Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hardeschijf alléén is in elk geval uitgesloten, mits de informatie die jij geeft correct is. Als je geen HDD of gecrashte HDD in je systeem doet, zal hij blijven steken op het BIOS scherm. Maar je krijgt opzeker beeld. Voeding inderdaad, of b.v. een probleem met overclocken. Je zou een CMOS clear kunnen proberen. En vervang anders even de voeding. Probeer met een andere voeding. ff speuren, is het goedkooptst. ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb hem vandaag naar een in mijn weten 'goede' computerzaak gebracht die eerst ook zeiden over HD maar nu ze hem zagen meteen wisten dat het dat niet was (hij dacht eerst dat 'ie wel gewoon opstarte en dan niks meer..)
nu dacht hij moederbord of processor na er na gekeken te hebben, maar ze zouden het verder onderzoeken.. maakt me niet uit wat het is, zolang hij het maar weer gaat doen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zulke winkels zeggen dan toch van: gooien er wel een nieuwe mobo en cpu in. (of ben ik nu bevooroordeeld ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nogmaals, hebben ze je verteld wat er precies fout/kapot was? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Problemen met mijn externe harde schijf Nemo | 9 | 03-04-2013 17:23 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
[formatteren] PC start niet op via CD-ROM. Severus | 7 | 25-02-2007 14:25 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Random harde reset finding | 11 | 02-03-2005 11:20 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Computer doet helemaal niets meer Verwijderd | 42 | 05-07-2004 19:09 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Expirimenten met hardware filmmaker | 5 | 15-04-2004 21:58 |