Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 20:58
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
okej, ik heb al 3maanden een vriendin, genaamd j en gister kwam ze tuis van haar vakantie, hardstikke leuk enzo, vet egzelli waren blij elkaar weer te zien, maar die avonds ging ik op stap, en zei was niet mee (ze mag nooit mee mag zowiezo niet veel van der ouders) maargoed ik had dus best wel wat op en danste met een lekkere meid en heb dus met haar gezoent dus ben vreemdgeweest, ik had het eerlijk gezegt enzo, eerst was ze vet boos enzo, maar ze wou me mischien wel trug, het is nu uit, maar ik houd nogn superveel van haar, en zei mist mij ook. als het aan mij ligt komt het weer goed, maar ik ben bang dat het vertrouwen weg is, en als ik weer alleen op stap moet dat zei dan weer zulke dingen denkt of dattet weer gebeurt ze is superlekker enzo, maar aan de andere kant willik ook wel weer ff lekker vrij zijn, zonder relatie... wat zouden julilie doen, ik heb haar nu gezegt dat ik denk dat het het beste is dat we elkaar ff nie meer zien, zodat het mischien wat minder erg word, en dat we wat onze eigen gang gaan. is dit een goed besluitn of niet, want ik weet het echt nie meer

thx
Oud 16-06-2002, 21:04
TefnachT
TefnachT is offline
Eigen schuld dikke bult!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:05
Gargoyle
Gargoyle is offline
jeej.. ik kan me idd wel voorstellen dat je je nu erg klote voelt. Het is natuurlijk erg slecht van je dat je vreemd gegaan bent, maar als jullie nog beiden van elkaar houden lijkt het mij het verstandigst als je er samen eens heel goed over praat en dan samen besluit of je elkaar nog terug wilt. (ja, ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar geloof me.. Praten met elkaar over je problemen lucht zo enorm op)

Ik zou zo niet weten wat ik je anders voor advies zou moeten geven.
iig, veel sterkte en succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:30
Lydia16
Lydia16 is offline
Het is heeeeeeeeeel stom wat je hebt gedaan.
En ik vind dat je het beter niet aan kunt maken als je toch zit te denken dat e liever vrij wilt zijn, want ik zie het jou jezelf dat dan nog best een keer herhalen.
Zij krijgt haar vertrouwen nooit zo snel terug daar zal ze zeker wel paar jaar voor nodig hebben.
Dus neem haar pas terug als je zeker weet dat je alleen haar wilt en alleen in haar interesse hebt,
En ben je op haar vanwege uiterlijk of innerlijk want dat klopt ook niet helemaal
Oud 16-06-2002, 21:52
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Lydia16 schreef:
Het is heeeeeeeeeel stom wat je hebt gedaan.
En ik vind dat je het beter niet aan kunt maken als je toch zit te denken dat e liever vrij wilt zijn, want ik zie het jou jezelf dat dan nog best een keer herhalen.
Zij krijgt haar vertrouwen nooit zo snel terug daar zal ze zeker wel paar jaar voor nodig hebben.
Dus neem haar pas terug als je zeker weet dat je alleen haar wilt en alleen in haar interesse hebt,
En ben je op haar vanwege uiterlijk of innerlijk want dat klopt ook niet helemaal
What she said

Je lijkt me niet echt iemand voor de vaste relatie, vooral niet als je je vrijheid wilt... zeggen tegen haar dat jullie beiden eventjes jullie eigen richting uit moeten is een goed begin van het einde van jullie relatie, goed gedaan, definitief uit, proficiat...
Hoe kun je er met je rotkop bij komen vreemd te gaan, alcohol is geen smoes, zoiets doe je gewoon niet.
En wat degene hierboven ook al zij, je lijkt wel erg op het uiterlijk af te gaan, aangezien je geen beschrijvingen geeft van innerlijkheden... ben je echt zo op uiterlijke kenmerken aangewezen? Waarom zeg je dan zo van haar te houden, vanwege het uiterlijk? En dat terwijl je die ander in de disco ook zo lekker vond... wat jij moet doen, is dringend je manieren en innerlijk bijschroeven... kun jij dit voor haar doen??? Waarschijnlijk niet...

*"de wereld zit vol idioten die goed willen overkomen bij anderen"*
Oud 16-06-2002, 22:22
Verwijderd
Als jij al zo gemakkelijk vreemdgaat, ben je haar niet waard.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 23:19
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Eigen schuld dikke bult!
Idd
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 07:31
sead-nbm
sead-nbm is offline
je moet eerst maar eens kijken of je jezelf kunt vertrouwen en zeker weet dat je niet vreemd gaat
ik ga ook elke week zonder mijn vriendin uit die mag ook niet uit van haar ouders, en ik ben ook af en toe flink dronken maar let uberhaupt niet op of er ook lekkere meiden rond lopen en als ik er dan wel een zie dan weet ik wel donders goed hoe veel ik van mijn vriendin hou en wat voor risico ik loop als ik vreemd ga. dat had jij mischien ook moeten doen want ik ben bang dat het nu te laat voor je is
Oud 17-06-2002, 08:37
majiti
majiti is offline
hey er is maar een ding wat je fout hebt gedaan als je echt bij haar wil blijven. en dat is dat je het aan haar hebt verteld. als je echt bij haar wilde blijven had je gewoon je mond moeten houden, want zoiets zie je aankomen. zoals ik altijd zeg:

wat niet weet, wat niet deert!

en dat verhaal over dat je verliefd bent is gewoon nep. je wil haar gewoon terug omdat je haar heel lekker vindt (en je vrienden waarschijnlijk ook) zodat je met haar kan opscheppen bij die vrienden.
Oud 17-06-2002, 08:55
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
majiti schreef:
hey er is maar een ding wat je fout hebt gedaan als je echt bij haar wil blijven. en dat is dat je het aan haar hebt verteld. als je echt bij haar wilde blijven had je gewoon je mond moeten houden, want zoiets zie je aankomen. zoals ik altijd zeg:

wat niet weet, wat niet deert!

en dat verhaal over dat je verliefd bent is gewoon nep. je wil haar gewoon terug omdat je haar heel lekker vindt (en je vrienden waarschijnlijk ook) zodat je met haar kan opscheppen bij die vrienden.
Heb jij toevallig ooit gehoort van eerlijkheid en een kangend schuldgevoel??

En even over wat je zegt over dat hij niet verliefd op haar zou zijn?? Hoe weet jij dat nou?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:02
majiti
majiti is offline
Citaat:
Gargoyle schreef:

Heb jij toevallig ooit gehoort van eerlijkheid en een kangend schuldgevoel??

En even over wat je zegt over dat hij niet verliefd op haar zou zijn?? Hoe weet jij dat nou?
alsiemand verliefd is praat hij/zij altijd over hoe lief/aardig/slim/enz diegene is en niet hoe mooi die is.

en schuldgevoel heb je altijd. niet alleen van iets achterhouden voor je vriend(in), maar ook voor het vergeten van een afspraak, liegen tegen je ouders, dingen die je zelf leuk vindt niet doen omdat je er geen tijd voor hebt enz. dus je raakt er wel aan gewend.
Oud 17-06-2002, 10:40
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
oke ik ben niet alleen op der uiterlijk gevallen hoor, maar ze is ook gewoon vet lief enzo, eh heeft altijd van alles voor anderen over, t is echt n lief persoon enzo, en 3 maanden dat ehbbik niet vaak dus ze was wel heel speciaal. maar ik heb r inderdaad een punt achtergezet, want zei wou het gister wel weer proberen. en k heb haar gezegt dat ik niet verder wou, omdat het toch niet meer zo als eerst werd, en dat ik als ik weer uitga, zei mischien wel denkt van zou hij weer vreemdgaan. en dat wil ik niet, dus ik heb gezegt dat we maar ff afstand moeten houden, dan komt zei er wel overheen, en gaat het bij mij vast ook wel over
Oud 17-06-2002, 10:51
Verwijderd
Drank is in elk geval geen excuus, en je bent 15 dus je mág nog geeneens alcohol

En ik lees net dat je het echt uit hebt gemaakt, goedzo, want zoals ik je hoorde praten, en als er al twijfels zijn, komt het toch niet meer goed. Hopen dat zij (met lange ij ) er ook overheen komt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:19
my baby
my baby is offline
je weet zelf niet eens wat je wilt man!
blijkbaar hou je dan ook niet zoveel van haar !

en vreemdgaan das helemaal min, hoe kun je nou zo ontzettend stom zijn!

hier kan ik me heel erg kwaad om maken, wat een kneus zeg!
ik hoop dat ze bij der zinnen komt en voor je neus met iemand anders gaat staan zoenen!

ik heb echt medelijden met haar, ze heeft zich natuurlijk die hele vakantie in zitten houden omdat ze een vriendje heeft en wat doe jij ??????

my baby
Oud 17-06-2002, 13:36
french kiss
french kiss is offline
dit hebbik nou net meegemaakt met mijn exvriendje
alleen ik was ni op vakantie, was mee uitgeweest maar toen ik wegwas deed ie dat nog hij zelf heeft het een week later pas bekend en heeft mij toen gedumpt
hij wou ook meer vrijheid terwijl hij een dag nadien al opnieuw een vriendin had
ja sorry hier ben je waarschijnlijk nix mee
Oud 17-06-2002, 14:07
Built to last
Built to last is offline
ja dom hea. eigen schuld dikke bult
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 14:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Leer spellen en leer jezelf te beheersen ipv met iedere snol die je tegenkomt te zoenen..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 14:37
SpiT
SpiT is offline
mja, nu kan iedereen wel gaan zeggen dattie 'n klootzak is omdat hij vreemd is gegaan (is ook zo) maar dat weet hij waarschijnlijk zelf al, en hij weet waarschijnlijk ook wel goed genoeg dat hij in de problemen zit.
Oud 17-06-2002, 15:07
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Leer spellen en leer jezelf te beheersen ipv met iedere snol die je tegenkomt te zoenen..

idd. denkt maar niet dat iedereen die in jou schoenen zou staan met dat ene meisje gezoend zou hebben .. waar0m zou je dat je vriendinnetje ook aan doen

als je dan toch zo vrij wil zijn zou ik het niet weer proberen met haar
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:51
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:

als je dan toch zo vrij wil zijn zou ik het niet weer proberen met haar
Heb je een paar posts terug niet gelezen dat hij tegen haar gezegd heeft dat hij vindt dat ze maar beter niet meer bij elkaar moeten komen??
Ik geloof dat dat al wel weer opgelost was....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:53
little lady
little lady is offline
Whaa moet je maar niet vreemdgaan..!!
Oud 17-06-2002, 17:01
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Gargoyle schreef:

Heb je een paar posts terug niet gelezen dat hij tegen haar gezegd heeft dat hij vindt dat ze maar beter niet meer bij elkaar moeten komen??
Ik geloof dat dat al wel weer opgelost was....
hij zei ook dat hij het best wel weer wat zou willen... en nu geven ze elkaar in iedergeval even tijd.. maar ik raad hem dus aan om er niet meer aan te beginnen

als je begrijp wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
als ik haar was zou ik jou dus nooit meer kunnen vertrouwen. eigen schuld dus.

ennuh, ik heb nog nooit zoveel spelfouten in een stukje tekst gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten