|
|
||
|
Citaat:
En zoals zovelen had ik ook Lyon...
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahahaha ik had precies hetzelfde, ik had ook Zweden omdat daar de meeste zure regen is |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zeg toch ook dat er in die vraag dus niet stond dat het wat met de nieuwe lidstaten te maken moest hebben ![]() Gewoon algemeen (en door zure regen en stoffen enlozingen kan t water vervuild raken blablalba) |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() welke vraag gaat dit over eigenlijk?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik had tsjechie ipv litouwen ik had nationalisme ipv separatisme (lekker dom van mij) ik had marseille ipv mullhouse (maar volgens mij is er echt NIEMAND die mullhouse heeft of wel?) ik had nog veeeeel meer fout, het was echt een kutexamen!! Hmm denk dat ik maar es ga klagen... |
||
|
|
||
|
Citaat:
En Tsjechië, leek me logischer want Litouwe was afhankelijk van haar kerncentrale, dus zou dat geld nodig hebben voor nieuwe centrales (anders zitten ze zonder stroom), Tsjechie daarentegen zou 2x de opbrengst voor een kleine centrale krijgen en omdat ze absoluut niet afhankelijk van de 2 centraletjes zijn zou dat geld gewoon extra bovenop het budget komen. En ik ben er nog steeds van overtuigd dat dat goed is
|
|
||
|
Citaat:
? Heb er net over geklaagd nu nog even die andere vraag van dat katholieke ipv engelse taal die we allebei fout hebben, anders ga jij ook even klagen !!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Echt waar????
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Waren dat moeilijke vragen?
|
|
||
|
Citaat:
Maar hoe weet je dit? |
||
|
|
|
|
www.examenblad.nl
Dat is de officiële site van het CEVO mbt alles wat met de eindexamens te maken heeft. Als je de site opent zie je links een link naar de errata van het eerste tijdvak. Dat zijn wijzigingen in examens of in correctievoorschriften. Als je op vwo klikt en vervolgens onderaan op aardrijskunde opent het erratum van het correctievoorschrift van aardrijkskunde. Daarin staat letterlijk: Aan de secretarissen van het eindexamen van de scholen voor vwo Bij het centraal examen aardrijkskunde (nieuwe stijl) vwo Voor de vragen 36, 38, 39 en 40 moet altijd de maximale score (resp. 3, 2, 3 en 2 punten) worden toegekend, ongeacht of er wel of geen antwoord gegeven is, en ongeacht het gegeven antwoord. Ik verzoek u dit bericht door te geven aan de correctoren aardrijkskunde (nieuwe stijl) vwo. De voorzitter van de CEVO -------------------------------------- Veel plezier ermee ![]() Ik ga snel een vriendin blij maken.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
henny henny, ga maar uit je dak!!!
iedereen check de link http://www2.citogroep.nl/vo/ex2004/400024-A-15-VW.pdf nu maar hopen dat de normering niet meteen erg laag wordt...
|
|
||
|
Citaat:
Meestal geeft eindexamen.nu er wel een uitleg over maar daar staat nog niks. Ik heb dus geen idee.
|
|
||
|
Citaat:
En inderdaad, ik moet eigenlijk ook nog wel een beetje geluk hebben met de normering.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ja! Echt serieus hoor! |
||
|
|
||
|
Citaat:
)*
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 21:37 | |
| Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 15:32 | |
| Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 18:38 | |
| VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 14:00 | |
| Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 10:46 | |