Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat het er wel sloeberig uitziet...als je kijkt naar arbeiderswijken in steden als Liverpool en Birmingham...daar lopen al die werkloze jongemannen er zo bij. Bomberjack, spijkerbroekje, kisten, kaal...en dat zijn zeer zeker wel sloebers. Die vergelijking gaat goed op.
|
![]() |
|
![]() |
ik vind dr zelf nix sloeberig aan...
dus asl je een gewone trui draagt met broek en kisjtes ben je geen sloeber of ligt het aan het merk... ik vin het absoluut geen sloeberkleding...echt niet.. je betaalt je uit de naad en as het sloeberkleding zou zijn dan zou fred de zwerver er ook in lopen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar het is idd voornamenlijk de skinhead look die ze jatten
||
![]() |
Citaat:
greetz Flamez
||
![]() |
Citaat:
2 jaar geleden zeikten gabbers mensen als mij nog af omdat het hebben en dragen van kisten als boers en alto werd beschouwd nu lopen al die kale stuiteballen er zelf in om. lonsdale is als sinds mensen heugenis een boksmerk en werd veel gedragen door de workingclass jongeren in engeland. waarmee geen enkele gabber zich dient te associeren. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien zien veel mensen het als nazistisch/rasistisch omdat het een nogal harde uitstraling heeft. Ik zie ook weleens van die gabbers (ik denk dan meestal dat ze 5 jaar geleden zijn blijven hangen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heeft niet zo veel dat ik dit zeg aangezien a mn voorgangers het ook al hebben gezegd maar goed... Voorderest is 'sloeberig of niet'een kwestie van smaak. Ik vind het niet mooi,sloeberig vind ik het pas als mensen er onverzorgd bij lopen..in welke kledingstijl dan ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en tis een mooi merk........ en ja gabbermerk...
||
![]() |
Citaat:
ben je gek ofsow je laatr je tog niet koppe omdat je die trui aan hebt???! jouw meing jouw stijl duss! as zo'n iemand in tommy hilfiger loopt geef je hem tog ook geen hoek ![]()
||||
Citaat:
![]() dat racistische verhaal is zo'n bullshit-uit-je-duim-zuig verhaal... Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik had je al niet zo slim ingeschat....
||
![]() |
Citaat:
In een lonsdale infoboekje wat ik een tijdje terug uit een winkel gratis had meegepakt las ik heel toevallig dit Did you know that; Lonsdale is the main sponsor of the Augen auf concert AGAINST RACISM, May 18th 19th and 20th in Zittau, Germany. (geloof je me niet, ga je maar naar http://www.augenauf.net) Lonsdale is worn by boxing legends such as mike tyson, muhammed ali, frank bruno and Lennox Lewis. En voor zover ik weet, waren de mannen ook niet bepaald blank.
Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 10:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |