Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Niet aan dergelijke ongein beginnen dus ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 15:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik kom net terug van een heerlijke vakantie in turkije, en ik heb daar 1 heel leuk meisje leren kennen dat toch wel mn vakantievriendinnetje is geweest zegmaar. (ook al moest ze halverwege mijn vakantie weer weg ![]() maar het heeft iig niks met breezah-gedoe te maken. Tis gewoon leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor zover ik het heb meegemaakt, was het toch een redelijk "leeg" iets. Veel zoenen en feesten, maar opzich niet heel veel gepraat over "de dingen des leves". wel wat gepraat natuurlijk, en niet alleen over het mooie weer, maar ook niet al te diep over zware onderwerpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() zoenen en flirten doen we allemaal wel 's, hoef je geen breezahsletjah voor te zijn... en iedereen geeft denk ik wel een andere invulling aan zijn/haar vakantieliefje. Bij breezahsletjes zal die over het algemeen wat minder zijn dan bij anderen... Moraal van mijn verhaal: vakantieliefdes, kunnen we allemaal ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad ja. Ook op mijn vakantiebestemming. Gemiddelde leeftijd lag denk ik toch rond de 18 en er werd volop geplayed. Kans dat je daar een breezah kon "krijgen" was vrij groot. Ik zelf heb geen vakantievriendin gekregen, zoals altijd. Komt gewoon omdat ik niets durf. Maar ja, op langere termijn heb ik er waarschijnlijk toch niets aan gehad. Tenminste, die kans is niet zo groot, al zou ik wel eens een keer willen proberen (alleen over de rest van de zomer genomen dan, vanaf september niet, dan heb ik het te druk met andere dingen). Maar goed, ondanks dat heb ik een leuke vakantie gehad en daar gaat het uiteindelijk om. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Hulpeloos Ieke | 0 | 04-11-2004 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Films, TV & Radio |
paradise hotel Verwijderd | 411 | 28-05-2004 15:16 | |
Liefde & Relatie |
Het grote met-hoeveel-heb-jij-gezoend topic Mindfields | 498 | 13-03-2004 09:28 | |
Seksualiteit |
vakantieliefde/vakantiesex Verwijderd | 1 | 02-08-2002 12:35 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantielefdes moet belasting worden geheven de abt van sion | 50 | 09-06-2002 14:33 |