![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() anders zijn er vast nog wel peelings ofzo die daarvoor kunnen zorgen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mwah ik vind het niet echt nodig nu hoor... ben zo al blij genoeg. En... Ik ben bijna klaar!! Ik heb gister bloed laten prikken om te kijken of mijn vetgehalte nu wel goed was... Omdat ik nu anders bij de dokter ben geweest dan eerst de bedoeling was, zijn mijn pillen nu bijna op (nog 5 dagen!!), mss heb ik voor die tijd wel een afspraak, maar aangezien ik eind juli zou stoppen, denk ik dat ik er gewoon na deze strip mee stop!! Whoehoe!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben echt super tevrede met het resultaat!!! Mijn gezicht is zo goed als puistvrij, en ziet er echt heel erg mooi uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. Vast wel, maar die man/vrouw vindt het denk ik verstandiger om het via de dermatoloog te doen. Mijne gaf me een verwijsbrief met het advies om Roaccutane te gaan gebruiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als blijkt dat iets anders effectief is en Roaccutane niet nodig is, zou ik het zeker niet doen! Laat eerst de huisarts maar eens even alle opties bekijken. Ben je nou eigenlijk al bij hem geweest? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Na: sterke bijwerkingen, in vele opzichten. Je zal af en toe echt even op je tanden moeten bijten. (Maar dat kan dan weer niet omdat van de pillen je tandvlees gaat bloeden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, om maar met het voordeel te beginnen: je puisten verdwijnen. Dat is dan ook echt het enige voordeel dat ik bedenken kan. (mwah daar doe je het ook voor natuurlijk). NADELEN: -hele droge huid --> overal! ik moet me minstens 2 keer per dag helemaal met bodylotion insmeren, omdat ik anders uit elkaar val ![]() ![]() -droge ogen --> ik heb hier erg veel last van, en mag van de dokter dan ook eigenlijk geen lenzen in ![]() -kapotte lippen --> altijd op zak met een postje vasaline -bloedneus --> bleh - eczeem --> maar daar ben ik volgens mij sowieso wel gevoelig voor. -vooral in het begin had ik last van een erg rood hoofd, en dat kon ook hierdoor komen, omdat je huid dunner wordt... Mwah het is echt troep...maar ik zou het toch weer doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet je ook nog alternatieven die ik kan gebruiken die ook werken i.p.v van roaccutane zoals peeling ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Goed gevoel geeft het wel he, als het afgerond is zeg maar. Bij mij heeft ook echt een heel mooi resultaat opgeleverd, al moet ik nog een weekje afmaken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@katlijne is wel slim om ff na te vragen!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik wel nog ff wou zeggen: Ik ben ongeveer gelijk met jou begonnen weet ik nog wel (in Februari toch?¿) de eerste kleine twee maanden 40 mg per dag en sindsdien 60 mg per dag. Ik moet echter nog zo'n drie maanden doorgaan, totdat ik op de plusminus 150 mg per kg lichaamsgewicht zit. Dit is om de kans te verkleinen dat het terugkomt (want zoals je waarschijnlijk wel weet is die kans 1 op 3 met een normale dosis van 120 mg/kg) want de kans schijnt daarvan toch aanzienlijk achteruit te gaan. Iets wat ik maar al te graag wil. Ik hoop maar voor jou dat niet blijkt dat je te snel gestopt bent. Misschien komt het ook wel omdat ik echt nauwelijks last van bijwerkingen heb. Als ik twee á drie keer per dag vaseline op mn lippen smeer is dat genoeg en ik heb misschien twee keer in al die tijd een bloedneus gehad. Wel mee te leven dus. Maar hoe dan ook, gefeli, het lijkt me idd wel kei relex als zo'n vent de andere dokter erbij haalt om eens te laten zien hoe goed je dr uit ziet!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar kijk, het heeft weinig zin om me er nu druk over te maken. Mss komt het bij mij wel niet terug, of wel... Dan zien we wel weer verder. Ik vind het iig super relax om gestopt te zijn... Ik ga maandag op vakantie, en vind het lekker om me geen zorgen te maken over die pillen ![]() Nou ja het komt zoals het komt, ik ben nu nog steeds blij. En het is lekker weer ![]() ![]() ![]() Nou jij nog sterkte met slikken... Echt fijn dat je er zo weinig bijwerkingen van hebt!! Voor meisjes schijnt deze kuur trouwens altijd wel zwaarder te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
ik gebruik voor mijn lichaam gewoon een kruidvat fles bodymilk met aloe vera voor de droge huid. die creme is echt heul erg vettig ![]() Maar of die echt helpt weet ik niet, want vaak gebruik ik hem niet ![]()
||
Citaat:
Vandaag mijn laatste pilletje genomen! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @katlijne: toch maar begonnen... Mss wel goed, anders blijf je er maar mee in je hoofd zitten dat je ermee wil beginnen blablabla... Bij mij werkte dat spul toch wel heel erg snel ja. Goed insmeren, dan heb je er uiteindelijk toch weinig (zichtbare) last van! Ik gebruikte allemaal babyproducten; deze zijn mild voor je huid. Babyshampoo tegen de roos die ik kreeg, en mijn haar werd toch niet meer vies/ vet. Babybodylotion --> deze voelde niet echt vet aan op je lichaam, maar werkte toch goed ![]() ![]() ![]() ![]() Suc6 ermee! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet of ik het kan blijven gebruiken (shampoo), omdat ik daar mijn haar denk ik niet goed schoon mee krijg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een vraagje... wat voor soort creme is goed om te gebruiken nadat je gestopt bent... Die babycreme vind ik nu te vet, en ben bang dat het daar snel van terug komt. Mijn huid is nu ook niet meer zo schaal dat het die creme nodig heeft. Maar om nou meteen weer mijn creme voor de vette huid met puisten te pakken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mja, de shampoo gebruik(te) ik eigenlijk ook niet zo vaak, eerder de douchegel. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sinds ik gestopt ben heb ik geen puistjes gehad (afkloppen!!) --> zie paar post eerder, van dat ik in de stress schoot... Maar dat bleek een moedervlekje te zijn ![]() ![]() Ik ben daarentegen dus wel HEEL blij dat ik gestopt ben... zeker met dit weer... Mijn huid ziet er echt goed uit --> kreeg net nog een compliment van de buurvrouw die ik echt nooit zie ![]() Maar voor de mensen die nu met de kuur bezig zijn, good luck! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #3 Lyne | 40 | 03-04-2015 08:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Deel 2] Ervaringen met Roaccutane johnbiezen | 109 | 09-03-2009 15:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Methuselah | 2 | 19-01-2007 19:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
ervaring met deze geneesmiddelen? Sorela | 1 | 23-05-2005 01:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puisten komen 1,5 jaar na Roaccutane-kuur terug!!! Verwijderd | 2 | 05-11-2003 19:28 |