Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 19:50
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
NN schreef op 30-06-2004 @ 20:21 :
Het is even de wijze waarop Hirsi Ali zich in de politiek manifesteert, dat kan dit soort reacties uitlokken.
Misschien kan het zulke reacties uitlokken maar je mag ze wettelijk niet uitspreken. Ik vind de reactie om iemand te vermoorden eigenlijk niet erg begrijpelijk. Waarom zou je iemand vermoorden omdat hij/zij anders denkt? En kan je je mening niet duidelijk maken zonder 6 keer kanker en 15 keer kut te zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 23:34
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 30-06-2004 @ 19:02 :
idd, leer eerst dan eens een tekst schrijven in gewoon, normaal Nederlands. Komt wat serieuzer over
Eh, hoertjes...die tekst die je daar ziet is niet geschreven door DHC, maar door een of ander somalier, dit is hier al zo vaak gezegd, hoe dom kun je zijn!! Rap liedjes horen ook erg te zijn, wat hirsi ali heeft gedaan vind ik veel erger dan deze tekst, dat vinden DHC ook, dat is wat telt!

En trouwens de teksten zijn helemaal niet vrouwonvriendelijk, maar zijn hoeronvriendelijk. Hieronder zie je de complete tekst, je moet er naar luisteren om het goed te vinden.

MC Rico :
Fuck hirsi ali soumalie dit is rico chemicalie ik ben aan zet stuur een schutraket naar die kankerslet je bent goedkoper dan een easyjet 2 maanden in nederland en meteen al bijdehand
kankerbitch, kankerhoer kankerstrontvlek ik sla je op je bek , breek je nek wat je denkt wat je denkt je bent een excuus allochtoon... doe is gewoon want ik weet waar je huisje woont kankerhoer altijd op de loer met je dichtgenaaide snee bij de v.v.d hey in de vorm van die kanker zon motherfucker wat je praat als je niet weet hoe het gaat fuck c.d.a fuck v.v.d dit is Dhc motherfucker met Folkerd van der G. wat je denkt, wat je denkt ik breng die hard-rap hard-core gangstershit daar zorg ik voor je weet!! Bitch!!!!

Chillo7 :
Ben bezig met het voorbereiden van een liquidatie bomba aktie tegen hirsi ali dat is mijn reactie voor de onrust die ze zaait op de televisie praten over integratie het heeft geen zin want je blijft een ziekelijke irritatie voor jou vaginale complicatie bestaat geen vaccinatie of ander medicijn je kan beter geen vijand van me zijn Den-haag is met de rijm kankerhuis neger steek je met een spies want je bent vies je verdiende loon je bent een allochtoon met een hoge toon met de flow van de autochtoon slet als een skelet op de visiklep naar je kut kabinet automobilisten zien je nog maar net op het laatste moment omdat je fucking dun bent (Mc Rico)fucking dun bent (Chillo7)fucking dun bent zwarte aidspatient je was eerst een moslim nu ben je jood.

MC Rico :
In zware nood in soumalie was je al blij met een stukje brood je kwam hier in een houten boot keek om je heen en genoot toen nederland je asiel aanbood want je kwam zogenaamd uit de goot je maakte je eigen land nog zwarter dan die al was voor een vreemdelingenpas.. nu ben je de slet van het parlement kreeg van Zalm een sticker, die flikker want je was een goeie kontenlikker nu is er stront aan de knikker want je maakt me moe weet je wat ik doe ik snijdt je in tweeén en dump je in één van de zeven zeeén.

Chillo7 :
Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald dat je sterft omdat je geen orgasme meer krijgt wees maar niet getreurd je bent nu zelf aan de beurt voor een enkeltje terug naar het land van de zieke mug, land van de ongeremde sex waar 30 man slapen in een luxeflex je zit nu in een minderwaardigheidscomplex want je staat terplex wordt je niet relaxed door deze strakke tekst AdioSs! kanker heks!!! wuahwahahaha

Kleine stem :
Kanker skeletor zonder kut, den haag connectioooon!!!,
wat je denkt, wat je denkt,
jij vieze vuile gore vieze kut kleine kankerlak...ik..ik..trap je helemaal dood kanker hoer..hahahahaha

Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 23:38.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 23:41
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 30-06-2004 @ 13:20 :
Het jammere is dat die lui waarschijnlijk al verblijfsvergunning hebben. Anders zouden ze wat mij betreft zsm retour Marokko worden gestuurd.
ahwwwwwwwwwwwwwwwwww

kanonnen, weetje hoeveel nazitische liedjes blanken maken, wrom mogen die hier dan wel blijven?

DHC is niet smeer dan een paar haagse straat schoffies, die dan zo denken, een mening te kunnen brengen in de maatschappij. Als ik hoor hoe ze ook over anderen praten (die er overigens niet over klagen) ben ik niet zo heel geschokt, en het is toch zo Hirsi ali is gewoon een vieze slet ( )
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 00:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Jammer dat er toch weer mensen op dit forum zijn die met "de vrijheid van meningsuiting" menen weer alles goed te kunnen praten. Ik ben het absoluut niet eens met de standpunten van Hirsi Ali, nooit geweest ook, maar laat ik dit zeggen: dit gaat veel en veel te ver. Dit heeft niets met 'dichterlijke vrijheid' en 'kunst' te maken, maar alles met het zo hard proberen te raken van één bepaalde persoon. "Ze bedoelen het niet letterlijk, ze zullen Ayaan echt niet vermoorden"; nee, waarschijnlijk niet nee, maar buiten dat zijn deze bedreigingen en beledigingen totaal ongewenst en ongepast. Als je iets tegen haar hebt, kun je dat normaal en fatsoenlijk formuleren, maar dat ge-kanker en ge-kut en ge-slet, ge-hoer en wat al niet meer slaat echt nergens op. Ik vind dat tegen deze groep hard opgetreden moet worden. Ergens ligt de grens.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 01:20
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-06-2004 @ 14:29 :
Beledigen en bedreigen horen niet bij de vrijheid van meningsuiting. Het gaat namelijk niet over meningen, maar over iets wat feitelijk gesteld wordt. Ik wil je vermoorden is een mening. Ik ga je vermoorden is een feit.
Beledigen hoort pertinent wel bij de vrijheid van meningsuiting. Als iets onder die vrijheid valt is het wel "belediging".

Bedreiging is iets anders, maar dit valt niet een serieuze doodsdreiging te noemen lijkt mij. Kom nou, dit is gewoon puberaal gezeur.
Oud 01-07-2004, 01:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-07-2004 @ 01:25 :
Jammer dat er toch weer mensen op dit forum zijn die met "de vrijheid van meningsuiting" menen weer alles goed te kunnen praten. Ik ben het absoluut niet eens met de standpunten van Hirsi Ali, nooit geweest ook, maar laat ik dit zeggen: dit gaat veel en veel te ver. Dit heeft niets met 'dichterlijke vrijheid' en 'kunst' te maken, maar alles met het zo hard proberen te raken van één bepaalde persoon. "Ze bedoelen het niet letterlijk, ze zullen Ayaan echt niet vermoorden"; nee, waarschijnlijk niet nee, maar buiten dat zijn deze bedreigingen en beledigingen totaal ongewenst en ongepast. Als je iets tegen haar hebt, kun je dat normaal en fatsoenlijk formuleren, maar dat ge-kanker en ge-kut en ge-slet, ge-hoer en wat al niet meer slaat echt nergens op. Ik vind dat tegen deze groep hard opgetreden moet worden. Ergens ligt de grens.
oh nos, denk toch aan het fatsoen
Oud 01-07-2004, 07:39
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 01-07-2004 @ 00:34 :
En trouwens de teksten zijn helemaal niet vrouwonvriendelijk, maar zijn hoeronvriendelijk. Hieronder zie je de complete tekst, je moet er naar luisteren om het goed te vinden.
lol
Oud 01-07-2004, 08:45
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Eh, hoertjes...die tekst die je daar ziet is niet geschreven door DHC, maar door een of ander somalier, dit is hier al zo vaak gezegd, hoe dom kun je zijn!! Rap liedjes horen ook erg te zijn, wat hirsi ali heeft gedaan vind ik veel erger dan deze tekst, dat vinden DHC ook, dat is wat telt!

MC Rico :
Fuck hirsi ali soumalie dit is rico chemicalie ik ben aan zet stuur een schutraket naar die kankerslet je bent goedkoper dan een easyjet 2 maanden in nederland en meteen al bijdehand
kankerbitch, kankerhoer kankerstrontvlek ik sla je op je bek , breek je nek wat je denkt wat je denkt je bent een excuus allochtoon... doe is gewoon want ik weet waar je huisje woont kankerhoer altijd op de loer met je dichtgenaaide snee bij de v.v.d hey in de vorm van die kanker zon motherfucker wat je praat als je niet weet hoe het gaat fuck c.d.a fuck v.v.d dit is Dhc motherfucker met Folkerd van der G. wat je denkt, wat je denkt ik breng die hard-rap hard-core gangstershit daar zorg ik voor je weet!! Bitch!!!!

Chillo7 :
Ben bezig met het voorbereiden van een liquidatie bomba aktie tegen hirsi ali dat is mijn reactie voor de onrust die ze zaait op de televisie praten over integratie het heeft geen zin want je blijft een ziekelijke irritatie voor jou vaginale complicatie bestaat geen vaccinatie of ander medicijn je kan beter geen vijand van me zijn Den-haag is met de rijm kankerhuis neger steek je met een spies want je bent vies je verdiende loon je bent een allochtoon met een hoge toon met de flow van de autochtoon slet als een skelet op de visiklep naar je kut kabinet automobilisten zien je nog maar net op het laatste moment omdat je fucking dun bent (Mc Rico)fucking dun bent (Chillo7)fucking dun bent zwarte aidspatient je was eerst een moslim nu ben je jood.

MC Rico :
In zware nood in soumalie was je al blij met een stukje brood je kwam hier in een houten boot keek om je heen en genoot toen nederland je asiel aanbood want je kwam zogenaamd uit de goot je maakte je eigen land nog zwarter dan die al was voor een vreemdelingenpas.. nu ben je de slet van het parlement kreeg van Zalm een sticker, die flikker want je was een goeie kontenlikker nu is er stront aan de knikker want je maakt me moe weet je wat ik doe ik snijdt je in tweeén en dump je in één van de zeven zeeén.

Chillo7 :
Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald dat je sterft omdat je geen orgasme meer krijgt wees maar niet getreurd je bent nu zelf aan de beurt voor een enkeltje terug naar het land van de zieke mug, land van de ongeremde sex waar 30 man slapen in een luxeflex je zit nu in een minderwaardigheidscomplex want je staat terplex wordt je niet relaxed door deze strakke tekst AdioSs! kanker heks!!! wuahwahahaha

Kleine stem :
Kanker skeletor zonder kut, den haag connectioooon!!!,
wat je denkt, wat je denkt,
jij vieze vuile gore vieze kut kleine kankerlak...ik..ik..trap je helemaal dood kanker hoer..hahahahaha
And again, net als op f&l, ik lach je echt zo ongelofelijk hard uit
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 08:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Eh, hoertjes...die tekst die je daar ziet is niet geschreven door DHC, maar door een of ander somalier, dit is hier al zo vaak gezegd, hoe dom kun je zijn!!

So what. Het Nederlands blijft baggerslecht. Folkerd? Soumalie?

Citaat:

Rap liedjes horen ook erg te zijn, wat hirsi ali heeft gedaan vind ik veel erger dan deze tekst, dat vinden DHC ook, dat is wat telt!

Wat heeft ze dan gedaan?

Citaat:

En trouwens de teksten zijn helemaal niet vrouwonvriendelijk, maar zijn hoeronvriendelijk.

Owja. En wat maakt Hirsi Ali tot een hoer dan?
Omdat ze een andere mening dan jij erop nahoudt?

Citaat:

je was eerst een moslim nu ben je jood.

t zal vast niks met bekeringen te maken hebben

Citaat:
je maakte je eigen land nog zwarter dan die al was voor een vreemdelingenpas..

Goh, die gast weet echt hoe de asielprocedure werkt!

en guttegut,... wat een gesmijt met ziektes en geslachtsdelen Dat noemt zich moslim
Oud 01-07-2004, 09:01
Gatara
Gatara is offline
Oftewel, DHC en Realmoslim:

Oud 01-07-2004, 09:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 01-07-2004 @ 02:20 :

Bedreiging is iets anders, maar dit valt niet een serieuze doodsdreiging te noemen lijkt mij. Kom nou, dit is gewoon puberaal gezeur.
Er is wel sprake van een bedreiging.

Of die serieus te noemen is, is een tweede.
Oud 01-07-2004, 09:45
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Of gewoon kort gezegD , Realmoslim, iedereen lacht je nu uit

Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 09:47.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:46
Verwijderd
Ach, niet serieus te nemen, dat is overduidelijk...

Maar dat ze vervolgd moeten worden, vind ik maar niets.
Hirsi Ali doet namelijk net zo hard mee..(ok, niet bedreigen, maar vaak genoeg beledigen)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:47
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 01-07-2004 @ 10:46 :
Ach, niet serieus te nemen, dat is overduidelijk...

Maar dat ze vervolgd moeten worden, vind ik maar niets.
Hirsi Ali doet namelijk net zo hard mee..(ok, niet bedreigen, maar vaak genoeg beledigen)
bedreigen is wel heeeel wat anders dan beledigen
Oud 01-07-2004, 09:51
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-07-2004 @ 10:45 :
Of gewoon kort gezegD , Realmoslim, iedereen lacht je nu uit
Iedereen lacht mij uit!! Hoezo? Jij bent hier diegene die dacht dat DHC die tekst had geschreven dat is gewoon zo fucking dom, je moet je schamen!!
Oud 01-07-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 01-07-2004 @ 10:47 :
bedreigen is wel heeeel wat anders dan beledigen
Een gezagvoeder die een hele grote groep beledigt, is ook weer heeeel iets anders dan een klein groepje (circa 3 personen) straatjongeren die één persoon 'bedreigt'..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:54
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 01-07-2004 @ 10:51 :
Iedereen lacht mij uit!! Hoezo? Jij bent hier diegene die dacht dat DHC die tekst had geschreven dat is gewoon zo fucking dom, je moet je schamen!!
OmG

Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:03
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
S. schreef op 01-07-2004 @ 10:52 :
Een gezagvoeder die een hele grote groep beledigt, is ook weer heeeel iets anders dan een klein groepje (circa 3 personen) straatjongeren die één persoon 'bedreigt'..
Waar doet ze dat precies?
Oud 01-07-2004, 10:06
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
So what. Het Nederlands blijft baggerslecht. Folkerd? Soumalie?
Denk je nog steeds dat die tekst door DHC is geschreven?! Tekst heb ik van hier http://www.songteksten.net/lyrics/artiest/2903/DHC.htm

Citaat:
Wat heeft ze dan gedaan?
Oke, als je dat niet weet, wil je dan niks zeggen. Het enige wat je moet weten is, wat zei heeft gedaan en gezegd vinden wij veel erger dan deze tekst, klaar.

Citaat:
Owja. En wat maakt Hirsi Ali tot een hoer dan?
Omdat ze een andere mening dan jij erop nahoudt?
Meen je dit!! Dus omdat ze Hirsi Ali uitschelden zijn ze vrouwonvriendelijk?! Vrouwonvriendelijk ging over het algemeen en niet alleen om Hirsi Ali.

Citaat:
t zal vast niks met bekeringen te maken hebben

Citaat:
Goh, die gast weet echt hoe de asielprocedure werkt!
En wat wil je daarmee zeggen!!

Citaat:
en guttegut,... wat een gesmijt met ziektes en geslachtsdelen Dat noemt zich moslim [/B]
Een moslim hoort dat niet te doen, daar heb je gelijk in. Denken jullie echt dat jullie naar de hemel gaan ofzo? hahahahah.

Je begrijpt niks van rap, amateur wil je dus stil zijn! Gatara wat jij doet is echt zielig, de hele zooitje hier is zielig.
Oud 01-07-2004, 10:08
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 01-07-2004 @ 11:06 :

Je begrijpt niks van rap, amateur wil je dus stil zijn! Gatara wat jij doet is echt zielig, de hele zooitje hier is zielig.
Op de man spelen is cool
Oud 01-07-2004, 10:10
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-07-2004 @ 09:45 :
And again, net als op f&l, ik lach je echt zo ongelofelijk hard uit
hahahahahahahaha, je bent kanke triest, ik zet jullie hier allemaal verschut, iedereen met een beetje verstand ziet het....hahahahahahhahah

Jullie hebben volgens mij nog nooit een rap lyrics gezien....
Oud 01-07-2004, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 01-07-2004 @ 11:03 :
Waar doet ze dat precies?
nou..ik kan het wel voor je opzoeken, ze haalt regelmatig uit naar de Islam. (noemt het o.a een achterlijke cultuur , haalt uit naar onze profeet Mohammed (saws) etc etc ..)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:12
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 01-07-2004 @ 11:10 :
hahahahahahahaha, je bent kanke triest, ik zet jullie hier allemaal verschut, iedereen met een beetje verstand ziet het....hahahahahahhahah

Niet flamen
Oud 01-07-2004, 10:14
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 01-07-2004 @ 11:10 :

Nee niks,
Lees mijn reactie op F&L.
Je moet eens ophouden met die "waarheden" van je. Bij jou is iedere niet-moslim een molsim hater. waarom reageer je zo agressief? Waarom moet Hirsi Ali bedreigt worden omdat zij haar mening geeft? dat slaat toch nergens op. Daar gaat deze hele discussie over. O ja, je zit wel altijd te zeiken dat ik naar de hel ga, omdat ik geen moslim ben, dat ga jij dan ook niet met je "kanker triest" etc.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-07-2004 @ 11:14 :
Nee niks,
Lees mijn reactie op F&L.
Je moet eens ophouden met die "waarheden" van je. Bij jou is iedere niet-moslim een molsim hater. waarom reageer je zo agressief? Waarom moet Hirsi Ali bedreigt worden omdat zij haar mening geeft? dat slaat toch nergens op. Daar gaat deze hele discussie over. O ja, je zit wel altijd te zeiken dat ik naar de hel ga, omdat ik geen moslim ben, dat ga jij dan ook niet met je "kanker triest" etc.
waarom dat geruzie tussen jullie telkens..pfff,
negeer elkaar anders gewoon..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:24
Verwijderd
Echt een heel slimme zet van die gasten. Eerst al dat rapnummer over 'kankerjoden' van Nieuwe Allochtoonse Generatie en nu dit weer. Ik wil de komende tijd dus geen moslim meer horen zeiken over stigmatisering of het feit dat Nederlanders een hekel aan ze hebben
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:27
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2004 @ 11:24 :
Echt een heel slimme zet van die gasten. Eerst al dat rapnummer over 'kankerjoden' van Nieuwe Allochtoonse Generatie en nu dit weer. Ik wil de komende tijd dus geen moslim meer horen zeiken over stigmatisering of het feit dat Nederlanders een hekel aan ze hebben
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:27
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 01-07-2004 @ 11:06 :
Denk je nog steeds dat die tekst door DHC is geschreven?! Tekst heb ik van hier http://www.songteksten.net/lyrics/artiest/2903/DHC.htm

t interesseert me niet wie die tekst heeft geschreven. Het is bagger en geschreven in slecht Nederlands en DHC rapt het iig.

Citaat:

Oke, als je dat niet weet, wil je dan niks zeggen. Het enige wat je moet weten is, wat zei heeft gedaan en gezegd vinden wij veel erger dan deze tekst, klaar.

Wat ze gezegd heeft, weet ik. Maar wat heeft ze dan gedaan? En als ik iets niet weet, dan vraag ik het. Zo ook nu. WAT heeft ze gedaan?

Citaat:

Meen je dit!! Dus omdat ze Hirsi Ali uitschelden zijn ze vrouwonvriendelijk?! Vrouwonvriendelijk ging over het algemeen en niet alleen om Hirsi Ali.

moet ik het voor je uitspellen? I k v r o e g : W A A R O M i s H i r s i A l i e e n h o e r ? O m d a t z e e r e e n a n d e r e m e n i n g o p n a h o u d t ?
()
ik heb t niet over vrouwonvriendelijkheid gehad.

Citaat:

het lijkt erop dat "jood" hier als scheldwoord werd gebruikt en niet dat hirsi ali zich bekeerd heeft tot het jodendom.

Citaat:

En wat wil je daarmee zeggen!!

dat ie onzin uitkraamt.

Citaat:

Een moslim hoort dat niet te doen, daar heb je gelijk in.

we zijn t eens met iets.

Citaat:
Denken jullie echt dat jullie naar de hemel gaan ofzo? hahahahah.

Citaat:

Je begrijpt niks van rap, amateur wil je dus stil zijn!

Onzin uitkramen in rap onder het mom van dichterlijke vrijheid dat echter bedoeld is als politieke boodschap is heel wat anders.

Citaat:

Gatara wat jij doet is echt zielig, de hele zooitje hier is zielig.
nee, dit getuigt van hoogstaande nonzieligheid
Oud 01-07-2004, 10:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2004 @ 11:24 :
ach, en natuurlijk staat elk moslim achter beide rap teksten.

waarom kan een nederlander geen moslim zijn?

nederlander- kritiek op moslim..?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:32
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
S. schreef op 01-07-2004 @ 11:30 :

Okee, niet elke moslim is zo, maar als er opeens van die nummers worden gemaakt, "kankerjoden" ofzo enzo, vind ik het niet een beetje gek dat sommige mensen een hekel aan moslims krijgen.
Beetje brak voorbeeld, in de wo2 waren ook niet alle Duitser nazi's. Toch denkt iedereen dat wel.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:37
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 01-07-2004 @ 11:30 :

1. Nee, niet elke moslim staat erachter, maar ik bedoel dat moslims niet 'verbaasd' moeten zijn (bijv. zoals bij de uitslag van die NIPO-enquete van enkele dagen geleden) dat er veel Nederlanders zijn die een enorm negatief beeld van ze hebben.

Verder vind ik dat moslims zich best eens wat meer mogen distantiëren van dit soort negatieve elementen. Het is allemaal zo plichtmatig, het komt zo niet-gemeend over.

2. Een Nederlander kan best moslim zijn. Beetje ongelukkig uitgedrukt, maar je weet wat ik bedoel, met Nederlanders bedoel ik gewoon niet-moslims. Maar je hebt ze natuurlijk wel. Pin me niet overal op vast.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-07-2004 @ 11:32 :
Okee, niet elke moslim is zo, maar als er opeens van die nummers worden gemaakt, "kankerjoden" ofzo enzo, vind ik het niet een beetje gek dat sommige mensen een hekel aan moslims krijgen.
Beetje brak voorbeeld, in de wo2 waren ook niet alle Duitser nazi's. Toch denkt iedereen dat wel.
en dus moeten we de geschiedenis maar es herhalen..

jammer dat je er zo over denkt, dit (DHC) zullen wel de zo geheten k*t marokkaantjes zijn geweest, maar om dit te zien als iets dat van moslims komt, vind ik niet kunnen. hierbij moeten we marokkanen- moslims los zien van elkaar. Niet alles doe je uit naam van het geloof. Dit is absurd.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:39
Verwijderd
dit is echt een groep van laag niveau. Niet alleen de boodschap die ze brengen maar ook hoe ze het brengen is van laag niveau.
Dit soort mensen maken het alleen moeilijker voor allochtonen.
Het is triest.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:40
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2004 @ 11:37 :

Verder vind ik dat moslims zich best eens wat meer mogen distantiëren van dit soort negatieve elementen. Het is allemaal zo plichtmatig, het komt zo niet-gemeend over.
Kom op zeg, heb je ooit ook maar één demonstratie gezien waar christenen zich afzetten tegen christlijk geweld?
Oud 01-07-2004, 10:40
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-07-2004 @ 11:32 :
Nogmaals: er zijn ook kankerjood-nummers in de omloop van NIET-moslims, zoek maar op kazaa. Waarom krijgen we dan niet eens massaal een hekel aan christenen of ongelovigen ofzo? Waarom is het in dit geval van belang wat voor religie die rappers aanhangen (al is het alleen maar in naam) en in andere gevallen niet? Is het uberhaupt bekend welke religie deze rappers aanhangen?
Oud 01-07-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 01-07-2004 @ 11:40 :
Kom op zeg, heb je ooit ook maar één demonstratie gezien waar christenen zich afzetten tegen christlijk geweld?
Dat is geen argument. 'A doet iets fout, maar B doet het ook fout, dus is dat van A gerechtvaardigd?'
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:41
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
S. schreef op 01-07-2004 @ 11:39 :
en dus moeten we de geschiedenis maar es herhalen..

jammer dat je er zo over denkt, dit (DHC) zullen wel de zo geheten k*t marokkaantjes zijn geweest, maar om dit te zien als iets dat van moslims komt, vind ik niet kunnen. hierbij moeten we marokkanen- moslims los zien van elkaar. Niet alles doe je uit naam van het geloof. Dit is absurd.
Moeilijk he, begrijpend lezen.
Ik zei dat er maar weinig dingen voor nodg zijn om een groep mensen in een kwaad daglicht te zetten, ook al zijn misschien de meeste mensen er niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:43
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
1. Nee, niet elke moslim staat erachter, maar ik bedoel dat moslims niet 'verbaasd' moeten zijn (bijv. zoals bij de uitslag van die NIPO-enquete van enkele dagen geleden) dat er veel Nederlanders zijn die een enorm negatief beeld van ze hebben.

Hier word ik zo moe van...waarom zou een moslim zich meer of minder van zoiets moeten distantiëren dan een niet-moslim? Waarom wordt er niet van niet-moslims verwacht dat ze zich distantiëren van oerhollands-racistisch tuig dat ook nummers uitbrengt? Waarom hoor ik NOVA of Balkenende daar niet over?
Een nummer als dit is op geen enkele manier een rechtvaardiging voor moslimhaat en een moslim mag zeker wel gek opkijken als hij naar behandeld wordt omdat men nou eenmaal een negatief beeld heeft van "de moslim". Vergeef me mijn superioriteitsgevoel hoor meneer, maar ik vind dit lulkoek
Oud 01-07-2004, 10:43
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2004 @ 11:41 :
Dat is geen argument. 'A doet iets fout, maar B doet het ook fout, dus is dat van A gerechtvaardigd?'
Je vindt dus dat christenen ook moeten demonstreren?
Oud 01-07-2004, 10:46
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2004 @ 11:41 :
We hebben hier niet te maken met groep A en groep B maar met mens 1, 2, 3, 4, t/m 6.000.000.000 en we zijn niet verantwoordelijk voor andermans fouten en we hoeven ook niet steeds te zeggen dat nr. 3 uit groep A zich moet verantwoorden of distantiëren van nr. 6 uit groep A. Ik zie hier de logica dus echt niet van in. En als er wel eens een moslim is die roept dat hij/zij zich hier van distantiëert en aan zou geven dat dit islamitisch gezien niet correct is en je de islam er dus niet de schuld van mag geven, dan wordt dat ook niet serieus genomen. Dan wordt hem/haar verweten dat hij/zij denkt te weten wat de ware islam is en dat dat helemaal niet kan enzovoorts. Dat is al vaker voorgekomen.
Oud 01-07-2004, 10:46
Verwijderd
Citaat:
aha ok, was ook niet verbaasd hoor

Citaat:
hoe bedoel je? Voor zover ik heb gelezen/gezien heeft dit niets met het geloof te maken.

Citaat:
2. Een Nederlander kan best moslim zijn. Beetje ongelukkig uitgedrukt, maar je weet wat ik bedoel, met Nederlanders bedoel ik gewoon niet-moslims. Maar je hebt ze natuurlijk wel. Pin me niet overal op vast.
haha, ben et niet van plan hoor
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:47
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 01-07-2004 @ 11:40 :
Nogmaals: er zijn ook kankerjood-nummers in de omloop van NIET-moslims, zoek maar op kazaa. Waarom krijgen we dan niet eens massaal een hekel aan christenen of ongelovigen ofzo? Waarom is het in dit geval van belang wat voor religie die rappers aanhangen (al is het alleen maar in naam) en in andere gevallen niet? Is het uberhaupt bekend welke religie deze rappers aanhangen?
Ik ken ook een hoop neo-nazi bands, daar heb ik ook een ontzettende hekel aan. Maar daar hebben we het nu niet over, we hebben het over "de bedreiging van hirsi ali"
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:48
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-07-2004 @ 11:47 :
Ik ken ook een op neo-nazi bands, daar heb ik ook een ontzettende hekel aan.
Ja maar moeten de christenen of weet ik wat daar dan niet openlijk tegen gaan demonstreren ofzo? Moet NOVA ze niet opzoeken voor een interview? Moet de Telegraaf daar geen stuk over schrijven? Moeten daar geen kamervragen over gesteld worden. Moet er geen debat over christenlijke en ongelovige invloeden op de maatschappij gehouden worden?
Oud 01-07-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-07-2004 @ 11:41 :
Moeilijk he, begrijpend lezen.
Ik zei dat er maar weinig dingen voor nodg zijn om een groep mensen in een kwaad daglicht te zetten, ook al zijn misschien de meeste mensen er niet mee eens.
dat heeft niets met mijn begrijpend lezen te maken maar meer met jouw foute woordgebruik...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 01-07-2004 @ 11:48 :
Ja maar moeten de christenen of weet ik wat daar dan niet openlijk tegen gaan demonstreren ofzo? Moet NOVA ze niet opzoeken voor een interview? Moet de Telegraaf daar geen stuk over schrijven? Moeten daar geen kamervragen over gesteld worden. Moet er geen debat over christenlijke en ongelovige invloeden op de maatschappij gehouden worden?
Nee, want ik ben niet-christelijk, en ik neem ze gewoon totaal niet serieus, zou iedereen moeten doen. Schouders ophalen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
S. schreef op 01-07-2004 @ 11:49 :
dat heeft niets met mijn begrijpend lezen te maken maar meer met jouw foute woordgebruik...
nee, jij denkt dat ik ze over 1 kam scheer, maar dat doe ik niet. Ik zei dat er altijd van zulke mafkezen rondlopen en dat niet iedereen zo is. Maar dat de meeste mensen dat wel denken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:53
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-07-2004 @ 11:51 :
Nee, want ik ben niet-christelijk, en ik neem ze gewoon totaal niet serieus, zou iedereen moeten doen. Schouders ophalen.
Dat kun jij wel fijn vinden maar we weten allemaal dat het in de praktijk gewoon anders werkt. Er wordt altijd met twee maten gemeten. Bij de ene groep worden de schouders opgehaald en bij de ander wordt een spoeddebat gehouden.
Oud 01-07-2004, 10:54
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nogmaals: er zijn ook kankerjood-nummers in de omloop van NIET-moslims, zoek maar op kazaa. Waarom krijgen we dan niet eens massaal een hekel aan christenen of ongelovigen ofzo?

Er is toch wel sprake van "een hekel aan nazis"?
Bij die gasten waar jij het over hebt, speelt hun religie weinig een rol. Bij deze DHC-lui speelt dat wel een rol.

Citaat:

Waarom is het in dit geval van belang wat voor religie die rappers aanhangen (al is het alleen maar in naam) en in andere gevallen niet?

omdat ze het zelf belangrijk vinden.
Oud 01-07-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
inderdaad!!

Ik denk dat het de schuld van de media zijn. Zij zoeken iets op en maken er een groot probleem van. Hierdoor zal de moslimhaat alleen maar toenemen. Dat er onlangs uberhaupt een enquete is gedaan naar 'moslimhaat' vind ik eigenlijk al niet kunnen. Zo zoek je het juist op en zet je het aan, maar das mijn mening.

Dat de media gericht zoeken is wel duidelijk..houden van ophef. Anders hadden ze ook haatdragende nummers van niet-moslims ter sprake gesteld.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 01-07-2004 @ 11:53 :
Dat kun jij wel fijn vinden maar we weten allemaal dat het in de praktijk gewoon anders werkt. Er wordt altijd met twee maten gemeten. Bij de ene groep worden de schouders opgehaald en bij de ander wordt een spoeddebat gehouden.
als neo-nazis een dergelijke tekst gericht hadden aan Cohen dan was daar ook een spoeddebat over gehouden
Reageren

Regels voor berichten