![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doe ik ook heel veel ja, vieze kutnicht kankerhomo kutneger! Alleen ik scheld negers nooit uit voor neger dan krijg je vaak klappen ![]() Ik scheld eigenlijk de hele dag door, als ik alleen ben, als ik bij vrienden ben, als ik bij mn ouders ben... daar heb ik het ook aan te danken die lopen zelf ook altijd te vl00ken alleen ze zijn de laatste tijd geminderd omdat ze door hebben dat het bij mij een beetje uit de hand loopt maar daar zijn ze te laat mee haha ![]() Die achterlijke mensen van die papegaaienbond hebben stront in hun hoofd, van hun moet je je in plaats van scheldwoorden dingen gebruiken die niet hard aankomen zoals appelflap en slagroomsoes ![]() Tsja het lucht gewoon enorm op! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nonde!! (of nondedju!!), Tedjuu!! Miljaaarde!! Miljaardendjuu! Godvermiljaardendjuu Merde Schijt Fokt u Foorwijf, Greppelslet, vuile slonze, vuile teeve, tsjeef, goresnol, zuigzeug, aambeienbeffer, kutkip, pluispiemel,afgelubberde, klaplul, seut, vuile marina, trees, ploertenbaffer, strontbek, beftekkel, rimpelkut, dikke kip met veel vel, schurftwijf, vuile sloerie, takketeef, soepkip, pielewapper, ossekop, lamlul, stoeme kloot, buffelkut, slebberdel, snotsnol, ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kankerhond doet het altijd erg goed bij mij ![]() Ik scheld trouwens alleen met kanker als ik weet dat de mensen die het horen er geen probleem mee hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
B) Het halve forum denkt dat jij gay bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
vloeken Verwijderd | 6 | 06-02-2007 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bond tegen Vloeken bestraft bewoners Gouden Kooi Verwijderd | 105 | 15-01-2007 17:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie van vloeken? Verwijderd | 295 | 01-08-2006 18:13 |