Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je moet eerst maar eens kijken of je jezelf kunt vertrouwen en zeker weet dat je niet vreemd gaat
ik ga ook elke week zonder mijn vriendin uit die mag ook niet uit van haar ouders, en ik ben ook af en toe flink dronken maar let uberhaupt niet op of er ook lekkere meiden rond lopen en als ik er dan wel een zie dan weet ik wel donders goed hoe veel ik van mijn vriendin hou en wat voor risico ik loop als ik vreemd ga. dat had jij mischien ook moeten doen want ik ben bang dat het nu te laat voor je is
|
hey er is maar een ding wat je fout hebt gedaan als je echt bij haar wil blijven. en dat is dat je het aan haar hebt verteld. als je echt bij haar wilde blijven had je gewoon je mond moeten houden, want zoiets zie je aankomen. zoals ik altijd zeg:
wat niet weet, wat niet deert! en dat verhaal over dat je verliefd bent is gewoon nep. je wil haar gewoon terug omdat je haar heel lekker vindt (en je vrienden waarschijnlijk ook) zodat je met haar kan opscheppen bij die vrienden.
||
![]() |
Citaat:
En even over wat je zegt over dat hij niet verliefd op haar zou zijn?? Hoe weet jij dat nou? |
![]() |
||
Citaat:
en schuldgevoel heb je altijd. niet alleen van iets achterhouden voor je vriend(in), maar ook voor het vergeten van een afspraak, liegen tegen je ouders, dingen die je zelf leuk vindt niet doen omdat je er geen tijd voor hebt enz. dus je raakt er wel aan gewend.
|
![]() |
oke ik ben niet alleen op der uiterlijk gevallen hoor, maar ze is ook gewoon vet lief enzo, eh heeft altijd van alles voor anderen over, t is echt n lief persoon enzo, en 3 maanden dat ehbbik niet vaak
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Drank is in elk geval geen excuus, en je bent 15 dus je mág nog geeneens alcohol
![]() ![]() En ik lees net dat je het echt uit hebt gemaakt, goedzo, want zoals ik je hoorde praten, en als er al twijfels zijn, komt het toch niet meer goed. Hopen dat zij (met lange ij ![]() |
![]() |
|
je weet zelf niet eens wat je wilt man!
blijkbaar hou je dan ook niet zoveel van haar ! en vreemdgaan das helemaal min, hoe kun je nou zo ontzettend stom zijn! hier kan ik me heel erg kwaad om maken, wat een kneus zeg! ik hoop dat ze bij der zinnen komt en voor je neus met iemand anders gaat staan zoenen! ik heb echt medelijden met haar, ze heeft zich natuurlijk die hele vakantie in zitten houden omdat ze een vriendje heeft en wat doe jij ?????? ![]() my baby
|
dit hebbik nou net meegemaakt met mijn exvriendje
alleen ik was ni op vakantie, was mee uitgeweest maar toen ik wegwas deed ie dat nog ![]() ![]() hij wou ook meer vrijheid terwijl hij een dag nadien al opnieuw een vriendin had ja sorry hier ben je waarschijnlijk nix mee ![]()
|
mja, nu kan iedereen wel gaan zeggen dattie 'n klootzak is omdat hij vreemd is gegaan (is ook zo) maar dat weet hij waarschijnlijk zelf al, en hij weet waarschijnlijk ook wel goed genoeg dat hij in de problemen zit.
||
Citaat:
![]() idd. denkt maar niet dat iedereen die in jou schoenen zou staan met dat ene meisje gezoend zou hebben .. waar0m zou je dat je vriendinnetje ook aan doen ![]() als je dan toch zo vrij wil zijn zou ik het niet weer proberen met haar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof dat dat al wel weer opgelost was.... |
![]() |
||
Citaat:
als je begrijp wat ik bedoel |
![]() |
|
|