![]() |
|
Volgens mij zijn er wat tips hiero te vinden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Je gaat op je rug in bed liggen. Armen slap langs je lichaam, handen ontspannen. Je benen leg je een stukje van elkaar af. 2. je begint met een soort oefening. Die begint bij je tenen en eidigt bij je hoofd. "rust in mijn tenen" dit herhaal je zovaak als je nodig vindt en gaat naar het volgende lichaamsdeel. voeten, benen, handen, armen, buik, borstkas. Je kan er lichaamsdelen bij doen of eventueel afhalen. Ik weet dat het zweverig klinkt maar het helpt ontzettend ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hmm misschien moetje toch maar gewoon een biertje nemen want dan word je er slaperig van. Tenminste dat werkt bij mij dan ![]() ![]() Groetjes nou je weet wel wie
|
Ik slaap al ongeveer een jaar heel erg slecht ik heb iig geval 3 keer per week dat ik de hele nacht wakker lig
![]() Volgens mijn moeder zie ik er ook heel erg slecht uit en moet ik nu 's middags gaan slapen om aan mijn rust te komen. Ik denk dat ik gewoon teveel pieker over dingen als ik in mijn bed lig.Over school enzo.. |
![]() |
|
Ik heb gehoord dat je net niét mag lezen voordat je naar bed gaat, of huiswerk maken ,of ook maar iets waar je veel voor moet denken .. Maar dit hangt dan ook weer van de ene persoon af t.o.v. de andere he
![]() Als je overdag nu gaat sporten, dan rustig nog een beetje tv kijkt, en daarna een slapengaan ritueel volgt.. (tanden poetsen, toilet gaan, weet ik veel wat je allemaal nog doet voor het gaanslapen).. en dan altijd dat ritueel volgt? Uiteindelijk moet je lichaam toch te vermoeid zijn om altijd wakker te worden? Ik heb het ook al veel gehad dat ik wakker werd ,maar bij mij lag het er bvb aan, dat mijn kamer niet donker genoeg was ,mijn raam nog openstond en dat er dus licht binnenscheen, en lawaai binnenkwam, etc.. |
![]() |
||
Citaat:
Het is een stof, een hormoon zelfs, dat ook in je eigen lichaam zit, en als je daar zelf maar mee gaat kloten en zomaar gaat innemen, kom je alleen maar dieper in de problemen. Je lichaam maakt deze stof aan d.m.v. de hoeveelheid zonlicht. Een natuurlijk ritme dus, dat je echt niet wil verstoren. Als je het toch wil gebruiken, ga naar je huisarts, en laat het je fatsoenlijk uitleggen. Je moet het bijvoorbeeld elke dag op dezelfe tijd innemen, anders wordt het alleen maar erger. En dat betekent dus ook in het weekend! Denk er maar eens over na.. Je moet met melatonine echt heel zorgvuldig omgaan. (En het is dus niet voor niks dat dat in Nederland niet zomaar verkrijgbaar is..)
|
Ik slaap te weinig. Slaap meestal om 01:00, 02:00, en ik moet er om 07:00 weer uit. Ik heb nog zoveel te doen voor school.
Heb ook altijd dat ik thuiskom uit school, dat ik dan op m'n bed ga liggen en in slaap val, en duf als een konijn weer wakker word. Gelukkig is 't bijna vakantie, bijslapen dus.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |