Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 13:49
Radijs
Radijs is offline
Ik was laatst aan het kijken naar 3d brillen op het net, ik kwam gelijk al op een site waar ze een 3d bril hadden voor 65 euro, das natuurlijk niet duur en de beschrijving komt goed over, stereoscopisch, een linkerbeeld voor je linker oog en rechterbeeld voor je rechter en zo zou je dan diepte kunnen zien. Maar ja, 65 euro vind ik erg goedkoop en een verkoperspraatje is makkelijk gemaakt, zeker op het internet, dus ik wil geen kat in de zak kopen.

Dus weet iemand wat meer van die dingen, en is de volgende 3d bril het geld waard: Right Thing Shop

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 13:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 14:13
Verwijderd
even gegoogled (1e hit) leverde een review op met een link naar de website van de makers.

Bijna alle 3D brillen werken op dezelfde manier; de een is alleen kwalitatief wat beter dan de ander
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 14:16
Koen
Koen is offline
Aangezien die dingen al een jaar of 6 geleden voor consumenten op de markt kwamen maar het nooit een succes is geworden denk ik niet dat je er al te hoge verwachtingen aan moet stellen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 15:02
Radijs
Radijs is offline
Citaat:
eddie schreef op 23-07-2004 @ 15:13 :
even gegoogled (1e hit) leverde een review op met een link naar de website van de makers.

Bijna alle 3D brillen werken op dezelfde manier; de een is alleen kwalitatief wat beter dan de ander
Bedankt, die review heeft al wat vragen van mij beantwoord.

Het beste is alleen om die dingen zelf te testen, maarja, waar?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 16:53
T_om
T_om is offline
houdt er wel rekening mee dat als je bijvoorbeeld een First person shooter speelt met bv 60 fps datje uiteindelijk maar 30 fps overhoud doordat de helft van de beelden wegvalt door dat stereoscoop gebeuren. 30 fps speelt niet echt lekker
Oud 23-07-2004, 18:05
Verwijderd
Nonsensdingen. Geen geld aan uitgeven.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:18
Kurogane
Kurogane is offline
Kan je der wel gewoon goed een film mee kijken op je monitor, daar ligt het tog veel anders dan bij gamen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:12
Verwijderd
Wat voor nut zou dat hebben? Zo'n bril maakt niet ineens alles 3D, ofzo. Het spel moet een speciale ondersteuning hebben. Als jij een film kijkt door zo'n bril ziet het er alleen maar heel vaag uit.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:21
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2004 @ 23:12 :
Wat voor nut zou dat hebben? Zo'n bril maakt niet ineens alles 3D, ofzo. Het spel moet een speciale ondersteuning hebben. Als jij een film kijkt door zo'n bril ziet het er alleen maar heel vaag uit.
realistisch is het juiste woord
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:19
Bleater
Bleater is offline
Hoofd pijn verwekkende troep
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:27
Kurogane
Kurogane is offline
De meeste spellen werken wel met de bril je ziet echt omgevingen/voorwerpen 3d omdat er wel ''diepte'' informatie aanwezig is. met films helaas niet want die zijn nog steeds 2d maar dezelfde makesn van die bril hebben ook zo'n software ontwikkeld om films 3d van te maken maar dat is heel beperkt..werkt dus niet goed met films
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:30
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2004 @ 23:12 :
volgens mij heb jij nog nooit zo'n brilletje gehad, want het werkt gewoon goed. het spel hoeft helemaal geen speciale ondersteuning te hebben de software vanaf de videokaart is voldoende..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 24-07-2004 @ 00:30 :
volgens mij heb jij nog nooit zo'n brilletje gehad, want het werkt gewoon goed. het spel hoeft helemaal geen speciale ondersteuning te hebben de software vanaf de videokaart is voldoende..
Ik heb juist wel zo'n bril gehad die in een Asus-kit zat en het werkte voor geen meter.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:57
Kurogane
Kurogane is offline
dan zal er wel iets mis zijn gegaan..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 01:27
Bleater
Bleater is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 24-07-2004 @ 00:57 :
dan zal er wel iets mis zijn gegaan..
nee , die dingen zijn gewoon crap.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 10:31
Verwijderd
idd. die dingen bestaan wel, maar het werkt gewoon niet goed. die zooi moet nog doorontwikkelen, maar er is volgens mij bijna geen vraag naar dus...
ik heb bij een vriend van mij wel eens een spel gespeeld met zo'n bril op maar idd, die FPS zuigt hard

trouwens ik vond de 3D bij lange na geen 3D.

ik zou nog een jaar of tien wachten
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 00:54
Preaper
Preaper is offline
Ik weet in ieder geval dat je goed moet kijken of de brillen het licht van buiten wel goed afsluiten. Dit kan als erg storend worden bevonden, vooral als het licht van de ene 'monitor' anar het andere(verkeerde) oog kan gaan.
Oud 25-07-2004, 07:49
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Wel eens zo'n ding geprobeert
Zag er wel leuk uit, kreeg wel de neiging "mn hand in de monitor te steken" Maar na 5 minuten ofzo had ik al schoftige koppijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten