Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 16:03
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
wat is jouw droom spel ??
mijnens is een soort morrowind (hele uitgebrijde RPG) alleen dan veel groter, uitgebreider en betere game play.
Advertentie
Oud 17-06-2004, 16:10
Koning
Koning is offline
morrowind was al te groot, had liever wat betere interactie tussen characters gezien + betere performance op lagere systemen

mijn doromspel is er al, stalker.. hoop dat ze het niet verneuken!
Oud 17-06-2004, 17:08
Diary of Dreams
Citaat:
Koning schreef op 17-06-2004 @ 17:10 :
morrowind was al te groot, had liever wat betere interactie tussen characters gezien
morrowind al te groot? khad er eigenlijk wat meer grotere eilanden er bij gehad zodat je wat meer op water enzo bezig ben,
en ik vind ook dat er betere interactie in moet, de fighing-system kan ook wel een stuk beter, maar het blijft een mooi spel.

wat is stalker?
Oud 17-06-2004, 17:11
Verwijderd
Morrowind is een voorbeeld zoals ik een mmorpg wil hebben. Maar dan moet het inderdaad groter zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 17:25
loveflower
loveflower is offline
Warcraft3
Alleen de sfeer van de campaign mog iets beter.

Maar ik denk dat World of warcraft het nieuwe droomspel wordt.
Oud 17-06-2004, 18:54
Verwijderd
Spel zoals GTA3 of GTA:VC. Betere graphics, grotere levels, multiplayer. Postal nijgingen erin verwerken. Goede missies en dergelijke, met een fatsoenlijk verhaal. Keuze uit meerdere personages (en dan dus niet 3 ofzo, maar echt veel).
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:16
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 17-06-2004 @ 19:54 :
Spel zoals GTA3 of GTA:VC. Betere graphics, grotere levels, multiplayer. Postal nijgingen erin verwerken. Goede missies en dergelijke, met een fatsoenlijk verhaal. Keuze uit meerdere personages (en dan dus niet 3 ofzo, maar echt veel).
en multiplayer
Oud 17-06-2004, 19:21
Azathoth
Azathoth is offline
Jade Empire
Oud 17-06-2004, 19:42
Verwijderd
morrowind met betere animaties, betere character-models (vooral de gezichten), meer equipment, meer terrein en een betere interactiviteit met personages.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:51
Verwijderd
*knikt*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:57
Verwijderd
en met dansende pinguins!!~!@@@oneone.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:32
Diary of Dreams
Citaat:
Havock schreef op 17-06-2004 @ 20:42 :
morrowind met betere animaties, betere character-models (vooral de gezichten), meer equipment, meer terrein en een betere interactiviteit met personages.
als je ff op internet gaat surfe vind je zo hele goede graphic mods, ik heb nu echt heeele mooie gezichte, maar wat is er mis met de animaties ?? bedoel je hoe mense lopen of hoe je bv een spell cast (<--- jammer dat het er allemaal het zelfde uit ziet )
Oud 17-06-2004, 21:18
Verwijderd
alles, het lopen, het rennen, het springen (ARGH), het vechten, het spellcasten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 22:34
Stevill
Stevill is offline
nah zoals eerder vermeld Morrowind like mmorpg.
Oud 17-06-2004, 22:56
ABrules
ABrules is offline
Virtual Reality beetje zoals Matrix... dat je ook zo in een computerprogramma wordt gedumpt... waar je natuurlijk weer uit kan als je wil enzo maar ja, lijkt me wel ruig... en de mogelijkheden qua gameplay zijn zowat eindeloos misschien ook nog goed voor je lichaamsbeweging ofzo

om maar even een andere weg in te slaan
Oud 17-06-2004, 23:44
gna
gna is offline
Een 3d shooter lijkend op C&C Renegade maar dan beter en meer mogelijkheden; turrets plaatsen, in vehicles rondrijden, energy verzorgen, als teams en dan een bepaald objective halen.

Unreal2: Expanded Multiplayer komt hier behoorlijk in de buurt, en is echt 10x leuker dan UT2004. Aanrader voor iedereen

Oud 17-06-2004, 23:57
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Een oorlog spel, waar overal in kan rijden (voertuigen), en zeer egt is (2 a 3 kogels dood) zoals operthoin flashpoint snik snik ga denk maar morgen installeren om oude tijden te doen herleven
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 08:10
Verwijderd
De setting van warcraft III
Met de feel van morrowind.
Maar een heel ander puntensystem, dat je je moet focussen op of mage of fighter of druid oid, en dat je niet van alles op het laatste 100 hebt (werd saai).
En dan ook nog het gevoel van vrijheid van GTA.

Dat je als een of andere held met aura's items e.d. over het veld loopt, koppen van andere helden en leiders kan verzamelen voor geld. Dat je daar items voor kan kopen of een mini back up leger voor jezelf terwijl de oorlog tussen bijv de orcs en humans constant door gaat. Dat je in je tent slaapt en dat je door de humans als blademaster zijnde wakker wordt geschud.
Waar op het andere moment jij in hun basis wind walked op verkenning moet, een paar bewakers geluidsloos moet uitschakelen waarna je de volgende dag met stampende orcs het kamp binnen gestormd komt met catapulten achter je die massieve stenen naar de torens werpen. Met de magicians die enorme spells om je oren gooien je oppeppen en andere heroes die online meedoen aan het festijn.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 09:07
Diary of Dreams
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-06-2004 @ 09:10 :
De setting van warcraft III
Met de feel van morrowind.
Maar een heel ander puntensystem, dat je je moet focussen op of mage of fighter of druid oid, en dat je niet van alles op het laatste 100 hebt (werd saai).
En dan ook nog het gevoel van vrijheid van GTA.

Dat je als een of andere held met aura's items e.d. over het veld loopt, koppen van andere helden en leiders kan verzamelen voor geld. Dat je daar items voor kan kopen of een mini back up leger voor jezelf terwijl de oorlog tussen bijv de orcs en humans constant door gaat. Dat je in je tent slaapt en dat je door de humans als blademaster zijnde wakker wordt geschud.
Waar op het andere moment jij in hun basis wind walked op verkenning moet, een paar bewakers geluidsloos moet uitschakelen waarna je de volgende dag met stampende orcs het kamp binnen gestormd komt met catapulten achter je die massieve stenen naar de torens werpen. Met de magicians die enorme spells om je oren gooien je oppeppen en andere heroes die online meedoen aan het festijn.
kort samengevat: World of Warcraft !!!!
dat word echt een super bruut spel, alleen klote dat je 10 euro per maand moet betale ik hoop dat het echt zo aan toe gaat, maar dat is echt bijna onmogelijk on te maken
Oud 18-06-2004, 10:06
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Klein Konijntje schreef op 18-06-2004 @ 10:07 :
dat word echt een super bruut spel, alleen klote dat je 10 euro per maand moet betale ik hoop dat het echt zo aan toe gaat, maar dat is echt bijna onmogelijk on te maken
Het enige nadeel volgens mij
Oud 18-06-2004, 10:37
Verwijderd
hm?

is 10 euro per maand al zeker voor wow?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 10:39
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2004 @ 11:37 :
hm?

zoiets

ieder geval niet niks per maand.
Oud 18-06-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Jij snapt m..
Maar ik ga niet maandelijks dokken voor een spel hoe mooi het ook is.
En mn pc trekt het ook vast niet. En mn favo characters, en alles wat ik precies wil zal daarin ook niet verwerkt worden. Zo zullen er toch wel cheats komen, moneyhacks e.d. die hele delen van het spel zal verneuken. Te groot verschil tussen bepaalde heroes, geflame. Niets is perfect he..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 14:39
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-06-2004 @ 11:57 :
Jij snapt m..
En mn pc trekt het ook vast niet. En mn favo characters, en alles wat ik precies wil zal daarin ook niet verwerkt worden. Zo zullen er toch wel cheats komen, moneyhacks e.d. die hele delen van het spel zal verneuken. Te groot verschil tussen bepaalde heroes, geflame. Niets is perfect he..
Helemaal niet, dat spel wordt helemaal niet verneukt.
Dat spel wordt gewoon de bom.
Blizzard zal er alles maar dan ook alles om doen om dit spel perfect te houden.
Oud 18-06-2004, 15:02
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Een keer een oorlogsspel zoals battlefield bijvoorbeeld maar dan met een leger van 500 soldaten ofzo.
Dat mis ik altijd in een oorlogsspel, je bent altijd maar met een stuk of 10 man ofzo.
Is niet realistisch meer en niet zo fijn.
Oud 18-06-2004, 15:16
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 18-06-2004 @ 16:02 :
Een keer een oorlogsspel zoals battlefield bijvoorbeeld maar dan met een leger van 500 soldaten ofzo.
Dat mis ik altijd in een oorlogsspel, je bent altijd maar met een stuk of 10 man ofzo.
Is niet realistisch meer en niet zo fijn.
Nouja, 500 man zal het niet zijn, maar in Battlefield 2 zal je met meer dan 100 man online kunnen spelen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 15:31
Martjin
Martjin is offline
Een of ander voetbalmanagementspel. Heb alleen geen fantasien die dit spel ideaal maken denk ik...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:02
Alexanchez
Alexanchez is offline
Een combinatie van GTA en The Sims. De wereld is compleet in de details na gemaakt zodat je ook naar je eigen huis toe kan gaan en bijvoorbeeld een eitje bakken. Het moet dus gewoon lijken op een echte wereld maar dat je als grote voordeel geen pijn e.d. voelt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
loveflower schreef op 18-06-2004 @ 15:39 :
Helemaal niet, dat spel wordt helemaal niet verneukt.
Dat spel wordt gewoon de bom.
Blizzard zal er alles maar dan ook alles om doen om dit spel perfect te houden.
Dus als de community niet goed is bannen ze de hele community maar? En Blizzard zal echt niet precies maken wat ik wil. Het zal een redelijk doelgroep omvangen waarbij meerdere elementen in verwerkt zullen worden.
Blizzard doet enorm goed werk met warcraft III e.d. maar het zijn geen tovenaars.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2004 @ 11:37 :
hm?

reken eerder maar op 12-15 euro, dat wordt steeds meer de normale prijs.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-06-2004 @ 11:57 :
Jij snapt m..
Duidelijk niet bekend met het mmorpg genre. Het is geen diablo waar we het over hebben. Mmorpg's zijn stukken beter beveiligd. Tuurlijk zal er wel iets komen maar kan me niet voorstellen dat Blizzard dingen als moneyhacks toe zal staan, aangezien dat klanten wegjaagd en dus inkomsten.

En zucht, ik word zo moe van dat geblaat van oooh, 10 euro per maand betalen voor een spel, nee, daar begin ik niet aan hoor. Drink 1 biertje per week minder en je hebt het eruit en er nog veel meer plezier van ook. Gezeur altijd erover.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:55
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-06-2004 @ 18:09 :
reken eerder maar op 12-15 euro, dat wordt steeds meer de normale prijs.
eigenlijk wel jah
Oud 19-06-2004, 08:20
Lyx
Lyx is offline
nieuwe starcraft spel
Oud 19-06-2004, 08:46
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
reclame in mmorpg?

Wat zou je ervan zeggen als de fee verdwijnt, maar je er wel reclame moet bijpakken?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 09:10
Diary of Dreams
Citaat:
perfectme schreef op 19-06-2004 @ 09:46 :
reclame in mmorpg?

Wat zou je ervan zeggen als de fee verdwijnt, maar je er wel reclame moet bijpakken?
ik denk dat ik dan liever geld ga betale, want door al die reclame word de hele game verneukd, denk ik hor, ik bedoel maar: een scout heeft toch geen adidas schoene ofzo?? dat zou echt alles verpeste, denk ik
Oud 19-06-2004, 09:14
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
gna schreef op 18-06-2004 @ 00:44 :
Een 3d shooter lijkend op C&C Renegade maar dan beter en meer mogelijkheden; turrets plaatsen, in vehicles rondrijden, energy verzorgen, als teams en dan een bepaald objective halen.

Unreal2: Expanded Multiplayer komt hier behoorlijk in de buurt, en is echt 10x leuker dan UT2004. Aanrader voor iedereen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt me ook super zo als jij het je voorstelt... verder een veel uitgebreidere Dungeon Siege met meer mogelijkheden lijkt me ook super strak
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 10:06
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 19-06-2004 @ 09:46 :
reclame in mmorpg?

laat mij die 10-15 euro dan maar betalen. Kom op, moderne merken passen toch totaal niet in een fantasy of sci-fi spel? Als het in the sims online werd gedaan zou ik er nog niet zoveel moeite hebben, aangezien dat in deze tijd afspeelt, maar in iets als WoW nee, daar zou het totaal misplaatst zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-06-2004 @ 18:11 :
En zucht, ik word zo moe van dat geblaat van oooh, 10 euro per maand betalen voor een spel, nee, daar begin ik niet aan hoor. Drink 1 biertje per week minder en je hebt het eruit en er nog veel meer plezier van ook. Gezeur altijd erover.
Dan prefereer ik het biertje
Games vind ik leuk maar ik weiger na het betalen van het spel door te betalen, dat gaat zich maar ophopen.
(het begint trouwens op te lijken dat het 10 biertjes worden)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:19
Verwijderd
Dat kan, kan je leuk elke 3 maandne 40 euro neertellen voor een nieuw spel (ervan uitgaand dat je niet download natuurlijk ), ben je alsnog even duur uit
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:45
Rhinus
Rhinus is offline
GTA 4 in de style van GTA 1.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:50
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Quarantine 3
Oud 19-06-2004, 12:16
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-06-2004 @ 11:06 :
laat mij die 10-15 euro dan maar betalen. Kom op, moderne merken passen toch totaal niet in een fantasy of sci-fi spel? Als het in the sims online werd gedaan zou ik er nog niet zoveel moeite hebben, aangezien dat in deze tijd afspeelt, maar in iets als WoW nee, daar zou het totaal misplaatst zijn.
Veronderstel nu dat die reclame enkel in de kleine dingen zitten. Bvb. in plaats van een hp potion te drinken, eet je een hamburger van McDonalds of het laadscherm wordt veranderd door een reclameboodschap ...
Ja, misschien wordt de puurheid aangetast, maar is dit geen oplossing op lange termijn? Als jij 3 mmorpg's leuk vindt, betaal je eerst 3 * 50 euro + elke maand nog eens gemiddeld 30 euro bij, als het nu bij die 150 euro zou blijven?
Het is toch een goede zaak?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:03
Verwijderd
Virtual Reality Dead or Alive Extreme Beachvolleyball

(jah, ik ben een gefrustreerde single )
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 14:15
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
perfectme schreef op 19-06-2004 @ 13:16 :
Veronderstel nu dat die reclame enkel in de kleine dingen zitten. Bvb. in plaats van een hp potion te drinken, eet je een hamburger van McDonalds of het laadscherm wordt veranderd door een reclameboodschap ...
Ja, misschien wordt de puurheid aangetast, maar is dit geen oplossing op lange termijn? Als jij 3 mmorpg's leuk vindt, betaal je eerst 3 * 50 euro + elke maand nog eens gemiddeld 30 euro bij, als het nu bij die 150 euro zou blijven?
gewoon het spel zo goed maken dat mensen zelf servers neer zetten..... kij naar HL CS etc.... dan hoeft de maker niet alleen op te draaien voor de bandbreedte maar als ze de moeite niet willen nemen om een goed server progje te maken tsjaa.... eigen schuld lijkt mij... en dan hoeven ze dus ook niet aan te komen met 10 euri per maand of reclame bullshit.......
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
twain4me schreef op 19-06-2004 @ 15:15 :
gewoon het spel zo goed maken dat mensen zelf servers neer zetten..... kij naar HL CS etc.... dan hoeft de maker niet alleen op te draaien voor de bandbreedte maar als ze de moeite niet willen nemen om een goed server progje te maken tsjaa.... eigen schuld lijkt mij... en dan hoeven ze dus ook niet aan te komen met 10 euri per maand of reclame bullshit.......
Een enkele server voor 16 man hoogstens voor counter-strike kan je niet vergelijken met een server voor een mmorpg waar duizenden mensen tegelijkertijd op spelen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 14:53
Munzai
Munzai is offline
JA! Quarantine!
Daar heb ik al heel wat uurtjes achter versleten in mijn jongere jaren.
Ik had de demo, er zaten wel paar bugs in maar vond het zeer geslaagd spel!
Is er ook een 2e deel van dan?.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 17:01
Koning
Koning is offline
Citaat:
twain4me schreef op 19-06-2004 @ 15:15 :
een server voor mmorpg's moet ten eerste. DUIZENDEN spelers ondersteunen, character / speler gegevens bewaren. Opdraaien voor de vele euro's aan bandbreedt.

en dat doe je dus niet met je 700mhz counterstrike pc met 384kbit adsl
Oud 19-06-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 19-06-2004 @ 13:16 :

Nee, ik (en met mij vele honderduizenden) heb er geen problemen mee om 10-15 euro per maand ervoor te betalen. Bij een goede mmorpg heb je zoveel te doen dat je er genoeg vermaak uit haalt om dat geld te rechtvaardigen. Bedoel, bijvoorbeeld een sportclub kost ook maandelijks geld en daar wordt niet over geklaagd, dus waarom wel klagen omdat een computerspel geld kost, terwijl ze allebei onder de categorie vermaak/ontspanning vallen.

oh, en mijn droomspel is championship manager met de fifa engine voor de wedstrijden
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 21:10
Diary of Dreams
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-06-2004 @ 21:36 :
oh, en mijn droomspel is championship manager met de fifa engine voor de wedstrijden
goedzo, we zaten een beetje of topic
Oud 19-06-2004, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-06-2004 @ 21:36 :
Nee, ik (en met mij vele honderduizenden) heb er geen problemen mee om 10-15 euro per maand ervoor te betalen. Bij een goede mmorpg heb je zoveel te doen dat je er genoeg vermaak uit haalt om dat geld te rechtvaardigen. Bedoel, bijvoorbeeld een sportclub kost ook maandelijks geld en daar wordt niet over geklaagd, dus waarom wel klagen omdat een computerspel geld kost, terwijl ze allebei onder de categorie vermaak/ontspanning vallen.
omdat sportclub nog meerwaarde geeft, en een mmorpg niet bepaald iets anders biedt dan entertainment.
bovendien is het teveel geld, naast een aankoopbedrag van nu al 50 eypo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten