Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik mis m'n vriend ook erg... Maaaar... over een week is ie al onderweg naar huis! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Gisteren ging ik zo vroeg weg dat de post er nog niet was, en vanmiddag kwam ik laat thuis. Ik wist zo zeker dat ie er zou zijn, nou niet dus ![]() Straks is ie alweer terug als ik eindelijk die brief krijg...
||
Citaat:
Mijn kaart vanuit Frankrijk is de 20e op de bus gedaan en de 23e pas afgestempeld, dus er kan nogal wat tijd tussen zitten. En ik denk van hoe verder weg de kaart/brief komt, hoe langer het duurt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() moet gewoon goedkomen, alleen nog allebei n goede reis, zonder ongelukken, dan komt alles goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh... dus als ie morgen komt dan gaat t net zo snel als de jouwe. Daar hou ik me dan maar aan vast ![]() Maar ik had een brief op de post gedaan, en die was er 2 dagen later ![]()
||
Citaat:
de Nederlandse post is over het algemeen stukken sneller dan de Franse, dus daarom heeft hij t van jou al denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hele lieve brief ![]() En nu nog 3 nachtjes slapen ![]()
||
Citaat:
![]() ik kreeg weer een smsje vanmiddag en moet nog 5 of 6 nachtjes slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() anyway, ik begin dr nu na anderhalve week steeds meer te missen. Ik moet voor meer en vooral andere afleiding gaan zorgen, want dit patroon gaat mij nu vervelen (in de zin dat ik te veel aan dr denk) Vanavond of morgen een avond je weg waarschijnlijk. Gelukkig hoor ik zo'n beetje elke dag wat van dr en dat doet me heel erg veel goed ![]() Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 07:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|