Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik vind ook dat er betere interactie in moet, de fighing-system kan ook wel een stuk beter, maar het blijft een mooi spel. wat is stalker?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat word echt een super bruut spel, alleen klote dat je 10 euro per maand moet betale ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ieder geval niet niks per maand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga niet maandelijks dokken voor een spel hoe mooi het ook is. En mn pc trekt het ook vast niet. En mn favo characters, en alles wat ik precies wil zal daarin ook niet verwerkt worden. Zo zullen er toch wel cheats komen, moneyhacks e.d. die hele delen van het spel zal verneuken. Te groot verschil tussen bepaalde heroes, geflame. Niets is perfect he.. |
![]() |
||
Citaat:
Dat spel wordt gewoon de bom. Blizzard zal er alles maar dan ook alles om doen om dit spel perfect te houden.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blizzard doet enorm goed werk met warcraft III e.d. maar het zijn geen tovenaars. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zucht, ik word zo moe van dat geblaat van oooh, 10 euro per maand betalen voor een spel, nee, daar begin ik niet aan hoor. Drink 1 biertje per week minder en je hebt het eruit en er nog veel meer plezier van ook. Gezeur altijd erover. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat zou je ervan zeggen als de fee verdwijnt, maar je er wel reclame moet bijpakken? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Games vind ik leuk maar ik weiger na het betalen van het spel door te betalen, dat gaat zich maar ophopen. (het begint trouwens op te lijken dat het 10 biertjes worden) |
![]() |
||
Citaat:
Ja, misschien wordt de puurheid aangetast, maar is dit geen oplossing op lange termijn? Als jij 3 mmorpg's leuk vindt, betaal je eerst 3 * 50 euro + elke maand nog eens gemiddeld 30 euro bij, als het nu bij die 150 euro zou blijven? Het is toch een goede zaak? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dat doe je dus niet met je 700mhz counterstrike pc met 384kbit adsl
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, ik (en met mij vele honderduizenden) heb er geen problemen mee om 10-15 euro per maand ervoor te betalen. Bij een goede mmorpg heb je zoveel te doen dat je er genoeg vermaak uit haalt om dat geld te rechtvaardigen. Bedoel, bijvoorbeeld een sportclub kost ook maandelijks geld en daar wordt niet over geklaagd, dus waarom wel klagen omdat een computerspel geld kost, terwijl ze allebei onder de categorie vermaak/ontspanning vallen. oh, en mijn droomspel is championship manager met de fifa engine voor de wedstrijden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien is het teveel geld, naast een aankoopbedrag van nu al 50 eypo. |
Advertentie |
|
![]() |