Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 16:00
FayLa32
FayLa32 is offline
[B]hoevaak masturbeer je per dag of week?

Het gaat met vlagen, gemiddelde wás 2x per maand, nu iets meer (verveling)

en doe je dit dan stiekem als er niemand thuis is of of??

gewoon in mijn bed, ook al hebben we visite lekker boeiend, ik ben stil.

en waar doe je dit? op je bed, op je stoel, badkamer..etc.

Meestal in bed, soms douche.

En hoe lang doe je er dan over?

niet langer dan 10 minuten..mijn record staat op minder dan twee minuten
Oud 19-07-2004, 17:49
stout!
stout! is offline
Minder dan vroeger, eerlijk gezegd. Ik denk nog maar 1 ŕ 2 keer per week. Ik vind het saaier nu ik the real thing ken, maar het blijft leuk tijdverdrijf.
Ik woon op mezelf dus hoef het niet stiekem te doen, toen ik nog bij mijn ouders woonde deed ik t ook gewoon thuis in bed.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang ik erover doe, hou niet echt de tijd bij. Ik denk ongeveer 15 minuten? Beetje randjefietsen idd, lukt de ene keer beter dan de ander.
Oud 19-07-2004, 22:49
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 15-07-2004 @ 22:48 :
niet
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 23:19
Briseďs
Briseďs is offline
Niet zo heel vaak. Een keer per 2 weken ofzo.
Oud 20-07-2004, 03:07
I <3 cock
I <3 cock is offline
2 keer per maand.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:52
inferno3000
inferno3000 is offline
Hoevaak masturbeer je per dag of week?
En hoe lang doe je er dan over? Ligt eraan.... als mn vriendin er is kan het oplopen tot 3x per dag (maar dan doe ik het niet zelf uiteraard). Normalerwijze denk ik 6x per week ofzo. Maar er zijn ook dagen/weken waarop ik helemaal niks dr aan doe.

Doe je dit dan stiekem als er niemand thuis is of of??

stiekum!

Waar doe je dit? op je bed, op je stoel, badkamer..etc.
IN me bed, op me stoel en in de badkamer!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:10
topflightcarola
topflightcarola is offline
Ik doe het best vaak, ik heb gewoon veel verlangen.

Meestal zo'n 3 a 4 keer per dag.

zekur doe ik het stiekum.

(Als ik dit lees krijg ik alweer verlangen.)

Nu ik een vriend heb doe ik het nog steeds vaak. hij vind het opwindend als ik het doe waar hij bij is.

Ik doe het meestal in bed of op het toilet, helaas kan ik daar niet kreunen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:13
topflightcarola
wat is trouwens randjesfietsen,
geef gauw antwoord , dan ga ik het proberen.

(ik ben altijd in voor iets nieuws.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:38
Verwijderd
das masturberen totdat je bijna klaarkomt... en dan stop je... en na je ff gewacht hebt ga je weer verder tot hetzelfde punt... dan wacht je weer even... en da kun je dan volhouden zo lang je zelf wilt...
Meestal geeft da een stuk beter resultaat dan gewoon in 1 keer doorgaan tot je klaarkomt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:40
topflightcarola
oke. bedankt. maareh

heb jij nog ideen hoe ik het masturberen leuker kan maken.

mijn fantasien raken een beetje uitgeput
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:50
Verwijderd
euh... es ff denken or... ligt eraan wa je leuk vindt... dan kun je vanalles verzinnen:
Kans om betrapt te worden groter maken... miss t op plaatsen doen waar je t normaal gesproken nooit zou doen... samen met een vriend/vriendin...

zijn zoveel dingen... probeer maar eens iets te verzinnen dat "buitengewoon" voor je is... da maakt t denk ik wel leuker...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:46
Type
Type is offline
Citaat:
inferno3000 schreef op 25-07-2004 @ 15:52 :
Hoevaak masturbeer je per dag of week?
En hoe lang doe je er dan over? Ligt eraan.... als mn vriendin er is kan het oplopen tot 3x per dag (maar dan doe ik het niet zelf uiteraard).
je masturbeert niet zelf?

wow...

masˇturˇbaˇtie (de ~ (v.), ~s)
1 zelfbevrediging

zelfˇbeˇvreˇdiˇging (de ~ (v.))
1 seks die bestaat uit het teweegbrengen van een orgasme bij zichzelf door prikkeling van de geslachtsorganen => masturbatie, soloseks, zelfbediening, zelfbevlekking
Oud 04-08-2004, 17:47
General Fault
General Fault is offline
2 x per dag in bed of voor mn pc
Oud 12-08-2004, 04:41
MMaRsu
MMaRsu is offline
Zo vaak als ik er zin in heb, wat meestal op 10x per week komt.

Als ik het eenmaal een x heb gedaan, en ik heb de kans , dan doe ik het daarna nog wel 2x ofzo... Dus verschilt erg per week/dag .

Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 04:48.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:57
Verwijderd
Ik doe het zo vaak als ik er zin in heb. Hoeveel dat is, verschilt een beetje van week tot week. Soms iedere dag en soms een hele tijd niet.

Meestal in bed. En het maakt me weinig uit of er mensen thuis zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:18
Destrřyer
Destrřyer is offline
6 ŕ 7x per week

achter mien compu
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:46
Carrera
Carrera is offline
Ik mastrubeer bijna nooit... heb ik geen behoeft aan
aan seks denken is voor mij al genoeg

En met mijn vriendje gaat het veel beter dus heb ik dat niet meer nodig nah heel soms doe ik het bv als ik geil word als ik met mijn vriendje aant praten ben (op msn dan)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:51
rainfairy
rainfairy is offline
Ik mastrubeer zelden, ook toen ik geen vriend had...

gemiddeld denk ik zo'n 10x per jaar a 15x per jaar....maar dan zijn het periodes....ik weet nu bv niet wanneer mijn laatste keer was, ik denk zeker half jaar terug....ik word er niet geil van...dus
Oud 21-08-2004, 00:14
Dittohead
Dittohead is offline
Citaat:
Slobber schreef op 17-07-2004 @ 21:38 :
hoezo dat? Als ik geil ben ruk ik, en als ik niets te doen heb ga ik vanzelf dingen denken en zijnde een puberjongentje gaat dat een kwart van de tijd over seks (een jongen tussen de 14 en 18 denkt zo'n 28.000 keer per dag aan seks) en dan wordt ik geil. Maar dat zal ook maar ongeveer zo'n 10 dagen in het jaar zijn dus het is niet zo dat ik een verslaafde nymfomaan ben of zoiets. Gewoon potent denk ik
15 maal is wel erg veel hoor.....heb jij extreem veel eelt op bepaalde plekken?
Oud 21-08-2004, 18:06
eeriestronken
eeriestronken is offline
Ik hep t gister nog 4 miljoen keer gedaan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 23:55
Gambokkur
Gambokkur is offline
Ik masturbeer zo'n 2 keer op de 3 dagen, gemiddeld. Dit weet ik door mijn 'rukkalender'
Ik ben een paar maanden begonnen met op deze kalender bij te houden wanneer en hoevaak ik ruk. Noem me abnormaal, noem we weird, maakt niet uit.
Het blijkt dat ik nooit meer dan 3 dagen zonder mijn rechterhand kan (wegens gebrek aan vriendin ), maximaal is het 3 x per dag. Meestal in het toilet, gewoon alles uitspuiten in de lavabo en dan wat opkuisen met toiletpapier, en anders voor de pc, soms ook voor de tv, tot voor kort ook in de douche, tot ik ontdekte dat mijn kleverige uitgestoten substantie vaak blijft plakken in het gootje, door het schaamhaar erin

Ik zie dat sommige mannen in deze topic het meer dan 5 x per dag doen ? Als ik dat doe ziet mijn jongeheer helemaal rood.
Het verrast me dat vele meisjes hier regelmatig masturberen, en sommigen zelfs meerdere malen per dag doe zo voort !

Laatst gewijzigd op 21-08-2004 om 23:58.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:14
Verwijderd
hoevaak masturbeer je per dag of week?
hm...soms 3x per dag soms 1x per 2 dagen..
en doe je dit dan stiekem als er niemand thuis is of anders?
stiekem,maar vaak wel als er iemand thuis is,k heb n goed gehoor,dus k merk t wel wanneer iemand draankomt..
en waar doe je dit? op je bed, op je stoel, badkamer?
bed,voor de comp.
hoe lang doe je erover?
hangt ervanaf hoelang ik t niet gedaan heb en op welk moment..meestal zo'n 5 minuten..soms ook langer
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:41
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Citaat:
Carrera schreef op 18-08-2004 @ 19:46 :
Ik mastrubeer bijna nooit... heb ik geen behoeft aan
Oud 23-08-2004, 19:29
Verwijderd
bijvraagje voor de mannen mss:
indien ja (kga er van uit dat dat de gang van zaken is ),wat gebruik jij om het wat beter te laten glijden tijdens het masturberen?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 19:14
Mr no name
Mr no name is offline
hoevaak masturbeer je per dag of week? 3x per dag

en doe je dit dan stiekem als er niemand thuis is of of?? Overal waar ik alleen ben thuis

en waar doe je dit? op je bed, op je stoel, badkamer..etc. Bed, douche, bank, achter pc

voor alle heren en dames die bezet zijn: masturberen jullie ook? ondanks jullie al een vriend of vriendin hebben? Ja
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 21:18
Verwijderd
hoevaak masturbeer je per dag of week? heel verschillend

en doe je dit dan stiekem als er niemand thuis is of of?? gewoon als ik zin heb

en waar doe je dit? op/in je bed

voor alle heren en dames die bezet zijn: masturberen jullie ook? ondanks jullie al een vriend of vriendin hebben? Ja voornamelijk door de afstand
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:41
MrRoMantic
MrRoMantic is offline
damn iemand die het 10 x per dag doet, wel last van je pols dan, komt na verloop van tijd een mooie sixpack op... As for me...zo min mogelijk,laat liever iemand anders dat doen

Ciao
Oud 26-08-2004, 22:56
liefiej
liefiej is offline
echt z0 weinig,, 1 x in de paar weken 0fz0w, heb een vriend vink veel lekkerder dan... enne als ik het d0e in me bed, kan ineens z0'n beh0efte krijgen... kus
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 07:12
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
NoemMijMaarZo schreef op 15-07-2004 @ 17:46 :
Na sommige topics te lezen uit de rubiek sexualiteit, ben ik eigenlijk heel erg benieuwd naar de volgende vraag:

hoevaak masturbeer je per dag of week?
en doe je dit dan stiekem als er niemand thuis is of of??
en waar doe je dit? op je bed, op je stoel, badkamer..etc.

voor alle heren en dames die bezet zijn: masturberen jullie ook? ondanks jullie al een vriend of vriendin hebben?

haha het klinkt misschien raar of stom maar lijkt me wel grappig om te weten, zeker voor sommige forumbezoekers die elkaar kennen :-)

van die geile pubers die lollig denken te zijn hoeven niet te reageren hoor

dit is serieus
per dag of per week 1x per MAAND dear...
stiekem: nah niet persee als andere mensen t maar niet merken vind ik t best
onder de douche
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:20
Verwijderd
Wisten jullie trouwens dat masturberen (of vaak seks hebben) goed is voor je libido? Als je elke dag masturbeert dan raak je eraan gewend dat je elke dag iets van seks hebt, dus dan ga je vanzelf elke dag willen... als je daarentegen nooit masturbeert en nooit seks hebt, dan raak je daar na een maandje of wat aan gewend en dan geef je er ook absoluut niets meer om.
Dit heb ik trouwens zowel uit een college over seksualiteit, als uit een seksuele relatie-zelfhulp boekje, als uit een artikel in een cosmopolitan, als uit eigen ervaring .
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:36
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
seCond ChoiCe schreef op 23-08-2004 @ 20:29 :
bijvraagje voor de mannen mss:
indien ja (kga er van uit dat dat de gang van zaken is ),wat gebruik jij om het wat beter te laten glijden tijdens het masturberen?
Zoals de meesten waarschijnlijk ... speeksel.
Meestal probeer ik tweemaal achter elkaar te masturberen, omdat de tweede maal ik veel harder klaarkom dan de eerste maal.
En verder is masturberen (of beter 'klaarkomen') goed voor je prostaat. Studies hebben aangetoond dat je daarmee je kansen op prostaatkanker significant verminderd.
Dus jongens spuiten maar !!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:20
Marleentjuh15
Marleentjuh15 is offline
Ik doe het best wel vaak, gemiddeld zon 4 keer per week ofzow
Of er wel of niet mensen thuis zijn boeit niet echt, doe het toch op me kamer,op de plee, of onder de douche, maar als ik alleen thuis ben ook wel in de woonkamer op de bank ofzow (en dan maar hopen dat er niet net iemand thuiskomt, want zo snel heb ik me kleren nou ook weer niet aan, maar geeft wel een extra geil idee). heb het ook wel es op de plee op school gedaan
en als ik een vriend heb die ik het evengoed nog, of samen met hem, kan ook heel geil zijn!!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:05
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Sarah schreef op 27-08-2004 @ 13:20 :
Wisten jullie trouwens dat masturberen (of vaak seks hebben) goed is voor je libido? Als je elke dag masturbeert dan raak je eraan gewend dat je elke dag iets van seks hebt, dus dan ga je vanzelf elke dag willen... als je daarentegen nooit masturbeert en nooit seks hebt, dan raak je daar na een maandje of wat aan gewend en dan geef je er ook absoluut niets meer om.
Dit heb ik trouwens zowel uit een college over seksualiteit, als uit een seksuele relatie-zelfhulp boekje, als uit een artikel in een cosmopolitan, als uit eigen ervaring .
Oh. Ik had het tegendeel verwacht.
Oud 03-09-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 27-08-2004 @ 13:20 :
...
...
hoe toepasselijk

ontopic: ongeveer 2 keer in de 3 dagen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:08
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Type schreef op 18-07-2004 @ 19:13 :
hoe en waarom heb je inspiratie nodig voor masturbatie?

fantaseren etc? newsflash: OP HET INTERNET is zoveel te vinden dat je voor de komende 500 JAAR geen inspiratie meer nodig hebt, of je nou van blank, zwart, blond, bruin, man, vrouw of dier houdt...

euhm, ik masturbeer wel eens, like, om de dag een keer ofzo, wiv.
Voor het slapen gaan
Niet iedereen word opgewonden van visuele stimuli. Over het algemeen worden mannen meer opgewonden van visuele stimulie, en vrouwen meer van verhalen/fantasieën, maar er zijn genoeg mannen die dat ook hebben hoor. Doe mij maar een fantasie boven een filmpie of een plaatje. En zodoende kan het dus ook bést gebeuren dat je een tijd geen inspiratie hebt.
Oud 05-09-2004, 15:20
GideonGeileBink
GideonGeileBink is offline
Jij bent egt dom,,je zegt 3758 x in je bericht,,''serieus reageren'',,mensen krijgen dan juist de neiging om onserieus te reageren,, ,,ik zeg het maar even

Maar ik ik masturbeer de laatste tijd niet meer,,eerst deed ik 24'7,, ,,ben het een beetje zat,,
Oud 05-09-2004, 15:30
Futurist
Futurist is offline
Ik doe het alleen als ik geil ben, maar altijd op m'n kamer. En niet IN bed, maar OP bed... En aangezien ik mezelf niet vinger maar het met een kussen doe zittend op de bedrand, geeft dat een nogal hard ritmisch geluid..

Okee ik zal jullie verdere details besparen .
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten