Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 23:38
86dagreed
86dagreed is offline
ik bedoel: pulse ultra

ok, ik ga korte telefax woorden gebruiken

band.....pulse-ultra....geweldig.....tool-achtig......schitterende stem.......fantastische zanglijnen.........mooi gitaarwerk.....misschien cd van het jaar?...

downloaden maakt niet uit wat!
Oud 12-06-2002, 15:35
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
*up*

kben nu aan het downen, k had net al een stukje gehoord; klinkt idd niet verkeerd... zometeen maar eens aan een grondig luisteronderzoek onderwerpen.
Oud 12-06-2002, 16:10
Verwijderd
Jaah! Tis koel bandje!
Oud 12-06-2002, 16:46
]{ing
]{ing is offline
hmm minder... vind ze wel aardig... maar om het nou cd van het jaar te noemen... tjezus... tool-achtig?... haha....
Oud 12-06-2002, 22:20
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
]{ing schreef:
hmm minder... vind ze wel aardig... maar om het nou cd van het jaar te noemen... tjezus... tool-achtig?... haha....
tool-achtig ja

vind je niet?

ik was een beetje in een euforische stemming toen ik het topic schreef
Oud 13-06-2002, 11:49
Verwijderd
ik grijp wel wat van ag.
Oud 13-06-2002, 15:12
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
86dagreed schreef:

tool-achtig ja

vind je niet?

ik was een beetje in een euforische stemming toen ik het topic schreef
ik vind van niet nee, niets evenaard tool en zeker niet pulse ultra, ik vind de band een beetje een rip off van een groepje bij elkaar geraapte nu-metal bands zoals taproot..
Oud 13-06-2002, 20:18
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ik vind van niet nee, niets evenaard tool en zeker niet pulse ultra, ik vind de band een beetje een rip off van een groepje bij elkaar geraapte nu-metal bands zoals taproot..
dan heb je dus niet geluisted. Deze band heeft werkelijk NIETS te maken met taproot. De zang niet, de gitaarlijnen niet en het programmeerwerk niet.

Verder zei ik : Tool -achitg, bij mij haalt ook niets het bij Tool (al komt Deftones en Dredg dicht ind e buurt).

Maar tool-achtig, heb je de zanglijnen gehoord, de aparte gitaarbreaks? Het drumwerk af en toe?

luister nogmaals.
Oud 14-06-2002, 18:04
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
86dagreed schreef:

dan heb je dus niet geluisted. Deze band heeft werkelijk NIETS te maken met taproot. De zang niet, de gitaarlijnen niet en het programmeerwerk niet.

Verder zei ik : Tool -achitg, bij mij haalt ook niets het bij Tool (al komt Deftones en Dredg dicht ind e buurt).

Maar tool-achtig, heb je de zanglijnen gehoord, de aparte gitaarbreaks? Het drumwerk af en toe?

luister nogmaals.
Nu moet ik je toch even corrigeren Friso: De zang lijkt best wel errug op die van Taproot (net zo'n nasaal stemgeluid), je moet zelf denk ik ff wat beter luisteren. Ik vin het programmeer werk ook af en toe wat in die richting gaan, maar dat zijn slechts kleine details. Ik vind het af en toe wel wat weg hebben van een wat lompere en heavier variant van : A perfect Circle. Maar absoluut niet Tool-achtig eigenlijk (op een enkel rifje na dan)
Wel een goede band, maar lang geen cd van het jaar.

Ow trouwens, kben um nu ff aan het luisteren: de zang lijkt echt HEEL ERG op de zanger van Taproot...

GrtZ
Oud 14-06-2002, 18:17
Verwijderd
ach de drums zijn zeker goed, maar voor de rest is het gaar, met irritante zang. bijna slaapverwekkend.
Oud 15-06-2002, 00:30
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:

Nu moet ik je toch even corrigeren Friso: De zang lijkt best wel errug op die van Taproot (net zo'n nasaal stemgeluid), je moet zelf denk ik ff wat beter luisteren. Ik vin het programmeer werk ook af en toe wat in die richting gaan, maar dat zijn slechts kleine details. Ik vind het af en toe wel wat weg hebben van een wat lompere en heavier variant van : A perfect Circle. Maar absoluut niet Tool-achtig eigenlijk (op een enkel rifje na dan)
Wel een goede band, maar lang geen cd van het jaar.

Ow trouwens, kben um nu ff aan het luisteren: de zang lijkt echt HEEL ERG op de zanger van Taproot...

GrtZ
ik heb de cd nog paar maal beluisterd, en ok, je hebt gelijk af en toe lijkt ie idd op taproot, bij normale zang, maar niet heel erg. En ik blij bij mijn tool\a perfect circle achtige vergelijking. De sfeer en zanglijnvormen.

ik had me cd van het jaar gecorrigeerd, ik was in een vreselijk euforische stemming toen ik het schreef (lees: beschonken) en was onder indruk van stem enzo
Oud 15-06-2002, 16:07
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
86dagreed schreef:

ik heb de cd nog paar maal beluisterd, en ok, je hebt gelijk af en toe lijkt ie idd op taproot, bij normale zang, maar niet heel erg. En ik blij bij mijn tool\a perfect circle achtige vergelijking. De sfeer en zanglijnvormen.

ik had me cd van het jaar gecorrigeerd, ik was in een vreselijk euforische stemming toen ik het schreef (lees: beschonken) en was onder indruk van stem enzo
tip voor beginnende bands: zorg dat mensen (Friso in het speciaal) je in beschonken toestand beluisteren, succes verzekerd!!!
Oud 16-06-2002, 16:52
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ik vind de band een beetje een rip off van een groepje bij elkaar geraapte nu-metal bands zoals taproot..
Opbokken Daan! Niet fokken met Taproot!
Oud 17-06-2002, 02:38
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:

tip voor beginnende bands: zorg dat mensen (Friso in het speciaal) je in beschonken toestand beluisteren, succes verzekerd!!!

fuck you
Oud 18-06-2002, 18:43
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
ben jij trouwens om 00:38 al zat? Meer zuipen, maat!
Oud 18-06-2002, 22:41
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef:
ben jij trouwens om 00:38 al zat? Meer zuipen, maat!
hoe weet je mijn begintijd?

Ik had het ook niet over zat zijn, beschonken is wat anders.
Oud 17-11-2003, 21:04
Unique Clone
Unique Clone is offline
Ik vind Pulse Ultra best wel leuk.
Oud 17-11-2003, 21:06
Fjall
Fjall is offline
om welke cd gaat het dan? Ik vind Headspace nou niet echt het toonbeeld van kewle shit.

Live pissen ze ook behoorlijk naast de pot. Veel te eentonig.
Oud 17-11-2003, 21:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
zo anders up je even een oud topic zeg, tering

pulse ultra vorig jaar live gezien, goede band
Oud 17-11-2003, 21:15
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
muddy schreef op 17-11-2003 @ 22:04:
Ik vind Pulse Ultra best wel leuk.
weer hetzelfde als in het therapy topic. geen oude topics uppen alsjeblieft.

Regels voor berichten