Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2001, 22:27
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
eminemgirlxxxx schreef:
Ehhmm, ja, en dat vind me vriend wel leuk, !!!!!

Dat vind je vriend leuk om zelf te doen!! of vind je vriend het leuk als jij het doet??
Advertentie
Oud 05-07-2001, 09:51
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
eminemgirlxxxx schreef:
Ehhmm, ja, en dat vind me vriend wel leuk, !!!!!
leuk voor je maar ik vind het een beetje vreemd
ik slik wel maar mijn vriend is er echt niey blij mee hoor
Oud 05-07-2001, 22:09
feline
feline is offline
Hey,
Nee ik heb nog nooit wat geslikt en ik denk ook niet dat ik het ooit zal doen. Het trekt me gewoon niet zo en ik ben er ook beetje bang voor. Dat het fout gaat ofzo, want die verhalen hoor ik weleens om me heen enzo..
En wat dat betreft ben ik daar beetje schijterd in.
En wat een gezeik op Nare Man zeg. Het kwam er alleen een beetje sarcastisch uit maar volgens mij bedoelde die het gewoon goed hoor.
Dikke kus
Oud 06-07-2001, 09:06
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
feline schreef:
Hey,
Nee ik heb nog nooit wat geslikt en ik denk ook niet dat ik het ooit zal doen. Het trekt me gewoon niet zo en ik ben er ook beetje bang voor. Dat het fout gaat ofzo, want die verhalen hoor ik weleens om me heen enzo..
En wat dat betreft ben ik daar beetje schijterd in.
En wat een gezeik op Nare Man zeg. Het kwam er alleen een beetje sarcastisch uit maar volgens mij bedoelde die het gewoon goed hoor.
Dikke kus
nare man heeft altijd overal commetaar op
omdat hij zichzelf helemaal geweldig vindt
moet ie zelf weten maar ik vind het erri
Oud 06-07-2001, 09:53
xeno
xeno is offline
ik slik bier viltjes
Oud 06-07-2001, 10:34
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
beuk schreef:
nooit geslikt en dat wil ik zo houden..
blowen vindt ik vrij onschuldig maar dat doe ik ook zelden
ik ook

Oud 07-07-2001, 20:15
Grunge A Holic
Grunge A Holic is offline
Nee, slikken niet. Ik blow wel eens, dat wel. Mijn eerste ervaring met drugs was samen met een paar vrienden van me een joint smoken.
Oud 11-07-2001, 13:55
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
oke ik sla ff weer een andere richting in:
wie heeft er hier ervaring met snuiftabak en kan me vertellen wat daar nou allemaal inzit??

ja t zal misschien wel een hele domme vraag zijn, maar ik wil dat gewoon graag weten!

zelf blow ik wel regelmatig, maar ik kan ook wel makkelijk zonder. dat stonede gevoel, das zooooooow lekkur! ik krijg heel vaak een lachkick, das echt LOL

Kuz, K.G.
Oud 12-07-2001, 16:34
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
ehm 2 jaar geleden voor het eerst geblowd, maar 1 trekje. Van een vriendin...

xxx
Oud 13-07-2001, 15:54
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Ja, haaaalllllooooo? Die pillen-topics hebben we nu toch zeker wel een keer gehad he? Ik antwoord er niet meer op......
Oud 13-07-2001, 18:27
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Ja, haaaalllllooooo? Die pillen-topics hebben we nu toch zeker wel een keer gehad he? Ik antwoord er niet meer op......
dan doe je dat toch nie
Oud 15-07-2001, 04:44
Mook
Mook is offline
Citaat:
Akrobatiks schreef:
ik blow heel veel, iedere dag zeker wel 1 tot 2 gram, en op grote feesten wil ik nog wel eens de neiging krijgen tot een pil ,maar dat blijft dan meestal bij 1 pilletje

.... I can really relate to this....
Oud 04-06-2002, 21:48
S
S is offline
Nee nooit en ben het ook niet van plan te gaan doen. Punt.
Oud 05-06-2002, 15:45
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Ik ben al 5 maanden clean
*applaus*
danku danku
Oud 05-06-2002, 17:39
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik heb nog nooit enige 'drugs' gebruikt. En da niet aankomen met bier is ook drugs, dat weet ik, maar dat vind ik anders en dat is de discussie niet.

In mijn vriendengroep blowt iedereen zowat en sommigen slikken een pilletje op een feest.

Maar ik doe het nooit. Blowen doe ik niet en heb ik geen reden voor waarom niet, niet uit een bepaalde overtuiging ofzo.

Slikken doe ik niet omdat ik er slechte ervaringen(bij anderen) mee heb. Een vriend van me heeft een pilletje in z'n drankje gehad en die liep er op het feest(uur voor sluitingstijd) al een beetje grauw bij, en om 5 uur gingen we naar huis(einde feest) en in de taxi naar Amsterdam CS en in de trein was ie helemaal aan het trillen. En wij waren allemaal slaperig na een tijdje in de trein en hij kon z'n ogen niet dicht krijgen(hij stond gewoon strak). Op het volgende station hebben we water, marsen enzo en kauwgom gehaald(had ondertussen me neef gebeld wat ik het beste kon doen en ff aan de conducteur gevraagd of ie ff kon wachten) zodat ie vocht binnen kreeg en z'n spieren kon gebruiken(tegen het klappertanden). We hebben die gast thuisgebracht en warme thee voor em gemaakt en er was nix ergs gebeurd, maar we waren wel allemaal vet geschrokken.

Ik weet dat als je het zelf neemt dat je dan op die kick wacht die je krijgt, maar ook dat je, als je je slecht voelt, een slechte trip kan krijgen.
Oud 09-06-2002, 02:33
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
tijdens t echte uitgaan niet, met wat vrienden ergens chillen wel is een jointje
Oud 09-06-2002, 03:34
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Citaat:
nare man schreef:

Inderdaad, er is niks mooier dan student zijn, maar ik snap niet wat voor nut het heeft om daar hier over te beginnen?
Shiiiiiiiit...

triest

Oud 10-06-2002, 14:50
SpeCteR
SpeCteR is offline
Citaat:
ReiN schreef:
]
Hoho, volgens mij is xtc 1 van de meest geestelijk verslavende shit die er is. Ik weet niet of je het wel eens hebt gebruikt. maar neem van mij aan dat je echt na het gebruiken een heeele tijd nergens anders meer aan kan denken. Omdat het zo tof was wil je echt weer gebruiken. Ik ben ook erg blij dat ik niet echt in de positie verkeer dat ik elke week op een vernatwoorde manier kan slikken. Dus zonder dat je naaste omgeving het merkt (met uitzondering van de mensen waarmee je het doet)en zonder dat je de dag erna belangrijke dingen moet doen

WRONG!!!! XTC hoeft niet geestelijk verslavend te zijn. ( of je staat zelf niet sterk in je schoenen) Coke daarin tegen is veel verslavender
(Dat stemmetje acher in je hoofd wat tegen je zegt dat die verjaardag waar je nu zit, veel koeler is met een partij coke achter de kiezen) kep zelf nooit coke gebruikt maar dat heb ik van vrienden die het wel eens gedaan hebben.
Ik kan nog steeds toffe avonden hebben zonder xtc, je moet er gewoon zelf een feestje van maken. beetje alcohol doet vaak ook wonderen
Oud 10-06-2002, 16:33
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
nare man schreef:

Overigens...ik heb zelf nooit geslikt, zal het ook nooit doen. Ik vind het op zich vrij kansloos staan. Alsof ik de avond niet doorkom zonder pillen (en ja, ik ben op genoeg feesten geweest om dat met recht te kunnen zeggen). Blowen deed ik vroeger wel eens maar de laatste tijd niet meer.
ik doe het niet om het vol te kunnen houden, het geeft een extra dimensie aan je avond..

je beleeft zo intens een avond, werelds gevoel
Oud 11-06-2002, 13:31
Stevill
Stevill is offline
ik gebruik/slik wel geregeld ook wel eens weken zonder maar meestal als ik het doe blijft het niet bij 1 of 2 maar ik ga dan ook niet lopen kutten enz. De dagen erna voel ik me over het algemeen wel getrashed maar niet dodelijk ofzo. Ik heb het meer als een jaar niet gedaan en ik weet dat ik niet verslaafd ben. Maar ik vind het wel errug cool.
Oud 11-06-2002, 13:55
Nushka
Nushka is offline
Blowen is het enige dat ik nog wel eens doe.
Door mijn ex-vriend in aanraking gekomen met hard-drugs... Heb diverse malen XTC geslikt, een erg vette ervaring.
Over coke mooie verhalen gehoord, vond dr zelf weinig aan...

xxx Noes
Oud 11-06-2002, 15:52
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
italianboy schreef:

ik doe het niet om het vol te kunnen houden, het geeft een extra dimensie aan je avond..

je beleeft zo intens een avond, werelds gevoel
met jou kan je praten
Oud 11-06-2002, 17:20
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
windsurfgirl schreef:

met jou kan je praten
ben doof
Oud 12-06-2002, 21:22
SpeCteR
SpeCteR is offline
lol
Oud 12-06-2002, 23:02
NielZ
NielZ is offline
Ontopic antwoord: Nope, never.
Oud 14-06-2002, 15:09
{-_-}
{-_-} is offline
niet meer

klein jaartje terug gestopt nadat ik een keer 9 goeie pillen op 3 uur had geslikt zonder echt vet gaar te worden

beetje van geschrokken.

nu dus niet meer
Oud 14-06-2002, 15:16
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
{-_-} schreef:
niet meer

klein jaartje terug gestopt nadat ik een keer 9 goeie pillen op 3 uur had geslikt zonder echt vet gaar te worden

beetje van geschrokken.

nu dus niet meer
van 9 aspirientjes in 3 uur word ik ook niet gaar
Oud 14-06-2002, 22:25
Toscane
Toscane is offline
niet nodig
Oud 15-06-2002, 04:39
Skrewdriver
Skrewdriver is offline
pillen, speed, pep, ephedra, uppers, herbals, paddo's... uhhh wat eigenlijk niet
Oud 15-06-2002, 04:42
Skrewdriver
Skrewdriver is offline
en coke is wel lekker.. maar te duur en als je te veel snuift (meer dan een paar gram op een dag) voel je je de king en wil je dat ook laten merken ook. je word dus onuitstaanbaar. Blij da'k daar vanaf ben... doe het nog wel eens maar niet meer zo veel.
Oud 15-06-2002, 04:48
Skrewdriver
Skrewdriver is offline
[quote]Akrobatiks schreef:
ik blow heel veel, iedere dag zeker wel 1 tot 2 gram/[quote]

noem je dat veel???
ik blowde eerst rond de 6/7 gram per dag. maar toen had ik me eigen teeltje
nu rond de 2/3 gram. of als ik jamaikaan heb rond de 4/5 gram (da's goedkoper )
Ik heb minder tijd ervoor ook nu
Advertentie

Regels voor berichten