|
|
||
|
Citaat:
![]() Er zal echt wel een goede reden achter zitten, want het CEVO deelt niet graag extra puntjes uit. Laat staan 10!
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(We kunnen onszelf ook vastketenen aan een boom ofzo, of onszelf aan een krib vastschroeven, maakt vast ook indruk)
|
||
|
|
||
|
Citaat:
(Sorry Balance, ik hou al op) |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik zou ook flink balen als juist net de vragen die ik goed heb gratis worden weggegeven! En Atje: meestal komt het LAKS wel met een uitleg, maar die zijn nogal traag... Dus daarom eindexamen.nu morgen nog even bekijken. Kijken of het er dan op staat (hopelijk met een uitleg erbij). En je zou het LAKS ook kunnen bellen morgen want ze beantwoorden ook vragen. Kunnen ze meteen ook zeggen of ze denken dat het invloed heeft op de normering. Want dat zou wel lullig zijn.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ben gewoon niet slim genoeg om de juiste vragen fout te hebben, denk ik... |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() (Wow trouwens, was dat even een paradoxale zin van mij daarnet... )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() (Hij klopt vast van geen kanten die zin, maar geeft in ieder geval wel stof tot nadenken; dat heb ik dan maar weer bereikt, nietwaar )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
hee klopt idd , er staat als je de gegevens van deze KAARTEN met elkaar combineert.Maar waarom noemen ze dan bron 13 eerst er wel bij ![]() nog een klacht erbij
|
||
|
|
||
|
Citaat:
vooral die ecologische voetafdruk, met rijke landen die grond in arme landen gebruiken en gebruikte materialen (CFK shit) naar die landen sturen, waardoor hun omgeving wordt aagnetast enzo en ontbossing en overbevissing heb ik ook gewoon gehad. Staat GVD ook gewoon in Samengevat! En dat van dat Verdrag van Schengen was Migratie&Mobiliteit!!! F*ck them
Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 12:36. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dus dat jij het hebt moeten leren betekent niet dat anderen het dan ook konden weten.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Je moest wel degelijk iets over de ecologische voetafdruk leren. Stond zelfs in de officiële examenstof, als ik me niet vergis.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb dit ook gewoon gehad... Bovendien waren deze vragen makkelijker om zelf logischerwijs te bedenken dan die idiote atlaskaarten die heel nederland fout heeft. Nu ben ik écht gefrustreerd.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 21:37 | |
| Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 15:32 | |
| Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 18:38 | |
| VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 14:00 | |
| Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 10:46 | |