![]() |
||
Verwijderd
|
Oke, misschien een rare titel, maar ik wist even niet meer hoe ik het moest verwoorden (in bed had ik het allemaal bedacht, maar nu ik achter de computer zit, kom ik er niet meer op.. grrr
![]() ![]() Het gaat dus om het volgende: Welke eigenschappen van je partner zou jij graag willen overnemen als het kon en welke eigenschappen zou je graag aan je partner willen meegeven/delen. Voorbeeld: jij hebt een sterk inlevingsgevoel en je partner niet. Jij zou deze eigenschap bijvoorbeeld wel aan je partner mee willen geven zodat hij zich wat meer in zou kunnen leven in bijvoorbeeld jouw situatie of jouw gevoelens. Of ben jij een type dat mensen heel snel vertrouwd en jouw partner heeft precies het omgekeerde en zou je misschien een beetje van dat soort van wantrouwen (niet doorslaand natuurlijk, maar in combinatie met jouw vertrouwen in de mens ![]() Ik hoop dat het duidelijk is. Succes ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 18:07. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk weet ik ook dat aan mijn eigenschap van mensen dichtbij laten komen ook positieve kanten zitten en ik zou dan niet helemaal zo willen worden dat ik iedereen wantrouw etc (om het even ver door te trekken naar de andere kant), maar een klein beetje van zo'n eigenschap zou best wel goed voor me zijn ook. Zo kan de ander je stimuleren dingen op een andere manier te bekijken of te benaderen. Je kan dus leren van elkaar. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb toen ook heel eerlijk gezegd: ik gun het je niet om ze te halen. Was hij dan wel weer boos om, ik heb toen gezegd: ik vind je super leuk, maar hoe je met je studie omgaat kan ik gewoon niet begrijpen. (en dat terwijl ik ook niet de meeste gemotiveerde student ben, heb op dit moment ook nog maar weinig gehaald, maar ik prober het tenminste!)
|
|