik juist de enige goede verhaallijn op dit moment. Het wordt steeds spannender.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten