Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2004, 15:51
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 22-04-2004 @ 15:19 :
laatste opmerking , ik heb altijd gelijk.. en religie is uit de mode
alsof het wat uit maakt of het in de mode is of niet....

De boeker van flevo gaat van de week naar nashville, wie weet komt er toch nog een gave naam bij(sowieso komen er nog wat geloof ik, maar dan minder bekende bands)
Advertentie
Oud 26-04-2004, 14:34
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
FaZ schreef op 13-04-2004 @ 15:16 :
Elke mongool kan dit constateren.
wat weer genoeg zegt over jouw intellect...

hmm...morphia en the spirit that guides us zijn gaaf, maar das mij te weinig voor die 85 euro
Oud 26-04-2004, 15:43
HeadNoise
HeadNoise is offline
beetje triest zoals hier wordt gedaan over mensen die gelovig zijn.
Ik weet zelf nog niet of ik naar Flevo ga, er zijn niet echt bands die ik de moeite waard vind en dan is 85 euro vrij duur voor een festival. Maar goed...gelovigen zijn ook maar gewoon mensen...ik ben ook gelovig en ik drink ook gewoon bier, ga ook gewoon uit, hou ook van goeie muziek, loop echt niet te mierenneuken als een ander niet gelovig is, heb ook gewoon piercing, slaap ook, ik eet zelfs..

maar jah, als sommige mensen te kortzichtig zijn om dat in te zien kan ik daar ook weinig aan veranderen.
Oud 03-05-2004, 20:32
Elselien
Elselien is offline
Als j nog g1 18 bent is ut festival (maar) 65 euro...
Oud 17-06-2004, 05:49
AJMouse
AJMouse is offline
"Niet gelovigen zijn ook welkom"

Maar hoe willen zij het liefst dat je weg gaat?

correct.

Neway, ik heb niks tegen mensen die geloven, ik heb niks tegen mensen die niet geloven.

Zelf ben ik niet gelovig, maar ik vind het verschrikkelijk als er ook maar lichtelijk een vorm van overtuiging op mij wordt toegepast. Ik kan daar nogal nijdig om worden. Qua Christelijk Festival spreek ik niet uit ervaring, maar op straat wel. Ook als je vriendelijk vraagt of je door mag lopen, blijven ze vaak door praten. En ik ben iemand die niet weg kan lopen want dat vind ik lullig. Dus maak ik mezelf boos. Desondanks kan ik evengoed nog steeds zeggen dat ik niks heb tegen mensen die geloven, maar ik heb wél wat tegen mensen die geloven EN proberen te overtuigen. Dat kan ik niet uit staan.

Neem bijvoorbeeld Sensation, daar was ik vorig jaar, en ga ik dit jaar weer heen. Op Sensation stond ook een overtuigings bus ofzo. Sensation is totaal niet christelijk. Ook bij In Qontrol van Q-Dance stond zo'n bus buiten. Dit is gewoon ietsje meer, met ook een aantal bands die over het geloof zingen ofzo. Van mij mogen ze, echt, als mensen dat leuk vinden, mooi. Als ze daar 85 of 65 euro voor neertellen, mooi! Feit ligt er wel dat ik er niet van hou als er zo over geloof wordt gezongen dat mensen het menen, dus kies ik ervoor om naar andere festivals en grote events te gaan. Waar misschien ook zo'n bus staat. Waar ik niet in ga.

Ik hoop trouwens niet dat dit beledigend voelt voor sommige van jullie, want zo bedoel ik het niet. Ik vertel op een zo vriendelijk manier als ik maar kan hoe ik over dit soort dingen denk, en ik hoop dat jullie dat kunnen respecteren, zoals ik het ook respecteer als je naar dat festival gaat, hell, zoals ik het ook respecteer dat je gelooft. Of niet.
Oud 17-06-2004, 12:21
FaZ
FaZ is offline
krijgen we dat gezeur weer *zucht*
Oud 17-06-2004, 15:52
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
FaZ schreef op 17-06-2004 @ 13:21 :
krijgen we dat gezeur weer *zucht*
Hey! jij had je laatste opmerking al gegeven!

Oud 24-06-2004, 13:07
Paus Pierre
Paus Pierre is offline
Ik ga dit jaar voor de tweede keer, en ik heb er vet veel zin in, ik ga dit jaar dan niet voor de bands maar voo de gezelligheid.

@ AJMouse: reactie kwam niet beldigend over was juist heel goed en duidelijk
Oud 28-06-2004, 13:46
evil_nightelf
evil_nightelf is offline
ik ga ook
en nee ben niet gelovig maar m'n beste vriendin beetje
de rest van haar fam. ook .. dus ja
maar k ga mee omdat k et belooft heb ..
en nee als k trug kom ben egt niet gelovig ga voor de fun
en de mooie mannen die er opeens rondlopen

gheghe

spreek jullie wel laterzz ooit

xxxxxxxxx
Oud 28-06-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Flevo Festival… Wat jij wilt

FF Chilluh…
Op Flevo kun je lekker rondhangen op de markt en ff relaxed eten op een van de terrasjes. Verder in de categorie chilluh…. Een filmpje pakken: van kaskrakers tot cult! En: de coolste in- en outdoorsports.

FF Inspireruh…
Luister naar sprekers over God, geloof, seksualiteit, politiek, de media en whatever. Of discussieer mee over onderwerpen die jou raken. Of misschien laat jij je meer inspireren door theatersport, dans of art… En als je even met een overload aan informatie zit: Lekker onderuit zakken bij cabaret en theater.

FF Feestuh…
Neem: Heel veel jongeren (+ 10.000). Mix ze allemaal door elkaar: enthousiast gelovig en iets minder gelovig, muziekfreaks en kunstminnaars, skaters en costabrava’s, 15-25 jaar, en zet ze voor 1 gigantisch openlucht hoofdpodium met elke avond muziek uit binnen en buitenland: R&B, Rock, Dance, Pop, Metal, Alternative. Houd je meer van kleine feestjes? Er zijn ook parties tot diep in de nacht bij kleinere podia op het terrein.

FF Kamperuh…
Hangen bij je tentje op de mega-camping.
Met alle respect, dit is het foutste dat ik ooit heb gelezen.

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 21:28.
Oud 05-07-2004, 22:47
Saraï_h
Saraï_h is offline
Yeah. En ik ga helpen in de lezingtent.
Oud 06-07-2004, 14:26
FIEloSOOF
FIEloSOOF is offline
violet burning

whohaa!!
Oud 06-07-2004, 14:30
Verwijderd
Het probleem met EO-ers is, dat ze denken dat ze betere Christenen zijn dan de rest. Voor de rest zijn ze wel voor rede vatbaar hoor.
Oud 09-07-2004, 15:50
Kinky
Kinky is offline
ik ben overal inzetbaar, dus waar ik terecht kom is me allemaal nog niet duidelijk

maar heb er al wel veel zin in

Owja, beste mensen...

Ik ken dus ook vrijwel geen één band... ik heb vorig jaar genoeg met mensen gesproken, en genoeg van het festival mee gekregen om te zeggen dat het een festival is als elk ander, met als bijzaak het geloof.
Voor mensen die geloven is het misschien een hoofdzaak, maar voor mij als niet gelovige een bijzaak.

Sta ook eens open voor andere dingen, en zeik niet meteen alles af. De mensen die de grootste mond over het geloof hebben, weten zelf niet eens wat zoiets in houdt...

Mochten er mensen zijn die de uitzendingen van vorig jaar willen terug luister (3fm X-noise). Ik heb alles opgenomen, dus stuur maar een pm voor meer info...

gegroet en tot op Flevo, of een ander festival
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 15:52.
Oud 09-07-2004, 21:43
Svavl
Svavl is offline
Ik kom alleen als Stryper ook komt.

Maar de campingregels zijn echt geniaal, 2 meter ruimte tussen de tenten, mooi man!
Oud 10-07-2004, 20:33
Verwijderd
ben er nooit geweest wel veel over gehoort, me zus is er wel es geweest, beetje vergelijkbaar met lowlands alleen dan is dit gelovig....
zelf ben ik behoorlijk christelijk opgevoed, nog niet zo erg als mijn zus en broer die 5 jaar ouder zijn als mij...
sinds mijn 12e gaan mijn ouders niet meer naar de kerk en doen ze eigenlijk niet veel meer aan hun geloof, ik zelf eigenlijk ook niet, geloof wel maar verder weet soms ook niet meer wat ik moet geloven...
en nu zie ik het verschil tussen gelovige en ongelovige mensen....die is er niet veel, gelovige mensen gaan ook flink stappe keertje flink doorzakken en ga zo maar door....ze make ook lol blablabla precies hetzelfde....en de meeste hebbe ook sex voor het huwelijk, by the way veel niet gelovige houde zich hier ook aan!
ik weet wel dt zulk soort festivals heel gezellig zijn en dat het egt allemaal geen heilig gedoe is...
als je er nix van weet heb dan ook geen commentaar, maar ga eerst eens kijken!!
ja je hebt altijd heilige brave boontjes maar dat heb je bij ongelovige mensen ook!en denk niet altijd zo aan die houten kerkbankjes en saaje liederen zinge haha!want wij ginge vroeger ook niet naar zo'n kerk, juist naar een kerk met zelfde soort muziek, alleen met een tekst met wat andere inhoud...oftwel een inhoud haha!!
Oud 11-07-2004, 12:57
beaming eye
beaming eye is offline
helaas helaas geen tourniquet!!!!

Jars of Clay, plumb, Seventh Aveneu schijnen live ook wel leuk te zijn.... Andy hunter lijkt em ook wel es wat...Waarschijnlijk moet ik echter toch werken, maar het is der wel heel gezellig (teminste die 1ne keer dat ik er wel was..).. dus wie weet .....
Oud 23-07-2004, 22:12
ethere
ethere is offline
en ik heb mijn kaartjes binnen
Oud 25-07-2004, 14:31
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
evil_nightelf schreef op 28-06-2004 @ 14:46 :
ik ga ook
en nee ben niet gelovig maar m'n beste vriendin beetje
de rest van haar fam. ook .. dus ja
maar k ga mee omdat k et belooft heb ..
en nee als k trug kom ben egt niet gelovig ga voor de fun
en de mooie mannen die er opeens rondlopen

gheghe

spreek jullie wel laterzz ooit

xxxxxxxxx
Mooie gelovige mannen neuqen niet voor het huwelijk!
Oud 25-07-2004, 16:45
Kinky
Kinky is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 25-07-2004 @ 15:31 :
Mooie gelovige mannen neuqen niet voor het huwelijk!

laten we maar zeggen dat jij er niet veel van weet

Ik zeg niet dat ik er wél veel van weet, maar ik heb me (als niet gelovige jongen) laten vertellen dat gelovige mannen ook wel eens sex hebben voor het huwelijk. Net zo dat er ook niet gelovige mensen GEEN sex hebben voor het huwelijk....
Oud 25-07-2004, 17:09
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Kinky schreef op 25-07-2004 @ 17:45 :

laten we maar zeggen dat jij er niet veel van weet

Ik zeg niet dat ik er wél veel van weet, maar ik heb me (als niet gelovige jongen) laten vertellen dat gelovige mannen ook wel eens sex hebben voor het huwelijk. Net zo dat er ook niet gelovige mensen GEEN sex hebben voor het huwelijk....
Maar dan zijn ze volgens het Flevofestival geen GOEDE gelovige jongens
Oud 25-07-2004, 17:10
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 25-07-2004 @ 18:09 :
hehe
Oud 25-07-2004, 22:59
Kinky
Kinky is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 25-07-2004 @ 18:09 :
ik ga de moeite niet eens nemen je iets te vertellen... je lijkt zo een stoere jongen, maar een klein hartje is wat in je zit...

En laten we verder maar weer ONTOPIC posten:

nog maar 3 weken
Advertentie

Regels voor berichten