Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2004, 17:00
Verwijderd
ok, ik heb er nu rupsbanden onder gezet, vrij tricky, maar wel te doen, apart topic omdat het nu geen HOVERtank meer is.

alstu.

/ik zal her in der nog wat pantserlaten platsen om de "leegte" weg te halen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2004, 20:30
Verwijderd
Sorry maar het moment dat ik jouw spul zag moest ik aan dit denken.

Weet je heel zeker dat het eigen werk is? Niet een beetje heel veel gebruik gemaakt van dit voorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:35
Ostard
Ostard is offline
Fuckin hell lijkt verdomde erg ... alleen moet ik eerlijk zeggen als hij het als voorbeeld heeft gebruikt dan lijkt et er wel netjes verdacht veel op.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:38
Verwijderd
Klopt maar zet er dan op zijn minst bij dat je een voorbeeld hebt gebruikt.
Ik vind het knap hoor. Ik kan het niet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Mentu schreef op 17-07-2004 @ 21:30 :
Sorry maar het moment dat ik jouw spul zag moest ik aan dit denken.

[afbeelding]

Weet je heel zeker dat het eigen werk is? Niet een beetje heel veel gebruik gemaakt van dit voorbeeld?
hehe, iemand die het gevonden heeft.

en het is idd snel afgekeken ja, maar dan nóg is het mijn eigen werk.
er is nl. nergens een 3d-model van te vinden, ik heb het ding gewoon als uitgangspunt gebruikt, daar staat geen straf op

nu ik het plaatje trouwens weer eens zie.... smoke launchers zijn best een goed idee

bellyshot:

Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 18-07-2004 @ 08:39 :
hehe, iemand die het gevonden heeft.

en het is idd snel afgekeken ja, maar dan nóg is het mijn eigen werk.
er is nl. nergens een 3d-model van te vinden, ik heb het ding gewoon als uitgangspunt gebruikt, daar staat geen straf op
Ghe ik warhammer nou al bijna 6 jaar. Dan ken ik het meeste wel
Maar zoals gezeg puik staatlje werk. Misschien moet je meer poly's gaan gebruiken zou er een stuk mooier uitzien.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Mentu schreef op 17-07-2004 @ 21:40 :
Ghe ik warhammer nou al bijna 6 jaar. Dan ken ik het meeste wel
Maar zoals gezeg puik staatlje werk. Misschien moet je meer poly's gaan gebruiken zou er een stuk mooier uitzien.
het originele model is gemaakt in truespace 3.2
das een programma uit 1997
ik heb sinds gisteren versie 6.6 binnen, daardoor kon ik de rupsbanden toevoegen.

ik hou va die wh40k style (ik speel het zelf niet), lekker over-the-top, helaas dat die bende zo duur is.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:48
Simplicity9
Simplicity9 is offline
Kewl.. anhoewel totaal niet mijn smaak/stijl. Ik vind hem wel goed gelukt, zou het zelf nooit kunnen. Hoe maak je zoiets?
Oud 17-07-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Simplicity9 schreef op 17-07-2004 @ 21:48 :
Kewl.. anhoewel totaal niet mijn smaak/stijl. Ik vind hem wel goed gelukt, zou het zelf nooit kunnen. Hoe maak je zoiets?
het is niet zo moeilijk als het lijkt hoor.

veel mensen zien 3d-modelling als een bijna magische kunst, terwijl echt bijna iedereen het zou kunnen.
als je een beetje een programma gebruikt dat gemaakt is voor de gemiddelde gebruiker en je kan een beetje engels dan kan je met een paar uur er al iets uit hebben, vaak is eht dan utter crap (was mijn eerste ook), maar daarna word het al gauw beter.

met truespace is het "easy to learn, hard to master", maar dat geld volgens mij ook voor 3dsmax enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 17-07-2004 @ 21:56 :
met truespace is het "easy to learn, hard to master", maar dat geld volgens mij ook voor 3dsmax enzo.
Ik denk persoonlijk dat de bekendere "grote" softwarepakketten (ik ken Truespace niet dus kan daar niet over oordelen) net zo goed 'hard to learn' als 'hard to master' zijn. Ik ben nu ongeveer een jaar regelmatig bezig met 3d (gebruik 3dsmax) maar heb het idee dat ik eigenlijk nu pas een redelijk basis heb opgebouwd qua kennis en techniek. (Om maar te zwijgen over het masteren )
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 17-07-2004 @ 22:46 :
Ik denk persoonlijk dat de bekendere "grote" softwarepakketten (ik ken Truespace niet dus kan daar niet over oordelen) net zo goed 'hard to learn' als 'hard to master' zijn. Ik ben nu ongeveer een jaar regelmatig bezig met 3d (gebruik 3dsmax) maar heb het idee dat ik eigenlijk nu pas een redelijk basis heb opgebouwd qua kennis en techniek. (Om maar te zwijgen over het masteren )
dat zeg ik toch ook?
volgens mij zijn al die paketten min of meer hetzelfde, truespace kan de meeste formaten ook lezen enzo.
volgens mij is alleen de vormgeving wat anders, de 1 zal wat beter renderen dan de ander enzo....
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 02:02
Verwijderd
Nee, jij zegt 'easy to learn, hard to master'. Ik zeg juist 'hard to learn, en al helemaal hard to master'.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 18-07-2004 @ 03:02 :
Nee, jij zegt 'easy to learn, hard to master'. Ik zeg juist 'hard to learn, en al helemaal hard to master'.
vermoeidheid slaat toe
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 20:06
Verwijderd
update.

angezien hij er toch al zoveel op lijkt maak ik er maar een 40k voertuig van, period
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten