Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een paars jasje met elastiek bij de mouwen en de boord,bij de h&m voor maar 12 euro...echt supergaaf issie,maak zo wel ff fotow
![]() Weer een nieuwe minikilt,wit met groen. Nephaar,zodat ik weer vlechten in mn haar kan zetten. Doorzichtige/zilveren stof...want:Maartje gaat naar een gothic feest,maar heeft geen gepaste kleding...en ik wil niet als 'gekleurde vlek van de avond' bestempeld worden ![]() Ik ga iets onwijs koels maken....zodra het af is post ik een fotow ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
dank je punkyfish, de andere heb ik gesloten.
Ik vind persoonlijk dit soort topics overigens altijd zeer loos trouwens.... maar om ontopic te blijven ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gekocht: - stoffen streepjes riem! groen met blauw en rood ![]() - heel koel truitje met allemaal kleurtjes (streepjes) - een pak koekjes ![]()
|
Kleding:
Shirt van Ezekiel (donkerblauw met wit logo , ook op arm) Broek van Ezekiel (iets minder wijd dan wat ik normaal draag. spijkerstof ..blauw.. met zo'n vage slijtkleur dr over heen ofzo) ... m''n "nette" kleertjes voor het 25 jarig huwlijks feest van m'n ouders.... En verder nog Osiris-jes omdat m'n vorige schoenen letterlijk uitelkaar vielen ![]() En daarvoor nog een shirtje van de Mad Caddies (dat verneukte indepentend logo ja ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien... Universeel | 2 | 30-12-2006 16:15 | |
Lifestyle |
Voor het laatst... Verwijderd | 93 | 15-10-2004 21:47 | |
Muziek |
nieuwe muziekcrap Blenderhead | 275 | 17-02-2004 22:10 | |
Muziek |
Wat heb je voor het laatst gekocht? NewBreedhXc | 21 | 27-03-2003 22:22 | |
Lifestyle |
Wat heb je voor het laatst gekocht? -> Part II S | 472 | 13-06-2002 11:28 |