|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Hoeveel gaatjes heb jij? | |||
| ik heb 1 gaatje |
|
23 | 16.43% |
| ik heb 2 gaatjes |
|
11 | 7.86% |
| ik heb 3 gaatjes |
|
3 | 2.14% |
| ik heb meer dan drie gaatjes |
|
33 | 23.57% |
| anders, nl: ...... |
|
70 | 50.00% |
| Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Kies is niet mijn schuld, voortanden wel. Vandaag ik mijn eerste vulling bij geslepen, hij heeft lekker in mijn tandvlees zitten slijpen. OW JOY.
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb mooie tanden (op zich dan) maar omdat ik op mijn zestiende kiezen doorkreeg die ik op mijn twaalfde zou moeten hebben ging 1 tand een beetje scheef staan. Toen liet ik 4 kiezen trekken en kreeg een beugel (die ik nu nog heb). |
||
|
|
||
|
Citaat:
wat grappig!Ik heb +- 8 jaar met een beugel gelopen maar ben er nu sinds een paar maanden vanaf. Er is wel weer 1 kiertje ontstaan naast mijn hoektand heb 4 grote vullingen (die gaatjes heb ik eigenlijk al sinds mijn gewone kiezen doorkwamen, toen heb ik een tijdje slecht gepoetst). ik poets 2 x per dag en mijn tanden zijn redelijk wit .. |
||
|
|
||
|
Citaat:
ik oowk.. ben nu 16,19 maand oud en heb nog geen beugel in me mond gehad.. mijn 'lieve tandarts' (me moeder heeft me vaak genoeg moeten tegenhouden om die vent niej alsnog te wurgen *grrrr* ) heeft me nooit doorverwezen naar een Ortho.. en wij maar denken, njah hij zal het wel weten Krijgen dan eindlijk op gigantisch aandringen van mij en mijn moeder een afspraak via de tandarts met Ortho. Zijn dan eindelijk op praktijk, gesprek met Ortho begint: Ortho:'Jemig, dit is wel heftig jah, kon u niet eerder komen? (me moeder dacht al van: Zijn ze hier dan zo streng op de tijd gelet?) Moeder: Hoeveel zijn we te laat dan? Een paar minuutjes tog maar? Ortho: Jah dat ook, maar die paar minuutjes maken niej egt uit. U bent gwoon 3 of 4 jaar te laat doorverwezen naar mij.. We hebben inmiddels een andere tandarts , die vent die ik eerst had, is volges mij met vervroegde VUT (als 38 jarige )
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 23:37 | |