Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en die roos..ik heb ook wel van die witte schilvertjes maar die gaan weg als ik mn dreads heb gewassen. dus misschien moet je ze wel gewoon wassen. na 3 weken kan het wel hoor. en anders moet je misschien die cooling bla spray van knottyboy proberen, heb er geen ervaring mee ofzo maar het schijnt te helpen tegen jeuk en roos ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zoek gewoon een goedkopere kapper. Weet iemand nog andere kappers die goedkoper zijn? Of mensen die het doen? Ik heb muckymouse al een prive bericht gestuurd maar ik weet niet of zij deze week nog kan, dus ik verwacht er vrij weinig van ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() daar gaat m'n geld. alleen omdat ik niet de juiste mensen ken, en een ander soort haarstijl heb. op dit moment baal ik dus van mijn dreadies. ik wou dat ik zelf m'n uitgroei kon knopen. verdomme ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maareuh, Ais d'r dreads zijn ook om op te vreten of op zijn minste om overheen te kwijlen. En je doet het voor een goed doel, plus dat als ze eenmaal goed dreaden, dan hoef je minder bijwerksessies te hebben ![]()
||
Citaat:
én de persoon in kwestie heeft niet zulks huge hair als jou...dat scheelt ook fijn weer. maar ja, film e.d. staan wel op de voorzieningen lijst... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarna draai ik ze allemaal strak naar achter in een staart en laat ze zo drogen (dat duurt bij mij al ruim een dag..) zodat ze weer mooi strak en gedraaid zijn. Als ze helemaal droog zijn wax ik ze (en dan doe ik er weer veel te lang niks aan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
oefening baart kunst ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wow, dat vind ik dan heel knap van je, maar ik kan me niet voorstellen hoe ik mn dreads met deze lengte tegen een muur moet gooien, zonder dat mn hoofd er ook tegen aan komt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kreeg als tip dat zwitsal haarlotion ook helpt tegen viezigheid in je dreads. Deppen op je hoofd en dreads, en dan gaan de schilfertjes weg. Het staat ook op de verpakking, dus ik ga dat eens eerst proberen voordat ik ze was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lijkt me alleen maar voordelig om et zelf te doen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |