Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar zoon pc zou niet echt sloom mogen zijn een geheugen testje zou wel eens een defect aan het licht kunnen brengen veder zou info over je OS en waneer de pc psies sloom wordt ook kunnen helpen ![]() |
![]() |
|
![]() |
als "poweruser" zou ik het wel doen dan is meer geheugen altijd fijn. al zou ik dan wel iets als win2003 gaan gebruiken die ook echt gebruik maakt van zoveel geheugen
@topic starter als je pc echt te langzaam is check dit topic dan ff : http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=814106 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ja, het is mogelijk.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik meende ooit gelezen te hebben dat dat het zelfde was met 2003... gewoon een erg compleet verhaal dus.... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Oh, en de serveredities zijn geoptimaliseerd om achterliggende processen zo snel mogelijk te draaien, de home en pro edities juist om aktieve GUI programma's te draaien. Maar je kunt het wel tweaken dit gedrag. Maar ik zie geen reden waarom je dit OS zal gebruiken voor Gamen. Ik denk dat de meeste mensen het gewoon cool vinden iets 'nieuwers' te draaien dan XP. Vinden ze meer 1337. ![]()
||
Citaat:
daarom draai ik nog gewoon 2000 lekker stabiel, snel en veiliger als xp (mits je het goed configureerd) ![]() tevens heb ik een prima server lopen op windows 2000 pro na verhuizing toch al 3,5 maand online....... niet slecht voor een windows doos ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
je moet onder de display properties wel ff de grafische acceleratie aanzetten anders zegt 2003 dat hij geen direcx heeft. ps volgens MS zou je onder 2003 geen spellen kunnen spelen maar ik draai het hier en werkt perfect het is dus meer een kwestie van weten hoe al vind ik mezelf dus niet elite of zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() qua backuppen is een externe HD reuze handig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Tis rdr van rambus. Word nauwelijks meer ondersteunt vanwegen de hoge prijs. Maar behoort tot 1 van de beste. en in dell met die specs gebruikten ze toen nog de laatste variant van Intels chipset met RDR . ... maar misschien heeft ie wel pas gekocht ofzo en dan zit te r niet in
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Aghh tis iets wat mss alleen voor deze systemen geld.... me oude laptop een compaq 2800 (p4 1,4 met 512 mb liep stukken beter op win 2000 dan op xp (home in dit geval). opstarten was netzo snel maar het gebruikte stukken minder geheugen en het liep gewoon iets soepeler dan xp veder heb ik een server lopen p4 2800 ht fbs 800 thingie met 2 gig geheugen... werkt als ik eerlijk ben ook echt het best met windows 2000 ........ miss is het wel omdat ik weet hoe ik win 2000 moet aanpassen en van xp geen kaasheb gegeten ![]() maar servertje loopt bijna 4 maanden zonder problemen en wat betreft de veiligheid.... een flink aantal van de exploids voor win xp werken niet op win2000 en aangezien er nu niemand meer is die exploids aan het maken is voor win 9X ME of 2000 komen er ook niet snel nieuwe bij ... (op die paar dan na die ook in xp zitten) tis gewoon een gevoel mss.... ik hoef me bak echt nooit opnieuw op te starten omdat iets slecht werkt... iets wat niet iedereen kan zeggen als ik om me heen kijk bv in cs. of vorige week toen ik ECL (computer groothandel) aan de telefoon had en zijn systeem ook in de soep liep... maja zijn allemaal moment opname ... Voor mij is win2000 stabieler en sneller dan xp en aangezien een win 2000 instal nu duurder is dan een xp instal en fabrikanten zoals dell ze weer zijn gaan ondersteunen /verkopen op hun zakelijke notebooks zegt dit iets over de kwaliteit van 2000 . wat ik overegens wel mis in 2000 is de herkening van fototoestellen , webcams etc..... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Aanschaf nieuwe PC Verwijderd | 114 | 26-05-2006 12:28 | |
Software & Hardware |
[upgrade] geheugen & videokaart Verwijderd | 39 | 22-12-2004 22:23 | |