Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 21:19
Schoenvetertje
Schoenvetertje is offline
Ik ben desperate op zoek naar PPG shirtjes ...weet iemand waar ik die kan vinden? En als het kan omgeving Groningen
Advertentie
Oud 12-06-2002, 21:25
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Euhm, op het waterlooplein heb ik er een gekocht ooit. Je kan ze ook vinden bij de blue moon in nijmegen. En verder sja... k denk dat je gewoon winkels binnen moet lopen.
Oud 12-06-2002, 21:27
StarGlitter
StarGlitter is offline
waterlooplein
Oud 12-06-2002, 22:09
rodina
rodina is offline
slot
Oud 12-06-2002, 22:21
punkyfish
punkyfish is offline
waterlooplein!
Oud 12-06-2002, 22:42
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ehm like overal?..
Ik heb de mijne een jaar geleden bij de zeeman gekocht..
Oud 12-06-2002, 23:01
Verwijderd
waterlooplein...is dat echt een begrip in Nederland ofzo? Echt alle "boeren" uit alle omstreken kennen en komen op naar plein(tje). Er is inderdaad veel te halen, maar om vanuit lutjebroek daar nou helemaal naar toe te reizen

Mijn vraag is nu, komen er veel mensen van buiten Amsterdam regelmatig hier naartoe? En waarom? Voor een leuk dagje uit, of omdat je bepaalde dingen in het bijzonder daar kan krijgen?
Oud 12-06-2002, 23:15
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
waterlooplein...is dat echt een begrip in Nederland ofzo? Echt alle "boeren" uit alle omstreken kennen en komen op naar plein(tje). Er is inderdaad veel te halen, maar om vanuit lutjebroek daar nou helemaal naar toe te reizen

Mijn vraag is nu, komen er veel mensen van buiten Amsterdam regelmatig hier naartoe? En waarom? Voor een leuk dagje uit, of omdat je bepaalde dingen in het bijzonder daar kan krijgen?
Ik kom redelijk vaak in a'dam,tot een jaar geleden elke keer weer op waterlooplein...maar na een tijdje gaat de lol er vanaf want zoveel verkopen ze eigenlijk niet,veel komt op hetzelfde neer.
Plus dat het ook lang niet zo origineel en/of goedkoop is.
Oud 12-06-2002, 23:26
Verwijderd
hoe moet je pesies lopen vanaf centraal om bij het Waterlooplein te komen...?
Oud 12-06-2002, 23:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
eXo schreef:
hoe moet je pesies lopen vanaf centraal om bij het Waterlooplein te komen...?
Er leiden meer wegen naar rome...ofzoiets.
Je kan totaan de dam lopen,dan linksaf de straat volgen en helemaal aan het einde van de straat rechts en je bent er.

Of Kalverstraat uitlopen en bij de munt het zebrapad oversteken en alsmaar rechtdoorlopen...en je bent er.
Oud 12-06-2002, 23:52
Verwijderd
Je kan het niet missen Pak een willekeurige fiets (makkelijk te vinden op het CS) en dan inderdaad zoals CemetarySlut al zei.

Ook een goede aanrader is in de Vijzelstraat: independent outlet. gewoon van Het CS alsmaar maar rechtdoor lopen (damrak, dam, rokin --> als ik het niet omdraai, doe ik altijd op de een of andere manier), bij de munt ga je met de bocht mee (voorbij de weg die dus naar waterloo gaat) en dan aan je linkerhand Leuke winkel, alleen ik vind het altijd erg duur...ze hebben er wel altijd de cd's die ik zoek (verder kan je er nog kleding en al die blabla krijgen).
Oud 13-06-2002, 07:26
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
rodina schreef:
slot
inderdaad.

Regels voor berichten