Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
hodelahitie schreef op 15-06-2004 @ 19:55 :
Net of het uitmaakt hoe oud je bent, sorry hoor. Er zijn zoveel verschillen te vinden bij de ene 14-jarige en de andere 14-jarige. Dus het slaat echt nergens op. En ze wil haar vriend toch steunen etc. (wat ik persoonlijk ook goed vind en ook zou doen.) Laat haar dat dan ook doen, zonder haar af te gaan kraken. Ik heb zo'n hekel aan mensen die zeggen dat andere het maar uit moeten maken. Jullie weten bijna niets van haar af, van heel de situatie bijna niet, van hoeveel ze om hem geeft etc. En ze vraagt dan wel jullie mening hier. Maar nu is het duidelijk wat ze wel wil doen en accepteer dat dan gewoon, ook al vind jij het misschien dom...

girlytina4life, je moet hem gewoon proberen te steunen enzo en je niet te veel aantrekken van al die generaliserende mensen hier die zeggen dat je te jong bent etc. Gewoon doen wat jij het beste vindt en dan komt het wel goed! Suc6
thnxx!!!!
Advertentie
Oud 15-06-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 15-06-2004 @ 20:23 :
Dus het komt er op neer, dat je een probleem hebt, maar dat je niet wil dat mensen nieuwe ideeën geven, en dat je er ook niets aan wilt doen? Waarom open je dan een topic?
ik wil er wel iets aan doen natuurlijk maar ik wil het gewoon NIET uitmaken...
Oud 15-06-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
hodelahitie schreef op 15-06-2004 @ 19:55 :
Net of het uitmaakt hoe oud je bent, sorry hoor. Er zijn zoveel verschillen te vinden bij de ene 14-jarige en de andere 14-jarige. Dus het slaat echt nergens op. En ze wil haar vriend toch steunen etc. (wat ik persoonlijk ook goed vind en ook zou doen.) Laat haar dat dan ook doen, zonder haar af te gaan kraken. Ik heb zo'n hekel aan mensen die zeggen dat andere het maar uit moeten maken. Jullie weten bijna niets van haar af, van heel de situatie bijna niet, van hoeveel ze om hem geeft etc. En ze vraagt dan wel jullie mening hier. Maar nu is het duidelijk wat ze wel wil doen en accepteer dat dan gewoon, ook al vind jij het misschien dom...

girlytina4life, je moet hem gewoon proberen te steunen enzo en je niet te veel aantrekken van al die generaliserende mensen hier die zeggen dat je te jong bent etc. Gewoon doen wat jij het beste vindt en dan komt het wel goed! Suc6
Dat vind ik ook

Als mensen zich te oud voelen voor dit forum, dan moeten ze er niet komen. Gezeur over leeftijd vind ik belachelijk, dit is nl een scholierenforum, zij hoort hier.
Oud 15-06-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-06-2004 @ 21:51 :
Dat vind ik ook

Als mensen zich te oud voelen voor dit forum, dan moeten ze er niet komen. Gezeur over leeftijd vind ik belachelijk, dit is nl een scholierenforum, zij hoort hier.
tnxx again...
Oud 16-06-2004, 05:32
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:31 :
Euh, nee. Dan trek je een mes en snij je het touw door, als we dan toch parallellen gaan trekken.
Ik vind dat iedereen een kans mag krijgen. Zorg wel dat je niet meegetrokken word, dus hou dat dan goed in de gaten.
Oud 16-06-2004, 10:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 15-06-2004 @ 18:18 :
helaas voor jou is daar geen flikker van waar
Nee, je hebt gelijk, sorry. Je moet die vent door dik en dun blijven steunen, anders ben je gewoon heel fout bezig. Als je een relatie hebt, ook op je 14e, hoor je koste wat het kost achter je vriend te blijven staan.

Oud 16-06-2004, 10:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-06-2004 @ 21:51 :
Ben je niet zo snugger of doe je alsof? Niemand heeft het erover dat ze hier niet hoort, en daar gaat het ook helemaal niet om. Ze vraagt om advies, een erg groot deel raadt haar aan afstand te nemen omdat die jongen te veel van d'r vraagt, waar ze het dan niet mee eens is. Nou, fine, maar dan moet ze het maar niet vragen.

Punt is, hoe dan ook, dat ene relatie op je 14e compleet anders is dan op je 24e. Jij kunt het wel gezeur vinden, maar dat is het gewoon niet. Einde discussie.
Oud 16-06-2004, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-06-2004 @ 10:07 :
Nee, je hebt gelijk, sorry. Je moet die vent door dik en dun blijven steunen, anders ben je gewoon heel fout bezig. Als je een relatie hebt, ook op je 14e, hoor je koste wat het kost achter je vriend te blijven staan.

In elke relatie moet je achter je partner blijven staan. Veertien jaar of niet. Logisch of niet? En volgens mij is het niet koste wat het kost in dit geval..

Citaat:
Chimera schreef op 16-06-2004 @ 10:11 :
Ze vraagt om advies, een erg groot deel raadt haar aan afstand te nemen omdat die jongen te veel van d'r vraagt, waar ze het dan niet mee eens is. Nou, fine, maar dan moet ze het maar niet vragen.

Punt is, hoe dan ook, dat ene relatie op je 14e compleet anders is dan op je 24e. Jij kunt het wel gezeur vinden, maar dat is het gewoon niet. Einde discussie.
1. een groot deel geeft haar ook het advies om hem te steunen. Niet alleen lezen wat je wilt lezen..
En ze heeft misschien net dat steuntje in de rug nodig en het is aan haar de keuze wat ze met welk advies doet. Dus denk nou niet dat jouw mening de juiste is en dat ze dus jouw mening moet opvolgen.
2. Ja, de ene relatie op je veertiende is compleet anders dan op je vierentwintigste. Helemaal waar. Maar dat betekent ook dat andere dingen dan belangrijk zijn. Waarom meet je haar dan naar jouw maatstaven?
Oud 16-06-2004, 10:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-06-2004 @ 10:37 :
Dus denk nou niet dat jouw mening de juiste is en dat ze dus jouw mening moet opvolgen.
Denk je dat het me ook maar ene fluit uitmaakt of ze mijn advies op gaat volgen?

Ik ga uit van mijn ervaringen en baseer dit advies op mijn ideeen over hoe een relatie er in je pubertijd uitziet, niet op mijn relaties nu. Hoe kom je d'r in hemelsnaam bij dat ik de 'regels' die gelden als je 24 ben doortrek naar je 14e?

Verder, ik zeg dat een erg groot deel het met me eens is, volgens mij sluit dat niet uit dat mensen het met me oneens zijn ofwel? Wat me wel opvalt is dat juist de wat meer ervaren mensen het met me eens zijn, IMHO zegt dat een hoop.
Oud 16-06-2004, 12:40
Verwijderd
Ik hoor veel te vaak "op je 14e, op je 14e, op je 14e" voorbijkomen en dan vaak niet eens op een vriendelijke, behulpzame manier. Mensen die dat zeggen zijn boven de 20.. je hebt een leeftijdsverschil met dat meisje van 9 (!!) jaar. Gedraag je daar dan ook naar. Mijn reply was bovendien nog niet eens zozeer tegen jou gericht, dus voel je niet zo aangevallen.

Verder kun je op je 14e best iemand steunen, of een vriendschap opbouwen.. natuurlijk hebben mensen gelijk dat het verstandig kan zijn om voor jezelf te kiezen, maar kijk dan gewoon naar haar algehele situatie en geef daar advies over. Generaliseren van "alle 14-jarigen.." enzo werkt toch niet, zij vindt het onzin, dus luistert ze er niet naar. En dit is weer niet aan jou persoonlijk gericht.

Laatst gewijzigd op 16-06-2004 om 12:43.
Oud 16-06-2004, 12:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-06-2004 @ 12:40 :
Mijn reply was bovendien nog niet eens zozeer tegen jou gericht, dus voel je niet zo aangevallen.
.
Je "als je je te oud voelt" reply sloeg gewoon helemaal nergens op, dat is hier compleet niet van toepassing.
Oud 16-06-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-06-2004 @ 12:45 :
Je "als je je te oud voelt" reply sloeg gewoon helemaal nergens op, dat is hier compleet niet van toepassing.
dat is het wel... ze heeft helemaal gelijk!
Oud 16-06-2004, 15:36
Verwijderd
Laten we er maar over ophouden, zo heb je niks meer aan je topic
Oud 16-06-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-06-2004 @ 15:36 :
dat is waar.. goed idee...
Oud 16-06-2004, 15:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 16-06-2004 @ 15:34 :
dat is het wel... ze heeft helemaal gelijk!
Joh, ga ff buiten spelen...

Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-06-2004 @ 15:36 :
Dat heb je sowieso niet als je de goedbedoelde adviezen van mensen niet in overweging wil nemen.
Oud 16-06-2004, 15:57
hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-06-2004 @ 15:45 :

Dat heb je sowieso niet als je de goedbedoelde adviezen van mensen niet in overweging wil nemen.
mag ik hieruit suggereren dat je een ander advies gegeven had als ze een andere leeftijd had of?
Oud 16-06-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-06-2004 @ 15:45 :

jij denkt echt dat je alles zo goed weet he?!?!?!
Nou dat is dus HELEMAAL niet zo!!!!
Ik ben waarscheinlijk heel anders dan jij op je 14de was (als je je dat nog kan herinneren) als ditzelfde topic door iemand van 20 was gemaakt had je hier heel anders op gereageerd... jij denk alleen maar dat je op je 14de nog helemaal geen realtie kan hebben en dat je alleen maar buiten moet gaan spelen ofzo...
Ik ben heel blij met sommige adviezen... maar met die van jou dus duidelijk niet! Als jij er niet tegen kan dat ik jou advies echt super ouderwets vind en ze niet wil opvolgen dan ga jij maar weg hier... want jij bent alleen maar vreselijk irritant!
Oud 16-06-2004, 16:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 16-06-2004 @ 15:57 :
mag ik hieruit suggereren dat je een ander advies gegeven had als ze een andere leeftijd had of?
Nou, in dit specifieke geval zou het niet heel erg veel uitmaken, maar ja, ik zou een ander advies gegeven hebben.
Oud 16-06-2004, 16:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 16-06-2004 @ 15:59 :

jij denkt echt dat je alles zo goed weet he?!?!?!
Nou dat is dus HELEMAAL niet zo!!!!
Meid, ik ben 10 jaar ouder dan jou, ik word geacht een hoop dingen beter te weten.

Het maakt me verder ook erg weinig uit wat je doet, het was een goedbedoeld advies. Een relatie moet primair gewoon fijn zijn, op welke leeftijd dan ook, maar vooral op je (+/-) 14e. Als jij het daar niet mee eens bent, prima, meningen verschillen nou eenmaal.
Oud 16-06-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-06-2004 @ 16:21 :
Meid, ik ben 10 jaar ouder dan jou, ik word geacht een hoop dingen beter te weten.

Het maakt me verder ook erg weinig uit wat je doet, het was een goedbedoeld advies. Een relatie moet primair gewoon fijn zijn, op welke leeftijd dan ook, maar vooral op je (+/-) 14e. Als jij het daar niet mee eens bent, prima, meningen verschillen nou eenmaal.
dat je een hoop dingen beter weet wil nog niet zeggen dat je ALTIJD alles beter weet!
Natuurlijk is een relatie op welke leeftijd dan ook fijn dus ook op je 14de!!! En iedereen die zou er denk ik wel alles aan doen om het fijn te houden.... Jou mening slaat echt helemaal nergens op want op je 14de wil je net zo hard knokken voor je realtie dan op je 24ste of op welke leeftijd dan ook!
Ik weet ook wel dat een relatie op je 14de anders is dan op je 24ste maar toch wil je er ook alles doen om die relatie te behouden..
Oud 17-06-2004, 01:19
El Kim
El Kim is offline
1 woord: DUMPEN!
Oud 17-06-2004, 13:45
juno
juno is offline
Hij heeft het nu even moeilijk, jouw vriend, en sommige mensen trekken zich dan terug, die willen het liever alleen oplossen. Die moet je in hun sop laten gaarsudderen en de ruimte geven. Als jij daar nu al niet tegen kunt, raad ik je echt aan om er NU een punt achter te zetten, want dit is een karaktertrekje in je vriend dat NIET zal veranderen. Als je serieus met hem verder wilt, moet je stoppen met proberen hem naar jouw beeld te veranderen en naar jouw maatstaven te beoordelen. Hij is zichzelf, laat hem dan ook zichzelf zijn, en steun die jongen, niet de jongen die jij wil dat hij is.

En ook niet hier komen klagen dat hij je verneukt, want toen ik de titel las dacht ik dat hij je ik weet niet wat had aangedaan. Maar je stelt je aan, frankly. Hij heeft het moeilijk, en heeft dan even geen zin in gezeik aan zijn kop. Als jij dat niet aankunt, snappen wij ouwe lullen dat best, want je bent pas 14 en dan hoef je ook nog niet op een volwassen manier in een verkering te zitten. Neem het ons ouwetjes niet kwalijk dat we je niet helemaal serieus nemen op grond van jouw jeugdige leeftijd. If anything behandelen we je nog voorzichtiger dan wanneer je 20 was geweest. Want aan iemand van 20 mag je eisen stellen, waaraan een tweedeklasser nog niet hoeft te voldoen.

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 15:42.
Oud 17-06-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 17-06-2004 @ 13:45 :
Hij heeft het nu even moeilijk, jouw vriend, en sommige mensen trekken zich dan terug, die willen het liever alleen oplossen. Die moet je in hun sop laten gaarsudderen en de ruimte geven. Als jij daar nu al niet tegen kunt, raad ik je echt aan om er NU een punt achter te zetten, want dit is een karaktertrekje in je vriend dat NIET zal veranderen. Als je serieus met hem verder wilt, moet je stoppen met proberen hem naar jouw beeld te veranderen en naar jouw maatstaven te beoordelen. Hij is zichzelf, laat hem dan ook zichzelf zijn, en steun die jongen, niet de jongen die jij wil dat hij is.

En ook niet hier komen klagen dat hij je verneukt, want toen ik de titel las dacht ik dat hij je ik weet niet wat had aangedaan. Maar je stelt je aan, frankly. Hij heeft het moeilijk, en heeft dan even geen zin in gezeik aan zijn kop. Als jij dat niet aankunt, snappen wij ouwe lullen dat best, want je bent pas 14 en dan hoef je ook nog niet op een volwassen manier in een verkering te zitten. Neem het ons ouwetjes niet kwalijk dat we je niet helemaal serieus nemen op grond van jouw jeugdige leeftijd. If anything behandelen we je nog voorzichtiger dan wanneer je 20 was geweest. Want aan iemand van 20 mag je eisen stellen, waaraan een tweedeklasser nog niet hoeft te voldoen.
Ik geef hem ook alle ruimte... en ik zeik ook niet meer aan zijn kop... het gaat steeds beter geloof ik want hij klinkt al iets vrolijker dan een paar dagen trug...
Ik kan het wel aan en ik zal er voor hem zijn.... en dat weet hij..
ik kan er al beter mee omgaan... ik weet nu ook dat ik dat maar moet accepteren...

en wat voor eisen moet je dan stellen aan een 20jarige? die je niet hoeft te stellen aan een 14jarige?
Allemaal willlen we zo'n relatie behouden... dus waarom krijg ik hele andere reacties? voor mij is het net zo belangrijk dan voor iemand van 20...
Oud 17-06-2004, 18:10
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Oh my god kind, loop niet zo te zeuren, wees blij dat mensen je helpen!!
Er is wel degelijk een verschil tussen een relatie als je 14 bent of 24 (in chimera's geval). Alleen weet jij daar nog niks van af aangezien je in je eigen wereldje leeft.

Verder ben ik ook van mening dat als hij zo doet je hem maar moet laten gaan, ik zou het iig niet pikken!
Oud 17-06-2004, 19:05
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 15-06-2004 @ 17:00 :
zo dramatisch is het nou oowk weer niet!!
hij laat wel merken dat hij het echt geweldig lief vind dat ik er zo voor hem ben
En welke smiley gebruikt hij daarvoor?
Oud 17-06-2004, 19:54
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 17-06-2004 @ 19:05 :
En welke smiley gebruikt hij daarvoor?

I (L) joew
Oud 17-06-2004, 21:16
AngelLena
AngelLena is offline
Vraag TS: Stel je komt voor een keuze te staan: je hebt 2 opties namelijk: je kiest voor je vriend, of je kiest voor jezelf.
Wat zou je kiezen? Ik mag hopen het laatste. En surprise, die keuze sta je al voor. Hij wil jou niet spreken vanwege zijn problemen, jij voelt je kut en hoe langer het duurt, hoe kutter jij je voelt. Lekker is dat. Je geeft zelf aan niet tevreden te zijn met deze situatie (zacht uitgedrukt), nou, reageer daar dan ook op. Jij bent de enige die daar verandering in aan kan brengen.
Natuurlijk ga je eerst proberen om hem te steunen en ga je knokken voor je relatie, nou, dan blijkt niet te werken, sterker nog, het wordt er als ik het zo lees alleen maar slechter van.
Ik zou zeggen: doe er wat aan voor het echt fout gaat. Las desnoods een pauze in totdat hij zijn eigen problemen heeft verwerkt, kunnen jullie het (als jullie dat nog willen) eventueel later nog wel eens een keer proberen. Op deze manier hebben jullie in totaal 0,0 aan elkaar, dan heeft het ook geen zin om daar nog lang over te gaan piepen. Komt alleen maar ruzie van, daar wordt het al helemaal niet beter van.
Oud 17-06-2004, 21:22
annetjuh
annetjuh is offline
ik zou hem dumpen
of hem helpen. Maar als hij zich aanstelt of ik me er niet prettig bij voel dump ik hem.
sorry maar ik ben nog maar 17 en ben niet van plan me helemaal aan te passen aan iemand waarmee ik toch niet mee ga trouwen.
Oud 17-06-2004, 21:41
kayce
kayce is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-06-2004 @ 16:21 :
Och klets niet.

ontopic: k vind het juist goed dat je juist volhoudt, dat je vriend geen behoefte heeft om jou allemaal lastig te vallen met zijn problemen en naar jou toe te komen maar dan alleen maar vervelend en depressief te zijn wil niet zeggen dat jullie relatie niet goed is.
En bovendien zou het op die manier alleen maar slechter met jullie gaaan, omdat jij er zo nog meer onder zou lijden.
DAt het slecht gaat met je vriend is natuurlijk heel vervelend, maar dat kan gebeuren en dat jullie gewoon al vroeg een moeilijke periode meemaken wil niet zeggen dat je op moet geven.
Meisje probeer gewoon je eigen gang te gaan, maar er toch voor je vreind te zijn.

veel succes ermee
Oud 17-06-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
kayce schreef op 17-06-2004 @ 21:41 :
Och klets niet.

ontopic: k vind het juist goed dat je juist volhoudt, dat je vriend geen behoefte heeft om jou allemaal lastig te vallen met zijn problemen en naar jou toe te komen maar dan alleen maar vervelend en depressief te zijn wil niet zeggen dat jullie relatie niet goed is.
En bovendien zou het op die manier alleen maar slechter met jullie gaaan, omdat jij er zo nog meer onder zou lijden.
DAt het slecht gaat met je vriend is natuurlijk heel vervelend, maar dat kan gebeuren en dat jullie gewoon al vroeg een moeilijke periode meemaken wil niet zeggen dat je op moet geven.
Meisje probeer gewoon je eigen gang te gaan, maar er toch voor je vreind te zijn.

veel succes ermee
jij snapt mij geloof ik
Oud 17-06-2004, 22:16
Qimm
Qimm is offline
Die jongen laat nou niet echt merken dat hij jou nodig heeft...
Oud 17-06-2004, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2004 @ 22:16 :
Die jongen laat nou niet echt merken dat hij jou nodig heeft...
het gaat anders al beter...
en hij heeft me nog meer uitgelegd en hij zei dat hij ondanks dat hij zo vernaajd deed dat hij het wel heele erg fijn vond dat ik hem bleef steunen...
Oud 17-06-2004, 23:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 17-06-2004 @ 23:27 :
en hij heeft me nog meer uitgelegd en hij zei dat hij ondanks dat hij zo vernaajd deed dat hij het wel heele erg fijn vond dat ik hem bleef steunen...
En word jij daar nou echt beter van? Woorden maar geen daden dus.
Oud 18-06-2004, 08:40
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Loesje schreef op 15-06-2004 @ 14:40 :
ik habd ij de titel ook een iets anders soort topic verwcht
hahaha idd
Oud 18-06-2004, 09:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 17-06-2004 @ 23:27 :
Wanneer zie je 'em weer?
Oud 18-06-2004, 11:12
MissCzechMeOut
Citaat:
girlytina4life schreef op 17-06-2004 @ 21:58 :
jij snapt mij geloof ik
Het gaat hier niet om snappen, want als ik jou posts zo lees snap jij jezelf niet eens!
Oud 19-06-2004, 00:09
Verwijderd
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 18-06-2004 @ 11:12 :
Het gaat hier niet om snappen, want als ik jou posts zo lees snap jij jezelf niet eens!
ze denkt erhetzelfde over als mij...
Oud 19-06-2004, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 18-06-2004 @ 09:48 :
Wanneer zie je 'em weer?
hij woont nogal ver... dus ik weet het nog niet...
Oud 19-06-2004, 00:12
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 17-06-2004 @ 23:50 :
En word jij daar nou echt beter van? Woorden maar geen daden dus.
ja ik word er beter van...
wat bedoel je nou eigelijk met daden??
Oud 19-06-2004, 09:34
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 19-06-2004 @ 00:12 :
Hij kan zoveel zeggen, maar daardoor veranderd er weinig.

Als het er alleen maar om gaat of mensen hetzelfde denken als jij of niet, waarom open je er dan een topic voor...? Das dan toch niet nodig?
Oud 19-06-2004, 09:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 19-06-2004 @ 00:12 :
ja ik word er beter van...
Liefde toon je niet door 'ik hou van je' te zeggen, maar door het te laten zien. En hij laat het niet zien.
Oud 19-06-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-06-2004 @ 09:59 :
Liefde toon je niet door 'ik hou van je' te zeggen, maar door het te laten zien. En hij laat het niet zien.
o op die manier...
DAt snap ik ook wel...
Maar ik ben in ieder geval al blij dat hij zich wat beter voelt enzo... en naar mij toe laat hij steeds meer merken dat hij ook van me houd hoor...
Oud 19-06-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 19-06-2004 @ 09:34 :
Hij kan zoveel zeggen, maar daardoor veranderd er weinig.

Als het er alleen maar om gaat of mensen hetzelfde denken als jij of niet, waarom open je er dan een topic voor...? Das dan toch niet nodig?
daar gaat het me niet om...
Ik vind het niet erg als sommige mensen zeggen dat ik het uit moet maken enzo... maar als ze stomme opmerkingen gaan maken dan is dat niet zo heel erg fijn...
Oud 19-06-2004, 18:01
MissCzechMeOut
Misschien heeft ie gewoon een ander
Oud 19-06-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 19-06-2004 @ 18:01 :
Misschien heeft ie gewoon een ander
maar misschien ook niet..
Oud 19-06-2004, 19:25
MissCzechMeOut
Citaat:
girlytina4life schreef op 19-06-2004 @ 18:17 :
maar misschien ook niet..
Hij gedraagd zich afstandelijk en woont ver... dan wist ik t wel
Oud 19-06-2004, 19:33
Snuitermans
Snuitermans is offline
Breezertje open trekken, veruimd je geest en maakt het nemen van moeilijke beslissingen makkelijk. Ik wist het wel.
Oud 19-06-2004, 19:33
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 19-06-2004 @ 00:09 :
ze denkt erhetzelfde over als mij...
Waarmee je automatisch zegt dat andere gedachtes dan die van jou niet welkom zijn. Dan moet je ook geen topic openen vind ik.

En met veel woorden maar geen daden bedoel ik te zeggen dat ie nog zoveel kan zeggen, maar dat het de situatie niet veranderd en je dus met hetzelfde probleem blijft zitten.
Oud 19-06-2004, 19:34
AngelLena
AngelLena is offline
hmz... Leonie was me voor dus.
Oud 19-06-2004, 19:53
Verwijderd
onzin...
slaat echt nergens op wat jullie zeggen, van dat ik niet naar anderen luister en dat ik alleen maar wil horen waar ik ook mee ens ben....
Het enige wat ik vervelend vind is dat sommige hier.. nogal domme reacties posten!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten