Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het is idd snel afgekeken ja, maar dan nóg is het mijn eigen werk. er is nl. nergens een 3d-model van te vinden, ik heb het ding gewoon als uitgangspunt gebruikt, daar staat geen straf op ![]() nu ik het plaatje trouwens weer eens zie.... smoke launchers zijn best een goed idee ![]() bellyshot: Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 20:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zoals gezeg puik staatlje werk. Misschien moet je meer poly's gaan gebruiken zou er een stuk mooier uitzien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
das een programma uit 1997 ik heb sinds gisteren versie 6.6 binnen, daardoor kon ik de rupsbanden toevoegen. ik hou va die wh40k style (ik speel het zelf niet), lekker over-the-top, helaas dat die bende zo duur is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
veel mensen zien 3d-modelling als een bijna magische kunst, terwijl echt bijna iedereen het zou kunnen. als je een beetje een programma gebruikt dat gemaakt is voor de gemiddelde gebruiker en je kan een beetje engels dan kan je met een paar uur er al iets uit hebben, vaak is eht dan utter crap (was mijn eerste ook), maar daarna word het al gauw beter. met truespace is het "easy to learn, hard to master", maar dat geld volgens mij ook voor 3dsmax enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() volgens mij zijn al die paketten min of meer hetzelfde, truespace kan de meeste formaten ook lezen enzo. volgens mij is alleen de vormgeving wat anders, de 1 zal wat beter renderen dan de ander enzo.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|