Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2004, 10:25
Verwijderd
Ja dat had ik ook Helemaal toen die prullenbak in beeld kwam, toen wist je meteen dat ze ze daarin zou gooien.
Advertentie
Oud 21-07-2004, 11:56
Maloney
Maloney is offline
Waauw dit was dus echt een van de leukste afleveringen..Delia zooo lief en idd die zoen op het eind. Nog 4 afleveringen toch? Wordt flink afkicken daarna! Gelukkig vrij veel afleveringen opgenomen energens begin 2005 weer een nieuw seizoen Je kunt trouwens op i-net de laatste paar afleveringen nog terugzien, dus als je het niet hebt opgenomen..
*Of waren dat nou de laatste paar afleveringen uit Amerika..In dat geval weet ik niet of deze er ook bij zit..*
Oud 21-07-2004, 12:09
Verwijderd
Ik ben dus blijkbaar de enige die deze aflevering niet bijzonder vond Ik vond hem echt over de top gaan zelfs...
Oud 21-07-2004, 12:32
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-07-2004 @ 13:09 :
Ik ben dus blijkbaar de enige die deze aflevering niet bijzonder vond Ik vond hem echt over de top gaan zelfs...
Ik vond m ook niet geweldig hoor. Dit was een goed voorbeeld van dat Everwood vaak overdreven kan zijn.
Oud 21-07-2004, 12:52
Verwijderd
Nog maar 4?
Oud 21-07-2004, 14:10
scala
scala is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-07-2004 @ 13:52 :
Nog maar 4?
Oud 21-07-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Briseīs schreef op 21-07-2004 @ 13:32 :
Ik vond m ook niet geweldig hoor. Dit was een goed voorbeeld van dat Everwood vaak overdreven kan zijn.
Ik vond het eigenlijk juist echt weer een ouderwetse Everwood, zoals ze in het begin ook waren. Vond het geweldig
Oud 21-07-2004, 15:07
scala
scala is offline
ja, juist dat gedoe over sex, de pil met vaak echt van die Full House sentiment scenes met zo'n duidelijk preek vind ik overdone ook als telkens hetzelfde gebeurt met Amy en Eprham is alles zo overduidelijk...nu was dat allemaal niet
maar goed, voor iedereen geldt het weer anders he maar we kijken wel allemaal everwood dus no worries
Oud 21-07-2004, 15:52
JantjePietje
JantjePietje is offline
Tis dus duidelijke een serie voor meisjes die zich heel erg onzeker voelen. Wat een draaikonterij met Madison en Efram. Deze serie is een en al drama en verdriet. En bijna een hele aflevering om wel of niet geen anti-depressica in te nemen...
Uitermate saai en langdradig.
Oud 21-07-2004, 21:25
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 21-07-2004 @ 16:52 :
...om wel of niet geen anti-depressica in te nemen...
Die zin klopt niet helemaal... Dubbele ontkenning en zo... Eigenlijk zou het woordje niet eruit moeten. Maar oke, ik heb weer last van mierenneukerij

Ik vond het opzich wel een mooie aflevering. Maar dat kan ook aan mijn 'mood' op dat moment liggen natuurlijk. Was een beetje sentimentelig (nee, geen bestaand woord)
Oud 21-07-2004, 21:29
the tourist
the tourist is offline
Ik vond het niet zo´n bijzondere aflevering, een beetje teveel Amerikaans sentiment.
Oud 23-07-2004, 01:20
Briseīs
Briseīs is offline
precies
Oud 23-07-2004, 11:05
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 21-07-2004 @ 22:29 :
Ik vond het niet zo´n bijzondere aflevering, een beetje teveel Amerikaans sentiment.
Ja, precies. Soms kan ik wel mee huilen met ze, maar deze keer kon ik alleen maar lachen om hoe sentimenteel ze wel niet deden
Ik mag Madison nu ook helemaal niet meer, ze doet nu alsof ze op een heel volwassen manier verdrietig is om Ephram. Maar ze doet zķ nep Ephram vind ik wel nog leuk Het gesprekje met Delia kwam me helemaal m'n neus uit, alsof Delia Madison nooit meer zou kunnen zien en duidelijk waren het niet de woorden van een meisje van Delia's leeftijd, maar van mensen die denken dat een meisje van haar leeftijd zoiets zou zeggen - en dat dat vervolgens dan zo aandoenlijk is, bwugh.

(Ik moest het even kwijt...)
Oud 23-07-2004, 11:35
Verwijderd
wil please iemand een samenvatting doen??
ik stond toen op schiphol kwaad op mijn ouders omdat ze niet wouden opschieten !!
Oud 27-07-2004, 21:48
Verwijderd
The drama!

Zou Linda weggaan uit Everwood? Nja, zou me weinig boeien, vond haar al niet zo interessant. Ik wil meer Bright! Maar Amy begint ook weer een beetje bij te trekken, boeiend vind ik d'r nog steeds niet.

Stiekem had ik twee keer traanoogjes. Toen Ephram tegen Andy zei dat hij de enige was die ze nog hadden en toen Andy tegen Linda zei dat hij het niet meer kon.
Oud 27-07-2004, 21:48
Verwijderd
Oh en Go Delia!
Oud 27-07-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-07-2004 @ 22:48 :
The drama!

Zou Linda weggaan uit Everwood? Nja, zou me weinig boeien, vond haar al niet zo interessant. Ik wil meer Bright! Maar Amy begint ook weer een beetje bij te trekken, boeiend vind ik d'r nog steeds niet.

Stiekem had ik twee keer traanoogjes. Toen Ephram tegen Andy zei dat hij de enige was die ze nog hadden en toen Andy tegen Linda zei dat hij het niet meer kon.
Ik weet niet of Linda weggaat. Ik vind het wel sneu voor dr. abbott Nou kan ie gewoon maanden niet werken.. en volgens mij houdt ie echt heel veel van zn werk..

En die twee keren had ik ook tranen in mn ogen..

En Delia die Brittany sloeg Dat had ik niet verwacht.. mja, ik vind Brittany ook maar een tutje. Delia moet een leuker vriendinnetje zoeken
Oud 27-07-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 27-07-2004 @ 22:55 :
Ik weet niet of Linda weggaat. Ik vind het wel sneu voor dr. abbott Nou kan ie gewoon maanden niet werken.. en volgens mij houdt ie echt heel veel van zn werk..

En die twee keren had ik ook tranen in mn ogen..

En Delia die Brittany sloeg Dat had ik niet verwacht.. mja, ik vind Brittany ook maar een tutje. Delia moet een leuker vriendinnetje zoeken
Ja, Brittant is bah.

Ik vind het ook sneu voor Abbot, wat zou hij nou gaan doen?

Oeh, ik ben wel benieuwd geworden van deze aflevering. Echt allemaal aanzetjes voor nieuwe dingen.
Oud 27-07-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-07-2004 @ 23:00 :
Ja, Brittant is bah.

Ik vind het ook sneu voor Abbot, wat zou hij nou gaan doen?

Oeh, ik ben wel benieuwd geworden van deze aflevering. Echt allemaal aanzetjes voor nieuwe dingen.
misschien gaat dr. abbott wel met dr. brown samenwerken..
Oud 27-07-2004, 22:04
Lente
Lente is offline
who needs Orlando? ik ga trouwen met Bright
Oud 27-07-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 27-07-2004 @ 23:04 :
misschien gaat dr. abbott wel met dr. brown samenwerken..
Oeh, dat is een goeie!

Hun samen in 1 praktijk En dan Edna er nog bij ook!
Oud 27-07-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-07-2004 @ 23:07 :
Oeh, dat is een goeie!

Hun samen in 1 praktijk En dan Edna er nog bij ook!
jaaa, lijkt me best hip

moeten ze wel eerst weer vrienden worden, want volgens mij is dr. abbott nog steeds boos vanwege dat pilgedoe.
Oud 27-07-2004, 22:10
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
The drama!

Ik vond die discussie tussen Ephram en Andy echt heftig, ikzat ook met tranen in mijn ogen. Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in dat dit een keuze is en een auto-ongeluk niet, maar toch..

Ik vond dat stukje op de bank en bij de comp tussen amy en bright zo herkenbaar
het was een heerlijk aflevering omdat alles tussen iedereen goed is (niemand heeft meer erge ruzie ofzo-->tussen andy en harold is het volgens mij nog niet uitgepraat maar ergtse is denk ik voorbij) en er maar 1 'probleem/ conflict' was.

Ik vind Amy en Ephram nog steeds bij elkaar passen, van mij mogen ze.
En ik wil meer Dehlia en Bright
Oud 27-07-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 27-07-2004 @ 23:08 :
jaaa, lijkt me best hip

moeten ze wel eerst weer vrienden worden, want volgens mij is dr. abbott nog steeds boos vanwege dat pilgedoe.
Ja, maar ze gaan vast symphatiseren door hun beider liefde voor Linda Abbott
Oud 27-07-2004, 23:17
melkpakje
melkpakje is offline
hm dat die linda en mr baard nu opeens uitelkaar gaan vind ik wel vreemd, hij was toen ze nog niets hadden juist bezig om haar over te halen . mja
wie weet wat er de volgende x gebeurt
Oud 27-07-2004, 23:19
Briseīs
Briseīs is offline
mr baard

en ik vond vorige keer al dat amy en ephram nu maar samen moesten
Oud 28-07-2004, 05:49
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 28-07-2004 @ 00:19 :
mr baard

en ik vond vorige keer al dat amy en ephram nu maar samen moesten
Ik vind dat altijd al. Bright moet gewoon niet zo moeilijk doen. Colin was toch ook zijn beste vriend terwijl hij met Amy had en dat was toen toch ook leuk enzo voor iedereen?

En ik vind inderdaad dat Harold en Andy nu maar samen moeten gaan werken. Lijkt me wel grappig.
Oud 28-07-2004, 10:31
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
melkpakje schreef op 28-07-2004 @ 00:17 :
die linda en mr baard

Andy en Nina vind ik nog steeds leuker dan Andy met Linda.. Ephram is ook zo'n flapuit he. Het is wel goed dat hij gezegd heeft hoe hij zich voelde en zo.
Argh, die Brittany vind ik zo'n vervelend kind. Zo verwend en bossy.
Oud 28-07-2004, 21:31
scala
scala is offline
go dehlia muhaha

spannende aflevering;o er gebeurt van alles..khoop dat we straks met 't einde vh seizoen wel meer weten dan dit anders moeten we wel heel lang wachten

zielig voor linda, ze is nu werk én de liefde kwijt maar 't was wel terecht wat ephram zei; als enig ouder kan je niet zomaar risico's nemen..zeker als je kan kiezen..hoewel ik niet vind dat ze dan gelijk geen relatie mogen hebben (wat ephram later waarsch ook dacht, alleen; te laat)

sneu voor dr. abbot, denkt ie verder te kunnen..
ow en bright is echt grappig
Oud 29-07-2004, 15:53
BCR
BCR is offline
Hopelijk komt Tommy nog een keertje terug. Om Amy te stalken ofzo
Oud 29-07-2004, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Oh en Go Delia!
Idd

Ik hoop niet dat Linda weg gaat, zij en Andy waren zo blij samen
Stomme Ephram ook altijd

Maar alles kan nu perfect worden(iets té):

Ephram en Amy krijgen wat
Linda en Andy blijven samen
Andy en Abott nemen samen een praktijk

Oud 30-07-2004, 10:08
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 30-07-2004 @ 00:54 :
Maar alles kan nu perfect worden(iets té):

Ephram en Amy krijgen wat
Linda en Andy blijven samen
Andy en Abott nemen samen een praktijk

Er komt nog een seizoen achteraan, dus dit perfecte kan nu nog niet bereikt worden aangezien er dan niks meer is om op voort te borduren in seizoen 3
Ik denk trouwens dat uiteindelijk Andy en Nina wat krijgen, ipv Andy en Linda... Andy gaat nu steun zoeken bij Nina en dan komen 'bepaalde gevoelens' weer naar boven
Oud 30-07-2004, 10:15
jet
jet is offline
ik hoop het wel, andy en linda

maar ik vond ephram zo lief. vooral dat hij eerst zei dat andy het niet kon maken tegenover delia, en dat ie later het toch over 'ons' had. en hij had misschien wel een beetje gelijk...
Oud 30-07-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 30-07-2004 @ 11:15 :
ik hoop het wel, andy en linda

maar ik vond ephram zo lief. vooral dat hij eerst zei dat andy het niet kon maken tegenover delia, en dat ie later het toch over 'ons' had. en hij had misschien wel een beetje gelijk...
"You're all we've got!" vond ik wel lief.
Oud 30-07-2004, 11:42
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 07-07-2004 @ 12:18 :
Ik wist dat Colin zou komen, maar ik schrok me lam toen hij daar ineens stond

Ik vond het een ge-wel-dig einde, goeie ep
en dat is net de ENIGE in dit seizoen die ik dankzij vakantie heb gemist..........had op foto's gezien hoe die tommy erbij lag......dacht dat hij gewoon ziek was toen ik dat zag (half jaar geleden) die tommy zit ook in OC he

Afgelopen aflevering (deze week) was hij die jongen die dat pistool trok.......en en en.......die ene is weer uit gillmore girls
Oud 30-07-2004, 11:49
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
Lilything schreef op 30-07-2004 @ 12:42 :
en dat is net de ENIGE in dit seizoen die ik dankzij vakantie heb gemist..........had op foto's gezien hoe die tommy erbij lag......dacht dat hij gewoon ziek was toen ik dat zag (half jaar geleden) die tommy zit ook in OC he

Afgelopen aflevering (deze week) was hij die jongen die dat pistool trok.......en en en.......die ene is weer uit gillmore girls
jaaaaaaa het is een vicieuze cirkel! heb je de vicieuze cirkel al opgemerkt? het is een vicieuze cirkel!

tommy uit everwood zat ook in the oc, seth van the oc is dave in gilmore girls, tristan uit gg is lucas in one tree hill en laatst zat colin in one tree hill
Oud 30-07-2004, 12:10
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 30-07-2004 @ 12:49 :
jaaaaaaa het is een vicieuze cirkel! heb je de vicieuze cirkel al opgemerkt? het is een vicieuze cirkel!

tommy uit everwood zat ook in the oc, seth van the oc is dave in gilmore girls, tristan uit gg is lucas in one tree hill en laatst zat colin in one tree hill
hehehe......ja!
Oud 30-07-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 30-07-2004 @ 11:08 :
Er komt nog een seizoen achteraan, dus dit perfecte kan nu nog niet bereikt worden aangezien er dan niks meer is om op voort te borduren in seizoen 3
Ik denk trouwens dat uiteindelijk Andy en Nina wat krijgen, ipv Andy en Linda... Andy gaat nu steun zoeken bij Nina en dan komen 'bepaalde gevoelens' weer naar boven
of het wordt eventjes perfect, en daarna valt het weer allemaal uit elkaar. Voor wat extra drama ofzo

maar eigenlijk vind ik nina wel leuker dan linda..

Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 12:23.
Oud 30-07-2004, 12:24
Briseīs
Briseīs is offline
ik ook
Oud 30-07-2004, 21:48
jet
jet is offline
delie speelt ook in 'a beautfiful mind' ze is tof

en ja dat moest ik gewoon even kwijt
edit: ik had gelijk dat delia dacht dat linda een junkie was
Oud 30-07-2004, 22:35
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
En Ephram die aan tafel heel serieus zegt; Dehlia ga naar je kamer, Andy; Dehlia blijf zitten. En daarna weer Ephram; Dehlia ga naar je kamer!
Oud 01-08-2004, 11:29
niņa
niņa is offline
maar Tommy is niet dood?
(ben er 3 weken niet geweest, maar dit topic helpt )
Oud 01-08-2004, 11:41
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
niņa schreef op 01-08-2004 @ 12:29 :
maar Tommy is niet dood?
Tommy leeft; Amy heeft het alleen uitgemaakt met hem. In vorige aflevering zei Amy tegen Ephram dat 'haar ex' in een ontwenningskliniek zit, maar verder hebben we er niks van gezien of gehoord...
Oud 01-08-2004, 20:58
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Hm, dit topic helpt een beetje..
Eerst dacht ik het te begrijpen, maar toen:
'Wat zielig voor dr Abott! Hij houdt zoveel van zijn werk!" "Go Delia!" "Madison is zo nep verdrietig om Ephram!"
Wtf! Van vakantie terugkomen en beseffen hoeveel je gemist hebt is heftig.. Vervolgens beseffen hoe verslaafd je eigenlijk bent is nog heftiger..
Het leven is hard.
Oud 02-08-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 01-08-2004 @ 21:58 :
Hm, dit topic helpt een beetje..
Eerst dacht ik het te begrijpen, maar toen:
'Wat zielig voor dr Abott! Hij houdt zoveel van zijn werk!" "Go Delia!" "Madison is zo nep verdrietig om Ephram!"
Wtf! Van vakantie terugkomen en beseffen hoeveel je gemist hebt is heftig.. Vervolgens beseffen hoe verslaafd je eigenlijk bent is nog heftiger..
Het leven is hard.
linda abbott heeft dus hiv, en dat had ze delia verteld, delia had het Brittany verteld, brittany haar ouders, en zo wist binnen een paar uur heel everwood dat. Ze heeft dus samen met harold die praktijk nu, en zij had besloten te stoppen met werken daar, zodat harold zn patienten terug zou krijgen. Maar er was iets mis gegaan met de verzekering, en nu is de dr. abbott de komende paar maanden niet verzekerd, en kan hij dus geen patienten helpen. Vandaar 'Wat zielig voor dr Abott! Hij houdt zoveel van zijn werk!'

'Go Delia' slaat denk ik op Delia die Brittany heel hard in haar gezicht sloeg toen ze erachter kwam dat Brittany het nieuws over Linda had doorverteld, terwijl ze had beloofd het geheim te houden.

En die laatste is denk ik over Madison, die volgens iemand nepverdrietig deed toen het uit ging met Ephram.

Ik ga er van uit dat je van die zinnetjes niet snapte waar het over ging, anders heb ik nu alles voor niks getypt
Oud 02-08-2004, 13:47
Hyphen
Hyphen is offline
haha! koel geantwoord
meestal lijkt het door jullie reacties dat ik vet veel gemist heb maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee ook.. ik had minstens verwacht dat Harold een extreem erge handicap had opgelopen waardoor hij nooit meer zou kunnen werken, maar het was dus een probleem met de verzekering
morgen weer..
Oud 02-08-2004, 14:07
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 02-08-2004 @ 14:47 :
morgen weer..
Goed dat ik dat niet nog even lees, ik zou het zo vergeten... normaal gesproken begint het op donderdag of vrijdag al weer te 'kriebelen' dat ik héél graag een nieuwe aflevering wil zien. Nu heb ik echter gister de aflevering van vorige week samen met een vriendin gekeken die het nog niet gezien had, dus lijkt het alsof de volgende aflevering pas over een aantal dagen is... wieha, morgen al

Ik ben benieuwd of we weer een Madison stukje krijgen... ze kan vast niet zomaar verdwijnen!
Oud 02-08-2004, 15:26
Briseīs
Briseīs is offline
ik hoop dat ze oprot
Oud 02-08-2004, 17:34
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 02-08-2004 @ 16:26 :
ik hoop dat ze oprot
Ook aan het wachten op een Amy-Ephram koppel ?
Oud 02-08-2004, 17:56
Hyphen
Hyphen is offline
Nee, geen Amy en Ephram.. Amy is niet goed voor Eph's humeur..
Als zij samen zijn moeten we de hele tijd naar twee depressieve personen aankijken..
Er moet gewoon een nieuwe sprankelende persoonlijkheid komen.
Weet iemand wanneer de season finale is?

Regels voor berichten