Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mss moet je een beroepskeuzetest gaan doen ergens, en echt eens met een decaan praten wat je nou wil. Ik zou liever werken, vwo is toch weer 2 jaar meer. Tenzij je mss een universiteit studie wilt doen, dan is vwo weer handig. mss dom maar: zet alle negatieve en positieve kanten in rijen. en bedenkt oplossing. kies waar jij je het pretigste bij voelt. sterte iig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als dat het enige argument is.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn versie: werken voordeel: hopelijk geld verdienen als je al een baan vindt, want het is moeilijk om een baan te vinden. Bovendien vind je waarschijnlijk geen goede baan, omdat geen goede opleiding, noch ervaring hebt. nadeel: sommige mensen vinden het werken op gegeven moment wel best en hebben geen zin meer aan een vervolgopleiding te beginnen nu snel een opleiding kiezen voordeel: ervaring voor wat betreft hoe alles in zijn werk gaat voor wanneer je een opleiding gaat doen die je wel wilt. nadeel dat eigenlijk best voordelig kan uitvallen: je hebt een jaar aan iets besteed dat wellicht niet de beste keuze was. Maar naarmate je ouder wordt merk je dat het belangrijker is dat je een papiertje hebt, dan wat je daadwerkelijk gestudeerd hebt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou gewoon gaan voor t vwo, dan heb je gewoon ff net wat meer tijd en 2 jaar extra op de middelbare school is zon ramp nog niet, hoor (ik heb na volgend jaar er ook 7 jaar op gezeten). Tiss best relaxed eigenlijk. Bovendien ben je 16 dus zal je je echt niet te 'oud' voelen als da een argument is voor jou. Bovendien heb je er ook heel veel aan ook al ga je de politieschool doen. Dan zul je er denk ik geen spijt van hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de TS, er bestaan ook combinaties van werken en opleiding volgen tegelijk, maar daar hoor ik hier verder niemand over. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Algemene schoolzaken |
Sprint vwo LadyYunah | 14 | 03-10-2006 17:24 | |
Algemene schoolzaken |
VWO-diploma halen axgimpa | 11 | 04-07-2006 14:31 | |
Studeren |
HBO of VWO 5 Lex-o | 25 | 09-03-2006 12:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Sollicitatiebrief + CV Balance | 10 | 13-01-2004 20:35 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 |