Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
t enige wat ik kan zeggen tegen TS is dat je zekerniet de enige bent. ik heb t ook wel, en nog veel meer mensen. wat je eraan kan doen weet ik niet. daar ben ik zelf ook nog niet achter. maar inderdaad, oefenen op minder vreemde wc's ofzo, ik weet het ook niet anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of stel ik het me weer te simpel voor?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hey ja, dat is wel een goed idee om eens te proberen ![]() Oeh, slim ja, dank je! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook is me een scčne van 'Zeg eens Aaa' altijd bijgebleven, met een geest in de wc, geloof ik. Toen was ik nog wat jonger en vervolgens daar natuurlijk bang voor. Sindsdien doe ik thuis altijd eerst de deur van het slot en open, dan doortrekken en dan weg. Ook altijd de deksel erop, zodat ik niet kan zien dat het water omhoog komt ![]() ![]() Ik kan ook niet naar de wc met mijn vriend erbij. Een paar jaar geleden kon ik dat wel met m'n zus erbij, geen probleem. En met een paar vriendinnen ook, dat kon me dan echt niets schelen. Ik ga dat maar eens oefenen dan ![]() En volgende week zullen er wel veel vreemde-wc's zijn, dus genoeg mogelijkheden om te oefenen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() deze kon ik echt niet laten ![]()
Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 10:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is echt een goeie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: