![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De boeker van flevo gaat van de week naar nashville, wie weet komt er toch nog een gave naam bij(sowieso komen er nog wat geloof ik, maar dan minder bekende bands) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hmm...morphia en the spirit that guides us zijn gaaf, maar das mij te weinig voor die 85 euro
||
Citaat:
![]()
|
ik ben overal inzetbaar, dus waar ik terecht kom is me allemaal nog niet duidelijk
![]() maar heb er al wel veel zin in ![]() ![]() Owja, beste mensen... Ik ken dus ook vrijwel geen één band... ik heb vorig jaar genoeg met mensen gesproken, en genoeg van het festival mee gekregen om te zeggen dat het een festival is als elk ander, met als bijzaak het geloof. Voor mensen die geloven is het misschien een hoofdzaak, maar voor mij als niet gelovige een bijzaak. Sta ook eens open voor andere dingen, en zeik niet meteen alles af. De mensen die de grootste mond over het geloof hebben, weten zelf niet eens wat zoiets in houdt... Mochten er mensen zijn die de uitzendingen van vorig jaar willen terug luister (3fm X-noise). Ik heb alles opgenomen, dus stuur maar een pm voor meer info... gegroet en tot op Flevo, of een ander festival
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 15:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben er nooit geweest wel veel over gehoort, me zus is er wel es geweest, beetje vergelijkbaar met lowlands alleen dan is dit gelovig....
zelf ben ik behoorlijk christelijk opgevoed, nog niet zo erg als mijn zus en broer die 5 jaar ouder zijn als mij... sinds mijn 12e gaan mijn ouders niet meer naar de kerk en doen ze eigenlijk niet veel meer aan hun geloof, ik zelf eigenlijk ook niet, geloof wel maar verder weet soms ook niet meer wat ik moet geloven... en nu zie ik het verschil tussen gelovige en ongelovige mensen....die is er niet veel, gelovige mensen gaan ook flink stappe keertje flink doorzakken en ga zo maar door....ze make ook lol blablabla precies hetzelfde....en de meeste hebbe ook sex voor het huwelijk, by the way veel niet gelovige houde zich hier ook aan! ik weet wel dt zulk soort festivals heel gezellig zijn en dat het egt allemaal geen heilig gedoe is... als je er nix van weet heb dan ook geen commentaar, maar ga eerst eens kijken!! ja je hebt altijd heilige brave boontjes maar dat heb je bij ongelovige mensen ook!en denk niet altijd zo aan die houten kerkbankjes en saaje liederen zinge haha!want wij ginge vroeger ook niet naar zo'n kerk, juist naar een kerk met zelfde soort muziek, alleen met een tekst met wat andere inhoud...oftwel een inhoud haha!! |
![]() |
|
helaas helaas geen tourniquet!!!!
Jars of Clay, plumb, Seventh Aveneu schijnen live ook wel leuk te zijn.... Andy hunter lijkt em ook wel es wat...Waarschijnlijk moet ik echter toch werken, maar het is der wel heel gezellig (teminste die 1ne keer dat ik er wel was..).. dus wie weet .....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() laten we maar zeggen dat jij er niet veel van weet ![]() Ik zeg niet dat ik er wél veel van weet, maar ik heb me (als niet gelovige jongen) laten vertellen dat gelovige mannen ook wel eens sex hebben voor het huwelijk. Net zo dat er ook niet gelovige mensen GEEN sex hebben voor het huwelijk....
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En laten we verder maar weer ONTOPIC posten: nog maar 3 weken ![]()
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Flevo 2005 Impulse | 32 | 14-07-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |