Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet denk ik zelf nog even je verhaal een keer goed doorlezen want heel veel zinnen lopen niet. Ook moet je wat meer punten en komma's plaatsen want dat leest wat prettiger. Het verhaal op zich vind ik wel leuk, omdat ik ook de sfeer ken die je beschrijft.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Heey,
Ik vind het eigenlijk heel storend om te lezen. Veel fouten, die de anderen er al uit hebben gehaald zie ik. En in tegen stelling tot de anderen krijg ik er nog geen vakantie gevoel van. Misschien in de volgende stukken wel. Ik wacht af...
|||||
![]() |
om eerlijk te zijn vind ik het niet al te best geschreven. het is nogal slordig en de zinnen lopen niet lekker zoals Daantje ook al zei. je wisselt ook nogal eens tussen tegenwoordige en verleden tijd. daar moot je goed op letten want het stoort enorm. het is zeker niet slecht hoor, maar ik vind zelf het begin altijd het belangrijkst, dat geeft toch de reden om door te lezen of niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat dit helpt in je verhaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je sfeerbeschrijving is (wat de rest ook al zei) erg goed! ![]()
|
Ik vind het heel erg raar dat je twee werkwoordstijden door elkaar heen gebruikt. Verleden én tegenwoordige tijd. Soms kan dat wel, als de schrijver/hoofdpersoon ergens commentaar op geeft bijvoorbeeld, maar hier kan het echt niet.
Verder vind ik het niet lekker lezen. De zinnen lopen niet, je kan proberen meer variatie te brengen in hetgeen je wilt vertellen. Zoals (PiTT) ook al zei dus. Op zich is de sfeerbeschrijving wel goed, maar omdat ik me stoor aan de werkwoordstijden en aan de zinnen die steeds hetzelfde lijken, springt het er voor mij niet uit. Maar gewoon blijven schrijven hoor. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Even een algemene hint: probeer vanaf de eerste zin de aandacht van de lezer vast te houden. Ik zou dus niet beginnen met een landschapsbeschrijving (in ieder geval niet zo-een), maar met bijvoorbeeld een kennismaking met de hoofdpersoon. Het zou zonde zijn als lezers al afknappen voor het verhaal goed en wel begonnen is.
Ik zou soieso nog wat doen aan de beschrijving. Er is niets mis met lange beschrijvingen, maar het is belangrijk dat ze tot de verbeelding spreken of een bepaalde sfeer oproepen. En dat mis ik een beetje. Verder: ga vooral verder met schrijven ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn verhaal Limoentjesfris | 9 | 10-05-2013 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Psychologie |
Mijn verhaal PapaRoach<3 | 11 | 16-05-2008 20:19 | |
Psychologie |
wie herkent zich in mijn verhaal? terror4life | 15 | 28-11-2004 02:10 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Mijn verhaal kissssssss | 42 | 15-04-2003 15:04 |