![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En trouwens de teksten zijn helemaal niet vrouwonvriendelijk, maar zijn hoeronvriendelijk. Hieronder zie je de complete tekst, je moet er naar luisteren om het goed te vinden. MC Rico : Fuck hirsi ali soumalie dit is rico chemicalie ik ben aan zet stuur een schutraket naar die kankerslet je bent goedkoper dan een easyjet 2 maanden in nederland en meteen al bijdehand kankerbitch, kankerhoer kankerstrontvlek ik sla je op je bek , breek je nek wat je denkt wat je denkt je bent een excuus allochtoon... doe is gewoon want ik weet waar je huisje woont kankerhoer altijd op de loer met je dichtgenaaide snee bij de v.v.d hey in de vorm van die kanker zon motherfucker wat je praat als je niet weet hoe het gaat fuck c.d.a fuck v.v.d dit is Dhc motherfucker met Folkerd van der G. wat je denkt, wat je denkt ik breng die hard-rap hard-core gangstershit daar zorg ik voor je weet!! Bitch!!!! Chillo7 : Ben bezig met het voorbereiden van een liquidatie bomba aktie tegen hirsi ali dat is mijn reactie voor de onrust die ze zaait op de televisie praten over integratie het heeft geen zin want je blijft een ziekelijke irritatie voor jou vaginale complicatie bestaat geen vaccinatie of ander medicijn je kan beter geen vijand van me zijn Den-haag is met de rijm kankerhuis neger steek je met een spies want je bent vies je verdiende loon je bent een allochtoon met een hoge toon met de flow van de autochtoon slet als een skelet op de visiklep naar je kut kabinet automobilisten zien je nog maar net op het laatste moment omdat je fucking dun bent (Mc Rico)fucking dun bent (Chillo7)fucking dun bent zwarte aidspatient je was eerst een moslim nu ben je jood. MC Rico : In zware nood in soumalie was je al blij met een stukje brood je kwam hier in een houten boot keek om je heen en genoot toen nederland je asiel aanbood want je kwam zogenaamd uit de goot je maakte je eigen land nog zwarter dan die al was voor een vreemdelingenpas.. nu ben je de slet van het parlement kreeg van Zalm een sticker, die flikker want je was een goeie kontenlikker nu is er stront aan de knikker want je maakt me moe weet je wat ik doe ik snijdt je in tweeén en dump je in één van de zeven zeeén. Chillo7 : Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald dat je sterft omdat je geen orgasme meer krijgt wees maar niet getreurd je bent nu zelf aan de beurt voor een enkeltje terug naar het land van de zieke mug, land van de ongeremde sex waar 30 man slapen in een luxeflex je zit nu in een minderwaardigheidscomplex want je staat terplex wordt je niet relaxed door deze strakke tekst AdioSs! kanker heks!!! wuahwahahaha Kleine stem : Kanker skeletor zonder kut, den haag connectioooon!!!, wat je denkt, wat je denkt, jij vieze vuile gore vieze kut kleine kankerlak...ik..ik..trap je helemaal dood kanker hoer..hahahahaha
Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 23:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kanonnen, weetje hoeveel nazitische liedjes blanken maken, wrom mogen die hier dan wel blijven? DHC is niet smeer dan een paar haagse straat schoffies, die dan zo denken, een mening te kunnen brengen in de maatschappij. Als ik hoor hoe ze ook over anderen praten (die er overigens niet over klagen) ben ik niet zo heel geschokt, en het is toch zo Hirsi ali is gewoon een vieze slet ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bedreiging is iets anders, maar dit valt niet een serieuze doodsdreiging te noemen lijkt mij. Kom nou, dit is gewoon puberaal gezeur.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
So what. Het Nederlands blijft baggerslecht. Folkerd? Soumalie? Citaat:
Wat heeft ze dan gedaan? Citaat:
Owja. En wat maakt Hirsi Ali tot een hoer dan? ![]() Omdat ze een andere mening dan jij erop nahoudt? ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Goh, die gast weet echt hoe de asielprocedure werkt! ![]() ![]() en guttegut,... wat een gesmijt met ziektes en geslachtsdelen ![]() ![]()
||
Citaat:
Of die serieus te noemen is, is een tweede.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Je begrijpt niks van rap, amateur wil je dus stil zijn! Gatara wat jij doet is echt zielig, de hele zooitje hier is zielig.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jullie hebben volgens mij nog nooit een rap lyrics gezien.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Lees mijn reactie op F&L. Je moet eens ophouden met die "waarheden" van je. Bij jou is iedere niet-moslim een molsim hater. waarom reageer je zo agressief? Waarom moet Hirsi Ali bedreigt worden omdat zij haar mening geeft? dat slaat toch nergens op. Daar gaat deze hele discussie over. O ja, je zit wel altijd te zeiken dat ik naar de hel ga, omdat ik geen moslim ben, dat ga jij dan ook niet met je "kanker triest" etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
negeer elkaar anders gewoon.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||||
Citaat:
t interesseert me niet wie die tekst heeft geschreven. Het is bagger en geschreven in slecht Nederlands en DHC rapt het iig. Citaat:
Wat ze gezegd heeft, weet ik. Maar wat heeft ze dan gedaan? En als ik iets niet weet, dan vraag ik het. Zo ook nu. WAT heeft ze gedaan? Citaat:
moet ik het voor je uitspellen? I k v r o e g : W A A R O M i s H i r s i A l i e e n h o e r ? O m d a t z e e r e e n a n d e r e m e n i n g o p n a h o u d t ? ( ![]() ik heb t niet over vrouwonvriendelijkheid gehad. Citaat:
het lijkt erop dat "jood" hier als scheldwoord werd gebruikt en niet dat hirsi ali zich bekeerd heeft tot het jodendom. Citaat:
dat ie onzin uitkraamt. Citaat:
we zijn t eens met iets. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Onzin uitkramen in rap onder het mom van dichterlijke vrijheid dat echter bedoeld is als politieke boodschap is heel wat anders. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waarom kan een nederlander geen moslim zijn? nederlander- kritiek op moslim..? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje brak voorbeeld, in de wo2 waren ook niet alle Duitser nazi's. Toch denkt iedereen dat wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik dat moslims zich best eens wat meer mogen distantiëren van dit soort negatieve elementen. Het is allemaal zo plichtmatig, het komt zo niet-gemeend over. 2. Een Nederlander kan best moslim zijn. Beetje ongelukkig uitgedrukt, maar je weet wat ik bedoel, met Nederlanders bedoel ik gewoon niet-moslims. Maar je hebt ze natuurlijk wel. Pin me niet overal op vast. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jammer dat je er zo over denkt, dit (DHC) zullen wel de zo geheten k*t marokkaantjes zijn geweest, maar om dit te zien als iets dat van moslims komt, vind ik niet kunnen. hierbij moeten we marokkanen- moslims los zien van elkaar. Niet alles doe je uit naam van het geloof. Dit is absurd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zei dat er maar weinig dingen voor nodg zijn om een groep mensen in een kwaad daglicht te zetten, ook al zijn misschien de meeste mensen er niet mee eens. |
![]() |
||
Citaat:
Een nummer als dit is op geen enkele manier een rechtvaardiging voor moslimhaat en een moslim mag zeker wel gek opkijken als hij naar behandeld wordt omdat men nou eenmaal een negatief beeld heeft van "de moslim". Vergeef me mijn superioriteitsgevoel hoor meneer, maar ik vind dit lulkoek ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Er is toch wel sprake van "een hekel aan nazis"? Bij die gasten waar jij het over hebt, speelt hun religie weinig een rol. Bij deze DHC-lui speelt dat wel een rol. Citaat:
omdat ze het zelf belangrijk vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat het de schuld van de media zijn. Zij zoeken iets op en maken er een groot probleem van. Hierdoor zal de moslimhaat alleen maar toenemen. Dat er onlangs uberhaupt een enquete is gedaan naar 'moslimhaat' vind ik eigenlijk al niet kunnen. Zo zoek je het juist op en zet je het aan, maar das mijn mening. Dat de media gericht zoeken is wel duidelijk..houden van ophef. Anders hadden ze ook haatdragende nummers van niet-moslims ter sprake gesteld. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Proces Mohammed B. Levitating Nun | 500 | 26-07-2005 19:11 | |
Ayaan Hirsi Ali staat op de lijst van de 'invloedrijkste personen ter wereld Gornetsnoaker | 93 | 12-04-2005 17:02 | |
Hirsi Ali: Wilders slaapt in gevangeniscel Love & Peace | 14 | 18-02-2005 23:16 | |
Dijkstal: Nederlandse politiek zaait haat LaResistance | 138 | 10-06-2004 18:01 | |
Moslima met dood bedreigt: kritiek op islam word niet geduld!!!!! Optima | 80 | 27-09-2002 16:11 |