Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 18:02
Muismeisje
Muismeisje is offline
Het is bijna zomer en het wordt weer topjestijd, haarloze oksels een must natuurlijk (toch?).
Ik onthaar het altijd met ontharingscreme (dat stinkende goedje) van veet.
Maar daarmee blijft het echt maar een paar dagen weg en na max. 2 dagen zie je alweer stoppels (ik ben donkerharig ).
Ik zie het niet zitten om elke 2 dagen met die creme in de weer te gaan en dat zou ook best prijzig worden.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd te harsen, maar toen bleef de helft zitten.
Hoe zit dit bij jou? Komt het bij jou ook zo snel terug?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 18:10
Verwijderd
Ik haal er gewoon elke keer als ik onder de douche sta een mesje langs.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 18:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 08-06-2004 @ 19:10 :
Oud 08-06-2004, 18:25
zus en zo
zus en zo is offline
ik scheer het gewoon met een mesje, de stoppels worden bij mij pas na 4 á 5 dagen weer echt zichtbaar.
Oud 08-06-2004, 18:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ja me too, net zo makkelijk. Moet je trouwens geen bot mesje hebben want dan krijg je stoppels...
Met citaat reageren
Balance
Balance is offline
Ik scheer het gewoon om de dag met een ladyshave of scheermesje.
Het duurt 2 minuutjes... Zo'n moeite vind ik het niet.
cyntha
cyntha is offline
Ik scheer het ook gewoon met een mesje, meestal als ik onder de douche sta. Na een dag of twee/drie zijn er weer stoppels zichtbaar.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 18:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-06-2004 @ 19:27 :
Ik scheer het gewoon om de dag met een ladyshave of scheermesje.
Het duurt 2 minuutjes... Zo'n moeite vind ik het niet.
Bij mij is het na 10 seconden al gedaan Ik moet het trouwens om de dag doen, anders zijn de stoppels alweer te goed zichtbaar vind ik...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 18:32
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
Ik gebruik gewoon iiiiim your venus iiiim your f.... mja scheermesjes dus
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 18:48
Muismeisje
Muismeisje is offline
Dat heb ik nog nooit gedaan.
Doe je dat met scheerschuim ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:01
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Muismeisje schreef op 08-06-2004 @ 19:48 :
Dat heb ik nog nooit gedaan.
Doe je dat met scheerschuim ofzo?
Als je 't onder de douche scheert is dat niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:09
Muismeisje
Muismeisje is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 08-06-2004 @ 20:01 :
Als je 't onder de douche scheert is dat niet nodig.
Okay. Thnx.
Zal morgen wel een scheermesje halen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 20:10
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
Onder de douche gebruik altijd wel douchgel het scheren gaat dan makkelijker

oh en met scheermesjes moet je het wel elke of om de dag doen de haartjes blijven niet lang weg maar dat ligt ook aan je haargroei denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 20:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik scheer het ook, meestal om de dag of iedere dag, dat verschilt een beetje. Ik scheer het soms met de ladyshave en soms met een scheermesje zonder scheerschuim of wat. Je kan het dan wel beter 's avonds doen omdat het niet zo lekker is als je gelijk deo opdoet.
Oud 08-06-2004, 20:54
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik scheer ze een paar keer per week onder de douche gewoon met een scheermesje (geen speciale lady mesjes trouwens).
Ik doe het dan met een heel klein beetje scheerschuim maar het gaat ook prima met een beetje schampoo/douchegel/noem maar op.
Oud 08-06-2004, 21:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Bij mij komt het vrij snel terug, maar ik hou het niet precies bij, teveel nutteloos werk, aangezien ik niet zo vaak mouwloze dingen draag, doe ik dat wel, dan draag ik er vaak een colbert over.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 21:54
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
k doe het ook gewoon met zo`n ladyshave-dinges, met scheergel..dan gaat t veel makkelijker..k weet niet precies hoe vaak ik het doe, maar ik sta elke dag onder de douche, loer onder mn oksel en als t weer nodig is dan is het 10 sec. met de ladyshave en Klaarrr.
Oud 08-06-2004, 22:06
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Gewoon 's ochtends als ik weet dat ik een topje aan ga trekken haal ik het even weg onder de douche met een scheermesje. Zo gebeurt, geen idee hoe snel het weer terugkomt, ik doe het gewoon elke dag.

En haarloze oksels vindt ik wel een must ja.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 22:36
Fairy82
Fairy82 is offline
*Venus van Gilette - klant hier* Ik doe het om de dag, soms om twee dagen. Het kan wel langer denk ik, maar ik vind het prettiger vaker te doen. Ik heb wel ook een ladyshave van Braun (die paarse) maar daar doe ik mijn oksels niet mee, dat scheert minder glad. Echter, je haakt er wel minder gauw mee en voor benen en armen vind ik die juist weer ideaal.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 22:43
knijtert!
knijtert! is offline
*bemoeit zich in vrouwendiscusie*

Stoppen jullie na de zomer met scheren of ga jullie de hele winter door? En dan even vaak of dan 1x in de 2weken (noem maar een dwarsstraat)?
Oud 08-06-2004, 23:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 08-06-2004 @ 23:43 :

Stoppen jullie na de zomer met scheren of ga jullie de hele winter door? En dan even vaak of dan 1x in de 2weken (noem maar een dwarsstraat)?
Mijn oksels hou ik gewoon netjes bij. Elke 3 dagen ongeveer, in de winter. Ik vind het zelf gewoon geen fijn idee als het langer is.
Mijn benen mogen dan wel wat langer wachten.
1x in de week / anderhalve week ofzo.
Oud 08-06-2004, 23:17
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Oud 09-06-2004, 07:17
cyntha
cyntha is offline
Citaat:

Ik scheer me in de winter iets minder vaak dan in de zomer. Mijn oksels hou ik wel altijd netjes bij, mijn benen scheer ik dan 1 keer per week. Ik vind het niet fijn als de haren daar te lang worden en het ziet er niet mooi uit.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 08:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik scheer me in de winter net zo vaak als in de zomer. Ik vind t gewoon smerig uitzien als ik iets wat okselhaar heb en wil t mn vriend niet aandoen... Ook dans ik en dan heb ik ook topjes aan waarbij je mn oksels kunt zien.

Ik scheer me ook met Venus en daarbij hoef je écht geen scheergel te gebruiken (niet als je mesje niet te oud is). Dat gaat prima zonder. Ik vind het zelfs hinderlijk om scheergel te gebruiken, sommige stukjes worden dan helemaal niet goed geschoren en dan moet ik t alsnog opnieuw doen zonder gel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:06
steentje
steentje is offline
gewoon met een mesje onder de douche jah. Maar ook na max. 2 dagen zie je weer stoppels en aangezien ik overgevoelige oksels heb, is 1x in de week scheren echt de max!

Ik weet ook nie hoe ik het moet doen in de zomer...voorgaande jaren was het gewoon truitjes met mouwen aan en armen naar beneden houden als je in bikini loopt!
Oud 09-06-2004, 09:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

Mijn oksels blijf ik scheren in de winter maar wel wat minder vaak dan in de zomer, in de winter zie je toch die stoppeltjes niet maar het moet wel enigszins kaal blijven anders vind ik het zo viezig worden met m'n deo (die gaat dan ook minder werken heb ik het idee). Mijn benen scheer ik alleen als ik ga gymmen in een korte broek of ga zwemmen ofzo, verder doe ik die niet in de winter of iig niet zo precies als in de zomer.
Oud 09-06-2004, 09:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
jah als ik elke dag ga scheren wordt het helemaal lelijk en geirriteerd..
dan maar af en toe stoppels hoor
moet je maar niet onder mijn oksel kijken
Oud 09-06-2004, 12:54
Verwijderd
Ik scheer mijn oksels met een mesje en scheergel. Het wordt nooit helemaal glad, behalve met een net nieuw en dus nog heel scherp mesje. En mn oksels zijn altijd geïrriteerd na het scheren, dus om de dag of om de twee dagen scheren is eigenlijk ook geen optie.

En in de winter scheer ik minder vaak dan in de zomer.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:59
Dzjes
Dzjes is offline
Ik scheer mijn oksels altijd onder de douche (*venusfan*) met een beetje scheergel ,mijn oksels elke dag en soms om de 2 dagen..

Voor de rest scheer ik mijn oksels in de winter ongeveer even vaak als in de zomer, ik vind okselhaar vies, en wil het ook niet voor mn vriend.
Mijn benen worden ook altijd om de 2-3dagen geschoren.. (winter en zomer )
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:44
Verwijderd
Ik gebruik gewoon een mesje en douchegel, onder de douche. Als ik heel veel haast heb een ladyshave maar meestal heeft het geen haast. En ehm, in de winter scheer ik ongeveer 1 keer per week, 's zomers zo'n 3 keer per week.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:47
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:

Als ik uitga scheer ik sowieso (wel zo netjes als je met je armen gaat staan zwaaien), dus dat is ongeveer zo eens in de twee weken. Wel minder vaak dan in de zomer, maar niemand ziet het dan toch.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:25
Verwijderd
gewoon elke dag scheren zoals gezegd.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:32
Verwijderd
Ik heb heel dun en licht haar onder m'n oksels, krijg echt pas na 4 dagen last van een beetje stoppels *blij*
Ik scheer m'n oksels dus 1 keer per week max. en dan onder de douche met wat zeep. In de winter wat minder, 1 keer in de 2 weken ofzo, er groeit nooit echt veel aan, dus no problem
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:41
Iduna
Iduna is offline
Af en toe epileer ik mijn oksels met een pincet. Dat is niet zo pijnlijk als het klinkt hoor. (Naar mate je het vaker doet, hoe minder pijn je dan voelt.) Maar toch ga ik er elke dag met een scheermesje langs onder de douche met douchegel of gewoon met water. Na een (halve) dag heb ik alweer stoppels en dan voel ik me niet zo prettig dus dan maar even met een mesje er langs.

Citaat:
Nee, ik ga gewoon door in de winter.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:51
marrel
marrel is offline
ik gebruik meestal een scheermesje met scheergel onder de douche, 3x per week ofzo. Soms pak ik ook de ladyshave maar die is wel wat pijnlijker en onder je oksels niet zo makkelijk.

In de winter scheer ik me 1x per week. Op mijn benen groeit eigenlijk nog niks maar anders zou ik dat wel bijhouden aangezien ik bij de gym altijd een 3kwart broek aan heb dus dan zou je dat zien
Oud 09-06-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 09-06-2004 @ 18:32 :
Ik heb heel dun en licht haar onder m'n oksels, krijg echt pas na 4 dagen last van een beetje stoppels *blij*
Ik scheer m'n oksels dus 1 keer per week max. en dan onder de douche met wat zeep. In de winter wat minder, 1 keer in de 2 weken ofzo, er groeit nooit echt veel aan, dus no problem
dat wil ik ook!
*jaloers*
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 19:46
Naru
Naru is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 19:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
marrel schreef op 09-06-2004 @ 19:51 :
In de winter scheer ik me 1x per week. Op mijn benen groeit eigenlijk nog niks maar anders zou ik dat wel bijhouden aangezien ik bij de gym altijd een 3kwart broek aan heb dus dan zou je dat zien.
Niks op je benen? Ohh jaloers.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:15
Irresistible
Irresistible is offline
ik epileer altijd. De eerste keer ga je echt door een hel maar als je het daarna goed bijhoudt is het over. En je hebt er 3/4 weken geen last meer van.
Oud 10-06-2004, 12:16
Lieved
Lieved is offline
Ik scheer elke dag
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 14:48
marrel
marrel is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-06-2004 @ 20:52 :
Niks op je benen? Ohh jaloers.
nog niet, ik ben een beetje traag maar ben wel blij
Oud 10-06-2004, 15:53
Verwijderd
Ik scheer niet elke dag, om de dag meestal, onder de douche, met scheermesje, heel praktisch, soms met scheerschuim. Om de dag, omdat je dan weer stoppels ziet, en ik vind dat niet mooi.
In de winter scheer ik trouwens minder, heb toch iets met lange mouwen aan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 19:36
Fairy82
Fairy82 is offline
Winter of zomer maakt me niks uit. Alhoewel.. In de winter doe ik wel iets minder vaak mijn armen en benen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 18:19
pfano
pfano is offline
waarom hebben we eigenlijk oksel haar,...ik vind het maar lutteloos!
Oud 12-06-2004, 18:34
luchtballon
luchtballon is offline
Eerst deed ik het met ontharingscrème, omdat ik eigenlijk niet zo goed tegen scheermesjes kan, maar ik vind het te duur en niet eens beter dan scheren, dus nu moet ik maar voorzichtig te werk gaan met scheermesjes en echt alles met scheerschuim en niet denken 'och ik ga er nog een keertje overheen zonder scheerschuim' want dan wordt het helemaal rood.
Bij mij komt het ook vrij snel terug, na een dag of 2.

Ik scheer overigens gewoon met een mannenscheermesje. Volgens mij maakt dat echt geen flikker uit.

In de winter hou ik het ook wel bij, maar dan maar eens per week ofzo.
Oud 13-06-2004, 16:09
knijtert!
knijtert! is offline
Ik heb al moeite om me eigen een paar keer in de week te motiveren om mn gezicht te scheren...

Ik vind het echt knap dat veel van jullie dat de meeste van jullie heel vaak scheren. Hebben jullie na de winter geen motivatie problemen om het ineens weer bijna iedere dag bij te moeten houden?
Oud 13-06-2004, 17:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 13-06-2004 @ 17:09 :
Ik heb al moeite om me eigen een paar keer in de week te motiveren om mn gezicht te scheren...

Ik vind het echt knap dat veel van jullie dat de meeste van jullie heel vaak scheren. Hebben jullie na de winter geen motivatie problemen om het ineens weer bijna iedere dag bij te moeten houden?
Nee, hoogstens dat ik het soms vergeet en dan dus een t-shirtje met mouwtjes aan doe. Maar ik hou het in de winter ook bij eigenlijk
Oud 13-06-2004, 19:09
Breg
Breg is offline
ik scheer mn oksels ook gewoon, moet het wel elke ochtend doen, als ik het 's avonds doe heb ik de volgende dag in de ochtend of middag alweer stoppels

Regels voor berichten