Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2004, 12:00
Verwijderd
Nou nou..

Na veel gezeik over waar we gingen zitten kwamen we uit bij een bankje aan de ringvaart. Ik kan niet ontkennen dat ik er niets van gemerkt heb. Ik kreeg best wel een lachkick met een vriendinnetje en mn vriend en nog een vriend waren alleen maar rustig. We zijn toen naar de Mac gegaan en veel gevroten. Toen zaten we er opgesloten..

Ofzo..

En toen gingen we naar het huis van het vriendinnetje en toen hebben nog een beetje zitten spacen op de sterren en we hadden sterretjes in onze vingers..

Anyway.. ik kon niet slapen en ben pas rond 4 uur van pure uitputting in slaap gevallen.

En nu heb ik koppijn.

Maar t was wel leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2004, 14:09
Mir-idiotA
Hmz...nou mooisu. Dus iets wat in de toekomst vaker gebruikt gaat worden.

Ik kan niet ontkennen dat ik er niets van gemerkt heb. = kromme zin
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:17
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Lilith schreef op 25-07-2004 @ 13:00 :
Nou nou..
Ik kan niet ontkennen dat ik er niets van gemerkt heb.

Maar t was wel leuk.
huh?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:30
Type
Type is offline
waarschijnlijk kan ze niet ontkennen dat ze er iets van gemerkt heeft...?
Oud 25-07-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 25-07-2004 @ 13:00 :

Ik kan niet ontkennen dat ik er niets van gemerkt heb.
je hebt dit vast nog onder invloed gepost

ik kan niet tegenspreken dat niemand mij heeft weerhouden om het niet te doen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 25-07-2004 @ 20:06 :
je hebt dit vast nog onder invloed gepost

ik kan niet tegenspreken dat niemand mij heeft weerhouden om het niet te doen

Second that..

Ik was nog maar net wakker..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 25-07-2004 @ 12:26 :
Dude, ben je geil op Mepho ?
Ik heb fans, blijkbaar?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 04:01
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-07-2004 @ 22:06 :
Ik heb fans, blijkbaar?
Meerdere zelfs. Mijn christelijke 'dinnetje dat hier ook wel eens komt werd geil van je posts op Mystiek.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 09:57
zeehond23
zeehond23 is offline
go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho! go mepho!go mepho!
Oud 26-07-2004, 20:48
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Type schreef op 25-07-2004 @ 18:30 :
waarschijnlijk kan ze niet ontkennen dat ze er iets van gemerkt heeft...?
Neu klopt ze heeft er wel degelijk iets van gemerkt . En ik ook. Hmmz eigenlijk best iritant, lachende meisjes terwijl je zit te spacen . Mja was wel leuk.
Oud 26-07-2004, 21:02
Verwijderd
uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 21:19
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 26-07-2004 @ 22:02 :
uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken! uitmaken!
Damn spam spam. Maar euuhm NEE! Wat denk jij nou iemand die (deels) voor mij aan drugs wil beginnen. Vind ik wel erg cewl en ook wel lief .
Oud 26-07-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 26-07-2004 @ 22:19 :
Damn spam spam. Maar euuhm NEE! Wat denk jij nou iemand die (deels) voor mij aan drugs wil beginnen. Vind ik wel erg cewl en ook wel lief .
Ik vind het een beetje een vreemde reden om aan de drugs te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 26-07-2004 @ 22:19 :
das slecht, ik ga mijn vriendin toch ook niet aansporen tot het gebruik van pep omdat ik het ook doe.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 22:50
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Als ze nou over 10 jaar een heroinehoertje is dan is het gewoon de schuld van de D&A-bezoekers .

edit: oh wacht ze deed het omdat haar vriendje het doet. Oke dan is het de schuld van het vriendje *veegt zweet van voorhoofd*
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 23:59
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 26-07-2004 @ 22:24 :
das slecht, ik ga mijn vriendin toch ook niet aansporen tot het gebruik van pep omdat ik het ook doe.
Wie zegt dat ik haar heb aangespoord. Ze kwam er zelf mee. Het was haar eigen keuze. Ik heb bewust nooit tegen haar gezegd: je moet het doen om mij te begrijpen. En vooral om dit soort gezeik te voorkomen.

Ok ik gebruik drugs. Ik heb respect voor mensen die het om wat voor reden dan ook niet doen en zal ook nooit iemand aansporen om het ook te gaan doen. Ik zal het je aanbieden, als je nee zegt dan is het ook nee, en zal ik er verder ook niet over doorzeuren op de manier van: ja maar je moet het wel doen het is leuk blablabla. Ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten en dat ik op geen enkele manier invloed wil hebben op jou beslissing daarover.

Aan de andere kant vind ik ook dat mensen er dan respect voor moeten hebben dat ik het wel doe. Je mag het van mij afkeuren, maar geef er wel een goede reden voor. Dus niet het is slecht voor je klaar. Dat vind ik een reden van niets. Dat hoor ik al zo vaak en dat weet ik zelf ook wel. Als jij met een goede reden komt om er iets tegen te hebben dan heb ik daar begrip voor. Maar ga niet lopen zeiken dat ik ermee moet stoppen omdat jij het slecht vind. Ok in het geval van vriendin vind ik het anders. Voor een relatie moet je iets over hebben. En ik ben ook best bereid om heel veel te minderen. Maar als ik zin heb om te blowen dan doe ik het toch wel. Of je het er nou mee eens bent of niet.

@ Mephostophilis:

Als je goed had gelezen dan had je geweten dat het niet de enige reden voor haar was om eraan te beginnen.
Oud 27-07-2004, 07:03
Verwijderd
huh ezblade jij hebt echt vage gedachtenkronkels volgens mij
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 08:51
Mir-idiotA
Citaat:
Oma schreef op 27-07-2004 @ 08:03 :
why
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 12:35
sjappie666
sjappie666 is offline
bij blowen kan er eigenlijk niks gebeuren, maar je moet in een goede bui zijn. en je moet zorgen dat je ouders niet thuis zijn(je kunt het beter bij een ander doen ).

tip: er moet goede reggea muziek op staan, word je relax van
Oud 27-07-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 27-07-2004 @ 09:51 :
why
huh hm laat maar...ik lulde vast slap
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
sjappie666 schreef op 27-07-2004 @ 13:35 :
bij blowen kan er eigenlijk niks gebeuren
hoe fout
bijna iedereen hier zal vast wel eens iets minder leuks hebben meegemaakt door teveel achter elkaar te blowen
persoonlijk vond ik dat erger dan eventjes fout gaan op paddo's
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 27-07-2004 @ 08:03 :
vast wel, ik ben er de laatste dagen niet helemaal bij enzo.

@wammus:

Waarom voor je vriendin wel een uitzondering maken en voor anderen niet. Gelukkig heb ik een vriendin die respecteert wat ik doe (is een relatie niet gebasseerd op respect en vertrouwen enzo). Als mijn vriendin vindt dat ik moet stoppen mag ze daar wel een verdomd goeie reden voor hebben, maar gelukkig wil ze dat niet.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:17
Verwijderd
oke.. er is nogal wat onduidelijk rondom de reden waarom ik ben gaan blowen.

globaal zijn daar 2 redenen voor te geven:

a) ik wilde het altijd al een keer proberen, maar het feit dat ik er 2 vrienden aan heb verloren hield me tegen.

b) (houdt verband met a)) ik wilde weten wat er dan zo cool aan is dat mensen het gewoon doen, ik wilde de mensen die blowen gewoonweg beter begrijpen.

nadat ik had geblowt, ging het allemaal wel prima, maar ik ben er nou niet echt zo kapot van dat ik t nog een keer ga doen.

jammer, maar helaas
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 27-07-2004 @ 18:17 :
oke.. er is nogal wat onduidelijk rondom de reden waarom ik ben gaan blowen.

globaal zijn daar 2 redenen voor te geven:

a) ik wilde het altijd al een keer proberen, maar het feit dat ik er 2 vrienden aan heb verloren hield me tegen.

b) (houdt verband met a)) ik wilde weten wat er dan zo cool aan is dat mensen het gewoon doen, ik wilde de mensen die blowen gewoonweg beter begrijpen.

nadat ik had geblowt, ging het allemaal wel prima, maar ik ben er nou niet echt zo kapot van dat ik t nog een keer ga doen.

jammer, maar helaas
eerst zei je dat je het nooit zou gaan doen, beetje vreemd
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 27-07-2004 @ 18:22 :
eerst zei je dat je het nooit zou gaan doen, beetje vreemd
dus?

nu heb ik het gedaan en ga ik het alsnog nooit meer doen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 26-07-2004 @ 22:02 :
tssk..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:59
Verwijderd
mja ik vind het sowieso al slecht dat je hem probeerde te veranderen door hem te laten stoppen met blowen. En hij is gewoon oer dom dat hij indat geintje trapt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 18:50
Type
Type is offline
Citaat:
wammus schreef op 26-07-2004 @ 21:48 :
Neu klopt ze heeft er wel degelijk iets van gemerkt . En ik ook. Hmmz eigenlijk best iritant, lachende meisjes terwijl je zit te spacen . Mja was wel leuk.
lijkt me best geil, giegelende meisjes op de achtergrond...

maar daar gaan we het verder niet over hebben
Oud 27-07-2004, 20:09
Vertical
Vertical is offline
Ik rook niet dus dat inhaleren ging helemaal fout de 1ste keer bij mij waardoor ik niet stoned werd helaas, ik wil het nog wel een keer proberen maar ik kan gewoon niet tegen dat gevoel van rook door me longen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 20:15
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Vertical schreef op 27-07-2004 @ 21:09 :
Ik rook niet dus dat inhaleren ging helemaal fout de 1ste keer bij mij waardoor ik niet stoned werd helaas, ik wil het nog wel een keer proberen maar ik kan gewoon niet tegen dat gevoel van rook door me longen
Waarom zou je het dan proberen? Je word juist stoned door de rook te inhaleren.
Oud 27-07-2004, 23:59
Verwijderd
dan bak je een cake of brownies of je maakt er ijs van... desnoods thee, (bijna) alles kan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 00:52
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 28-07-2004 @ 00:59 :
dan bak je een cake of brownies of je maakt er ijs van... desnoods thee, (bijna) alles kan
ijs hoe wil je er ijs van maken???

Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 23:21.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 27-07-2004 @ 19:50 :
lijkt me best geil, giegelende meisjes op de achtergrond...

maar daar gaan we het verder niet over hebben
Geloof me, meisjes met een lachkick zijn niet leuk/grappig/wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 10:45
Verwijderd
^Jezus wees blij dat het kind gaat lachen i.p.v janken. Al die mensen die zich irriteren aan andere met een lachkick zijn zelf vervelend. Ik word altijd vrolijk van lachende mensen, maar kennelijk ben ik daar een uitzondering in
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 11:37
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
Oma schreef op 28-07-2004 @ 11:45 :
^Jezus wees blij dat het kind gaat lachen i.p.v janken. Al die mensen die zich irriteren aan andere met een lachkick zijn zelf vervelend. Ik word altijd vrolijk van lachende mensen, maar kennelijk ben ik daar een uitzondering in
Ik kan toch best een aantal mensen opnoemen die verschrikkelijk irritant zijn als ze stoned zijn. Sterker nog, ik denk dat jij het ook niet echt fijn zou vinden als kleine 16-jarige meisjes die je niet kent aanhankelijk gaan worden
Oud 28-07-2004, 11:40
Verwijderd
ligt er toch aan hoe oud je zelf bent ?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 11:42
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 28-07-2004 @ 12:40 :
ligt er toch aan hoe oud je zelf bent ?
20

Spoiler
Oud 28-07-2004, 11:42
baldadigheid
baldadigheid is offline
Sowieso, een beetje gaan knuffelen met mensen die je niet kent? gaar hoor...

tenzij je weet dat je sex gaat krijgen
Oud 28-07-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
baldadigheid schreef op 28-07-2004 @ 12:37 :
Ik kan toch best een aantal mensen opnoemen die verschrikkelijk irritant zijn als ze stoned zijn. Sterker nog, ik denk dat jij het ook niet echt fijn zou vinden als kleine 16-jarige meisjes die je niet kent aanhankelijk gaan worden
ja maar we hadden het over lachkicks, niet over aanhankelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
baldadigheid schreef op 28-07-2004 @ 12:42 :
Sowieso, een beetje gaan knuffelen met mensen die je niet kent? gaar hoor...
nah als je drunk bent komt dat wel eens voor hm
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 12:28
Mir-idiotA
Citaat:
Oma schreef op 28-07-2004 @ 13:16 :
nah als je drunk bent komt dat wel eens voor hm
bij sommigen dus!!!!! een vriendin heeft dta al bij een paar biertje,irritant als de nete..ik haat het, mensen zo dicht op je lip als je lekker ergens staat
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 12:31
Verwijderd
dan zeg je dat toch gewoon ?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 12:37
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben het topic

ik voel me gespammed

ik voel me vies

ik wil gesloten worden
Oud 28-07-2004, 14:59
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
Oma schreef op 28-07-2004 @ 13:14 :
ja maar we hadden het over lachkicks, niet over aanhankelijk zijn
ok

Citaat:
Mir-idiotA schreef op 28-07-2004 @ 13:28 :
bij sommigen dus!!!!! een vriendin heeft dta al bij een paar biertje,irritant als de nete..ik haat het, mensen zo dicht op je lip als je lekker ergens staat
idd
Oud 28-07-2004, 15:30
Vice
Vice is offline
Citaat:
Lachen is gezond.
Oud 28-07-2004, 23:23
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ok das wel waar. Maar het is toch eigenlijk best iritant als 2 meisjes een beetje hihihihihihi, hahahaha achter je zitten als jij een beetje hard zit te spacen op de wolken .
Oud 29-07-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 29-07-2004 @ 00:23 :
Ok das wel waar. Maar het is toch eigenlijk best iritant als 2 meisjes een beetje hihihihihihi, hahahaha achter je zitten als jij een beetje hard zit te spacen op de wolken .
we zaten voor jou.
jeffrey deed even hard mee met lachen
rianne was erger.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 12:37
zeehond23
zeehond23 is offline
ruzie?
Oud 29-07-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 29-07-2004 @ 13:37 :
ruzie?
Nooit.

Fouten van elkaar moet je kunnen corrigeren.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 18:12
Type
Type is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 28-07-2004 @ 13:37 :
ik ben het topic

ik voel me gespammed

ik voel me vies
ik ben het er wel een beetje mee eens eigenlijk.
de slowchat wat minder folks, aaight?
Reageren

Regels voor berichten