Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 16:34
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Led Zeppelin ownt zwaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 16:58
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
lucifer-sam schreef op 21-06-2004 @ 16:18 :
ok sorry de vergelijking van pink floyd met led zeppelin slaat idd helemaal nergens op, maar ja dat heb je bij fans, die moeten het tijdens elk gesprek toch maar weer over pink floyd gaan hebben
ik kan mudhoney wel waarderen , maar zoiets breng ik toch ook niet in een gesprek over children of bodom..
Oud 21-06-2004, 17:08
Tsasil
Tsasil is offline
Wat vind iedereen zo leuk aan stairway to heaven? Ik vind het een zeiknummer van de bovenste plank. Dan heb ik liever Whole Lotta Love ofzo.

De Live DVD is fucking genialiteit
Oud 21-06-2004, 17:51
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 21-06-2004 @ 18:08 :
Wat vind iedereen zo leuk aan stairway to heaven? Ik vind het een zeiknummer van de bovenste plank. Dan heb ik liever Whole Lotta Love ofzo.

De Live DVD is fucking genialiteit
Stairway to heaven is wel geniaal en zo maar een beetje te veel gedraaid. Je zou eigenlijk terug moeten gaan naar die tijd om te weten waar het om ging. Je kan die muziek "hier" niet plaatsen, toen was het "vernieuwend".

of zoiets
Oud 21-06-2004, 18:06
Anoniem
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 20-06-2004 @ 23:16 :
idd geef mij maar liever Thin Lizzy en Black Sabbath! Ik moet mijn posts netjes houden van onze Roxy, dus bij deze....

Ik heb geen topic verkracht... ik heb alleen mijn mening gegeven over Led Zeppelin. Oke en erbij zetten dat 'mensen je zo jong vinden dat je naar Led Zeppelin luisterd' VIND IK maar een suffe manier om cool proberen te zijn. Maar goed... MIJN MENING!
Als jij eens goed hebt gelezen dan had je gezien dat ik heel wat anders schreef. Mensen vinden mij niet cool omdat ik Led Zeppelin luister, ze vinden mij daarom juist apart. Ze zeiken juist van ooo grutjes Led Zeppelin dat is toch zo ouhoud..
Jij bent een beetje bekrompen volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:09
Anoniem
Citaat:
CyWu schreef op 21-06-2004 @ 18:51 :
Stairway to heaven is wel geniaal en zo maar een beetje te veel gedraaid. Je zou eigenlijk terug moeten gaan naar die tijd om te weten waar het om ging. Je kan die muziek "hier" niet plaatsen, toen was het "vernieuwend".

of zoiets
Stairway is 'een van de betere nummers', en jah je moet idd terug gaan in de tijd om te ervaren hoe vernieuwend het was. Maar alles is beter dan die goedkope en slappe baby-britney-muziek-met-hoog-barbiegehalte
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:18
passport
passport is offline
Ik vind led zeppelin ook echt supervet. Ik ben er zoals velen ook mee in aanraking gekomen via m'n vader die onder andere zijn muziek veel draait. Whole lotta love vind ik z'n vetste nummer.
Oud 21-06-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
passport schreef op 21-06-2004 @ 19:18 :
Ik vind led zeppelin ook echt supervet. Ik ben er zoals velen ook mee in aanraking gekomen via m'n vader die onder andere zijn muziek veel draait. Whole lotta love vind ik z'n vetste nummer.
z'n vetste nummer? tis niet iemand die led zeppelin heet osso hoor
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:27
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Zepp schreef op 21-06-2004 @ 19:06 :
Als jij eens goed hebt gelezen dan had je gezien dat ik heel wat anders schreef. Mensen vinden mij niet cool omdat ik Led Zeppelin luister, ze vinden mij daarom juist apart. Ze zeiken juist van ooo grutjes Led Zeppelin dat is toch zo ouhoud..
Jij bent een beetje bekrompen volgens mij.
sorry, maar diss je nu niet best wel jezelf? als je goed had gelezen had ik niet gezegd dat mensen je cool vinden. Maar dat je zit cool te doen over je "apartheid".

"ooo grutjes Led Zeppelin dat is toch zo ouhoud" dat is precies wat ik zei. Iets wat je alleen in een topic zegt als je de blits wilt maken met je "apartheid".
Oud 21-06-2004, 18:28
Anoniem
Since I've Been Loving You, I'm about to lose my worried mind.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:39
Verwijderd
waarom moet het hier altijd gaan om mensen afzeiken en kan het niet gewoon gaan over led zeppelin?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:22
mcsun
mcsun is offline
Eerste album, eerste album!
Good Times, Bad Times; Babe I'm Gonna Leave You; Communication Breakdown;Your Time Is Gonna Come.... cult. Dat ongepolijste geluid.
Oud 21-06-2004, 19:28
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
mcsun schreef op 21-06-2004 @ 20:22 :
Eerste album, eerste album!
Good Times, Bad Times; Babe I'm Gonna Leave You; Communication Breakdown;Your Time Is Gonna Come.... cult. Dat ongepolijste geluid.
Precies dat geluid definieert Led Zeppelin voor mij als wereld band, en
Citaat:
Stairway is 'een van de betere nummers', en jah je moet idd terug gaan in de tijd om te ervaren hoe vernieuwend het was. Maar alles is beter dan die goedkope en slappe baby-britney-muziek-met-hoog-barbiegehalte
precies daarom vind ik Stairway to Heaven een zeiknummer. Het is geenzins 'een van de betere nummers' van Led Zeppelin, maar gewoon een van de populairste. Het is een toegankelijke ballad die iedereen wel aan kan horen. Het is ook totaal niet vernieuwend oid, ballads zoals Stairway werden toen ook al gemaakt hoor...
Oud 22-06-2004, 11:52
Verwijderd
mjep Led Zepp is toppie... Via mams en paps leren kennen.. niet echt een specifiek lievelingsnummer.. Stairway heb ik al zo vaak gehoord dat ik er weinig meer aan vind, maar met een home theater is het wel een heel tof nummer hoor om te luisteren.. Alles van Led Zeppelin dan he?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 15:54
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Zepp schreef op 21-06-2004 @ 19:09 :
En hoe vernieuwend was dat dan wel, in die tijd?
Oud 22-06-2004, 16:07
Unique Clone
Unique Clone is offline
Ik kan moeilijk ontkennen dat het supergoede artiesten zijn en grondleggers zijn van veel hedendaagse rock, maar ik vind de muziek saai.
Oud 22-06-2004, 16:21
Anoniem
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 21-06-2004 @ 19:27 :
sorry, maar diss je nu niet best wel jezelf? als je goed had gelezen had ik niet gezegd dat mensen je cool vinden. Maar dat je zit cool te doen over je "apartheid".

"ooo grutjes Led Zeppelin dat is toch zo ouhoud" dat is precies wat ik zei. Iets wat je alleen in een topic zegt als je de blits wilt maken met je "apartheid".
ja vast joh
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:22
Anoniem
Citaat:
suicidal eendje schreef op 21-06-2004 @ 19:39 :
waarom moet het hier altijd gaan om mensen afzeiken en kan het niet gewoon gaan over led zeppelin?
mee eens
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:56
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 21-06-2004 @ 19:39 :
Tjah zo is onze Crappy.
Oud 23-06-2004, 16:09
Anoniem
stom dat bonham dood is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten