Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 22:00
phmpruim
phmpruim is offline
ha, zal mn zusje leuk vinden. Die mag het nu eigenlijk al niet zien omdat het te laat is, maar ze doet het toch. Dat lukt haar volgende week dus echt niet meer!

hoe laat komt het?
Oud 27-05-2004, 22:02
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 27-05-2004 @ 22:59 :
Ik denk dat het elke random vrouw had kunnen zijn.
laten we het daar op houden, anders vind ik het vaag
maar goed, Linda moet weer weg, want ik vind Delia niet leuk als ze boos is
Oud 28-05-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 27-05-2004 @ 20:14 :
message to all people:
volgende week komt everwood later i.v.m. herhalingen Meiden van de Wit!
Voortaan altijd dan? Ik vind half 9 juist zo'n mooie tijd..
Komt het dan om half 10 ofzo?
Oud 28-05-2004, 15:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 28-05-2004 @ 12:50 :
Zou mij wel mooi uitkomen, ik ben namelijk altijd om half 10 thuis
Oud 28-05-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 27-05-2004 @ 20:14 :

@ andijvie: je spoiler is oud nieuws
Voor jou misschien, niet voor iedereen.
Oud 28-05-2004, 16:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik vind het wel een betere tijd zo in de zomer... lekker lang buiten zitten en dan als het iets frisser wordt, heerlijk Everwood gaan kijken!

ownee, Dawson's Creek komt al vroeg
Oud 31-05-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 28-05-2004 @ 12:50 :
hmmm en ik neem me altijd voor om vroeg naar bed te gaan
Oud 01-06-2004, 09:22
Lente
Lente is offline
vanaaaaavond weer
Oud 01-06-2004, 16:54
Verwijderd
het komt om half 10!!!
Oud 01-06-2004, 17:08
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 01-06-2004 @ 17:54 :
het komt om half 10!!!
Jep, ik zag de voorstukjes van Meiden van De Wit en toen zeiden ze daar achteraan dat Everwood voortaan een uur later zou komen... Wat ik trouwens geweldig vind, is dat ik voor deze aflevering nog geen voorstukje heb gezien
Oud 01-06-2004, 17:51
fubar
fubar is offline
wel k*t dat het om half 10 begint... maar ja, dan denk ik maar zo: normaal is het om half 10 afgelopen, en nou begint het pas
Oud 01-06-2004, 18:34
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
het komt om half 10!!!
WTF Vuile actie!!Mjah dan maar naar mtv kijken, kan ik 'I want a famous face' ook een keer zien.
Oud 01-06-2004, 18:51
Verwijderd
Ik vind het wel fijn, om half 10, moet nog veel leren, heb ik een uurtje langer de tijd om te leren (na Everwood ga ik toch niet meer leren).
Oud 01-06-2004, 20:20
Gothic
Gothic is offline
GRR uur later... maarja, kan ik NL kijken...
Oud 01-06-2004, 20:34
kiek
kiek is offline
Shit. Had ik in dat uurtje een beetje kunnen huiswerken en nu Everwood kunnen kijken, ipv denken:'oh dan mis ik het maar een keertje' en vervolgens niets doen
Oud 01-06-2004, 20:47
Fuzzly
Fuzzly is offline
Reclame, ik vind opzig wel dat Amy's moeder gelijk heeft
Maar aan de anderen kant, vind ik het erg zielig voor haar dat ze Tommy niet mag zien als ze thuis komt

Onredelijk dus!
Oud 01-06-2004, 20:48
Verwijderd
Stiekem vind ik het jammer dat Amy al zo makkelijk terug is... het mocht nog wel wat dramatischer van mij Iets langer écht weglopen en pas na een paar nachten opduiken. Maar wel leuk dat deze aflevering echt direct op de vorige aansluit, we hebben dus niets gemist
Ik vond Rose toch wel iets overdrijven, zag ze niet dat Harold echt heel erg uit z'n slof schoot tegenover Tommy?! Ze kent die jongen niet eens, en Amy mag nu al niet meer met hem om gaan... (Kleine letters omdat ik me een beetje schaam dat ik in pauzes post )
Oud 01-06-2004, 21:14
Verwijderd
En nog maar weer eens in de pauze posten Ik zit natuurlijk alweer te huilen om wat Andy tegen Delia zei Lief Ook erg leuk dat ze naar een hotel gingen. Verder vond ik het gesprek met die pastor (noem je zo'n man zo?) een beetje... mja... een beetje raar. Zien Harold en Rose niet dat Amy moet zien dat ze zelf iets kan? Ze moet juist een keer de fout in gaan, al is het maar een beetje, om te zien wat ze aan het doen is en wat ze moet doen. Tenminste, dat denk ik... Natuurlijk willen H&R dat niet, maar ja... met ruzie en strikte regels komt A ook niet verder, imo. Dat zal haar alleen nog maar meer af willen zetten van haar ouders. Rose vond ik echt overdreven reageren, Harold is bezorgd over Amy, moet ze dan meteen gaan dreigen met scheiden?!
En Tommy is natuurlijk een liefie (En ja, ik kijk nogal fanatiek vandaag En weer in klein omdat ik me nog steeds schaam )
Oud 01-06-2004, 21:15
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-06-2004 @ 21:48 :
Stiekem vind ik het jammer dat Amy al zo makkelijk terug is... het mocht nog wel wat dramatischer van mij Iets langer écht weglopen en pas na een paar nachten opduiken. Maar wel leuk dat deze aflevering echt direct op de vorige aansluit, we hebben dus niets gemist
Ik vond Rose toch wel iets overdrijven, zag ze niet dat Harold echt heel erg uit z'n slof schoot tegenover Tommy?! Ze kent die jongen niet eens, en Amy mag nu al niet meer met hem om gaan... (Kleine letters omdat ik me een beetje schaam dat ik in pauzes post )
Ik denk dat amy wel akkoord gaat met de regels maar stiekem toch tommy gaat daten
Oud 01-06-2004, 21:26
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Wie is die vrouw waarvan op het laatst een foto in beeld kwam omdat het ter nagedachtenis van mevr. Waymire is!?
Is dat een actrice uit de serie? Ik herkende haar namelijk helemaal niet
Oud 01-06-2004, 21:27
Verwijderd
Kelly Waymire speelde Helen McGinns in deze ep, was dat die vrouw die zwanger wilde worden van haar overleden man?
Oud 01-06-2004, 21:29
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-06-2004 @ 22:27 :
Kelly Waymire speelde Helen McGinns in deze ep, was dat die vrouw die zwanger wilde worden van haar overleden man?
Volgens mij was zij dat niet maar iemand anders
Oud 01-06-2004, 21:34
Briseïs
Briseïs is offline
Ze gooiden dat sperma gewoon met fles en al
Ik dacht dat ze t eruit zouden laten lopen..
Oud 01-06-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Farin schreef op 01-06-2004 @ 22:29 :
Volgens mij was zij dat niet maar iemand anders
Ze zou op het moment van filmen 36 zijn, zoiets... Wie speelde er nog meer in deze ep mee van rond die leeftijd? *zoekt het op*

Jup, het was toch de weduwe die zwanger wilde worden.
Citaat:
Bron: http://www.kelliewaymire.com/
Everwood Episode Dedicated in her Memory
January 21

The episode of Everwood that Kellie was expected to be seen in aired this Monday on the WB. In "Family Dynamic" she plays a widow named Helen McGinns who is troubled by a promise made to her late husband. The episode ended with a photo of Kellie and the dedication, "In Memory of Kellie Waymire".

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 21:41.
Oud 01-06-2004, 22:45
phmpruim
phmpruim is offline
ik d8 eerst even dat het Nina was, maar dat klopt gelukkig niet. Ik vraag me trouwens nog steeds af waar die is.

Ik vond Madison zo aardig voor Ephram! Ze heeft precies door wat ie voelt . En dan die opmerking: "vertel dan wat er is. Het is niet het eten, want daar laat je geen zoenpartij voor schieten" (ofzoiets). Geniaal
Oud 01-06-2004, 22:46
levi's
levi's is offline
AAAAAw, dit was echt een leuke aflevering! Ik vond het wel raar dat Rose opeens zo streng en boos deed om alles. Zo was ze niet hiervoorheen
Oud 01-06-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 01-06-2004 @ 23:45 :
ik d8 eerst even dat het Nina was, maar dat klopt gelukkig niet. Ik vraag me trouwens nog steeds af waar die is.

Ik vond Madison zo aardig voor Ephram! Ze heeft precies door wat ie voelt . En dan die opmerking: "vertel dan wat er is. Het is niet het eten, want daar laat je geen zoenpartij voor schieten" (ofzoiets). Geniaal
Ik vond Madison juist heel erg... moederlijk overkomen, en dat is in dit geval niet positief bedoeld. Het leek alsof ze hem betuttelde, hou ik niet van. Ze moet op normaal niveau met hem kunnen praten, zich niet verlagen oid, want zo vond ik het overkomen.
Oud 01-06-2004, 23:51
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
het komt om half 10!!!
Damn!! Ik kwam om half 10 thuis maar ik dacht het zal vast al wel afgelopen zijn en heb dus niet gekeken.
Kan iemand in het kort vertellen wat er is gebeurt?
Oud 02-06-2004, 07:37
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-06-2004 @ 23:55 :
Ik vond Madison juist heel erg... moederlijk overkomen, en dat is in dit geval niet positief bedoeld. Het leek alsof ze hem betuttelde, hou ik niet van. Ze moet op normaal niveau met hem kunnen praten, zich niet verlagen oid, want zo vond ik het overkomen.
ik heb dus precies hetzelfde
maar goed, dat had ik al vanaf de eerste aflevering.
(kijk maar een paar pages terug in het topic)
Oud 02-06-2004, 07:48
phmpruim
phmpruim is offline
ik vond madison eigenlijk vanaf het begin wel aardig, of eigenlijk vanaf het moment dat ze doorhad waarom Delia boos was op Andy (om Linda) en even later Andy en Ephram terecht wees.
Oud 02-06-2004, 09:05
Verwijderd
Oooh, delia die zei dat ze niet wilde dat haar moeder boos op haar werd als ze Linda leuk zou vinden. Dat was echt zo lief!

Rose was wel erg anders dan normaal deze aflevering. Normaal is ze rustig en redelijk, en nu schreeuwde ze tegen iedereen

Leuke aflevering wel weer
Oud 02-06-2004, 10:09
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 01-06-2004 @ 23:45 :
Jjjaaa... ik dacht dat ik de enige was die haar 'miste'
Waarom stoppen ze niet wat scenes met haar erbij, ze hadden er echt iets moois van kunnen maken hoe jaloers zij op Linda is ofzo
Hopen dat ze snel wel weer komt!
Oud 02-06-2004, 10:14
Gothic
Gothic is offline
Deliah en Andy was mooi en realistisch gedaan. Maar het is erg onrealistisch dat Deliah nu al 'over' het feit is dat zijn vader uitgaat... Daar gaat IRL toch echt maanden, misschien jaren overeen. Ik hoop wel dat ze daar nog op doorgaan en anders met Ephram, want anders is het gewoon nep...
Oud 02-06-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-06-2004 @ 11:14 :
Deliah en Andy was mooi en realistisch gedaan. Maar het is erg onrealistisch dat Deliah nu al 'over' het feit is dat zijn vader uitgaat... Daar gaat IRL toch echt maanden, misschien jaren overeen. Ik hoop wel dat ze daar nog op doorgaan en anders met Ephram, want anders is het gewoon nep...
Idd, dat vond ik ook wel. Ik denk ook dat ze nog echt moet wennen en ook nog een keer tegen Linda gaat zeggen dat ze haar moeder niet is ofzo, wanneer Linda zich een keer met de opvoeding gaat mengen - mogelijk per ongeluk. Zoiets zal met Eph ook nog wel gebeuren.

Ik vond het wel heel fijn wat Delia zei eigenlijk, ook fijn antwoord van Andy

En Nina mis ik ook wel.
Spoiler
Oud 02-06-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2004 @ 11:41 :
Idd, dat vond ik ook wel. Ik denk ook dat ze nog echt moet wennen en ook nog een keer tegen Linda gaat zeggen dat ze haar moeder niet is ofzo, wanneer Linda zich een keer met de opvoeding gaat mengen - mogelijk per ongeluk. Zoiets zal met Eph ook nog wel gebeuren.
Shit, lees ik bij het quoten toch bijna de spoiler!

Maar ik denk wel dat er nog iets mee gaat gebeuren. In het voorstukje zie je ook steeds dat Andy 'Stop it, Linda!' roept. Heeft daar misschien wel mee te maken.
Oud 02-06-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 01-06-2004 @ 23:55 :
Inderdaad. Hij was bij dat gesprekje echt heel klein en zij heel groot, zeg maar.
Oud 02-06-2004, 11:43
Gruppie
Gruppie is offline
Ik vond de aflevering wel leuk, maar niet geweldig...

Die thermoskan was wel erg grappig

Ik vond madison ook moederlijk overkomen... al was het moment van handvasthouden wel weer lief.
Oud 02-06-2004, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 12:24 :
Shit, lees ik bij het quoten toch bijna de spoiler!

Maar ik denk wel dat er nog iets mee gaat gebeuren. In het voorstukje zie je ook steeds dat Andy 'Stop it, Linda!' roept. Heeft daar misschien wel mee te maken.
Hij roept:'Stop Julia' Dus nog iets dramatischer...
Oud 02-06-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2004 @ 12:47 :
Hij roept:'Stop Julia' Dus nog iets dramatischer...
Echt? Ik was ervan overtuigd dat het Stop it is. Ook als ik het afspeel in mijn hoofd.

He, nou ben ik nieuwschierig.

Hoeveel afleveringen komen er nog eigenlijk? Want behalve dat zijn nu bijna alle stukjes uit het voorstukje geweest..
Oud 02-06-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 12:51 :
Echt? Ik was ervan overtuigd dat het Stop it is. Ook als ik het afspeel in mijn hoofd.

He, nou ben ik nieuwschierig.

Hoeveel afleveringen komen er nog eigenlijk? Want behalve dat zijn nu bijna alle stukjes uit het voorstukje geweest..
Ok, 'Stop it, Julia' dan... Maar iig geen Linda
Oud 02-06-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2004 @ 12:57 :
Ok, 'Stop it, Julia' dan... Maar iig geen Linda
Oh, verkeerd getypt!
Ik bedoelde ook Julia
Zat gewoon met Linda in mijn hoofd. Zag daardoor ook niet dat je niet het woordje 'it' bedoelde, maar de naam. Ik dacht dus Julia te hebben getypt. Foutje.
Oud 02-06-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 12:59 :
Oh, verkeerd getypt!
Ik bedoelde ook Julia
Zat gewoon met Linda in mijn hoofd. Zag daardoor ook niet dat je niet het woordje 'it' bedoelde, maar de naam. Ik dacht dus Julia te hebben getypt. Foutje.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 13:42.
Oud 02-06-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2004 @ 13:01 :

In het voorstukje zie je Bright toch ook flink op Ephram inslaan? Ben benieuwd af dat volgende week komt...
Oh, inderdaad!
En Amy moet nog 'First I lost Colin, and then I lost my family' gillen. Oh oh, ze vindt zichzelf zo zielig.

En moet Ephram niet ook nog tegen Madison zeggen 'All I wanna do is scream your name of the rooftops' o.i.d. zeggen? Of is dat wel al geweest?

Hm, eigenlijk moet er nog best veel
Oud 02-06-2004, 12:11
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 13:06 :

Hm, eigenlijk moet er nog best veel

gelukkig ik schrok al...
Oud 02-06-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:

In het voorstukje zie je Bright toch ook flink op Ephram inslaan? Ben benieuwd af dat volgende week komt...
Spoiler
Oud 02-06-2004, 13:38
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:

Spoiler
dank je wel dat je dat even verteld aan de mensen die bewust het voorfilmpje overslaan
(nou had ik dit al gezien in een flits, alleen niet dat het Ephram was, maar veel mensen niet denk ik)
vandaar ook dat ik je quote in een spoiler heb gezet.
Oud 02-06-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 02-06-2004 @ 14:38 :
dank je wel dat je dat even verteld aan de mensen die bewust het voorfilmpje overslaan
(nou had ik dit al gezien in een flits, alleen niet dat het Ephram was, maar veel mensen niet denk ik)
vandaar ook dat ik je quote in een spoiler heb gezet.
Oeps, heb het al aangepast
Spoiler
Oud 02-06-2004, 22:05
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Vinden jullie Brady van ATWT en Madison ook niet op elkaar lijken? Hun gezichtsuitrukkingen enz.
Oud 02-06-2004, 22:12
superjip
superjip is offline
totaal niet...

mocht brandy willen
Oud 03-06-2004, 09:32
BCR
BCR is offline
Ze lijken wel een beetje op elkaar. Maar ik vind Madison ook mooier.

Regels voor berichten