![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij was zo overtuigd dat het voor iedereen gold. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het nadeel aan voedselallergieën/-intoleranties is nou eenmaal dat er over het algemeen heel weinig aan te doen valt, behalve dan hetgene waar je niet tegen kunt weg laten uit je voeding. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() En er ís ook echt niks aan te doen, dat is nou eenmaal gewoon een feit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Eventueel kun je als je niets om je fatsoen geeft vragen om een stapeltje servetjes, draai daar je vlees in als je vet vlees hebt, en pers het flink fijn zodat je zoveel mogelijk vet er uit perst. Dat doe ik thuis altijd als ik niet onder de gehaktbal uit kan komen ![]() Als je geld over hebt : Koop een potje fat-blockers en neem een dosis voor het eten. Voorkomt ( gedeeltelijk ) dat vet uit de voeding word opgenomen. Krijg je toch teveel kcal binnen dan moet je maar wat extra cardio doen. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 16:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar om even in te gaan op je antwoord: meestal als ik naar een restaurant ga , kijk ik vantevoren hoeveel gram vet er in een bepaald soort vlees zit etc. Zo kan ik vantevoren bepalen wat echt niet kan en wat wel. Als de porties (te) groot zijn, laat ik gewoon wat staan. Niemand die me scheef aankijkt omdat ik niet meer wil eten. Verder probeer ik zoveel mogelijk van het brood en de kruidenboter af te blijven. (lukt niet altijd ![]() Mijn ouders doen verder niet moeilijk over het klaarmaken van ander vlees of gekookte aardappelen als zij patat eten. Zolang ik de dure produkten maar zelf betaal. Trouwens: dat van dat 10 gram vet bijtellen was een goede tip. Dat zal ik voortaan in mijn overweging meenemen. Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 17:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De meeste mensen slaan altijd zo door bij het lijnen.. walgelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je dan bij elk etentje je vlees in een servet gaat uitknijpen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
kga ook gewoon doorzetten en proberen steeds meer op te bouwen. Maar het klinkt zo triest dat ik niet eens 4 minuten normaal kan joggen... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overal op internet staan lijstjes met de hoeveelheid eten en drinken een mens per dag nodig heeft om goed te functioneren. Als het goed is kom je daar niet van aan, omdat je lichaam alles gebruikt. Jouw lichaam werkt nu op spaarstand. Alles wat je wel binnenkrijgt wordt opgeslagen. Hierdoor zul je langzaam meer moeten gaan eten, om de kans zo klein mogelijk te houden dat je ontzettend veel aankomt. Maar zelfs als je aankomt, is dat goed. Want dan vertelt jouw lichaam jou dat je te weinig weegt en te weinig reserves meer hebt, omdat je lichaam die nodig had, om zo goed mogelijk te kunnen functioneren. Als het goed is stabiliseert je lichaam zich en zal je uiteindelijk een goed gewicht houden. Als je natuurlijk gezond eet, en niet heel vet of allemaal snoep ed.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je ontbijt is best gezond, maar je eet te weinig en dat maakt het ontzettend ongezond. Ik denk dat je heel snel proff hulp moet gaan zoeken. Want zelf maak je er duidelijk een potje van. En als je niet luistert naar onze adviezen, omdat je overtuigt bent dat je gezond eet, dan moet je ook niet zeuren erover en gewoon doorgaan zoals je nu bezig bent...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ergens op t int. berekend hoeveel calorieen ik op een gem. dag gebruik: 2139 en ik krijg er gem. binnen: 400 dat is dan veel te weinig. Maar die verhalen van hierboven houden me tegen om meer te eten. . heb jij proffesionele hulp gehaald? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met jezelf uithongeren schiet je niks op, hoogstens dat je van van alles en nog wat last krijgt en uiteindelijk niet meer bent dan een wandelend skelet, voor zo lang je dat volhoudt dan tenminste. Niet mijn idee van een leuk en gelukkig leven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het feit dat je mij 'verbitterd' noemt geeft alleen maar aan dat je weet dat ik gelijk heb. En geloof me, er zijn zat anderen die hier posten/gepost hebben die er net zo over denken als ik. |
![]() |
||
Citaat:
Weet je dat zelfs als je 6 boterhammen eet, 's avonds patat met mayo eet dat je dan nog steeds onder de 2100 zit qua calorieen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoeveel calorieën iets bevat staat vrijwel altijd wel op de verpakking. Maar bij losse dingen kan het bv. ook op de partijverpakking (bv.) staan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #24! Mara | 476 | 08-09-2004 17:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #14!!!! ekki | 250 | 22-07-2003 22:36 |