Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Geen fuck aan. Ik heb dat deel met Georgina Verbaan gezien. Geen ruk aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Martijn jij bent de zwakste schakel, tot ziens!.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En die vrouw was helemaal irritant.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier heb je er alvast een fragment van "Whose Line...?" genaamd "Weird Newscasters", een nieuwsbulletin waarbij een co-presentator, een sportverslaggever en een weerman aparte rollen moeten improviseren ![]() DOWNLOAD FRAGMENT |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Op www.bnn.nl kun je afleveringen kijken.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind het wel ontzettend knap dat ze zo kunnen improviseren, zeker als het dan ook nog echt leuk is. en dat who's line is it anyway, wanneer komt dat? misschien is het wel al gezegd in dit topic, maar ik heb niet zo'n zin om 120 posts door te lezen ![]() |
![]() |
|
Buh, wat was t slecht vanavond.
![]() Dat allereerste stukje met Tijl en hoe heet ie.. die kale. T sloeg helemaal nergens op. Ik heb ook `Whose line..´gedownload en dat is erg anders. Daar maken ze echt gebruik van de plaatsen waar ze zich moeten bevinden ren vormen ze echt typetjes. Daar komt echt een verhaaltje, een scene uit voort. Bij de Lama´s is het zo dat als er gezegd wordt dat het in een postkantoor moet plaatsvinden, dat je daar nauwelijks iets van merkt. Alleen Ruben vind ik nog grappig, maar die valt ook in de herhaling. Weinig grappigs vandaag. Het enige waar ik vandaag een klein beetje om moest grinniken was: ´Welke Teun?´
|
Ik vond de gast gister wel ontzettend leuk en voor de rest vond ik Ruben ( <3 <3 <3 ) wel goed presteren en (geloof het of niet
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wel grappig
![]() Ik weet niet hoe ze heten, maar die met die lange haren vind ik wel gaaf, die ene die toen die schizofreen deed (dat was echt geweldig) en die andere kerel (de ballerina van afgelopen keer).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zou je niet zeggen eerlijk gezegd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb net voor het eerst een aflevering gezien, en puur hierop gebaseerd vind ik het zwáár onder doen voor Whose Line...Ik vond het improvisatietalent ver te zoeken, vooral bij die vrouw (niet de gastactrice). Typetjes werden te oppervlakkig uitgewerkt, grappen waren flauwer...neuh.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() je kunt de afleveringen trouwens op internet bekijken (www.bnn.nl) als je d'r een gemist hebt. Dat vrouwtje moet er echt uit. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De Lama's Uice | 499 | 29-09-2007 10:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politicus in De Lama's!? cyberchicka | 4 | 19-10-2006 10:56 | |
Films, TV & Radio |
[tv] De lama's Verwijderd | 8 | 26-09-2005 07:30 | |
Films, TV & Radio |