Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen die drang is zo vervelend Jah ik bedoelde als hoofdonderwerp dat het triggerend zou zijn, maar dat is dit verhaal niet dus ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb genoeg afleiding of dingen die mij helpen om niet te gaan automutileren, maar kvind het gewoon zo raar dat ik het toch nog steeds erg wilt, terwijl ik bijna niet meer depressief ben Op het riagg zeggen ze ook dat het een verslaving is en van verslavingen kom je moeilijk af, of je blijft die verschijnselen heel je leven houden of kans dat je er goed vanaf komt Nou lekker is dat als ik rest van leven dat wil doen ![]() maar iig thx ![]()
||
Citaat:
![]() En het gaat ook stukken beter, maar als het iets minder gaat en ik voel die spaninngen komen, denk ik altijd terug aan laaste keer dat ik het deed en toen voelde ik me zooo goed toen ik het had gedaan, net of je je een god voelt ofzow was egt vreemd ![]() en dat mis ik gewoon erg, gewoon het gevoel dat na jehet had gedaan je alles aan kon, ik voelde nog wel walging naar mezelf, maar het "god" gevoel etc.. en dat vind ik best moeilijk om te vergeten omdat ikdat gevoel weer wil hebben
||
Citaat:
OoK voel ik me goed en heb ik een leuke tijd, denk ik er nog aan ![]() Kdenk dat het gewoon een heel rg lang proses word eer ik daar van af ben...Het riagg heeft ook een keer gezegt dat het bij mij nu in mijn persoonlijkheid zit omdat ik ut zolang heb gedaan ofzow iets ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik denk dat het inderdaad een heel lang en moeilijk proces is om ermee te stoppen, maar ik denk niet dat het onhaalbaar is. En daarbij komt natuurlijk nog dat je het echt zelf moet willen. Moeilijk..
||
Citaat:
En idd, je moet het zelf willen, anders is er natuurlijk geen beginnen aan...
||
Citaat:
Ik denk dat die drang ook stuk minder word als ik het ook voor mezelf doet.. Maar dat vind ik het allermoeilijkste omdat ik nog steeds denk dat ik het verdien om mezelf pijn te doen
||
Citaat:
![]() Zal je maybe wel denken en als je ouders het zagen en hun gezichten, maar dat deed me juist helemaal niks ![]() Iig heel veel succes ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jij ook sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga nu ook werken bij me psych aan me zelfvertrouwen, maar aan de ene kant vind ik het eng om zelfvertrouwen te krijgen, ten eerste ik heb ut nooit gehad of iig niet veel en dan ben ik bang dat als ik genoeg zelfvertrouwen heb dat ik dan arrogant over gaat komen en dat wil ik absoluut niet...Zoals nu als ik een complimentje krijgt in het echte leven dan lul ik er maar over heen, ik kan echt GEEN dankje zeggen, omdat ik dan bang ben dat hun gaan denken van : Owh zij denkt dat ook dus ze zal zichzelf wel oh zo leuk vinden en ik wil niet dat hun dat gaat denken als ik zeg : dank je
||
Citaat:
||
Citaat:
iig thx ![]()
||
Citaat:
Btw hoe gaat het nu met jouw thuis, want je was toch uit die gastgezin en weer thuis gaan proberen? Iig jij ook heel veel succes *knuffel terug*
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kdenk toch eigelijk wel dat je die drang toch wel blijft voelen het grootste deel van je leven, net als met andere verslavingen..net als met roken je heb al 5 jaar niet gerookt en als andere om je heen gaan roken krijg je ook weer die drang om gezellig mee te gaan roken, al is dit wel wat anders, maar voor voorbeeldje ![]()
||
Citaat:
ik heb wel een reden en der is ook wat aan te doen *hoop ik* en tja als je geen reden tja ook al zijn sommige problemen weggegaan en je blijft het doen uit gewoonte kom je er denk ik nooit meer van af omdat je geen reden heb om te stoppen alleen dat het de mensen om je heen pijn doet, maar alsje het dan al zolang doet, kan dat je ook niet meer schelen...
||
Citaat:
![]() Maarja, ik ben idd, weer thuis. Maar er beginnen toch weer spanningen te komen. Iedreen valt weer terug in zijn oude patroon, dus komen er weer van die kleine spanningen. Ik ga toch eens de mogelijkheid om op mezelf tegaan onderzoeken. Al weet ik dat dat niet de allerbetse keuze is. Maar het gaat thuis volgens mij gewoon niet...
||
Citaat:
![]() Kan je maybe thuis geen nieuwe afspraken maken met je ouders, over wat er al moeten veranderen zodat niet alles zo word als dat het was? Bedoel je op jezelf, in begeleid wonen of iets anders? dat zou kunnen helpen maar ik denk datdat niet het beste is, misschien wel tijdelijk, maar als jedan weer thuis ben begint alles opnieuw, kan jebeter en nu aan werken en goede afspraken maken dan weer weg te gaan denk ik...Al had ik wel hetzelfdegedaan als wat jij wilt, maar tog...
||
Citaat:
en dit toch niet ? ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Erge geestelijke problemen Anoniem_1337 | 27 | 28-03-2010 11:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De effecten van het rookverbod T_ID | 266 | 12-08-2009 18:52 | |
Psychologie |
Is het weer te druk thuis? Eend | 10 | 01-04-2005 13:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Belast de vakbonden!!! Maalman | 41 | 30-10-2004 15:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 |