Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is Morrowind het 'recente' voorbeeld van hoe uitgebreid een wereld momenteel kan zijn en hoe grootser het allemaal nog zal worden. GTA3 valt daar een beetje bij in het niet, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
En je word ook per mens (in het spel) anders begroet. Ook is het heel leuk dat je echt alles kunt stelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er teveel spelers in een free for all-potje komen, zitten er altijd n00bs bij, en dat is gewoon vervelend. Die verkloten de gameplay, zijn irritant en halen de vaart uit het spel. Dus nee, ik zie MMOFPS-games nog niet zo snel een groot succes worden - misschien wel voor de grap, om even een halfuurtje hersenloos te hakken, maar voor serieus games zul je altijd een beperkte groep moeten hebben. Verder vrees ik dat de toekomst van gamen de verdere verweving van console en PC wordt. Je hebt nu al XBOX live, geen idee of er ook een online-mogelijkheid is voor de PS2 (weet iemand dat?). Straks krijgen we zeker de mogelijkheid voor XBOX- of PS2-gebruikers van Unreal Championship (de consoleversie van Tournament dus) om PC-servers te joinen. Dat wordt lachen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, is het zó nieuw dat een spel- of hardwareproducent zich naast de diehard gamers zich ook richt op het jongere (of oudere) publiek? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*Drool* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die lui worden compleet afgemaakt in een willekeurige FPS ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kom je thuis van een dag zwaar werken.. alsof je dan zin heb om cyber ramen te lappen en druk te doen voor je tv. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En next-gen consoles zijn 'natuurlijk' beter dan PC's als ze net op de markt zijn? Mijn aarsch. Voor jouw informatie, een snelle console als de Xbox gebruikt gewoon een gemodificeerde Geforce3-chip voor de graphics en een Intel PIII-733 voor de verwerking. Als er straks nieuwe consoles op de markt komen, dan kun je er donder op zeggen dat daar gewoon PC-graphics techniek inzit, omdat onderneminkjes als Nintendo en Sony gewoon de technische expertise niet in huis hebben die bijv. ATi en NVidia wel hebben. Er worden gewoon grote gedeelten gelicenseerd. |
![]() |
|
Ik heb een artikel over de toekomst van games geschreven en ook wat quotes van deze topic gebruikt!
![]() RG - Toekomst van Games
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mocht het MMO element groter worden, dan zie ik voor zo'n systeem wel licht, maar het is wel moeilijk te implementeren...
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 16:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Als de hardware steeds krachtiger wordt en de groote en mate van detail steeds meer toeneemt zal in theorie de ontwikkelaar de zwakste schakel vormen. I.A.W. de ontwikkelaar heeft niet de "recources" (lees: tijd,geld) om al de details aan te brengen.
Dan zou de volgende stap een soort universele game-engine moeten zijn... of tenminste erg object-orientated. Zeg maar wat Java voor de computer is... We zullen wel zien |
![]() |
|
Ik lees hier van alles over online gaming, die afschuwelijke Eye-toy, grotere werelden, MMORPG en reusachtige battles die door alle spelers ter wereld kunnen worden gevolgd, maar hoe zit het met nieuwe spelgenres?
we begonnen ooit met pong, toen kregen we platform, 3d, turn-based, real-time. Inmiddels laat Prince of Persia je stapjes in de tijd maken, maar wat zou de volgende genre stap zijn? Wat zijn jullie gedachtes daarover?
||
Citaat:
Je creëert zelf een persoon en daarna kun je met hem gesprekken voeren, schaken etc. Hmmm, best goed idee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik denk eigenlijk dat het huidige MMO-principe niet echt veel meer mensen zal trekken dan het aantal dat nu speelt. Door het simpele feit dat die maandelijkse tast in den buidel voor veel gamers gewoon een flinke domper is.
Het idee achter MMO is natuurlijk wel iets voor de toekomst, alleen dan zónder maandelijkse betaling. Een ontwikkelaar is hier nu mee bezig. ArenaNet, zijn bezig met het maken van Guild Wars. Een MMORPG door drie programmeurs die topposities innamen bij Blizzard, dus wat dat betreft kwaliteit gegarandeerd. Het kopen van het spel is voldoende om het spel te kunnen spelen. Ik denk dat dat de volgende stap is die alle MMORPG's moeten zetten, en dus in de toekomst verder zal ontwikkelen. Verder zullen de spelervaringen van SP games veel intenser worden. Je ziet nu al een ontwikkeling in de kwaliteit van de verhalen in games. Of als het spel het niet van het verhaal moet hebben, is er gekozen voor een interessante setting welke zorgt voor die intensiteit. Daarnaast denk ik dat de vooruitgang in graphics gestaag door zal gaan zoals we in de laatste jaren hebben mogen aanschouwen. Op het gebied van real-time non-scripted gameplay en A.I. zie je nu al dat er stappen ondernomen worden (Far Cry, MOH: PA, etc). Dit komt de replay-waarde van een game ten goede. Op een gegeven moment kun je een spel oneindig vaak spelen zonder ook maar één keer dezelfde situatie tegen te komen. Eén voor één zaken die ik in de toekomst nog verder gepusht zie worden.
||
Citaat:
maar toen de eerste 3d-game uitkwam, had nog niemand dat eerder verzonnen. Mijn vraag is dus: denken jullie dat er nog iets uitkomt wat nog nooit iemand eerder verzonnen heeft?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Onderzoek voor school, gameindustrie hedgy | 13 | 02-06-2012 13:24 | |
De Kantine |
Kansaaiskie is een goed kroegje! #1084 Verwijderd | 500 | 20-08-2010 07:28 | |
Games |