Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 19:23
utopian me
utopian me is offline
Leeftijd: 19 jaar
Geslacht: vrouw
Lengte: 1.74 meter
Gewicht: 64 kg

Woehiee, vorige week was dat nog 65 kilo! Ik ga deze zomer voor de 62. En dat moet ik ook best kunnen
Oud 01-07-2004, 19:24
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Leeftijd : 18
Geslacht : Vrouw
Lengte : 1.74
Gewicht : 93

Ik ben totaal niet tevreden met mn gewicht. Enja, ik lijn nu.
Oud 01-07-2004, 20:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Leeftijd:19
geslacht: Vrouw
Lengte: 1m73
Gewicht: 102

Ik haat mijn gewicht. Ik wil er minstens 30 kilo afhebben, maar het afvallen wil me niet erg lukken
Oud 01-07-2004, 20:26
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
leeftijd: 14 (bijna 15 als je het moet weten)
geslacht: vrouw
gewicht: 47 kg
lengte: 1,60

Ik heb laatst nog een topic geopend over hoe ik moet aankomen, dus ik ben niet tevreden met mijn gewicht. Wil graag aankomen al ben ik me er wel van bewust dat ik een figuurtje heb waar andere jaloers op zijn. Dus soms een beetje trots, meestal vind ik mezelf te dun
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:34
Dís
Dís is offline
18
v
1.69 m
54 kg
valt wel mee hoor
Oud 01-07-2004, 20:44
Encrypted
Encrypted is offline
leeftijd : 16
geslacht: M
lengte: 1.88
gewicht: 71 kg

Ik ben er heel tevreden mee, mij zou het nu echt niet uit maken of ik nou 60 of 80 woog. Alleen wat vet bij mijn buik weg zou niet overbodig zijn (+extra spieren over het gehele lichaam , maar goed, gewicht kan mij niks boeien)
Oud 01-07-2004, 21:20
ietjuh
ietjuh is offline
Vrouw
14
1,68
55 kg

Op zich ben ik best te vreden. Maar ik ben heel bang om te dik te worden. Ik weet dat ik nu een goed figuur heb, maar ik let er volgens veel veel te veel op. Ik drink bijvoorbeeld zelden frisdrank en ik snoep ook amper. En ik vind het zoooooo lekker
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 22:11
snoopy
snoopy is offline
leeftijd: 21 jaartjes
lengte: 162 cm.
gewicht: 51 kg (jaja... ben een kilo aangekomen!!)

Ik ben er wel tevreden mee. t Past bij me.
Oud 01-07-2004, 22:17
El Kim
El Kim is offline
18, v, 1.58m, 56/57 kilo.

Ben er wel tevreden mee.
Oud 02-07-2004, 14:11
Tesca
Tesca is offline
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17
Lengte:1,85
Gewicht: 89.0

Ik ben niet tevreden Zou minder willen wegen. In vergelijking met iedereen hier weeg ik echt heel veel Maar ik ben echt niet heel dik ofzo. Loop bij een dietist (Niet voor m'n gewicht) en die stond er ook van te kijken dat ik zoveel woog. Niet dat ik slank ben, maar ook echt niet heel dik. Ik zou richting 70 willen, maar het schiet niet echt op.
Oud 02-07-2004, 15:09
rick1000
rick1000 is offline
geslacht: man
leeftijd: 16
lengte: 1.77
Gewicht: 64 kg

Ik wil wat afvallen en ga binnenkort ook naar de sportschool, het gaat dan vooral om het "buikje".
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:22
Fainne
Fainne is offline
leeftijd: 16 (over 2 maanden 17 )
lengte: 1m63
gewicht: 49-52 kg

Ik ben nu wel tevreden met mij gewicht, het is vrijwel stabiel. Ik ben gezond en niet te mager (al vinden sommige mensen van wel maar kijken niet verder dan hun neus lang is, ben nl fijn gebouwd), vroeger was ik veel te mager maar ben sinds 2 jaar al 20 kilo bijgekomen (flink he).
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 17:10
EggeD
EggeD is offline
18m
186cm, 63kg

Te mager..
Oud 03-07-2004, 15:22
Verwijderd
17 v
1.66 en 62,5 kg

ben aardig tevreden, omdat ik best gespierd bent weeg oik zowieso al wat zwaarder dan de meeste meiden. Ik heb pas nog een prof vetmeting gehad en die kwam psie suit op 25%, prima dus. Zelf wil ik rond de 20 uitkomen. Ik weet wel dat dat mij niet gaat lukken, maar zolang ik het probeer blijf ik iig op die 25%.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 16:19
Andrew
Andrew is offline
leeftijd : 18
geslacht: m
lengte: 1.84
gewicht: 70/71kg

mja imo is t wel ok.. toen k 16 was woog k 75.. op mn 17e 69 en nu 18 zit k zo tussen de 70 a 71kg in.. soms zou dr wat vanaf kunnen maar heb dr verder eigenlijk nie zo'n probleem mee..
Oud 03-07-2004, 21:44
bassgirl
bassgirl is offline
lengte: 1.68
en natuurlijk gewicht: 57kg

ik ben er wel tevreden mee, t lijkt heel weinig, maar ik ben niet extreem dun ofzo, denk dat t ook een bdje aan iemands bouw ligt en bv borsten ofz dat weegt toch ook haha
Oud 04-07-2004, 10:58
Verwijderd
Lengte: 1m65 (ongeveer)
Gewicht: 58kg

Hmm. Er mag nog wel iets af, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:19
Cookie
Cookie is offline
vrouwtje, 1.68m 68 kilo.

kan er goed mee leven. best wel brede bovenbenen en dikke kont. er kan ook wel wat van mn buikje af.

(wat is iedereen dun hier)
Oud 05-07-2004, 12:25
levi's
levi's is offline
Geslacht: Man
Lengte: 1.81
Gewicht: 67 Kg
Oud 05-07-2004, 12:29
Luego
Luego is offline
Geslacht: v
Lengte: 1.85
Gewicht: 75 kg

Ben er heel tevreden mee.... Vriendinnen geloven me niet als ik zeg hoeveel ik weeg, ben vrij slank, maar dit heeft iedereen in de familie aan m'n vaders kant. En ben heel vatbaar voor bloedarmoede, ik zou niet eens minder willen wegen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:51
saartjeh
saartjeh is offline
Lengte: 1.65
Gewicht: 45(/47)

Ik moet, naar mijn maatstaven (Italiaanse voorouders he) een gewicht tussen de 47 en 50 kg hebben. Maar ik ben over het algemeen 45 kilo, soms wat hoger. Ik weet dat ik wat dun ben, maar dat ben ik (na mijn dikke fat-ass baby periode) altijd al geweest. En ja, ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben. Er mogen wel een paar kilootjes bij, maar dat gaat echt niet zo makkelijk. Een flink wat aantal jaren geleden ben ik een maand lang alles vet gaan eten (volle melk, yoghurt, slagroom) en van alles heel veel. Ik ben vegetarier en ik eet over het algemeen niet zo vet. En heel veel italiaans ook en daar word je nou eenmaal niet zo dik van. Niemand in mijn familie is dik eigenlijk, zelfs van de aangetrouwde ooms en tantes, die wel een aardig gewicht bereiken zijn de koters niet aan de té dikke kant. Dus ja, ik vind het wel wat mee vallen. Ik heb wel meer om me druk over te maken. Aankomen is minstens zo moeilijk als afvallen. Beter een beetje te dun, dan te dik, voor mezelf althans.
Ja, kan wel zeggen dat ik tevreden ben

(zo wel genoeg info dacht ik)
Oud 05-07-2004, 13:02
jolliehollie
jolliehollie is offline
hoihoi

gwicht 60 kilo
lengte 1,69 cm

vind mezelf beetje te zwaar... maar me vriendinnen vinden van niet...
Oud 05-07-2004, 16:11
mmmoeder
mmmoeder is offline
Geslacht: m
Lengte: 1.83 (schat ik)
Gewicht: 70 kg

Normaal.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:18
A*
A* is offline
geslacht: v
lengte: 174 cm
57 kg

Ik ben niet tevreden met het gewicht, dat komt omdat mijn figuur zwaar bagger is. Ik heb wel eerder ervaren dat als ik 50 kilo weeg ik gewoon veel slanker ben en een platte buik heb. Dus die 7 kilo gaan er deze zomer maar weer eens af en dan probeer ik op dat gewicht te blijven.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 17:16
Bamboo
Bamboo is offline
Geslach: M
Lengte: 1.85
Gewicht: 62,5

Ik weeg veel te weinig, maar wat ik ook eet er lijkt toch niks aan te komen. Maar zolang ik er geen last van heb maakt het me niet veel uit (is alleen lastig met broeken kopen, maar goed).
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 17:53
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 05-07-2004 @ 13:51 :
Lengte: 1.65
Gewicht: 45(/47)

Ik moet, naar mijn maatstaven (Italiaanse voorouders he) een gewicht tussen de 47 en 50 kg hebben. Maar ik ben over het algemeen 45 kilo, soms wat hoger. Ik weet dat ik wat dun ben, maar dat ben ik (na mijn dikke fat-ass baby periode) altijd al geweest. En ja, ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben. Er mogen wel een paar kilootjes bij, maar dat gaat echt niet zo makkelijk. Een flink wat aantal jaren geleden ben ik een maand lang alles vet gaan eten (volle melk, yoghurt, slagroom) en van alles heel veel. Ik ben vegetarier en ik eet over het algemeen niet zo vet. En heel veel italiaans ook en daar word je nou eenmaal niet zo dik van. Niemand in mijn familie is dik eigenlijk, zelfs van de aangetrouwde ooms en tantes, die wel een aardig gewicht bereiken zijn de koters niet aan de té dikke kant. Dus ja, ik vind het wel wat mee vallen. Ik heb wel meer om me druk over te maken. Aankomen is minstens zo moeilijk als afvallen. Beter een beetje te dun, dan te dik, voor mezelf althans.
Ja, kan wel zeggen dat ik tevreden ben

(zo wel genoeg info dacht ik)
Bedankt voor de biografie
Ook het praten gaat je af als de gemiddelde Italiaan...en het ratelt maar door
Oud 06-07-2004, 15:51
Juli-tje
Juli-tje is offline
17, V
gewicht: 52
lengte: 169 cm

oja mag ik nog ff wat zeggen?
Dat werkstuk waarvoor ik een hele poos geleden een topic had geopend over hoeveel groente/ fruit je at en hoeveel je sportte... daar had ik een 8 voor! (wilde het ff melden ergens)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:03
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Juli-tje schreef op 06-07-2004 @ 16:51 :
17, V
gewicht: 52
lengte: 169 cm

oja mag ik nog ff wat zeggen?
Dat werkstuk waarvoor ik een hele poos geleden een topic had geopend over hoeveel groente/ fruit je at en hoeveel je sportte... daar had ik een 8 voor! (wilde het ff melden ergens)
goedzo '
Zet het de volgende keer in dát topic, tenzij daar een slotje op zat natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:10
Juli-tje
Juli-tje is offline
ja maar het was al een poosje geleden en ik dacht dat het opzich zinloos was om het hele topic omhoog te doen voor zo'n mededeling...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:17
Flowermeid
Flowermeid is offline
17
vrouw
1.74 m.
71 kg

Ik ben al bezig met afvallen, woog namelijk 75. Mijn streefgewicht is voorlopig 65 kg. Maar ik ben nu wel redelijk tevreden
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 23:19
JCG
JCG is offline
17
man
1.81
84 kg

best te vreden met mezelf, alleen buik weg, en een sixpack daar voor in de plaats.
Oud 07-07-2004, 11:24
hardhitter
hardhitter is offline
Man
18 lentes jong
1.83
88 kg

Ik wil wel zwaar zijn, alleen ben het nu een beetje op de verkeerde manier. (vet moet veranderen in spier)
Oud 07-07-2004, 20:49
Luna
Luna is offline
leeftijd : 19
geslacht: v
lengte: 1.70
gewicht:54 kg

Mn gewicht kan me niet zoveel schelen, al was ik 80 kilo en nog slank dan zou ik het ook prima vinden. Maargoed, ik ben tevreden met mn gewicht en ook met mn lichaan, vind mezelf niet te dik en dat ben ik ook niet (maar ook niet te dun, gelukkig.)
Oud 07-07-2004, 20:49
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Wat zijn jullie allemaal groot zeg

Ik Ben 19
Ben zoals u kunt zien linksbovenaan een V
Mijn Lengte is 1.59
En Ik weeg 52 kg

Ik ben nie zó groot dus lijkt alles meteen dikker, als je snapt wat ik bedoel....ben dan wel tevreden met mijn gewicht maar toch streef ik naar de 50 kg, ben helemaal nie dik ofzow, maar je vind zelf toch altijd dat het wat minder kan he!!!!
Oud 08-07-2004, 09:46
Linda
Linda is offline
lengte: 1,71
natuurlijk gewicht : 81

Ben niet tevreden en zou graag 10 kilo er van af hebben. Maar het lijnen wil niet erg lukken.
Oud 08-07-2004, 10:04
Jennita
Jennita is offline
hey
lengte: 140 cm
gewicht: 33 (veel te licht, k kom neit zo makkelijk aan)
leeftijd:12
geslacht:meisje

dat wast
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 17:11
Blubje
Blubje is offline
Leeftijd: 18
Lengte: 1.55m
Gewicht: 47 kg

Ik was altijd heel tevreden met mijn figuur, maar de laatste tijd wordt ik wat dikker (hoewel dat niet aan mijn gewicht te merken is) en daar ben ik niet zo blij mee. Ik snoepte altijd erg veel, dus daar probeer ik nu wat beter op te letten. Ik ben niet op dieet ofzo, want dat vind ik onzin.
Oud 08-07-2004, 18:49
El Kim
El Kim is offline
Waarom wil iedereen op dieet wanneer ze al zo weinig wegen?
Oud 08-07-2004, 20:55
$tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 08-07-2004 @ 19:49 :
Waarom wil iedereen op dieet wanneer ze al zo weinig wegen?
Dat vraag ik me ook wel eens af.... Maar goed

Lengte: 1m74
Gewicht: rond de 74 kilo

Ach, ja wat zal ik er van zeggen. Gewoon een gezonde hollandse meid :
Ik lijk niet (te) dik, gelukkig, maar toch mogen er wel een paar kilo'tjes af. Dat zitten mn broeken net wat lekkerder. Maargoed, ik hoef niet weer zo'n rare verhouding met eten als de vorige 3 jaar. Dan liever wat zwaarder.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:55
langejongen
langejongen is offline
Leeftijd: 21.
Geslacht: Man.
Lengte: 1m96.
Gewicht: 74 kilo.

Te licht voor m'n lengte. Ben boven breed en onder smaller. Zou best iets breder willen zijn onder. Komt hopelijk nog wel. Nu kan ik iig nog eten wat ik wil maar het komt er niet bij.
Oud 09-07-2004, 08:56
Maija
Maija is offline
17 jaar,
1.72 meter
62.4 kilo

ik ben echt ontevreden over mijn lichaam,
Oud 09-07-2004, 09:07
finger_fish
finger_fish is offline
Leeftijd: 17 jaar
Lengte: 1.83 m
Gewicht: 57 kg

ik ben best tevreden met mijn gewicht... (maar het mag wel meer zijn...dan word ik ook iets dikker en dat zou makkelijker zijn met kleren kopen en hoef ik niet van die kut opmerkingen aan te horen (want nee ik heb geen anorexia))
Ik eet wat ik wil maar wat ik aan kom is er naar een dag werken al weer af.....
Oud 09-07-2004, 13:22
coldplayfan
coldplayfan is offline
Vrouw
17 jaar
1.70 m
56 kg
Mjah, ben wel tevreden. Wat moet ik er nog meer van zeggen.. Wel irritant overigens dat ik me tóch schuldig voel als ik eens een keer een hele zak chips leeg eet. Terwijl ik niet te dik ben. Komt toch door 'de maatschappij' denk ik, iedereen moet maar dun zijn... Vroeger kon ik me absoluuuuut niet druk maken om m'n gewicht, ik at alles wat los en vast zat, en was eerder te dun dan te dik. Nu let ik er wél op terwijl ik het niet wil, en ik ben stukken zwaarder dan toen (ook in verhouding, dus niet alleen als gevolg van leeftijd..). Maargoed, al met al mag ik niet klagen en dat zal ik dan ook maar niet doen
Oud 09-07-2004, 15:16
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
coldplayfan schreef op 09-07-2004 @ 14:22 :
Vrouw
17 jaar
1.70 m
56 kg
Wel irritant overigens dat ik me tóch schuldig voel als ik eens een keer een hele zak chips leeg eet. Terwijl ik niet te dik ben. Komt toch door 'de maatschappij' denk ik, iedereen moet maar dun zijn...
Ja idd. Wat hebben mensen toch met dun. Als je zo mager als een spriet bent dat je bijna uit elkaar valt, vraag ik me af of dat gezond is. Van mij mag iedereen wel aan de stevige kant zijn zonder dat de vetrollen eraan zitten.
Oud 09-07-2004, 19:57
eriktush
eriktush is offline
leeftijd: 17 jaar
lengte: 1.96 m
gewicht: 82 kg

vetpercentage: 5% (ja ik weet het dat is ziek) ik zal wel grotendeels uit spieren bestaan.

ben er wel teverden mee maar ik mag er wel wat kilotjes bij hebben 100 Kg is mijn streefgewicht, maar ik kom nauwelijks aan hoeveel ik ook eet. Zal wel door het vele sporten komen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 20:08
Red Lion
Red Lion is offline
leeftijd: 17
geslacht: V
lengte: 1.64
gewicht: 48

volgens BMI net iets te weinig, maar ik ben er eigenlijk heel tevreden mee. Net genoeg, t is mn lengte dat wel wat meer zou mogen zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 21:39
Verwijderd
leeftijd : 19
lengte: 172
en natuurlijk gewicht: 57kg
ben tevreden hiermee
.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:08
phensicske
phensicske is offline
1m65 of zo en ik weeg rond de 61-62kg.

'k Zou er liever een paar kilo af zien gaan, maar dat geldt voor de meeste wel denk ik...(nee, k heb het topic niet doorlezen).
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 14:04
speesjaal
speesjaal is offline
ik ben 1.69m en weeg meestal 53kg (soms een kilo minder en soms een kilo meer)

ik vind t meestal wel goed zo maar ik heb weleens van die dagen dat ik vind dat dr wel een paar kilootjes afmogen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:29
engeltje
engeltje is offline
Leeftijd: 18
Lengte: ongeveer 1.80
Gewicht: rond de 60, soms wat meer, dan weer minder.

Ik vind het prima alleen soms wel vervelend met kleding kopen. Het grootste deel van mn broeken heeft mijn moeder nu zelf gemaakt omdat ze nooit passen (te breed, of te kort) en dan nóg kunnen ze afzakken... Maar meer hoeft van mij eigenlijk ook niet, ik ben hier aan gewend
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten