Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 19:05
Diekomsa
Diekomsa is offline
Het wasos inderdaadtos een primos festivalos!
Advertentie
Oud 28-06-2004, 19:59
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
het was echt super gezellig!

veel goede bands, maar death angel was wel DE band van graspop
Oud 28-06-2004, 20:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Diekomsa schreef op 28-06-2004 @ 20:05 :
Het wasos inderdaadtos een primos festivalos!
Inderdaados! we haddos alleenos teveelos bieros !
Oud 28-06-2004, 21:32
FuhgAwz
FuhgAwz is offline
krekkos.

ik heb nog een intiem schouderklopje ontvangen van de bassist van death angel
Oud 28-06-2004, 22:05
Carn
Carn is offline
konjos zijnos bassos nietos vangos?
Oud 28-06-2004, 22:06
FaZ
FaZ is offline
Ik vond het een zeer geslaagd festival ,

Iced Earth ; Ze speelden weinig van Something Wicked en van Horror Show en TEVEEL van the glorious burden , dus Iced Earth viel mij tegen net als tim owens zijn ' geboks' . John zag er niet echt enthousiast uit wat mij ook tegenviel. Verder kon ik lekker meebrullen met de nrs die mij dus wel bekoren (My Own Saviour , Iced Earth , Melancholy e.d).

Action in DC ; Bijna een identieke bonnie scott stem en een hele leuke show , alleen jammer van al het gejam ze konden er wel wat meer nrs doorheen rossen!

Cirlce 2 Circle ; Heb ik net de laatste 2 nrs van gezien , ik kende er van tevoren niks van maar ik vond het persoonlijk wel wat hebben.

Anathema ; Troep! Net als Epica

Suffocation ; was totale chaos en dan negatief bedoeld, ze kunnen de volgende keer beter eerst een extra half uur uitrekken voor de soundcheck.

After Forever ; Leuke geluidskwaliteit (op wat harde piepjes na) , ik ken er verder weinig van en ik hou niet zo van zingende vrouwen maar omdat mijn vriendin het leuk vind kon het mij ook nog wel een beetje interesseren.

Hypocrisy ; Onvolgbare bende

Exodus ; Weinig van gezien omdat wij kapot waren , de geluidskwaliteit was weer erg slecht en ik had te doen met ze vanwege hun gedwongen snelle soundcheck.

Brides Of Destruction ; Leuke kleding , leuke muziek , leuke solo' s ik kende er van te voren niks van maar ik heb me er zeer mee geamuseerd!

Soulfly ; Leuke pit e.d en mooi dat ze sepultura nrs speelden net als de betere soulfly nrs , goed optreden op cavalera' s zoon na , dat is een kneus

Motorhead ; VET! mijn eerste keer dat ik ze zag en mijn favo nrs kwamen er wel doorheen (o.a killed by death / ramones)

Slipknot ; kon me in principe niet zoveel boeien eigenlijk , paar leuke nrs maar verder niet.

Alice Cooper ; langdradige show , hoort niet meer thuis op graspop oftewel poep

Morgen meer van mijn waardevolle opinie
Oud 29-06-2004, 10:04
Hypocrisy_Female
mijn verslagje:

Vrijdag, aankomst was chaos, beetje omrijden en mooie dingen zien onderweg in belgie. Toen anderen opgezocht, en te laat richting terrein gegaan (suffocation gemist, hypocrisy gemist).

Iced Earth: Godsamme zeg wat heeft die gast een KUT stem. Ik herkende gewoon maar 1 liedje van hun terwijl ik 5 cds heb ofzo, beetje jammer allemaal.

Exodus: Ja gezellig, jammer dat je alleen de zanger niet zo goed hoorde. Niet zo mijn muziek maar me wel vermaakt.

Morbid Angel: Klonk wel oke, alleen het was te warm en beetje teveel lawaai, dus maar beetje geile death mannen staan bekijken.

Slipknot: Heersch! Wat leuk om die weer eens te zien, jammer dat ze gewoon eigenlijk 5 jaar later dezelfde grapjes en shit uithalen maar ach.

Malevolent Creation: Heuj! Was ook zeer vet, alleen was het weer zo akelig warm in de tent. Me goed vermaakt bij deze band.

Dying Fetus: We stonden helaas een uur in de pinrij maar het klonk goed van afstand.

Testament: Lekker lam in het gras liggen en beetje luisteren naar de muziek en biertjes drinken, wat is het leven toch fijn.

Death Angel: ~!!!!HOHO, dat was echt de band van het festival, we stonden bijna vooraan, lekker meebrullen, ze deden alle liedjes die ik wilde horen dus ik was een tevreden mens. (zanger is lekker ding) Jammer dat ze die gitaar in het publiek gooiden en dat die vlak achter me kwam (geld ook voor de t-shirts, wat zijn mensen toch simpel)

Therion: Klonk oke, maar te zeurderig voor op een festival.

Fear Factory: Heerschend, lekker weer meebrullen, was gezellig maar idd niet zo goed als op waldrock.

Dimmu Borgir: Op de grond gezeten en geluisterd, ze klonken wel oke, beter dan toen in 013 en op dynamo. Ik vond het wel genieten.

En ja de zuiptent heerschte! hehe, bier hakte erin en het was super gezellig!
Oud 29-06-2004, 10:43
Ragnar
Ragnar is offline
Ook maar even een terugblikje dan

Vrijdag:
Suffocation: heerlijke teringherrie, veel van hetzelfde maar absoluut niet saai.
Hypocrisy: heb ik al beter gezien.
Anathema: deels gezien, ben niet bepaald bekend met hun erg nieuwe werk, wel heerlijk om een nummer als One Last Goodbye live te horen en met onze Skinless woord voor woord mee te zingen.
Iced Earth: super, ik snap niet wat men te zeiken heeft op de Ripper, maargoed ik heb ze dan ook niet met Matt live gezien.
Exodus: inmiddels de derde keer, tja wat valt hier nog over te zeggen dan dat deze heren elke keer weer de spreekwoordelijke pannen van de tent blazen.

Zaterdag:
Queensryche: al liggend op het grasveld heerlijke muziek.
Soulfly: de Sepultura nummer waren leuk en ik blijf me afvragen waarom Max van elk optreden een familiefeest moet maken. Bovendien vroeg k me af waarom die hupsmongool van een gitarist een rugzak om had
Morbid Angel: dikke vette heersch, beuken tot je neervalt.
My Dying Bride: vond het wel gaaf en apart, maar aangezien ik er vrij weinig van kende had ik het wel gezien na een paar nummers.
Cradle Of Filth: als die-hard cradle hater ben ik hiernaartoe gegaan en werd ik omringd door huppelgoths. Maar ik moet toegeven; ik heb me uitstekend vermaakt, ik vond het een sterk optreden en het klonk vrij strak, had ik niet verwacht.
Motörhead: k vond het vrij zacht staan, maar niettemin zeker gaaf en relaxed al liggend in de zon.
Slipknot: niet mijn band, maar niet zo om te huilen als Dynamo 2000.
Alice Cooper: niet slecht, maarja k had niet meer de concentratie en zin om het eens aandachtig te beluisteren.

Zondag:
Malevolent Creation: kwam wat laat aan, maar 2 nummers gezien, knalde wel.
Destruction: ook inmiddels voor mij de derde keer, deze band blijft heerlijk, bruut knuppelen, een relaxte pit, een lekker zonnetje en een sportieve Schmier.
Killswitch Engage: mja na Destruction komt alles als een koude douche
Testament: wel gaaf, maar had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
Death Angel: hoogtepunt van het festival, wat een geweldig optreden. Grappig moment toen de bassist z'n bas het publiek in manouvreerde en de halve tent erop sprong.
Therion: live niet aan mij besteed, misschien wel nog eens op cd gaan luisteren.
COB: leek er op Dynamo, dus uit verveling vrij gauw gegaan
Fear Factory: heerschende heersch, wat knalde dat gaaf zeg
Hatebreed: gaaf ende beuk
Judas Priest: zeker gaaf, maar ben ik een blasfeen als ik zeg dat ik Ripper eigenlijk stemtechnisch een betere zanger vind?
Oud 29-06-2004, 12:52
Hypocrisy_Female
ik zag jou nog
Oud 29-06-2004, 13:05
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Hypocrisy_Female schreef op 29-06-2004 @ 13:52 :
ik zag jou nog
goh
Oud 29-06-2004, 16:04
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Hypocrisy_Female schreef op 29-06-2004 @ 11:04 :
Iced Earth: Godsamme zeg wat heeft die gast een KUT stem.
Oud 29-06-2004, 16:56
Verwijderd
Het was een geweldig weekend en nogmaals hele hartelijke bedankjes naar CARN, die mij een ritje naar Belgie had verzorgd!!
Ik was blij te kunnen douchen toen ik thuiskwam, want het stof zat me overal, zelfs in mijn ondergoed

Hypocrisy was geweldig, en zeker geen onvolgbare bende! Het geluid was super en de show was ook zeer goed! Ik had ze nooit eerder gezien, maar het was beter dan verwacht!
After forever speelde voor hun doen gigantisch goed, en het was er drukker dan ik had verwacht. Natuurlijk stonden er weer 80 vleermuizen binnen mijn bereik, maar ach, het was het waard
Dillenger was goed, zoals altijd, en dat was eigenlijk de enige band waarvoor ik de vrijdag al ben gekomen.
Do or Die was een lekkere beginner op de zaterdag.
Een aangename verassing was Pleymo, een voor mij onbekende band. Inmiddels liggen de CD's al naast me.
Soulfly was heerlijk, geweldige pit, beetje veel stof, maar dat maakte toen niet meer uit. Wat ik nog steeds niet snap is die rugzak. Goed van de Sepultura nummers, maar ben blij dat er meer Soulfly in zat, dan op Dynamo. Beter optreden trouwens ook!
Anthrax was geweldig, we stonden niet voor aan, maar het was weer heerlijk om te horen. De sfeer zat er goed in, ook achteraan!
Motorhead: Aangezien ze het record houden van veel decibellen met optredens vond ik dat het deze keer vrij zacht stond. Desalniettemin een zeer heerschende show! Lemmy deed weer goed zijn best!
Slipknow was geweldig. Ik moet wennen aan die nieuwe pakjes, maar die Joey blijft toch een schattig ventje! Jammer, dat ik vorig jaar de murderdolls niet heb gezien, want ik had zijn gitaarkwaliteiten ook wel eens mee willen maken!
Cradle of filth was ook weer geweldig, maar wederom die vleermuizen (dat was echter te verwachten ) Jammer dat het geluid niet het hele optreden even geweldig was!
Alice Cooper, tja wat kan ik ervan zeggen? Hij heeft zijn beste tijd gehad (STEM ZOOG!) en de show, het was allemaal te langdradig, ze zijn niet meer goed op metalfestivals i guess. Het paste er niet tussen. En teveel geouwehoer met dat gedrum, tussendoor. Maargoed, misschien wel leuke afsluiter voor de avond geweest..
De zondag ben ik begonnen met Shadows Fall. Ik had langer in mijn nest kunnen blijven liggen, maar op Dynamo was hun optreden zo goed, dat ik het hier weer moest kijken: en wederom een succes!
Daarna Killswitch. Ik vond het geluid jammer, maar het optreden bleef zeer aangenaam, en zo vonden de mensen om mij heen het ook!
Chimaira. Het was een zeer goed optreden, maar het geluid was minder. Natuurlijk komt dit door mijn voorkennis, aangezien ze vorig jaar met de Roadragetour in de 013 hebben gespeeld en zoals bekend: Het geluid is daar ALTIJD goed. Toch was de energie er weer en ze knalden wel!
Ignite, was wel lekker om buiten te horen. Ik moest toch een keer eten, dus vandaar
Fear Factory was wel een van de hoogtepunten, samen met Slipknot, Soulfly en Il Nino! Lekker meebléren, soms iemand een duw verkopen en lekker losgaan op de aloude heerlijk knallende supermetal. Wat was dat een superoptreden, alleen jammer dat het nog zo licht was (en dat geldt voor meerdere bands!)
Ill Nino daarna was heerlijk. Een beetje bijkomen van FF en dan weer lekker loskomen. Natuurlijk geinspireerd door Soulfly, maar dat doet zeker niet af aan hun geweldige nummers!
Life of Agony vond ik minder, ik heb het niet zo op die band, maar genoeg mensen die het wel leuk vonden
En natuurlijk HateBreed, het was weer een bak teringherrie, maar dat gaat er altijd wel in!
Judas Priest heb ik niet eens gezien, had ik niet echt zin in..

Geweldig weekend, leuke 24uurs tent. Vooral zondagnacht, toen is het geluid en licht wel 13 keer weggevallen en zonder muziek was er nog meer herrie! Met al die metallui Pennywise staan neuriën (bro Hymn) en de sfeer was geweldig!
Ik ben superrood (verbrand en super bont en blauw, maar dat zijn al een paar redenen om volgend jaar weer te gaan.

Het was weer een Heerschend festival!
Oud 29-06-2004, 17:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 29-06-2004 @ 11:43 :
Judas Priest: zeker gaaf, maar ben ik een blasfeen als ik zeg dat ik Ripper eigenlijk stemtechnisch een betere zanger vind?
Ja! Ripper Owens is geen zanger voor Priest. Kan hem bij Iced Earth wel waarderen, maar bij Priest niet. Halford is een goede, technische, doch homofiele zanger van het hoogste niveau...

Verder niemand Priest gezien? Cultuurbarbaren!
Oud 29-06-2004, 19:36
HK
HK is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-06-2004 @ 18:21 :
Ja! Ripper Owens is geen zanger voor Priest. Kan hem bij Iced Earth wel waarderen, maar bij Priest niet. Halford is een goede, technische, doch homofiele zanger van het hoogste niveau...

Verder niemand Priest gezien? Cultuurbarbaren!
Uiteraard priest gezien, een brok heerschheid, dodelijk voor mijn stem.

Overige heerschende bands: Fear factory (uiteraard), malevolent Creation, Dying Fetus, Seven Witches naja, en vast nog wel een paar.
Verder teveel bier, teveel bekenden en teveel stof (ik haalde na het douchen volgens mij nog steeds pure zwartheid uit mijn neus hehe)
De biertent was ook geniaal trouwens, hoewel daar mijn geheugen me een beetje in de steek laat.
Geniaal was ook de terugreis, stinkend als een bunzing in een trein die veels te vol zat.
Oud 29-06-2004, 19:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 29-06-2004 @ 17:56 :
Het was een geweldig weekend en nogmaals hele hartelijke bedankjes naar CARN, die mij een ritje naar Belgie had verzorgd!!
!
Motorhead: Aangezien ze het record houden van veel decibellen met optredens vond ik dat het deze keer vrij zacht stond. Desalniettemin een zeer heerschende show! Lemmy deed weer goed zijn best!
-jezus wat een verhaal-

- graag gedaan
- Ik heb motorhead vanaf de camping kunnen volgen...was daarbij ook de enige band waarbij me dat lukte; dus het stond volgens mij toch relatief wel hard
Oud 29-06-2004, 22:01
HK
HK is offline
Hehe, lomp verslag getikt, hier ook maar ff neerplanten.

Jaja, het was weer zover. Voor de vierde maal op rij stond het jaarlijkse uitje naar het land van jupiler en patatten weer op het programma en wat een weekend vol chaos was het weer.
Donderdagavond na de laatste gezonde maaltijd (Aardappels groente en een groot stuk vlees, daar houden we van!) al richting het heerschap Hanzel getogen om aldaar alvast de tas, die weer te vol met bier was gestopt, iets leger te maken.
Na wat ijlen met de daar al aanwezigen (4 man sterk alweer) onder het genot van een lekker koel blik pils (jaeger pils, paupers dat we zijn) gingen we op tijd naar bed. 10 uur s'ochtends zou de karavaan op pad gaan.
Aldus geschiedde, rond een uur of elf (zoals altijd was het wachten op onze knuffelnazi) gingen we met een 15koppig team op pad naar het pitoreske Dessel. onder luid gekreun en gesteun (bier is zwaar) liepen we het eind naar het campingterrein. Ons eerste gelukje was dat dat dit jaar niet zover weg was (de nadelige kant kom ik zo nog op) na even ons kaartje omgewisseld te hebben en wat gepraat met wat verdere bekenden (op graspop ben je nooit alleen) zijn we ons tentenkamp op gaan zetten. Hierna begon de chaos.

We begonnen zoals altijd met het nog lichter maken van de tas en rond een uur of 14.30 gingen we maar eens richting het terrein. Voor het gemak was het terrein dit jaar op maar 20 minuten lopen van de camping geplaatst, dat scheelde alweer! (hulde voor degene die sarcasme uitgevonden heeft. De route naar het terrein begon al goed, boomstronkjes op random locaties geplaats, heerlijk, de eerste mensen struikelden zich hier al een ongeluk. Velen zouden volgen. De rij voor het terrein viel gelukkig mee en dus waren we vrij snel binnen.
Wat bands betreft eigenlijk alleen maar Dillinger escape plan (heerlijke chaotische herrie) en Iced Earth (prettig onder het genot van een pilsje, alleen geen stormrider ) gezien.
Hierna richting het tentenkamp. Het zou nog lang onrustig blijven...
De volgende ochtend begon goed, de hemelsluizen werden geopend en wij als goddeloze ketters werden getrakteerd op een flinke bak regen. Helaas kon er geen god op tegen zoveel gespuis en na de bui trok satan maar het hellevuur open. Vanaf dit moment werden we geteisterd door een helse koperen ploert die niet meer aan intensiteit afnam de rest van het festival. Prettige warmte dus, ondergetekende is bijkans een neger zo bruin.
Het eerste wat op het programma stond was een bezoekje aan de metalmarket. In mijn eeuwige wijsheid besloot ik om redelijk nuchter er in te gaan, dit omdat ik vorig jaar door mijn zatheid wel erg veel troep gekocht had. Helaas bleek dat zatheid blijkbaar geen factor was.
Toen ik met volle handen (en een stukken lichtere beurs) weer buiten kwam had ik flink wat zooi erbij om mee te pronken:

Bathory longsleeve
Kataklysm longsleeve
Hatesongs - Homicidal Violence
Estuary of calamity - The Sentencing
Eikenskaden - The Black Laments Symphony (met dank aan erich voor het vinden)
Lothlorien - The Primal Event
Crusader - This Mortal Flesh
Asral - As Voices Speak
Firstborn Evil - Rebirth of Evil
Furthest Shore - Chronicals of Hethenesse

Hierna maar weer naar de tent gevlucht, wat geijld, wat gedronken en krachten op gedaan voor de lange tocht terug.
Op zaterdag de volgende bands gezien:
Morbid Angel
....
Ja, dat geeft mijn zaterdag goed weer. Slechts een band gezien. Af en toe heb je een dag dat je maar
weinig hoeft te zien en dan gaat het mis. Alcoholocaust dus. Een erg plezierige dag gehad. Veel mensen gesproken die ik al een tijdje niet had gezien. Verder veel bij het tentenkamp geweest. Iemand was zo asociaal geweest om een tent midden op onze open plek te zetten. Ons chaosteam op locatie was toen op het lumineuze id gekomen om het gehele ding maar gewoon te verplaatsen. Het was een mooie dag hehe. Na de hitte, pilskes en chaos begon de avond. Dit betekende voetbal luisteren. Na de overwinning ging het pas goed los. Ondanks de veelgehoorde kreet 'BEWAARRRR DIE RUST' gingen alle remmen los. Het gevolg..
wat ingedeukte tenten, heel veel chaotisch gebabbel en een gruwelijk zatte dienesh die alle records gebroken heeft. Hiervoor uiteraard hulde.
Na een prettige waterpijp met rode vodka en nog wat pils later maar gaan slapen.
Sochtends stond de man met de hamer tekeer te gaan in mijn hoofd. Helaas had hij besloten mevrouw hamer en de rest van de familie ook mee te nemen. Auw. Bikkel dat ik ben (ik heet niet voor niets hak) toch maar richting festival terrein getogen. Tijd voor een prettige dag met pils en metal.
Als eerste maar de bands, erg veel gezien deze dag:

Seven Witches (gaaf, de zanger is een geweldig figuur!)
Malevolant creation (heerschend)
Destruction (van een afstandje gezien, wel ok, niet super)
Dying Fetus (gaaf)
Testament (zie destruction)
Hierna even een pauze ingelast (waardoor ik helaas Saxon niet heb gezien, naja, had ze al 5x erder gezien, op wacken maar weer dan)
Na een tijdje weer terug gegaan en even al liggend therion geluisterd
Hierna Fear Factory. Leuk optreden weer, lekker meegeblerd.
Stukje CoB geluisterd, wel grappig op zich, toch maar gevlucht richting tent even.
Even bij een maat die al wegging de laatste pilsjes van hem opgedronken (het zou maar zielig zijn als hij ze allemaal mee moest nemen natuurlijk) en een heerschend chaosgesprek met 4/5e van de iron maiden tribute band up the irons. Na de langslopende pandaberen en clowntjes van commentaar bediend te hebben (waarna ze NOG minder blij keken) gingen we op weg naar het hoogtepunt van de dag: Priest
Over priest kan ik kort zijn, geweldig!
Leuke set met allemaal klassiekers en wederom heerlijk mee lopen blerren. Hierna naar de biertent alwaar de weg naar de totale vernieting der lever begon. Zatte bende daarna, geen id wat er nog gebeurde.
Sochtens om 6.30 werd ik wakker, vrijwel geen slaap maar toch geheel helder en katerloos. Prettig, immuniteit voor festivallen!
tent ingepakt en om 8.00 maar weggegaan samen met twee andere die hards.
De reis terug was een opeenstappeling van overstappen, vertragingen en slechte aansluitingen waardoor ik pas 3 busritjes, 2 treinritjes en een eind lopen pas om 15.00 thuis was. Hierna volgende een bijna orgasmisch moment.. de douche!
Na geheel fris en fruitig de douche uitgestrompeld te zijn kwam ik er pas echt achter hoeveel ik stonk.

De braakneigingen onderdrukkend snel alle stinkkleren in de wasmachine. hierna kreeg ik pas echt respect voor het arme deerntje dat een uur naast mij in de trein zat, mocht je dit lezen.. sorry voor het terroriseren van je neusgaten hehe.
Hierna weekend afgesloten waar het mee begon, aardappelen, groente en een lekker groot stuk vlees.
Leuk zo'n festival, maar prettig om weer thuis te zijn toch ook.
Dessel, Graspop en medechaoten bedankt, een heerlijk weekend!
Oud 30-06-2004, 12:54
Verwijderd
Over lange lulverhalen gesproken
Je hebt het dus leuk gehad zie ik
Oud 30-06-2004, 13:13
Carn
Carn is offline
Die lokatie van de camping was wel idd te zot voor woorden; even snel een pintje pakken bij de tent zit er niet meer in, met als gevolg dat ik te lang op de camping bleef plakken. De boomstronkjes waren idd dodelijk; ik ben bijna languit op mn klep gegaan dankzij deze wonderen van de natuur
Oud 30-06-2004, 20:20
blacky
blacky is offline
Graspop heerste uber de pan uit. Morbid Angel en My Dying Bride waren voor mij toch wel de hoogtepunten van het festival. Verder overwege de meeste bands wel erg goed. Alleen Cradle en Slipknot waren uber kut. De camping was veel te ver weg en de zuiptent stond ook niet op een al te beste plek, maar ik heb me wel weer goed vermaakt daaro.
Oud 30-06-2004, 20:24
hoffman
hoffman is offline
Citaat:
FaZ schreef op 28-06-2004 @ 23:06 :
Ik vond het een zeer geslaagd festival ,

Action in DC ; Bijna een identieke bonnie scott stem en een hele leuke show , alleen jammer van al het gejam ze konden er wel wat meer nrs doorheen rossen!

Alice Cooper ; langdradige show , hoort niet meer thuis op graspop oftewel poep

Mo
action in dc slaagde er niet eens in thunderstruck zonder enorme foute te covere, as ge da ni kunt, probeer dan aub niet een van de beste bands ter wereld te "verkrachte"

en alice cooper was wel zalig
beste schow van het hele weekend (en dat voor een van de oudste )
Oud 01-07-2004, 00:24
HK
HK is offline
Citaat:
hoffman schreef op 30-06-2004 @ 21:24 :
action in dc slaagde er niet eens in thunderstruck zonder enorme foute te covere, as ge da ni kunt, probeer dan aub niet een van de beste bands ter wereld te "verkrachte"

en alice cooper was wel zalig
beste schow van het hele weekend (en dat voor een van de oudste )
'Probeert ge' eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands te praten.
Oud 01-07-2004, 10:04
LadySimarien
LadySimarien is offline
graspop was dit jaar zeer geslaagd moet ik zeggen
we late de chaos, boomstronken en de ligging camping-terrein even achterwegen

vrijdag:
-Epica: mijn vriendin is grote fan, ik vind het zelf dikke zever al moet ik toegeven dat de zangeres echt wel en goede stem heeft
-Circle II circle: kende er niks van, maar wist wel dat het ex-savatage was, vond het dan ook heel goed, wil ik nog meer van horen!
-After Forever: wilde mijn vriendin dan weer zien, iets beter als Epica, maar nog steeds zever
-Anathema: zalig! vooral omdat ze heel wat nummers van alternative 4 gespeeld hebben, en als afsluiter comfortable numb van pink floyd
-Iced Earth - ik vind ripper owens nog altijd niet geschikt voor Iced earth, hij heeft gvd Dracula verneukt... iK wil Matt terug!

zaterdag:
-Brides of destruction: Nikki Sixx rules! en z'in nieuwe band is net zo goed als motley crue, leuk om overigens wat oud crue werk nog eens te horen.
-Queensryche & motorhead: beide van op afstand al ligend in het gras gezien, maar waren allebei goed
-Alice Cooper: geweldig optreden! heb me geweldig geamuseerd, het bewijs dat Alice er na al die jaren echt nog wel meekan, ook al beweert iedereen hier het tegengestelde

zondag:
-seven witches: was nieuw, maar wel zeer geslaagd
-testament: leuk, maar het geluid ston net iets te luid
-saxon: het beste van heel graspop imho, spijtig dat het maar een uurtje duurde, ze moest headliner zijn
-therion, alleen maar van op een afstand gezien, maar vind ze net iets beter op cd
-children of bodom: leuk, todat ik gewoon opzij ben moete gaan staan. als de mensen nu niet zoveel zouden duwen was er veel meer fun aan, er zijn nu eenmaal ook kleine mensen.
Oud 01-07-2004, 12:08
Gimme more beer
Citaat:
Carn schreef op 30-06-2004 @ 14:13 :
Die lokatie van de camping was wel idd te zot voor woorden; even snel een pintje pakken bij de tent zit er niet meer in, met als gevolg dat ik te lang op de camping bleef plakken. De boomstronkjes waren idd dodelijk; ik ben bijna languit op mn klep gegaan dankzij deze wonderen van de natuur
Hehe, da's beter dan de schapenstrond op de waldrockcampings

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de greppels...

En vorig jaar waren er ook meerdere velden, dus toen speelden ook de sloten nog een rol
Oud 02-07-2004, 00:43
Hypocrisy_Female
hou je bek te klagen over waldrock, waldrock heerscht!
Oud 02-07-2004, 11:59
JJ13
JJ13 is offline
ja, graspop was zalig, volgend jaar maar eens 3 dagen gaan, soulfly was echt goed (alleen die rugzak????) en toen werd het wachten op slipknot: uiteraard geweldige show, na slipknot was ik wat moe (en had ik inmiddels stoflongen), toch nog even naar cradle gaan kijken, was wel een goede show. dus volgend jaar weer.
Oud 02-07-2004, 14:39
Gimme more beer
Citaat:
Hypocrisy_Female schreef op 02-07-2004 @ 01:43 :
hou je bek te klagen over waldrock, waldrock heerscht!
Ik klaag niet over waldrock. Anders was ik er dit jaar niet weer geweest, aangezien ik de camping al vaker was tegengekomen...

Ik vind het trouwens ook wel grappig, die greppels. Binnenkort is onze vallende-mensen fotoserie af

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 15:09.
Oud 04-07-2004, 01:26
Thunder Child
Thunder Child is offline
TERING wat was de camping ver weg dit jaar!

ik weet niet meer zo goed welke bands ik heb gezien
maar ik weet wel dat ik echt constant bekenden tegenkwam en dat vooral de zuiptent gezellig was

Regels voor berichten