Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het ging hier over mdma |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan voetbal raak je niet zo verslaafd als je aan sommige drugs word. Tuurlijk, je hebt die-hard voetbal(fans)(lers), maar die krijgen geen cold-turkey als ze geen voetbal meer hebben. Tis en blijft drugs en lang niet iedereen kan daar tegen en kan er mee omgaan dus ik vind het beter dan het illegaal blijft. Ik vind de quote een beetje zwart-wit mafheid. Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 13:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je gaat er toch niet dood aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik voel me niet echt meer aansprakelijk ![]() Destijds ging ik er gewoon vanuit dat de cijfers klopte. Maarja, t is bekend dat topsporters verslaafd zijn aan de stoffen die hun lichaam bij het sporten aanmaken, als je een bal kopt verlies je zeker een aantal hersencellen, al die blessures zou ik nou ook nie zo gezond willen noemen en het omgaan met grote faam is zeker niet voor iedereen makkelijk te doorstaan. Verder werkt illegalisering echt voor geen kant, xtc kwam juist op nadat t illegaal gemaakt was...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
9 pillen is trouwens ook niet leuk meer. Je hebt vet buikpijn en je spaced em zohard dat je vrij weinig meer kunt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk liever eens naar de absolute cijfers: hoewel de overheid XTC-gebruik niet bepaald stimuleert, gaan er elk jaar toch wel een paar jongeren dood op feesten. Misschien hun eigen schuld, maar zonder E zou het niet gebeurd zijn. En aan de andere kant is er het afgelopen jaar geen enkele Nederlander dood gegaan in een achtbaan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Als pilletjes tikken zo veilig was, zou er ook geen controle hoeven te zijn.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|