Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat vond ik niet. De meerderheid had ik wel 'gespot'. Het leest inderdaad 'dansend' zoals Dreamerfly zegt. Je hebt gewoon een prettig stukje taal gemaakt. Als je dichten vergelijkt met een tapijt weven, dan is dit niet een tapijt met het fijnste weefsel, het geniaalste patroon of luxeuze franjes, maar het voelt gewoon wel heel lekker. ![]()
||
Citaat:
Nouja, dat ook niet dus ![]()
||
Citaat:
Te opvallend is ook weer niet goed natuurlijk, het moest de inhoud niet helemaal ondersneeuwen, maar het moest wel zichtbaar zijn.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het een goed uitgedacht gedicht, maar zeg nu maar niet 'niet ingewikkeld ofzo hoor' want je hebt er verdorie een hele avond over gedaan ![]() ![]()
||
Citaat:
De stijl van het gedicht is best moeilijk, je zou bijvoorbeeld bij strofe 1 na het lezen van regel 1-2 niet verwachten dat de strofe eindigt met een vraag. (Of had ik dat alleen?). Daarom moet je het gedicht vaker lezen. Ik vind alle zinnen en zinsdelen onwijs lekker lopen, de klinkerrijm zorgt ervoor dat het gedicht nog beter leest, maar die mis ik een beetje in "compleet door onvergetelijke levenslust en passie". Het kan zijn dat je daar een ander taaltrucje hebt willen gebruiken, maar die spreekt me dan iig minder aan dan de vorigen. Verder vind ik het heel leuk dat je als metafoor (zo heet dat toch?) voor dichten "dansen" hebt gebruikt, en dan vooral dat je je gedicht een "dansafdruk" noemt. Goed gedaan! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachten over (ge)dichten Geel | 125 | 24-01-2013 15:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Vraag over iets van de kruisiging van jezus Love_Fulfilled | 34 | 12-05-2004 15:14 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Muziek |
Tekstbattle spire | 259 | 01-02-2004 11:40 |