Advertentie | |
|
![]() |
|
oke ik sla ff weer een andere richting in:
wie heeft er hier ervaring met snuiftabak en kan me vertellen wat daar nou allemaal inzit?? ja t zal misschien wel een hele domme vraag zijn, maar ik wil dat gewoon graag weten! zelf blow ik wel regelmatig, maar ik kan ook wel makkelijk zonder. dat stonede gevoel, das zooooooow lekkur! ik krijg heel vaak een lachkick, das echt LOL ![]() Kuz, K.G. |
![]() |
|
Ik heb nog nooit enige 'drugs' gebruikt. En da niet aankomen met bier is ook drugs, dat weet ik, maar dat vind ik anders en dat is de discussie niet.
In mijn vriendengroep blowt iedereen zowat en sommigen slikken een pilletje op een feest. Maar ik doe het nooit. Blowen doe ik niet en heb ik geen reden voor waarom niet, niet uit een bepaalde overtuiging ofzo. Slikken doe ik niet omdat ik er slechte ervaringen(bij anderen) mee heb. Een vriend van me heeft een pilletje in z'n drankje gehad en die liep er op het feest(uur voor sluitingstijd) al een beetje grauw bij, en om 5 uur gingen we naar huis(einde feest) en in de taxi naar Amsterdam CS en in de trein was ie helemaal aan het trillen. En wij waren allemaal slaperig na een tijdje in de trein en hij kon z'n ogen niet dicht krijgen(hij stond gewoon strak). Op het volgende station hebben we water, marsen enzo en kauwgom gehaald(had ondertussen me neef gebeld wat ik het beste kon doen en ff aan de conducteur gevraagd of ie ff kon wachten) zodat ie vocht binnen kreeg en z'n spieren kon gebruiken(tegen het klappertanden). We hebben die gast thuisgebracht en warme thee voor em gemaakt en er was nix ergs gebeurd, maar we waren wel allemaal vet geschrokken. Ik weet dat als je het zelf neemt dat je dan op die kick wacht die je krijgt, maar ook dat je, als je je slecht voelt, een slechte trip kan krijgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Dat stemmetje acher in je hoofd wat tegen je zegt dat die verjaardag waar je nu zit, veel koeler is met een partij coke achter de kiezen) kep zelf nooit coke gebruikt maar dat heb ik van vrienden die het wel eens gedaan hebben. Ik kan nog steeds toffe avonden hebben zonder xtc, je moet er gewoon zelf een feestje van maken. beetje alcohol doet vaak ook wonderen ![]()
||
Citaat:
je beleeft zo intens een avond, werelds gevoel |
![]() |
|
ik gebruik/slik wel geregeld ook wel eens weken zonder maar meestal als ik het doe blijft het niet bij 1 of 2 maar ik ga dan ook niet lopen kutten enz. De dagen erna voel ik me over het algemeen wel getrashed maar niet dodelijk ofzo. Ik heb het meer als een jaar niet gedaan en ik weet dat ik niet verslaafd ben. Maar ik vind het wel errug cool.
|
![]() |
Blowen is het enige dat ik nog wel eens doe.
Door mijn ex-vriend in aanraking gekomen met hard-drugs... Heb diverse malen XTC geslikt, een erg vette ervaring. Over coke mooie verhalen gehoord, vond dr zelf weinig aan... xxx Noes
|
![]() |
[quote]Akrobatiks schreef:
ik blow heel veel, iedere dag zeker wel 1 tot 2 gram/[quote] noem je dat veel??? ![]() ik blowde eerst rond de 6/7 gram per dag. maar toen had ik me eigen teeltje ![]() nu rond de 2/3 gram. of als ik jamaikaan heb rond de 4/5 gram (da's goedkoper ![]() Ik heb minder tijd ervoor ook nu ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Psychologie |
Depressieve moeder? raarheid | 6 | 11-04-2004 13:31 |