|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als mensen zich te oud voelen voor dit forum, dan moeten ze er niet komen. Gezeur over leeftijd vind ik belachelijk, dit is nl een scholierenforum, zij hoort hier. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Punt is, hoe dan ook, dat ene relatie op je 14e compleet anders is dan op je 24e. Jij kunt het wel gezeur vinden, maar dat is het gewoon niet. Einde discussie. |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ze heeft misschien net dat steuntje in de rug nodig en het is aan haar de keuze wat ze met welk advies doet. Dus denk nou niet dat jouw mening de juiste is en dat ze dus jouw mening moet opvolgen. 2. Ja, de ene relatie op je veertiende is compleet anders dan op je vierentwintigste. Helemaal waar. Maar dat betekent ook dat andere dingen dan belangrijk zijn. Waarom meet je haar dan naar jouw maatstaven? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga uit van mijn ervaringen en baseer dit advies op mijn ideeen over hoe een relatie er in je pubertijd uitziet, niet op mijn relaties nu. Hoe kom je d'r in hemelsnaam bij dat ik de 'regels' die gelden als je 24 ben doortrek naar je 14e? Verder, ik zeg dat een erg groot deel het met me eens is, volgens mij sluit dat niet uit dat mensen het met me oneens zijn ofwel? Wat me wel opvalt is dat juist de wat meer ervaren mensen het met me eens zijn, IMHO zegt dat een hoop. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij denkt echt dat je alles zo goed weet he?!?!?! Nou dat is dus HELEMAAL niet zo!!!! Ik ben waarscheinlijk heel anders dan jij op je 14de was (als je je dat nog kan herinneren) als ditzelfde topic door iemand van 20 was gemaakt had je hier heel anders op gereageerd... jij denk alleen maar dat je op je 14de nog helemaal geen realtie kan hebben en dat je alleen maar buiten moet gaan spelen ofzo... Ik ben heel blij met sommige adviezen... maar met die van jou dus duidelijk niet! Als jij er niet tegen kan dat ik jou advies echt super ouderwets vind en ze niet wil opvolgen dan ga jij maar weg hier... want jij bent alleen maar vreselijk irritant! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Het maakt me verder ook erg weinig uit wat je doet, het was een goedbedoeld advies. Een relatie moet primair gewoon fijn zijn, op welke leeftijd dan ook, maar vooral op je (+/-) 14e. Als jij het daar niet mee eens bent, prima, meningen verschillen nou eenmaal. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is een relatie op welke leeftijd dan ook fijn dus ook op je 14de!!! En iedereen die zou er denk ik wel alles aan doen om het fijn te houden.... Jou mening slaat echt helemaal nergens op want op je 14de wil je net zo hard knokken voor je realtie dan op je 24ste of op welke leeftijd dan ook! Ik weet ook wel dat een relatie op je 14de anders is dan op je 24ste maar toch wil je er ook alles doen om die relatie te behouden.. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan het wel aan en ik zal er voor hem zijn.... en dat weet hij.. ik kan er al beter mee omgaan... ik weet nu ook dat ik dat maar moet accepteren... en wat voor eisen moet je dan stellen aan een 20jarige? die je niet hoeft te stellen aan een 14jarige? Allemaal willlen we zo'n relatie behouden... dus waarom krijg ik hele andere reacties? voor mij is het net zo belangrijk dan voor iemand van 20... |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
I (L) joew
|
|
||
|
Citaat:
ontopic: k vind het juist goed dat je juist volhoudt, dat je vriend geen behoefte heeft om jou allemaal lastig te vallen met zijn problemen en naar jou toe te komen maar dan alleen maar vervelend en depressief te zijn wil niet zeggen dat jullie relatie niet goed is. En bovendien zou het op die manier alleen maar slechter met jullie gaaan, omdat jij er zo nog meer onder zou lijden. DAt het slecht gaat met je vriend is natuurlijk heel vervelend, maar dat kan gebeuren en dat jullie gewoon al vroeg een moeilijke periode meemaken wil niet zeggen dat je op moet geven. Meisje probeer gewoon je eigen gang te gaan, maar er toch voor je vreind te zijn. veel succes ermee |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hij heeft me nog meer uitgelegd en hij zei dat hij ondanks dat hij zo vernaajd deed dat hij het wel heele erg fijn vond dat ik hem bleef steunen...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat bedoel je nou eigelijk met daden?? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het er alleen maar om gaat of mensen hetzelfde denken als jij of niet, waarom open je er dan een topic voor...? Das dan toch niet nodig? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
DAt snap ik ook wel... Maar ik ben in ieder geval al blij dat hij zich wat beter voelt enzo... en naar mij toe laat hij steeds meer merken dat hij ook van me houd hoor... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het niet erg als sommige mensen zeggen dat ik het uit moet maken enzo... maar als ze stomme opmerkingen gaan maken dan is dat niet zo heel erg fijn... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En met veel woorden maar geen daden bedoel ik te zeggen dat ie nog zoveel kan zeggen, maar dat het de situatie niet veranderd en je dus met hetzelfde probleem blijft zitten.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 17:14 | |
| Wegwijzen & Voorstellen |
Hoi! Verwijderd | 20 | 31-01-2009 14:43 | |
| Algemene schoolzaken |
hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?! imy017 | 11 | 21-02-2008 18:27 | |
| Liefde & Relatie |
Wat nu? Krullemie | 8 | 16-02-2004 22:03 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 13:57 | |
| Psychologie |
Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo Waarom? | 2 | 02-02-2002 17:30 | |