Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoef je je echt niet voor te schamen. Waarom zou je?! |
![]() |
||
Citaat:
![]() kzeg verder ook niet dat het niet leuk is ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zag een keer een oude man van in de zeventig heel geïnteresseerd het boekje Iedereen doet het behalve ik bekijken ![]() Toen lag ik toch ook wel in een deuk ![]() |
![]() |
||
Als je fantasy leuk vind is de serie van Feist wel wat. Het eerste deel is Magiër en alle andere boeken van hem spelen zich in de wereld af. Het enigste boek van hem wat daar niet over gaat is Elvensprook en dat is ook erg mooi. Een beetje een iers sprookje in de echte wereld. Bijzonder verhaal.
Nevelen van Avalon van Marion Bradley moet ook erg mooi zijn, helaas heb ik nog niet de tijd gehad om het te lezen. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het eerste boek het beste, tweede was ook wel leuk, vooral toen Ayla Jondalar ontmoette. Het stuk ervoor vond ik saai, het stuk erna (t/m boek 4) was gewoon een sleur geworden, vond ik wel zonde. Afzonderlijk zijn het mooie boeken, maar je hebt erg veel wilskracht nodig om ze in één week uit te lezen. ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Boeken van Wilburg Smith zijn ook heel mooi. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Dat ben ik met je eens, het eerste was echt geweldig. Als je ze in een week wil lezen moet je wel heel erg goed je best doen om het in een week te lezen. Het dunste boek is in mijn uitgave 575 pagina's, dus een week is wel heel kort. Ik vind het al knap van mezelf dat ik LotR in een week heb uitgelezen (wel halve dagen naar school) Ik geloof dat ik over de serie van de Aardkinderen een week of 3 heb gedaan. (In de zomer en ik moest ook nog werken). Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|